PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Dişli ayarı



AydınOğlu09
04 Aralık 2014, 22:53
İyi günler arkadaşlar, Motosikletin orjinal dişli değerleri, Ön 15T arka 38T- değiştirmek zorunda kaldım, bugün parçacıdan ön 15T arka 37T almak zorunda kaldım, 38T yerine 37T olması bir sıkıntı yaratırmı ?

cenkito
04 Aralık 2014, 23:06
cok az tork düşer ve hız artar. ama cok az hissedilir.

Mertcan39
04 Aralık 2014, 23:08
mobildeyim motorunuz gozukmuyor motorun gucu yetmesse son viteste hiz dusebilirde

AydınOğlu09
05 Aralık 2014, 01:14
mobildeyim motorunuz gozukmuyor motorun gucu yetmesse son viteste hiz dusebilirde

Motosikeltin teknik detayları;
TEKNİK ÖZELLİKLER
MOTOR TİPİ Tek Silindirli, 4 Zamanlı
SİLİNDİR HACMİ 97 cc
ATEŞLEME Elektronik CDI
ÇALIŞTIRMA Elektronik / Ayaktan Marşlı
SOĞUTMA Hava Soğutmalı
MAX GÜÇ 8500 d/d 5,2 kW / 7,1 HP
MAX HIZ 85 Km /H
VİTES 5 Vites Manuel
BOYUTLAR 1930x765x1030
AĞIRLIK 103 Kg.
YAKIT DEPOSU 10 Lt. ± 0,3 Lt.
FRENLER Ön Kampana / Arka Kampana
LASTİK ÖLÇÜLERİ Ön: 2,75-18 / Arka: 3,00-18
AKÜ 12 V 6,5 Ah

bassturbin
05 Aralık 2014, 17:37
Hiçbir şey olmaz 1 dişten farkı anca dynoda farkedilir minik bir fark yapar, hiçbir farkı olmaz kullanıcı açısından yani farkedilemez...

telike
05 Aralık 2014, 18:11
farkı hissedeceğini bile sanmıyorum. 38 yerine taksan bi 30 farkedersin