PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : 250 cc kaliteli motor tavsiyesi



dadaş orhan
07 Ocak 2015, 00:28
Merhaba arkadaslar cin mali asya rx 250 cc crosu satip orjinal bir motor alacagim, fakat ben hem koy toprakli yollarda hemde sehirde seyahatim icap ettigi icin nasil bir sey almaliyim. Yardimlariniz icin tesekkurler

Ezio41
07 Ocak 2015, 00:31
Honda Crf 250 L alabilirsiniz. :)

mtgemlik
07 Ocak 2015, 00:32
Eğer cros istemiyorsan suzuki inazumaya bakabilirsin.

Freye
07 Ocak 2015, 00:35
yamaha wr250r veya honda crf 250

SlimShady1
07 Ocak 2015, 00:35
o sınıfta en iyisi "Bence" Kawasaki Klx250

KYorulmaz
07 Ocak 2015, 00:36
honda crf250 :cat:

zileliorhan
07 Ocak 2015, 00:57
Dadaş Orhan, bence bu sefer motorlara bakarken, tork değerlerine de bakmayı ihmal etme. Aslında tork değeri beygir gücü kadar önemli bir özelliktir motorlu araçlarda.

Survivalsyk
07 Ocak 2015, 01:17
Ktm Exc 250 wouuuuuuvvvv :DD

oluroyle
07 Ocak 2015, 01:21
crf 250 l :cherry:

dadaş orhan
07 Ocak 2015, 02:16
Tesekkurler arkadaslar. Ben bu karmasa icinde sasirdim kaldim. Crf l modellerinde dusme sonucu sase egilmesi sikayetini okudum sogudum onu eledim. Ben iki amacli lullanacagimdan dolayi yerden yuksek ayni zamanda croslardan hizli modeller varmi acaba? Klx nasil

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:12 ----------

Tesekkurler dikkate alacam

Dusty
07 Ocak 2015, 02:36
Hem yüksek hem hızlı istiyosan, 250lik tek silindirli saf endurolardan ziyade şöyle 2006 öncesi bir transalp işini görebilir. Hem asfaltta üzmez, hem torklu olduğundan kötü yolda yetersiz kalmaz. Yeni transalplere göre ucuzdur, bakımı kolaydır, şasesini kırarsan ödül filan verirler, grenajı da çok önesemedin mi tamamdır. Biraz fazla yakar 250liklere göre, tek kötü yanı o bence.

Aklınızda bulunsun.

dadaş orhan
08 Ocak 2015, 21:10
Dadaş Orhan, bence bu sefer motorlara bakarken, tork değerlerine de bakmayı ihmal etme. Aslında tork değeri beygir gücü kadar önemli bir özelliktir motorlu araçlarda.


o sınıfta en iyisi "Bence" Kawasaki Klx250


Eğer cros istemiyorsan suzuki inazumaya bakabilirsin.


Hem yüksek hem hızlı istiyosan, 250lik tek silindirli saf endurolardan ziyade şöyle 2006 öncesi bir transalp işini görebilir. Hem asfaltta üzmez, hem torklu olduğundan kötü yolda yetersiz kalmaz. Yeni transalplere göre ucuzdur, bakımı kolaydır, şasesini kırarsan ödül filan verirler, grenajı da çok önesemedin mi tamamdır. Biraz fazla yakar 250liklere göre, tek kötü yanı o bence.

Aklınızda bulunsun.

2012-2014 modellere bakmak istiyorum. İstedigim alti yuksek ve hizli gidebilecek bir motor. Enduro olarak yuksek cc onerenler var.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:10 ----------

Cemaati muslimin tam olarak ne yapmam lazim birsey spyleyin yav

mephamd
08 Ocak 2015, 21:34
Tesekkurler arkadaslar. Ben bu karmasa icinde sasirdim kaldim. Crf l modellerinde dusme sonucu sase egilmesi sikayetini okudum sogudum onu eledim. Ben iki amacli lullanacagimdan dolayi yerden yuksek ayni zamanda croslardan hizli modeller varmi acaba? Klx nasil

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:12 ----------

Tesekkurler dikkate alacam

Sase egilmesi mi
Bence yanlış okumussunuz. Gıdon egilmesi oluyor. Saseyı ıstesenız bile egemezsınız kolay kolay.
Hrle crf de imkansız.

Ha yine klx alın ama o işte kesin bir yanlışlık var.

Bir de Saseyı dusmeyle eğen arkadaş garantiye başvurmuş mu diye de sorun. Malum en eskisi 2013 model olan crf lerin tamamı garanti kapsamında.

Garantiye vermedıyse o kişi "minik" bir kaza yapmıştır.

dadaş orhan
08 Ocak 2015, 23:58
Hocam birda arkadas uzuntelirini belirtmis
http://www.motosiklet.net/forum/marka-ve-model-kiyaslamalari/112635-yamaha-wr-250-r-klx-250s-crf-250-l-karsilastirma-7.html

Selçuk Keleş
09 Ocak 2015, 11:37
CRF ya da KLX. Hatta CRF daha uygun gibi.
Bütçen hangisine elveriyorsa.

dadaş orhan
09 Ocak 2015, 21:25
CRF ya da KLX. Hatta CRF daha uygun gibi.
Bütçen hangisine elveriyorsa.

Hocam crf hakkinda olumsuz yorumlar var.
Dogru burce onemli fakat mecbur kalacam klx almaya

Selçuk Keleş
10 Ocak 2015, 00:04
Çok takılmayın olumsuz yorumlara. İstisna onlar. Face grubuna bakın, bi dünya kullanan var, cayır cayır heryere giriyo çıkıyolar. Pişman olunacak bi motor değil. crf oturarak kullanmaya daha uygun klx'e göre.

kalendermtr
10 Ocak 2015, 00:35
Yamaha ybr 250 kalite saglamlik ve performans 200 bin km ye kadar piston sekman ekstrantik zinciri debriyaj balatasi degismez

dadaş orhan
11 Ocak 2015, 22:51
Yamaha ybr 250 kalite saglamlik ve performans 200 bin km ye kadar piston sekman ekstrantik zinciri debriyaj balatasi degismez
Yok usta bu zamanda insan babasina guvenmiyor eski ybr lere nasil guvensin.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:47 ----------


Çok takılmayın olumsuz yorumlara. İstisna onlar. Face grubuna bakın, bi dünya kullanan var, cayır cayır heryere giriyo çıkıyolar. Pişman olunacak bi motor değil. crf oturarak kullanmaya daha uygun klx'e göre.
Sele yukseklik ayari yokmus. Benim boyda uzun, oda ayri bir sikinti. Eger degistilebip ayarlanabilme sansi varsa dusunurum.

gokhanarslan
11 Ocak 2015, 23:17
Hyosung GT250 Naked işini çok güzel görür...

dadaş orhan
12 Ocak 2015, 01:51
Yok hocam bu markaya pek olumlu bakamyorum acikcasi

mterayes26
12 Ocak 2015, 03:09
Herzaman kawasaki temizinden xlr 250

berkcigdem
12 Ocak 2015, 03:23
Merhaba arkadaslar cin mali asya rx 250 cc crosu satip orjinal bir motor alacagim, fakat ben hem koy toprakli yollarda hemde sehirde seyahatim icap ettigi icin nasil bir sey almaliyim. Yardimlariniz icin tesekkurler


diyorsanki kaliteli bir motor istiyorum biraz parana kıyıcaksın arazide ve asfaltta kullanabılcegın en guzel motor KTM dir :))gerek güç gerek denge performansı olarak süperdir. düşük cc leride var ve düşük cc olmalarına rağmen torkları yuksektır.

dadaş orhan
12 Ocak 2015, 14:56
diyorsanki kaliteli bir motor istiyorum biraz parana kıyıcaksın arazide ve asfaltta kullanabılcegın en guzel motor KTM dir :))gerek güç gerek denge performansı olarak süperdir. düşük cc leride var ve düşük cc olmalarına rağmen torkları yuksektır.

Kesinlikle haklisin ama parcalari ve servisi sorun

berkcigdem
12 Ocak 2015, 18:08
Kesinlikle haklisin ama parcalari ve servisi sorun

hangı parcasında ve hangı servısınde sorun yasadın acaba ?? ben bunca yıldır ktm kullanıyorum yaklasık 4 yıldır. daha bır kere bıle ne servısınde nede yedek parcasında sorun yasamadım. sadece yedek servısı ve yedek parcası bıraz daha pahalı o kadar. kulaktan dolma bilgiler ile kafanı karışştırma yaşayan insanlar sana daha iyi anlatır...

Selçuk Keleş
12 Ocak 2015, 19:16
Yok usta bu zamanda insan babasina guvenmiyor eski ybr lere nasil guvensin.
Sele yukseklik ayari yokmus. Benim boyda uzun, oda ayri bir sikinti. Eger degistilebip ayarlanabilme sansi varsa dusunurum.

Sele yükseklik ayarı bu tip motorlarda hiç duymadım, herkes alçaltmaya çalışıyo sen yükseltmek istiyosun galiba ? :) kullanımın arazi/asfalt % kaç olacak?

dadaş orhan
12 Ocak 2015, 21:13
Sele yükseklik ayarı bu tip motorlarda hiç duymadım, herkes alçaltmaya çalışıyo sen yükseltmek istiyosun galiba ? :) kullanımın arazi/asfalt % kaç olacak?
Yuzde elli asfalt ve toprak. Yok sele yuksekligini o model icin degil CRF-L'ler icin yazmistim pardon.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:10 ----------


hangı parcasında ve hangı servısınde sorun yasadın acaba ?? ben bunca yıldır ktm kullanıyorum yaklasık 4 yıldır. daha bır kere bıle ne servısınde nede yedek parcasında sorun yasamadım. sadece yedek servısı ve yedek parcası bıraz daha pahalı o kadar. kulaktan dolma bilgiler ile kafanı karışştırma yaşayan insanlar sana daha iyi anlatır...[/COLOR]Allah razi olsun demekki herkes kullandigi markayi ovuyor digerini kotuluyor. Aslinda bu hainlik ve yalanciliktir aldatmaciliktir. Dogruluktan taviz vermemek gerekir. Ktm motorlarin cok saglam motor oldugunu duymustum. Peki oneriniz hangi modelidr.

Selçuk Keleş
12 Ocak 2015, 21:18
Yuzde elli asfalt ve toprak. Yok sele yuksekligini o model icin degil CRF-L'ler icin yazmistim pardon.

Dediğim gibi crf o zaman.

berkcigdem
13 Ocak 2015, 00:25
[/COLOR][/COLOR]Allah razi olsun demekki herkes kullandigi markayi ovuyor digerini kotuluyor. Aslinda bu hainlik ve yalanciliktir aldatmaciliktir. Dogruluktan taviz vermemek gerekir. Ktm motorlarin cok saglam motor oldugunu duymustum. Peki oneriniz hangi modelidr.[/QUOTE]

Bir parçan bozulur serviste yoktur 2 hafta beklersin gelmesini bunlar normal bu arada bu parça dediğimde motorun cins birşeyidir öle yok frendiski yok gidonu vs gibi basit şeyler değil. buda normaldir çünkü yurtdısından geliyor bu ürünler. ama şuan ktm de bu sorun yok. dediğim gibi sadece daha pahalı. ktm genel olarak pahalı zaten. ama kalitesinide tartışmam gerek malzeme kalitesi gerekse motor performanslarını. ama benım şimdi aşağıda yazıcagım motorlar 7-8 bin euro civarında...
asfalt ve toprakda kullanıcagın ıcın mecburen toprakta performansı dengesi vs çok daha iyi olan bir motor kullanman gerekiyor. yani crosslara yönelmen çok daha doğru olur. ktm de sana 250 exc - 250 sx - freeride 250 yi tavsiye edebilirim.

dadaş orhan
13 Ocak 2015, 01:09
Teskkurler arkadaslar. Degerli gorusleriniz bizi memnn etmistir sagolun

dadaş orhan
21 Ocak 2015, 20:42
Sevgili arkadaslar ben enduro tavsiyesi istemistim fakat biraz arastirmam sonucunda bunlarin hic hiz yapamadigini, asfaltta 120 km hizin tatmin edemeyecegini soyluyorlar. Ben gerekirse 250 cc uzeri 600 cc bir motorda alabilirim. Kisaca selesi yuksek alti yuksek ayni zamanda asfaltta da biraz hiz yapabilmem gerek. Lutfen desteklerinizi esirgemeyin

zaferkarizma
21 Ocak 2015, 21:15
xt 660 ......

dadaş orhan
21 Ocak 2015, 21:31
xt 660 ......
Fiyat olarak 22000 tl ye kadar ancak ikinci el temiz. Xt 660 hakkinda bilgi verebilirmisiniz

Capitao_3
21 Ocak 2015, 23:32
bajaj pulsar

dadaş orhan
25 Ocak 2015, 01:24
Senin sayende bu motor gargasasina son verdim. Motor gercekten benim istedigim gibi cok saol.