PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : HIZ AYNI DEVİR ARTTI ANLAMADIM. YARDIM LUTFEN



khakan
09 Aralık 2014, 02:11
MERHABA ARKADASLAR. 2007 KARBURATORLU HYOSUNG GT 250 NAKED KULLANIYORUM. 5. VİTES 7BİN DEVİRDE 100 KM/H HIZLA GİDEBİLİYORKEN SUAN 7.4-7.5 BİN DEVİRLERDE 100KM/H SURATE ULASABİLİYOR. YAG VE ZİNCİR BAKIMI YENİ YAPILDI. LASTİK HAVALARI NORMAL SEVİYEDE. BENZİN YARIM DEPO VAR EN AZ. AKÜM SAĞLAM. SEBEBİ NE OLABİLİR ACABA? ŞİMDİDEN TESEKKURLER

ogzcngdk
09 Aralık 2014, 02:15
7.500 devirde nerdeyse 115 km hıza çıkması gerekir, ilginç. ilk bakmanız gereken debriyaj balataları ani hızlanmalarda kaydırıyormu ona bakın. eğer kaydırma yapmıyorsa bunun sebebini çok merak ettim şimdi, şanzımanımı değişti yani nedir :silent:

MotorKafa
09 Aralık 2014, 02:24
Çok yüksek ihtimalle debriyaj balatan kaçırmaya başlamış.
Yüksek vites düşük devirde giderken birden gazı kökle. Motor gitmez ancak bağırmaya başlarsa debriyaj balatasından başka açıklaması olamaz

khakan
09 Aralık 2014, 02:44
GİTMEDEN BAGIRMA OLAYI OLMUYOR. AMA GAZ TEPKİSİNDE (GAZ KOLUNDAKİ HASSASLIK) AZALMA VAR. BENİMKİ CIPLAK VE RUZGARA MARUZ KALIYORUM BELKİ ETKİSİ OLABİLİR BİDE 100 KİLO 1.80 BOY VAR. UZERİNDEKİ ADAMA GORE DE DEĞİŞİR DİYE DUSUNUYORUM AMA GERCEKTEN 115 KM/HA ULASMASI GEREKİYORSA ÖLMÜŞÜZ AGLAYANIMIZ YOK :d

telike
09 Aralık 2014, 03:02
benzer bi problemin tersini ben yaşadım 5. vites 4bin devirde 80 le giderken lastikler dahil zincir dişli hava yağ filtreleri değiştirdikten sonra sonra 90 la gitmeye başladım. göstergemi önceden de ölçmüştüm sonra da ölçtüm doğru gösteriyordu. gerçi daha da hızlanması lazım sübap ayarı yaptıktan sonra mevcut torku ve beygiri standarda getiririm diye düşünüyorum

khakan
09 Aralık 2014, 03:17
benimki neden olabilir sizce?

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:15 ----------

subap ayarı senkron ayarı karburator temizliği debriyaj balatası değişimi aklıma gelenler bunlar ama hangisi acaba

Mertcan39
09 Aralık 2014, 03:20
disli sanziman jantlarla oynamadikca devir artip hiz ayni kalmamasi gerekir debraj kaciriyordur muhtemel

Naci63
09 Aralık 2014, 09:26
İlk etapta debriyaj kaçırması gibi geliyor. Yani bu durum zaman içerisinde giderek artan bir şekilde olduysa muhtemelen baskı balata probleminiz var. Yok eğer bakımdan sonra ortaya çıktıysa büyük ihtimalle senkron ayarı bozulmuştur. Ama senkron yapmadan önce sübap ayarlarının doğru olduğundan emin olunuz. Kolay gelsin.

KUVVETMİRA
09 Aralık 2014, 11:02
ya kilometre saati ya debiraj balatası.

cihangir151
09 Aralık 2014, 14:48
kavramada problem var. yağ değişimini yeni yaptığınızı söylüyorsunuz. ıslak debriyaj olduğu için kullanılan yağ çok fark eder. kullandığınız yağın fabrika verilerine uygunluğunu kontrol etmenizde fayda var.