PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Duke 200 Son Hiz Mevzusu



Sayfa : [1] 2

pelevenk
05 Şubat 2015, 14:57
Duke 200 son hiz 136dir red line girer devir kesilir. Cbr 125in son hizi da Einsteinin izafiyet teorisi gibi inanan var inanmayan var 160 gordum diyen var bayir asagi 180 gidiyor diye sallayan var. Hepsine eyvallah.
Ben eski cbrimi 120-125e kadar cikarabildim kusuruma bakmayin.
Bunun verdigi gazla duke 200 olan bi arkadasimla gel bi gazlayalim dedim. Demez olaydim. Hani o arada on km fark var ya. Duke de zaten forumlarda son hiz yuzunden yerin dibine sokuluyo ya "duke alma son hiz bilmem kac olursun ist gitmez sehirlerarasini unut zaten" diye sikan arkadaslar var ya aldik motoru sahilyolunda basladik gazlamaya benim daha ucuncu vitese atmadan cocugu ufukta kaybolurken gordum. Yolun bitimine kadar da yakalayamadim -dipgaz- gitmeme ragmen. Aranizda surustendir o yada 125likle 200 mu kiyasliyosun kardesim diyen olacak ama gecelim bunlari yeri geldiginde cok guzel son hizlari kilolarini karsilastiriyosunuz. Ha bu arada dukea bok atan arkadaslara son bi anekdot daha adam artciliydi bir de . Ktm surmeyen insanlarin kendi motorlarini savunmasini diger motorlara bok atmasini sindiremedim kusurumuza bakilmasin

YouSuffer
05 Şubat 2015, 15:01
Sen neden ktm i savunuyosun ki peki :) Ayrıetten bak demişsin cbr 125r ile duke 200 kıyaslanmaz farklı motorlar farklı ccler saçma değil mi? Kıyaslıyanlarda yanlış yapıyor bu kadar basit.

berkcigdem
05 Şubat 2015, 15:04
senı suan ayakta alkıslamak ıstıyorum :) en sonunda bırısı yazdı bunu :) kaç kere bende yorumlarda söyledim duke 200 136 da kesıyor devırı ama 136 ya kadar yakalayamazsın o motoru diye. inanmadılar doğal olarakda. ktm duke 200 duke 390 duke 690 r kullandım ve suanda garajımda duke 200 duke 690r duruyor duke 200 satılıkta duke 390 alıcam tekrardan dıye. duke öle hafıfe atılcak bır motor degıl. he ayrıca 150 top speed yapmısım 136 yapmısım benım ıcın onemlı degıl ıstanbulda zaten yapılmıyor trafıgın ıcınde. hayatında hıc ktm kullanmamıs ınsanların ktm hakkına ileri geri konusmalarına bende uyuz oluyorum. yada kullanmadıgı bır motor hakkında konusmalarına uyuz oluyorum. motora bınersın test edersın o zaman dersınkı bu motorun şunları guzel şunları kötü. videoları ızleyerek yada verilere bakarak olmuyor işte.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:02 ----------


Sen neden ktm i savunuyosun ki peki :) Ayrıetten bak demişsin cbr 125r ile duke 200 kıyaslanmaz farklı motorlar farklı ccler saçma değil mi? Kıyaslıyanlarda yanlış yapıyor bu kadar basit.


valla ben savunuyorum ktm yi cunku 5 senedır ktm den baska motor sahıbı olmadım. bunun ıcınde herkes ile bu konuyu tartısabılırım iyi taraflarınıda kötü taraflarınıda.

atomhamdi
05 Şubat 2015, 15:06
KTM 400 kullandım çok güzel gidiyordu o motordan sonra ktm yi ciddiye almaya başladım 200 lüğüde iyi gidiyordur 25 hp olması zaten herşeyi fazlasıyla anlatıyor dünyayı bile gezer o motor ama biraz konfor eksikliği olabilir uzun yolda. Motor kısmına diyecek hiç bir şey yok 25 hp 200 lük bir motor için çok çok iyi

brooklynnn
05 Şubat 2015, 15:06
Güzel motor fakat problemli. Onlarda olmayaymış değiştirmezdim

eraksoy
05 Şubat 2015, 15:08
125 LİK 125 yapıyorsa duk un 200 yapması gerekmiyor mu :queen: diyerek ilk sayfadaki yerimi alayım.

berkcigdem
05 Şubat 2015, 15:08
Güzel motor fakat problemli. Onlarda olmayaymış değiştirmezdim

ne gibi problem yasadınız paylasırsanız cok sevınırım...

4Vaqrant
05 Şubat 2015, 15:09
O kilo o beygir o torkla bu cok normal insanlar bunu biliyor gel gelelim sehir disina ciktiniz duke 200 yetmez sehir disinda yani bu sahsi bi görüş ama 120 125 gitmek istemem ben alcagim moto 140 stabil gitmeli diye düşünüyorum bu duke de yok yoksa sehir ici cok zevkli bi motor baslangic icin uygin buna laf eden yoktur sanırım. Cbr 125 ile duke 200 kiyaslanamaz tabiki ama rc200 ve kawa 250 sl alin gidin bakalım yan yana duke 200 çok komik kalir yanında, ve ayni fiyattadalar kawa 250sl daha ucuz olsa gerek biz bunun derdindeyiz.

pelevenk
05 Şubat 2015, 15:46
Ya su slx kawayi ne sevdiniz arkadas. Adam amortisor yerine iki tane demir boru yaglamis. Ktm sana wp amortisor veriyo parca iscilik kalitesi desen eline su dokemez. Bi disli koydu son hiz uzadi diye ne goge cikardiniz bu motoru

4Vaqrant
05 Şubat 2015, 15:57
Kendim ninja 300 kullanicisiyim amortisorden yanada hic bi sorunum olmadı. Uzun yolda 250 sl yanınızdan 140 ile rahat rahat uzayip kullanicisindanda konforlu motor bence lafi duyarsaniz anlarsiniz demek istediklerimi. Tamamen ne beklediginize bağlı

MD.Murat
05 Şubat 2015, 16:10
kullanım amacına göre tamamen.
benim motor 100 km sa hızla giderken 7000 devir çeviriyor.
sym wolf 100 le giderken 6-7 arası çeviriyor.
duke ile 100 le gitmeye kalkarsanız demekki 8000 devir civarı çevirecek.

bu durumda uzun yolda motor bağıracak ve rahatsız bir yol olacak.
bu yüzden uzun yolda wolf veya pulsar duke dan daha rahat yol alıyor diyoruz.

0-100 hızlanmasının çok olması açıkçası benim için bir şey ifade etmiyor.
ben şehir dışında giderken müzik dinleyip manzarayı seyretmeyi seviyorum.

başka bir arkadaşım ışıklarda yanındakiyle kapışmak isteyebilir. bunun için düke daha iyi olabilir. bilemem. benim için değil.

BatuhanK
05 Şubat 2015, 16:47
O konuda yazarlardan biri de benim. 2011 modeli cbr ile yokuş aşağıya 151, düz yolda ise 140 km hıza eriştim. En kötü ihtimal 130-135 yapıyordu. Duke 200 Vs cbr 125 Rolling denemesi acayip komik olacağı gibi sizin dr o konuda bahsedilen hiç anlamadığını gösteriyor. Cbr 125 ile sabit 120 km hızda giderken, aynı hızı Duke ile yaparsanız muhtemelen motoru sesi kulakları rahatsız edecektir.
Ve daha az paraya insanlar sizin kesiciye girdiğimiz hızda konforlu bir şekilde ilerleyebilecekler. İsterse dünyanın en iyi amortisörü olsun üstünde, diğer 250ccler layığı ile virajları alabiliyor, üstüne bir de KTM nin hiç göremeyecek hızda viraj dönebiliyorlar.
Zaten Duke 200 ün viraj alabileceği hızla da oldukça düşük olduğundan uzay teknolojisini gerektiren amortisörlere ihtiyaç olduğunu sanmıyorum. Evet artıdır, fakat diğer 200-250 likler aynı işi yapamıyor mu? Yapıyor. Burada biraz var mı var olayı geçerli.

Kalite Vs girmiyorum, kimsenin zevkini de eleştirmem. Tipini beğenirsin alırsın, markayı seversin alırsın, üstünde WP amortisör var oluum derler alırsın, kıvrak dersin hafif dersin, sele yüksekliği düşük dersin alırsın ama bu bizim bahsettiğimiz konuların yanlış ve asılsız olduğunu göstermez.
Evet, bana bir cbr verin ve Düzde yanınızdan geçeyim. İsterseniz yağlı Borusan amortisörü ile viraj ve frenlerde de kapışabiliriz.

Telefondan yazdım, bu oto düzeltme cümleleri epey bi devirmiş

mhmtesk
05 Şubat 2015, 17:27
Duke 200 ike cbr 125 arasında motor hacmi olduğundan, duke nin daha hızlı ivmelenmesi zaten herkesin beklediği bir şey. Bu arada 2013 senesinde sıfır km aldığım cbr 125 imle hafif eğimli ( bursa eskişehir yolunda bir yer) 143 gördüm göstergede. Göstergenin Ne kadar doğru oldugunu bilemem.

CompanERROR
05 Şubat 2015, 17:40
o zaman benim motor da 150 yapsın :/

gokhanarslan
05 Şubat 2015, 18:07
senı suan ayakta alkıslamak ıstıyorum :) en sonunda bırısı yazdı bunu :) kaç kere bende yorumlarda söyledim duke 200 136 da kesıyor devırı ama 136 ya kadar yakalayamazsın o motoru diye. inanmadılar doğal olarakda. ktm duke 200 duke 390 duke 690 r kullandım ve suanda garajımda duke 200 duke 690r duruyor duke 200 satılıkta duke 390 alıcam tekrardan dıye. duke öle hafıfe atılcak bır motor degıl. he ayrıca 150 top speed yapmısım 136 yapmısım benım ıcın onemlı degıl ıstanbulda zaten yapılmıyor trafıgın ıcınde. hayatında hıc ktm kullanmamıs ınsanların ktm hakkına ileri geri konusmalarına bende uyuz oluyorum. yada kullanmadıgı bır motor hakkında konusmalarına uyuz oluyorum. motora bınersın test edersın o zaman dersınkı bu motorun şunları guzel şunları kötü. videoları ızleyerek yada verilere bakarak olmuyor işte.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:02 ----------




valla ben savunuyorum ktm yi cunku 5 senedır ktm den baska motor sahıbı olmadım. bunun ıcınde herkes ile bu konuyu tartısabılırım iyi taraflarınıda kötü taraflarınıda.

GT 250 R, Ninja ve CBR 250'de mi yakalayamaz :P

efendy06
05 Şubat 2015, 18:10
Duke güzel motor, şehir içinde güzel bir oyuncak. Uzun yol uyuz yol olabilir. Zira mantıken 120 ile gitmeye kalksanız 136 da kesiciye giriyorsa motor çok bağıracaktır. KTM kalitelidir diye düşünüyorum. Ama işte kullanım amacı önemli. Ben trafiğin yoğun olmadığı bir ilçede yaşıyorum. Duke 200'ün hareket kaabiliyeti çok şey katmaz bana. Ani ivmelenmesi iyidir ama genelde gezilerim en kısasından ilçeler arası olduğundan uzun yolda rahat edebileceğim, 110-120 km/h ile giderken bağırmayacak bir motor isterim ki duke 200 bunları karşlamıyor söylediklerinizden anladığım bu. İstanbulda yaşıyor olsaydım sevgilim bile olabilirdi bu motor. O trafik keşmekeşinde çok idealdir diye düşünüyorum.

CBR 125 top speed konusunda ise, aerodinami var vs. var yorum yapmak zor o konuda. Ama b.ktan kuba xcg150 ile 140 yapan bi arızalı var ilçede, cbr 125 de en az o motor kadar kaçar diye düşünüyorum.

puskevit
05 Şubat 2015, 18:18
Neyi tartışırsınız bilmem ki her motorun güzel yönleri var. Pasa pasa binin.Duke 200 200 yapsa ne olacak,naked motorda 110'dan sonra gram keyif kalmıyor,rüzgar tecavüz ediyor resmen :queen:

berkcigdem
05 Şubat 2015, 21:22
GT 250 R, Ninja ve CBR 250'de mi yakalayamaz :P

gt 250 r ninja cbr bunlar ktm duke 200 ün kıyaslanıcagı modeller degıl. çünkü bu motorlar duke 200 den hem yuksek cc hem daha fazla beygır guclerı var. bu arada duke 200 cbr 125 lede kıyaslanmaz. gt250r nınja cbr 250 r modellerini yakalayamazda bunu bılıyorum zaten. ama öylede arkalarından bakıp güle güle siz gidin ben geliyorum dedirtmez. ktm de bu motorlar ile kıyaslanıcak bır 250 cc motor yok zaten. duke 125 var - duke 200 var duke 390 duke 690 var yada rc 125 rc 200 rc 390 var şuan.enduro ve crosslarda var fakat onları bu kıyaslamaya sokmuyorum doğal olarak. zaten crosslar ve endurolar sınıflarında liderler. o yuzden bu motorların performansı ile ktm deki 200 lük motorların performanslarını karsılastırmak dogru degıldir. eğer olurda ktm bir gün 250 cc bir motor çıkartır (enduro - cross hariç ) işte o zaman derizki evet o bundan guzel şu bundan güzel yada daha hızlı vs vs . ayrıca bir arkadaşımızda uzay teknolojisi amortisörler falan yazmış. duke 200 ile cbr 250 nın tabıkıde viraja girişleri farklı olucagından dolayı aynı virajda aynı performansı rc 200 - cbr 250 ile kıyaslanması gerekıyor duke 200 tarz olarak zaten onlardan farklı oldugu ıcın gerek virajda yatışı gerek dengesı cok daha farklı bır motor. ayrıca bu sözlerinizdende sadece hız meraklısı yada yarışmak derdiniz oldugunu dusunuyorum ben. o zaman bende şunu söliyim sen 1 kere kaldırıma yada daha yuksek bır yere çık yada daha engebeli yolda kullan cbr 250 yi bende duke 200 ile yanından 5 kere o kaldırıma yada yuksek bır yere cıkıp ınıyım engebelı yolda 5 kere yanından gecıyım.

BatuhanK
05 Şubat 2015, 22:01
Hızı severim ama meraklısı değilim. Benim takıldığı nokta şu; önceden açılan bir konuda Duke 200 ve kawa 250 karşılaştırmasında Duke un yavaş kalacağını, motor gücü olarak tatmin etmeyeceği söylenmişti. Bugünkü açılan konuda ise o gün yazılanlarla atıfta bulunularak konu başka bir yere çekilip söylenilenlerin doğru olmadığı ifade ediliyor.
Bu seçimde tercihi Duke olan kişi, kendi seçim nedenini açıklAmak veya motosikletin artı yönlerinin kendisine daha çok hitap ettiğini belirtmek yerine karşı tarafa senin söylediğin yanlış diyor.
Ben Duke u seçmek için de uzunca bir yazı yazabilirim, seçmemek için de... Ama sırf ben ktmyi beğendiğim için tutup da var olan bir gerçeğe yanlış, kafanızdan atmayın demem.
Yoksa kawasakinin tek Silindirlisi dışında diğer motorları biliyorum. Hepsinin artısı var eksisi var. İyi ve kötü yanlarının ayrımını yapamayan adam, Duke 200 ve cbr125 ile sıfırdan veya belli bir hızda kalkış yapıp aynı gitmeyi uman adam, o gün yazan kişilere "b.k atanlar, sıkanlar" diyemez.

pelevenk
05 Şubat 2015, 22:15
Hızı severim ama meraklısı değilim. Benim takıldığı nokta şu; önceden açılan bir konuda Duke 200 ve kawa 250 karşılaştırmasında Duke un yavaş kalacağını, motor gücü olarak tatmin etmeyeceği söylenmişti. Bugünkü açılan konuda ise o gün yazılanlarla atıfta bulunularak konu başka bir yere çekilip söylenilenlerin doğru olmadığı ifade ediliyor.
Bu seçimde tercihi Duke olan kişi, kendi seçim nedenini açıklAmak veya motosikletin artı yönlerinin kendisine daha çok hitap ettiğini belirtmek yerine karşı tarafa senin söylediğin yanlış diyor.
Ben Duke u seçmek için de uzunca bir yazı yazabilirim, seçmemek için de... Ama sırf ben ktmyi beğendiğim için tutup da var olan bir gerçeğe yanlış, kafanızdan atmayın demem.
Yoksa kawasakinin tek Silindirlisi dışında diğer motorları biliyorum. Hepsinin artısı var eksisi var. İyi ve kötü yanlarının ayrımını yapamayan adam, Duke 200 ve cbr125 ile sıfırdan veya belli bir hızda kalkış yapıp aynı gitmeyi uman adam, o gün yazan kişilere "b.k atanlar, sıkanlar" diyemez.

Senin gercek gordugun benim icin yanlis olabilir benim yanlisim da sana dogru gelebilir. Burda hic kimse otorite degil. Ama ne zaman duke ile baska bi motor kiyaslama- secim konusu acilsa altina ayni kawa fanatikleri honda holiganlari gelip son hiz mevzusu yuzunden duke alma da ne bok yersen ye demeye getiriyor. Bu durum sinir bozucu. Ktm fanatigi degilim ktmden cok daha fazla baska markalardan kullandim suanda da ktm motorum yok ve beni baglayan hic bir neden de yok suan. Acik gonullukle soyluyorumki dukein 136da kesiciye girmesi hyonun 180de krank kirmasindan bi marka icin daha utandirici degildir;)

xbuky
05 Şubat 2015, 22:17
Abi yine siz bilirsiniz de naked ile supersport farklı tarz, üstelik aynı cc olmaması, farklı beygir, farklı kg, karşılaştırması biraz saçma değil mi?

BatuhanK
05 Şubat 2015, 22:17
Hahahahaha valla güldürdün Allah da seni güldürsün :)

DKN
05 Şubat 2015, 22:18
almadan önce vereceğiniz ücreti önceden sayın. eliniz titremeden verebilecekseniz o motor almanız gereken motordur.

ELque
05 Şubat 2015, 22:59
Hyosung 180de krank kırıyor :silent: o 3 sene önce değilmiydi???

BatuhanK
05 Şubat 2015, 23:09
2008 in ikinci yarısına kadar devir kesici yoktu, çevirebildiği kadar devir çeviriyordu.
Yani devir kesicisi olmayan herhangi bir motosiklette olması mümkün bir durum :) Bir de madem soran oldu açıklayayım, sıkıntı 180-190 da değil üstünü görmeyi deneyenlerde oldu. 2013 model motosikletim 184 de kesiciye giriyor. gösterge fazer8 ile yaklaşık 4 km fark ediyor

ELque
05 Şubat 2015, 23:17
:mrgreen: 2008 ee baya eskiymiş ben 2011'e kadardı diye biliyordum, teşekkürler.

Serk21
05 Şubat 2015, 23:23
Tövbe tövbe estafurullah :D kim bu cbr ile 180 yapan superman ler? Bende action cam var, bi gelsinler de video ile çekelim ben 160 ile giderken onlar kaçla gidecekler?

Sj's
05 Şubat 2015, 23:26
Oksure gebere 160lari bile goremeyen, gorurse de kendini oracikta birakan 200luk motorlarin son hizi ustunde kavga eden insanciklari izlemeye doyum olmuyor

berkcigdem
05 Şubat 2015, 23:33
Hızı severim ama meraklısı değilim. Benim takıldığı nokta şu; önceden açılan bir konuda Duke 200 ve kawa 250 karşılaştırmasında Duke un yavaş kalacağını, motor gücü olarak tatmin etmeyeceği söylenmişti. Bugünkü açılan konuda ise o gün yazılanlarla atıfta bulunularak konu başka bir yere çekilip söylenilenlerin doğru olmadığı ifade ediliyor.
Bu seçimde tercihi Duke olan kişi, kendi seçim nedenini açıklAmak veya motosikletin artı yönlerinin kendisine daha çok hitap ettiğini belirtmek yerine karşı tarafa senin söylediğin yanlış diyor.
Ben Duke u seçmek için de uzunca bir yazı yazabilirim, seçmemek için de... Ama sırf ben ktmyi beğendiğim için tutup da var olan bir gerçeğe yanlış, kafanızdan atmayın demem.
Yoksa kawasakinin tek Silindirlisi dışında diğer motorları biliyorum. Hepsinin artısı var eksisi var. İyi ve kötü yanlarının ayrımını yapamayan adam, Duke 200 ve cbr125 ile sıfırdan veya belli bir hızda kalkış yapıp aynı gitmeyi uman adam, o gün yazan kişilere "b.k atanlar, sıkanlar" diyemez.

kımse kafasından var olan bır gercegı kafasından atmıyor ki. duke 136 devır kesıyor denıyor. bu dogru bırsey bende duke 200 de var ve evet 130 larda gırmeye baslıyor ve 136 da bıtıyor zaten. zaten duke 200 ıle cbr 125 kıyaslanmaz duke 125 le kıyaslanır. ama duke 200 de cbr 250 veya gt 250 r ile hız konusunda kıyaslanmaz. yada suspansıyon vs olarak kıyaslanamaz yanlıs olan şeyi sölemeye çalışıyorum. b.k atanlar demişsin ama bir önceki yazında ise süspansıyonundan tut frenlerıne orda geçerim burda yarısırım demıssın. bence buda b.k atmanın başka bir türüdür.

xbuky
05 Şubat 2015, 23:34
Oksure gebere 160lari bile goremeyen, gorurse de kendini oracikta birakan 200luk motorlarin son hizi ustunde kavga eden insanciklari izlemeye doyum olmuyor

Aynen bende onu anlamıyorum 4 silindirden aşağıya hız muhabbeti bu kadar yapılmamalı bence. Hele supersport geçtim, şu çinli commuterler ile yapılan son hız muhabbetleri tam bir işkence yahu. Tek silindir küçük cc motorlar bunlar. 160 görüyorum diye sevinsen ne olacak? Yok rüzgarsız yok yokuş aşağı... Hee hepte öyle gezecen zaten... Daha çok şey yazılırda uğraşmak istemiyorum.

berkcigdem
05 Şubat 2015, 23:36
Aynen bende onu anlamıyorum 4 silindirden aşağıya hız muhabbeti bu kadar yapılmamalı bence. Hele supersport geçtim, şu çinli commuterler ile yapılan son hız muhabbetleri tam bir işkence yahu. Tek silindir küçük cc motorlar bunlar. 160 görüyorum diye sevinsen ne olacak? Yok rüzgarsız yok yokuş aşağı... Hee hepte öyle gezecen zaten... Daha çok şey yazılırda uğraşmak istemiyorum.

hele şükür ya bunları anlayan arkadaslarımızda var aramızda :))) zaten şehir içinde ne kadar hızlı gıdıceksın onu anlamıyorum bende. 240 km hızı gördüm kimse madalya takmadı bana.

BatuhanK
05 Şubat 2015, 23:56
Süspansiyonu bir şey demedim, her vurgularıyla süspansiyonu öne çıkmasıyla beraber farkının dağlar olmayacağının bahsettim.
Ama genel olarak konuyu anladımadığınz ı düşünüyorum, bir kıyaslamada da bulunmadım zaten. Biraz araştırırsanız o konudaki mesajları da okumanızı tavSize ederim konuyu daha net anlayabilmek adına. Ben cbrle bir kıyas yapmıyorum, yapmanın da saçma olacağını ifade ettim okursanız...

berkcigdem
06 Şubat 2015, 00:19
Süspansiyonu bir şey demedim, her vurgularıyla süspansiyonu öne çıkmasıyla beraber farkının dağlar olmayacağının bahsettim.
Ama genel olarak konuyu anladımadığınz ı düşünüyorum, bir kıyaslamada da bulunmadım zaten. Biraz araştırırsanız o konudaki mesajları da okumanızı tavSize ederim konuyu daha net anlayabilmek adına. Ben cbrle bir kıyas yapmıyorum, yapmanın da saçma olacağını ifade ettim okursanız...

bahsettıgınız konuyu okudum hatta orda yorumdada bulundum eger daha fazla hız ıstıyorsan kawa ama yok daha tarz bır motor daha rahat vs ıstıyorsan ktm dedım. kıyaslamada bulunmadım dıyorsunuz fakat sızın yazdıklarınızdan alıntılar şunlar.

" Cbr 125 ile sabit 120 km hızda giderken, aynı hızı Duke ile yaparsanız muhtemelen motoru sesi kulakları rahatsız edecektir. "

"Ve daha az paraya insanlar sizin kesiciye girdiğimiz hızda konforlu bir şekilde ilerleyebilecekler. İsterse dünyanın en iyi amortisörü olsun üstünde, diğer 250ccler layığı ile virajları alabiliyor, üstüne bir de KTM nin hiç göremeyecek hızda viraj dönebiliyorlar"

"Zaten Duke 200 ün viraj alabileceği hızla da oldukça düşük olduğundan uzay teknolojisini gerektiren amortisörlere ihtiyaç olduğunu sanmıyorum. Evet artıdır, fakat diğer 200-250 likler aynı işi yapamıyor mu? Yapıyor. Burada biraz var mı var olayı geçerli."

"Evet, bana bir cbr verin ve Düzde yanınızdan geçeyim. İsterseniz yağlı Borusan amortisörü ile viraj ve frenlerde de kapışabiliriz."

bunlar kıyaslama değilse ne oldugunu söylersenız cok sevınırım.

pelevenk
06 Şubat 2015, 00:36
[QUOTE=BatuhanK;3537924]Süspansiyonu bir şey demedim, her vurgularıyla süspansiyonu öne çıkmasıyla beraber farkının dağlar olmayacağının bahsettim.
Ama genel olarak konuyu anladımadığınz ı düşünüyorum, bir kıyaslamada da bulunmadım zaten. Biraz araştırırsanız o konudaki mesajları da okumanızı tavSize ederim konuyu daha net anlayabilmek adına. Ben cbrle bir kıyas yapmıyorum, yapmanın da saçma olacağını ifade ettim okursanız...[o/QUOTE]

bi motosikletin değerli kılan en önemli şeylerden biri suspansıyon amortisor nasıl yabana atarsın

gerçek amortisorleri olan bi motora bındıgınde zaten farkı anlarsın. aa amortisor sıkışıyor geri sekiyor saga sola esnıyor dersin zaten

dukea koyulan brembonun cakması frenlereın yanında ne hondanın kalıperleri ne de hyonun cıft dıskının esamesi okunmaz

efendy06
06 Şubat 2015, 00:52
Senin gercek gordugun benim icin yanlis olabilir benim yanlisim da sana dogru gelebilir. Burda hic kimse otorite degil. Ama ne zaman duke ile baska bi motor kiyaslama- secim konusu acilsa altina ayni kawa fanatikleri honda holiganlari gelip son hiz mevzusu yuzunden duke alma da ne bok yersen ye demeye getiriyor. Bu durum sinir bozucu. Ktm fanatigi degilim ktmden cok daha fazla baska markalardan kullandim suanda da ktm motorum yok ve beni baglayan hic bir neden de yok suan. Acik gonullukle soyluyorumki dukein 136da kesiciye girmesi hyonun 180de krank kirmasindan bi marka icin daha utandirici degildir;)

İşte burada renkler devreye giriyor :) Hyoyu ben asla tercih etmem, bana göre parasının motoru değil. Ama 200 lük dukenin 136 da kesiciye girmesi de beni çok cezbetmedi. Zevkler işte, ben isterim ki açınca gazı enazından bi 160 yapsın. Dersen ki 136 yetmiyor mu, yeter. Beklenti meselesi. Anlaşamadığınız nokta şu, ss ile naked niye kıyaslanır ki?

Edit: Yanlış yazmışım 150 olcaktı 160 değil.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:45 ----------


Neyi tartışırsınız bilmem ki her motorun güzel yönleri var. Pasa pasa binin.Duke 200 200 yapsa ne olacak,naked motorda 110'dan sonra gram keyif kalmıyor,rüzgar tecavüz ediyor resmen :queen:

Kawa er-6 ne işe yarıyor diye sorsam o zaman? Bir sürü de kullanan var, 110 la gidecek adam niye eşşek kadar er-6 ya fazladan vergi ve yakıt ödesin ki? Demekki sizin zevk almadığınız şeyden birileri zevk alıyor :) Zevkler ve renkler işte üstad. Ben deponun üstüne yatmaktansa rüzgara karşı gitmeyi tercih ederim. Neden mi? Zevk almıyorum depoya yatmaktan napıyım. Sen de o rüzgarı yiyeceğime şunu bunu yaparım dersin, o konuda da sen haklısın çünkü o da senin zevkin.

ardacik
06 Şubat 2015, 01:04
Anahtari cevirin iki tekerin keyfini surun bosverin kimin ne yaptigini hayatta kalin :)

BatuhanK
06 Şubat 2015, 02:08
adam örnek olarak verilen bir cümleye takılıp; konunun başında cbr125 ile Duke u yarıştırdığından bahsedip Duke daha iyi cbr yetişemiyor diyor, uygulamalı kıyas yapıp bir de üstüne örnek olsun diye yazılan bir cümleye sallıyor da sallıyor ve benim konuya cevaben yazdığım şeyler mi kıyaslama oluyor?
Beyler bayanlar ortada kıyaslama falan yo. Duke alma cbr al mı diyorum veya bu anlamı nasıl çıkarıyoruz bilmiyorum.
Yahu Duke 136da kesiciye giriyor mu? Evet
Cbr yanından geçebilir mi? Evet
Cbr o hızlarda daha az devir çevirir mi? Evet.
Ben bunları, bir önceki konuya içerleyip de 200CC motosikleti, 125 CC ile yarıştıran, sonra da siz sıkıyosunuz b.k atıyorsunuz yazan pelevenke yazdım. Çünkü az önce sıraladığım şeyleri daha ben yazmadan inkar edip, bunu söyleyenin b.kadar attığını söylüyor :pr:
Ben cbr daha iyi demedim bu anlamı çıkarmazsınız. Hay dilimi eşek arısı soksaydı da cbr yerine başka bir örnek verseydim :pr:

Bu arada pelevenk yaşın kaç veya kaçıncı motosikletin bilmiyorum, sen de benim kim olduğumu ve neleri kullandığımı bilmiyorsun. Bildiğim bir şey var ise o da az önce frenlerini yerdiğin( doğru veya yanlış) cbr250 ve gt250r ı kullanmadığın. eğer kullandıysan, ben yanılıyorsam da ne kadar kullandın ve test edecek birikime nasıl sahip oldun merak ediyorum

Sj's
06 Şubat 2015, 02:34
Oksure gebere 160lari bile goremeyen, gorurse de kendini oracikta birakan 200luk motorlarin son hizi ustunde kavga eden insanciklari izlemeye doyum olmuyor.

Sozume ek olarak: Biz misal MT-07 ile drag yarisinda tum 600luk racingleri, 650likleri hatta bazi 850likleri yedigimizi iddia edip davet ediyoruz sonra yiyoruz onlari.

Burada bos konusmak yerine neden bunu yapmiyorsunuz?

Motosiklet binenindir. Atip tutan bunun ispatini uygun bir yerde yapmakla yukumludur. (trafikte degil, kapali alan ya da pistte),

Gerisi "benim cisim daha uzaga gidiyo inanmazsin valla bak"tir.

berkcigdem
06 Şubat 2015, 03:14
adam örnek olarak verilen bir cümleye takılıp; konunun başında cbr125 ile Duke u yarıştırdığından bahsedip Duke daha iyi cbr yetişemiyor diyor, uygulamalı kıyas yapıp bir de üstüne örnek olsun diye yazılan bir cümleye sallıyor da sallıyor ve benim konuya cevaben yazdığım şeyler mi kıyaslama oluyor?
Beyler bayanlar ortada kıyaslama falan yo. Duke alma cbr al mı diyorum veya bu anlamı nasıl çıkarıyoruz bilmiyorum.
Yahu Duke 136da kesiciye giriyor mu? Evet
Cbr yanından geçebilir mi? Evet
Cbr o hızlarda daha az devir çevirir mi? Evet.
Ben bunları, bir önceki konuya içerleyip de 200CC motosikleti, 125 CC ile yarıştıran, sonra da siz sıkıyosunuz b.k atıyorsunuz yazan pelevenke yazdım. Çünkü az önce sıraladığım şeyleri daha ben yazmadan inkar edip, bunu söyleyenin b.kadar attığını söylüyor :pr:
Ben cbr daha iyi demedim bu anlamı çıkarmazsınız. Hay dilimi eşek arısı soksaydı da cbr yerine başka bir örnek verseydim :pr:

Bu arada pelevenk yaşın kaç veya kaçıncı motosikletin bilmiyorum, sen de benim kim olduğumu ve neleri kullandığımı bilmiyorsun. Bildiğim bir şey var ise o da az önce frenlerini yerdiğin( doğru veya yanlış) cbr250 ve gt250r ı kullanmadığın. eğer kullandıysan, ben yanılıyorsam da ne kadar kullandın ve test edecek birikime nasıl sahip oldun merak ediyorum

olay cbr degıl oraya baska motorda yazsan bunu söylerdim ben. en basından berıde soluyorum 125 ıle 200 ü kıyaslamak dogru degıl adı ustunde bırı 125 bırı 200 fark tabıkıde olucak. ama 200 ile 250 de kıyaslanmaz 50 cc ve 8-10 beygır arasıda farkları var. bu yuzden dogru bulmadıgımı soluyorum. duke alma onu al dedınde demedım sana ben. sadece kıyaslama yapılan motorlar doğru motorlar değil demek ıstıyorum ben.

BatuhanK
06 Şubat 2015, 03:19
Sj's ; konu çok başka.

Elbette karşılaştırılması doğru değil. :)

pelevenk
06 Şubat 2015, 03:36
ANLATMAK İSTEDİĞİM

eğer son hızlar karşılaştırma krıterleriyse son hızı yuksek olan makine dusuk olan makıneye son hıza cıkana kadar fark atıyor. konunun anafıkrı budur. anlatmak ıstedğim makinelerdeki son hızın motor blogunun her seyı olmadığıdır.

yaş 20 cbr 125ı cok ıyı tanırım 250sını 250 km cıvarı kullandım. hyonun da 2007 modelini bi tur atayım dıye odunc aldım donuşte al baba sen bunu benden altımda bertaraf olacak diye geri verdım.

Kara35
06 Şubat 2015, 13:04
Oksure gebere 160lari bile goremeyen, gorurse de kendini oracikta birakan 200luk motorlarin son hizi ustunde kavga eden insanciklari izlemeye doyum olmuyor.

Sozume ek olarak: Biz misal MT-07 ile drag yarisinda tum 600luk racingleri, 650likleri hatta bazi 850likleri yedigimizi iddia edip davet ediyoruz sonra yiyoruz onlari.

Burada bos konusmak yerine neden bunu yapmiyorsunuz?

Motosiklet binenindir. Atip tutan bunun ispatini uygun bir yerde yapmakla yukumludur. (trafikte degil, kapali alan ya da pistte),

Gerisi "benim cisim daha uzaga gidiyo inanmazsin valla bak"tir.

Ben İzmirdeyim, orada 600 lik racingleri yiyen sizin tayfadan birisi varmı Mt07 ile? :mrgreen:
Bende R6 var beni bir yermisiniz dragda? Aksiyon cam de mevcut çekim yaparız, görelim bakalım MT07 nasıl yiyiyormuş burada ifşa edelim sonra alalen.

Size geçilirsem orada o motoru benzin döker yakarım o derece iddea ediyorum :cherry:

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:38 ----------


ANLATMAK İSTEDİĞİM

eğer son hızlar karşılaştırma krıterleriyse son hızı yuksek olan makine dusuk olan makıneye son hıza cıkana kadar fark atıyor. konunun anafıkrı budur. anlatmak ıstedğim makinelerdeki son hızın motor blogunun her seyı olmadığıdır.

yaş 20 cbr 125ı cok ıyı tanırım 250sını 250 km cıvarı kullandım. hyonun da 2007 modelini bi tur atayım dıye odunc aldım donuşte al baba sen bunu benden altımda bertaraf olacak diye geri verdım.

Ne kadar ustalaşmisşin motosiklet konusunda, bundan sonra sana üstad diyelim :queen:

s.e.c
06 Şubat 2015, 13:14
70 küsur beygirlik mt 07 nin 120 beygirlik 600 ss leri geçebilmesi cok ilginç. Belki cok kısa bir süre mesela 50 -100 metre öne çıkabilir, o da çift silindir oluşundan alt devirlerinin güçlü oluşundan olabilir ama kısa bir süre sonra racing yanından uzar gider bu kesin birşey.
Hele hele 400 metre drag yapilsa mt 07 nin hiç şansı olmayacagini düsünüyorum.

COQ
06 Şubat 2015, 13:19
Sj's nin yazdıklarına bakalım ilk hangi sazan atlıycak diye merak edip girdim çıkıyorum.
:)
Sj's
Sakın açıklama yapma eğlenelim biraz :)

cemmoto41
06 Şubat 2015, 13:27
Yalnız mevzu farklı bir yöne gitti mt-07 R6 falan genel drag yarışları düzenleyin o zaman bütün herkes rahatlasın

s.e.c
06 Şubat 2015, 13:31
Şu sıralar adrenalin istedigimde bws 125 i kullaniyorum. 1000 rr dan daha iyi gidiyor sanki :) :)

cemmoto41
06 Şubat 2015, 13:36
Şu sıralar adrenalin istedigimde bws 125 i kullaniyorum. 1000 rr dan daha iyi gidiyor sanki :) :)
hocam onun 2 zamanlı ruhu yeter

s.e.c
06 Şubat 2015, 21:20
Hocam bendeki 2014 model 4 zamanli olandan :)

cemmoto41
06 Şubat 2015, 21:25
Ben 2 zamanlı kullanmıştım çok hoşuma gitmişti ilk motorumu yaz gibi alicam parayı bulursam 2. Motor olarak alabilirim

s.e.c
07 Şubat 2015, 12:11
2 zamanli olanini 2001 yilinda 300 metre kadar kyllanmistim. O zamanlar yasim cok genc oldugundanmi ne bilemem ama acayip seri gelmisti :) şuan bendeki ile kiyaslama yapamiyorum. Tek bildigim 4 zamanlisinin yol tutuş ve fren kabiliyeti cok cok iyi