PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Asya cros rx 250 acil yardım



dadaş orhan
29 Kasım 2014, 18:56
Selamun aleykum arkadaşlar. size bir sorum olacak! Öncelikle asya cros motorum 250cc 18 bg dir. Arora 200 cc 16 bg normal bir motoru olan arkadaş ve diğerleri rampa yukarı hız konusunda epey fark atıyor, benim bu konuda morelim bozuluyor, Benim motorum neden onları gecemıyor ve bu gücü nerede kaldı, neden kendini gösteremiyor bu nasıl dağ motoru...:pr:

celikat
29 Kasım 2014, 21:19
vites oranları ile alakalı bir konu.

forzaBJK
29 Kasım 2014, 21:37
disliler farklidir, kuzenin kanuni breton 125cc benim mondial max 150cc'yi asfaltta hertürlü tokatliyor mesela.. morel bozacak birsey yok, benimki seninkinden daha iyi meselesi yapmayin..

dadaş orhan
30 Kasım 2014, 01:31
disliler farklidir, kuzenin kanuni breton 125cc benim mondial max 150cc'yi asfaltta hertürlü tokatliyor mesela.. morel bozacak birsey yok, benimki seninkinden daha iyi meselesi
yapmayin..
Hocam gecmekle ilgili değil güçle ilgili bir ilişki problemim var aslında. Şöyle ki, duzde hadi geçsin fakat, rampada güçlü olanların fark atması lazım değilmi.

forzaBJK
30 Kasım 2014, 18:35
nasil kullaniyorsun motoru? devirli, devirsiz?

Carbondioxid
30 Kasım 2014, 18:39
Arka / Ön dişli sıhhati , zincir sıhhati ,zincir gerginliği , Karbüratör hava ayarı , hava filitre/manifold sıhhati bu duruma etken , Rx 250 test etmedim bilemiyorum ancak her koşulda hele rampa çıkışta bahs edilen motorlara el sallamalıydı , bana kalırsa kesin ip var ağa

dadaş orhan
30 Kasım 2014, 21:24
[QUOTE=Carbondioxid;3487958]Arka / Ön diþli sýhhati , zincir sýhhati ,zincir gerginliði , Karbüratör hava ayarý , hava filitre/manifold sýhhati bu duruma etken , Rx 250 test etmedim bilemiyorum ancak her koþulda hele rampa çýkýþta bahs edilen motorlara el sallamalýydý , bana kalýrsa kesin ip var aða[/
Motor daha 500km de, bu sorunlar için biraz erken değilmi? Hatta arkadaşla yarış sırasında motoru devrinden bile fazla yüklendim kavuşmak için olmadı. Bilmiyorum sebebi nedir fakat epey fark atıyor niye acaba.

beko12345
30 Kasım 2014, 21:31
Sorun son mesajında gizli zaten...
Motorun 500 km de fakat sen yarış yapıyorsun.
Daha çok konu açarsın , motorumun orası bozuldu , burası bozuldu diye.

baki787878
30 Kasım 2014, 21:57
Arkadaşım adı üzerinde cross bunlar hız motoru değil önemli olan arazi performansı asya larda o yok hantal yapmışlar motoru şekil On numara ama karbüratör falan adi 40 50 liralık malzeme kullanılmış asya kesinlikle tavsiye etmiyorum arazi için

dadaş orhan
30 Kasım 2014, 22:09
Karbüretör bozuluyor mu? Ne gibi sorunlar çıkarıyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:05 ----------

Peki hocam bu güç rampalarda niçin diğer güçsüzlere göre etki etmiyor. Mesala gücünü ikişer kişi olarak yüklesek yine aynısını mi yapar? Acaba takas yapsam honda cros alsam daha mantıklı olurmu.

ELque
30 Kasım 2014, 22:11
Sorun son mesajında gizli zaten...
Motorun 500 km de fakat sen yarış yapıyorsun.
Daha çok konu açarsın , motorumun orası bozuldu , burası bozuldu diye.

Aynen her yerde bu yüzden bağırıyorlar rödaja dikkat edin diye. Etmez isen motorun bir nevi canı alınmış olur.Bir de cross ile neyin yarışını yapıyorsunuz ki? Çıkın baba araziye kim iyi görün. crossun asfaltta ne işi var?

dadaş orhan
01 Aralık 2014, 11:29
Bu yüzden motor almak için debelendim durdum. Ister istemez köyden ilçeye iniyorum. Bu yüzden iki türlü kullanıma uygun bir motor olsun istedim.

Carbondioxid
01 Aralık 2014, 11:46
Siz yinede motora yüklenmeyin en az 3000 kilometre fıtı fıtı yani nazik kullanmaya bakın sürekli yüksek devir kullanmamaya bakın, spesyal olmayan herhangi bir 4 zamanlı motora henüz rodajda iken yüklenmeyin, sanırım sorun sizin arka dişlinin daha çok yolda rahat gimesi için küçük olmasından kaynaklanıyor, ileride rodaj sonrası büyük arka dişli zincir, ön diş değişiminde, gerekli torku kazanırsınız tabii son süratiniz düşer doğal olarak

Son olarak , cros/enduro aldım , hem yolun padişahıyım, hem arazinin diye düşünen var ise yanılıyor.

Belki daha iyi yardım alabilirsiniz motorunuzun direkt başlığı orayada ilk mesajınızı kopyalayıp gönderin, mutlaka cevaplayan Rx kullanıcısı çıkar.

http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/99610-asya-motor-rx-250-motocross-supermoto-53.html

dadaş orhan
01 Aralık 2014, 19:45
Siz yinede motora yüklenmeyin en az 3000 kilometre fıtı fıtı yani nazik kullanmaya bakın sürekli yüksek devir kullanmamaya bakın, spesyal olmayan herhangi bir 4 zamanlı motora henüz rodajda iken yüklenmeyin, sanırım sorun sizin arka dişlinin daha çok yolda rahat gimesi için küçük olmasından kaynaklanıyor, ileride rodaj sonrası büyük arka dişli zincir, ön diş değişiminde, gerekli torku kazanırsınız tabii son süratiniz düşer doğal olarak

Son olarak , cros/enduro aldım , hem yolun padişahıyım, hem arazinin diye düşünen var ise yanılıyor.

Belki daha iyi yardım alabilirsiniz motorunuzun direkt başlığı orayada ilk mesajınızı kopyalayıp gönderin, mutlaka cevaplayan Rx kullanıcısı çıkar.

http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/99610-asya-motor-rx-250-motocross-supermoto-53.html

yazdım ama umarım net bilgili yardımcı biri çıkar.

ELque
01 Aralık 2014, 19:54
Bu yüzden motor almak için debelendim durdum. Ister istemez köyden ilçeye iniyorum. Bu yüzden iki türlü kullanıma uygun bir motor olsun istedim.

Anlıyorum.Paran varsa bana kalırsa en iyi alternatif Yamaha Tenere olur.Daha doğrusu bu hem arazi hem yol için bildiğim en iyi motor bu :silent:

dadaş orhan
01 Aralık 2014, 21:49
Anlıyorum.Paran varsa bana kalırsa en iyi alternatif Yamaha Tenere olur.Daha doğrusu bu hem arazi hem yol için bildiğim en iyi motor bu :silent:

Ben asyayıda enduro amaçlı aldım fakat,istedimki bu gücünü birazda dik rampalara yansıtsın ama olmadı. Acaba honda crf 250 l alsam yine aynı sorun yaşanırmı?

dadaş orhan
17 Nisan 2015, 22:55
Arkadaslar asya uzun bir aradan sonra tork değerini yazmis. 17.5 nm nasil tatmin edicimidir.