PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : V motorda sente nasıl ayarlanır



operatar1
09 Kasım 2014, 02:14
Motoru söktüm ama sentesini bulamadım yardımcı olurmusunuz? motorum monero cmx 250 a

serkanADH13
09 Kasım 2014, 03:30
dostum pistonun biri yukarıda iken dieri aşağıda olur,
yanı birinci piston emerken ikinci piston eksoz yapar,,,

VOLANT kapağını aç ve kaç tane T işareti var kotrl et,

eğer iki adet varsa ve biri altta biri üstte ise sisten üstte yazdığım gibidir,

yok alt alta değil ise T işaretleri,
sizde hangi piston bağlı ise ve hangi T'ye denk geliyor ise dier pistonuda dier T'ye göre ayarla,,,

operatar1
09 Kasım 2014, 15:43
dostum pistonun biri yukarıda iken dieri aşağıda olur,
yanı birinci piston emerken ikinci piston eksoz yapar,,,

VOLANT kapağını aç ve kaç tane T işareti var kotrl et,

eğer iki adet varsa ve biri altta biri üstte ise sisten üstte yazdığım gibidir,

yok alt alta değil ise T işaretleri,
sizde hangi piston bağlı ise ve hangi T'ye denk geliyor ise dier pistonuda dier T'ye göre ayarla,,,

hocam sadece mile bağlanan dişlilerde küçük çizikler var ne üst kapakta nede blokta başka biyerde işaret var

mterayes26
09 Kasım 2014, 17:47
Serkanin dediği gibi yapamazsan , buji deliğinden tornavida kontrolü ile yap . Yada youtube daki videolardan faydalan

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:37 ----------

Serkan rotor olmadan motor toplarsak zamanlar karisabilir mi . Rotorun baglandigi krank bölümünde centik 1 tane mi altli üstlu 2 tanemiydi . Rotor olmadigi icin işaretler yok egzoz zamanini sente diye yapmayalim

serkanADH13
09 Kasım 2014, 22:42
Krank'ta ÇENTİK yani KAMA YUVASI 1 adet var,
bu üstte olmalıdır ki 1.piston ÜÖN (Üst Ölü Nokta) olan tepede olur,

Sente Olmayan Veya SENTESİNİ BULAMADIĞINIZ MOTORLARDA eksantrik mili TAVŞAN KULAĞI aklında kalsın,,,

Yani subaplar basmayacak,

çift kafa motordan bahsediyoruz,
O zaman 1.pistonun eksantriği için geçerli bu yazdıklarım,

TAVŞAN KULAĞI DEDİĞİM kısım ise

http://i.hizliresim.com/zENNO9.jpg (http://hizliresim.com/zENNO9)

mterayes26
10 Kasım 2014, 18:15
Tavşan kulağı konumunda , kranktaki rotorun baglandigi kısım tam yukarı mi bakıyor

mterayes26
11 Kasım 2014, 22:09
Birde ben eksantrigi de soktum ondan soruyorum

operatar1
26 Kasım 2014, 22:12
abler dostlar fotoğraf gönderiyorum lütfen kafamın basacağı şekilde açıklayın https://www.facebook.com/photo.php?fbid=395451080617398&set=a.183429358486239.1073741831.100004575280592&type=1&theater

mterayes26
27 Kasım 2014, 02:08
tmm dostum , her türlü yardımcı olunur

serkanADH13
27 Kasım 2014, 02:40
dostum resim açılmıyor,

VOLANT üzerindeki T işareti senteye geldiğinde Önce 1. piston Dier T işareti senteye geldiğinde 2.PİSTON tepede olacak,

senin motorun krank'ı bu olması gerekiyor,,,

piston biri tepeye gelir,
dieri çok hafif aşağıda kalır,
ona göre senteye almalısın,

http://i.hizliresim.com/B9JB7p.jpg (http://hizliresim.com/B9JB7p)

HamzaGcr
27 Kasım 2014, 02:47
Motoru söktüm ama sentesini bulamadım yardımcı olurmusunuz? motorum monero cmx 250 a

bende de aynı motor var 2006 model sıfır aldım plakayı ben taktım :)

yedek parçalarını aldığınız bir site var mı?

serkanADH13
27 Kasım 2014, 02:57
bende de aynı motor var 2006 model sıfır aldım plakayı ben taktım :)

yedek parçalarını aldığınız bir site var mı?

nesi lazım ?

İstersen RUHSATLI KOMPLE MOTORU dahi var :)

mterayes26
27 Kasım 2014, 03:35
Eksantrık zıncırını atlak takma gerısı kolay

HamzaGcr
27 Kasım 2014, 03:36
nesi lazım ?

İstersen RUHSATLI KOMPLE MOTORU dahi var :)

km saati tam anlamıyla çalışmıyor hız doğru göstermiyor. Teker kısmındaki çevirici bozukmuş fiyatı ne kadar

serkanADH13
27 Kasım 2014, 10:39
km redüktörü,

eskisini görmeliyim,
marka olarak malesef yok,

operatar1
27 Kasım 2014, 19:40
sahibinden comdan performans piston aldım conta takımı aldım karburatör aldım krank aldım bütün parçalarını motosikletay dan aldım