PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Yamaha YZF R125, Hyosung GTR 250 Hangisi tavsiye lütfen alınacak



SuperSport60
23 Ekim 2014, 03:29
Arkadaşlar merhaba aranıza yeni katıldım öncelikle kendimi tanıtayım yaşım 20 aracım aracım var fakat motorsiklet tutkum ağır basıyor ve artık aracımı satıp motor ehliyetide alıp motora geçmek istiyorum daha önce scooter kullandım, ve max 250cc lik motor almak istiyorum yeni olduğum için Boyum 1.70 kısa sayılırım durduğum zaman yere rahat basmam gerek
beklentilerim

125-250cc
Tipi güzel ve iri dursun istiyorum
yakıtı az olsun istiyorum yakıt gerçekten önemli; Bu özelliklere göre hangi motoru tercih etmem gerek tip olarak yamaha ve hyosung güzel ve iri duruyorlar honda ise daha zayıf ve ybr tarzı duruyor bu kriterlere göre ne tercih etsem daha iyi olur

bunlarda buldugum motorlar fikir verirseniz bilenler iyi olur yakıt konusunda hangısı ıyıdır ,

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-tertemiz-makine-182957522/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-2013-yzf-gri-18-bin-de-183607984/detay

YouSuffer
23 Ekim 2014, 10:18
2 motordada o boyla zorlanırsınız. Cbr 125 2013 2014 kasası ybr gibi felan durmuyor gayet iri grenajları ve size uygun tek motor gibi, diğerleride uygun ama alırsanız sıkıntı yaşarsınız dur kalk felan trafikte.

SuperSport60
23 Ekim 2014, 16:58
2 motordada o boyla zorlanırsınız. Cbr 125 2013 2014 kasası ybr gibi felan durmuyor gayet iri grenajları ve size uygun tek motor gibi, diğerleride uygun ama alırsanız sıkıntı yaşarsınız dur kalk felan trafikte.

peki cbr ın yamaha ve hyosung a göre, Yakıt performans kullanım olarak ne gibi farkları var boyla zorlanırsınız demişsiniz cbr oturma kısmı dahamı alçak? 2013 cbr yakından incelemeden bilemem fakat resimlerinde bariz zayıf duruyor ama özellikleri iyiyse göz ardı edebilirim

viperking
23 Ekim 2014, 17:17
Bı iş resimlerle olmuyor maalesef, imkanın varsa her 3 motora da git bir otur. O zaman niçin yeni başlayana CBR denildiğini anlarsan.

Ben 1.80 boyum 80kg halimla Hyo yu nasıl kontrol ederim diye korktum, YZF nin üzerinde de yatık pozisyon senden 10cm uzun olmama rağmen beni rahatsız etti.

eymen312
23 Ekim 2014, 17:18
2013 cbr kullandım. 170 boy için gayet ideal olur. hyosung ve r125 oturuş pozisyonu olarak çok zorlar çünkü cbr a göre gidon-sele arası mesafe uzun. Yakıt konusuna gelirsek hyosung içlerinde en çok yakan ama. Gerek çift silindir oluşu gerek 250cc oluşu yakıt konusu senin için önemliyse dezavantaj. CBR ve YZF arasında pek fark olduğunu düşünmüyorum. Sen bence git birde cbr dene. İçine sineceğini düşünüyorum.

burakmetu
23 Ekim 2014, 18:18
http://i.hizliresim.com/pYBaQ0.jpg (http://hizliresim.com/pYBaQ0)

Boyum 1.80 yzf bana tam oluyor. 1.70 boyla cok zorlanıcaksın. Cbr dusun bence

YouSuffer
23 Ekim 2014, 19:02
http://i.hizliresim.com/lz8Oyp.jpg (http://hizliresim.com/lz8Oyp)

Benimde boyum 1.80 ve gordugun gibi kırmızı cbr alırsan açıkcası daha kalıplı duruyor. Yzf ve hyodan daha güzel değil ama daha uygun ve uygun olanı en çok sever vucudun. Yakıt olarakta ben trafikte ara gaz felan sert kullanıyorum gazı yani surekı vıtes dusur vs. 100 km de 3 litre yakıyor. Alışınca gayette kıvrak oldugunu görüyorsun ben bisiklet gibi kullanıyorum trafikte nerdeyse.

burakmetu
23 Ekim 2014, 20:09
Yakıt konusu çok önemli ise 125lik motorlar seni memnun edicek. Ortalama 2.5-3 litre yakıyor benim motorum. Yağ değişimi flnda çok ucuz 1litre yağ yetiyor 125cc için.

ilkerakdag
23 Ekim 2014, 20:37
İç bacak boyunu ölç ve resmi sitelerinden bulup beğendiğin modellerin sele yükseklikleri ile karşılaştır (bunu farkı kendin görmen için söylüyorum). Bana sorarsan tercihini CBR125R'den yana kullanmalısın. Hem 250cc kadar zorlamaz hemde almayı düşündüğün diğer 2 motora göre sele yüksekliği ve oturuş pozisyonu daha rahat.

MD.Murat
23 Ekim 2014, 22:11
Bajaj bakabilirsin.
kendi motorum diye demiyorum , hem gazi acinca gider , hem tipi guzel hem de 3 _ 3,5 litre arasi yakar.
foyati da cok uygun.

SuperSport60
23 Ekim 2014, 23:05
Verdiğiniz cevaplardan dolayı çok teşekkür ederim arkadaşlar kendi iç bacak boyum 73 cm olarak ölçtüm
Sele ölçüleri hyosung 78cm honda 78cm yamaha yzf 125 82cm

ve aslında boyum 173 felan ama düz 170 demiştim ayak ucumu koyarak ve hafıf yana yatırarak kullanırım yzf yi biraz zorlasada ve kararım ilk önceliğim görünüş olduğu için

YZF 125 ve hyosung 250r da karar verdim cbr da iyi fakat 0 dusunmuyorum ve kırmızı ile 2014 bulmam zor ve pahalı güzel motor ama görünüş içime ısınmadı yakıt olarak çok fark yok gibi aralarında 2 si tek hyosung ise 2 silindir o yüzden hyo alırsam yakıta katlanırım cunkı yaktıgına değer ve çevremdeki cbr ların fiyatı cok ucuk o yüzden aşırı ucuza bulmadıgım surece cbr dan vazgeçtim ve hyosung ile yzf125 e karar kıldım

birde sizden ricam bu yzf ve hyosung a uygun lastik için ve kask ile koruma için nerede araştırma yapıp alabilirim hangi marka model lastik ve kask koruma vs almam gerek bu bilgileri nerden bulabilirim teşekkür ederim.

ilkerakdag
24 Ekim 2014, 00:06
Yamaha YZF125R kullanıyorum.Benim de ilk ufak cc süpersport motosikletim sele yüksekliği seni rahatsız etmezse eğer ( öyle düşünüyorsan ) içtenlikle öneririm.Daha öncesinde motosiklet deneyimin olmadığı için 250cc ve 2 silindirli bir motosikleti 125 cc tek silindirli bir motosiklete göre kullanman ve kavraman daha zor olacaktır.Ayrıca Yamaha ve Hyosung arasında parça ve işçilik farkı var.2.el almayı düşünüyorsan eğer servis ve arıza sorunları yaşayarak motosikletten de soğuyabilirsin.Şimdi Hyosung kullanan bir kaç arkadaş bana kızabilir fakat inanın Cbr250,YZF125 ve GT250'yide yakından gördüm keza Yamaha'nın bu konuda önde olduğu aşikar.

Bu işi en az zararla atlatmak isterim ve sabrederim dersen karenajsız bir naked motosiklet kullanmanı tavsiye ediyorum sana.Sonuç olarak mutlaka yatması,hoplaması,zıplaması olacaktır tecrübeyle sabittir.Hem düşünce çok fazla için acımaz hem de motosiklet tepkilerini öğrenmiş olursun üstelik gidon turu daha geniş olucağı için ufak cc süpersport motosikletlere göre kullanımı daha rahattır.Satın al kirala yada arkadaşın varsa kullandırtmasını iste.Ybr 125 ve Cbf 125 bu iş için biçilmiş kaftan.Lastik konusuna gelicek olursak Yamaha'nın fabrika çıkışlı Michelin Pilot Street lastikleri şuan için bana yetiyor.Bunun dışında genel olarak bu tür motosiklet sahibi kardeşlerimiz Pirelli Diablo Rosso Corsa II kullanıyor.Hyosung'un fabrika çıkış lastiği İRC yada Shinko'ydu sanırım ve çoğu kişi yol tutuşu konusunda tatmin edici cevaplar vermiyor.

Ben MT Revenge Mat Siyah kask kullanıyorum şuan ki fiyatı 285 tl sanırım alternatif olarak Agv K3 yada K4 orta bütçe için ideal bana göre.4Riders hörgüçlü ceketimden de memnunum.Aynı şekilde 4Riders elviden kullanıyorum.İstersen çoğu mağaza yada internet sitesinde başlangıç paketleri adı altında satılan ürünlerde var 1200 1300 tl civarı tam ekipman olarak.İşin bu kısmı bütçene bağlı anlayacağın.Kendine ne kadar değer veriyorsan o kadar harcarsın gibi klişe bir cümle de kurmuş olayım.Youtube'da Altın Elbiseli Adam ve MotorcuMuhabbeti isimli kanallara göz gezdirirsen rehber olucaklarını düşünüyorum.

Not : Bunları marka sevdalısı olduğum için söylemiyorum sonuçta bana bedava motosiklet yada ekipman vermiyorlar.Kısa bir süre önce benim de kafamda aynı sorular vardı ben tercihimi bu şekilde yaptım ve şuan da memnunum değerlendirmesini kendi bütçen ve isteğine göre yapabilirsin.Şimdiden hayırlı olsun.

SuperSport60
24 Ekim 2014, 00:18
Yamaha YZF125R kullanıyorum.Benim de ilk ufak cc süpersport motosikletim sele yüksekliği seni rahatsız etmezse eğer ( öyle düşünüyorsan ) içtenlikle öneririm.Daha öncesinde motosiklet deneyimin olmadığı için 250cc ve 2 silindirli bir motosikleti 125 cc tek silindirli bir motosiklete göre kullanman ve kavraman daha zor olacaktır.Ayrıca Yamaha ve Hyosung arasında parça ve işçilik farkı var.2.el almayı düşünüyorsan eğer servis ve arıza sorunları yaşayarak motosikletten de soğuyabilirsin.Şimdi Hyosung kullanan bir kaç arkadaş bana kızabilir fakat inanın Cbr250,YZF125 ve GT250'yide yakından gördüm keza Yamaha'nın bu konuda önde olduğu aşikar.

Bu işi en az zararla atlatmak isterim ve sabrederim dersen karenajsız bir naked motosiklet kullanmanı tavsiye ediyorum sana.Sonuç olarak mutlaka yatması,hoplaması,zıplaması olacaktır tecrübeyle sabittir.Hem düşünce çok fazla için acımaz hem de motosiklet tepkilerini öğrenmiş olursun üstelik gidon turu daha geniş olucağı için ufak cc süpersport motosikletlere göre kullanımı daha rahattır.Satın al kirala yada arkadaşın varsa kullandırtmasını iste.Ybr 125 ve Cbf 125 bu iş için biçilmiş kaftan.Lastik konusuna gelicek olursak Yamaha'nın fabrika çıkışlı Michelin Pilot Street lastikleri şuan için bana yetiyor.Bunun dışında genel olarak bu tür motosiklet sahibi kardeşlerimiz Pirelli Diablo Rosso Corsa II kullanıyor.Hyosung'un fabrika çıkış lastiği İRC yada Shinko'ydu sanırım ve çoğu kişi yol tutuşu konusunda tatmin edici cevaplar vermiyor.

Ben MT Revenge Mat Siyah kask kullanıyorum şuan ki fiyatı 285 tl sanırım alternatif olarak Agv K3 yada K4 orta bütçe için ideal bana göre.4Riders hörgüçlü ceketimden de memnunum.Aynı şekilde 4Riders elviden kullanıyorum.İstersen çoğu mağaza yada internet sitesinde başlangıç paketleri adı altında satılan ürünlerde var 1200 1300 tl civarı tam ekipman olarak.İşin bu kısmı bütçene bağlı anlayacağın.Kendine ne kadar değer veriyorsan o kadar harcarsın gibi klişe bir cümle de kurmuş olayım.Youtube'da Altın Elbiseli Adam ve MotorcuMuhabbeti isimli kanallara göz gezdirirsen rehber olucaklarını düşünüyorum.

Not : Bunları marka sevdalısı olduğum için söylemiyorum sonuçta bana bedava motosiklet yada ekipman vermiyorlar.Kısa bir süre önce benim de kafamda aynı sorular vardı ben tercihimi bu şekilde yaptım ve şuan da memnunum değerlendirmesini kendi bütçen ve isteğine göre yapabilirsin.Şimdiden hayırlı olsun.

Teşekkür ederim bilgi için eğer motor alıcak olursam sonra onuda satıp tekrar motora geçme şansım olmaz çünki yaşadığım şehir küçük ve naked i satmam kolay olmaz birini alabilirim artık düşersede kader sağlık olsun derim uzun süredir araba kullandıgım ıcın motora alışık değilim ehliyet kursunda ve motoru olan ybr gibi arkadaşlarımda n öğretmelerini ve kullanmayı öğreneceğim ekipman olarak herşey dahil 500tl den fazla harcayamam şuan için önce aracımı satıcağım veya direk motorla takas ediceğim birde yzf 125 için kalın lastik önerirmisin ben arka lastiğin ve önün biraz kalın olmasını istiyorum bu konularda napabılırım acaba ? jantında degısmesımı gerek yada maks ne kadar kalınlıkta lastık takabılırım

yavuz benli
24 Ekim 2014, 00:39
Yamaha iyi hoş da sen 18 binde motora o parayi mi vereceksin anlamadim o paraya cbr 'nin sıfırını alırsın he ille yzf alicam diyorsan en fazla 7-8 binde olsun 18 bin çok şahsen ben alırken yaşından ziyade km sine bakarım

lickup
24 Ekim 2014, 00:54
Boyunuz kısa falan değil, eğer bacak boyunuz orantılıysa 1.70 boya gayette kullanırsınız yzf'yi.

burakmetu
24 Ekim 2014, 01:24
Boyunuz kısa falan değil, eğer bacak boyunuz orantılıysa 1.70 boya gayette kullanırsınız yzf'yi.

1.65 boylada kullanırsın, ama rahat kullanamazsın 1.70 arkadaşım var benim motorumda yere parmak ucuyla değiyor uyarıyım. 1.65 arkadaşım motorun park ayağını kapatamıyor.Arkadaş ayağım yere tam bassın istiyorum demiş ilk gönderide o yüzden böyle yazdım.

SuperSport60
24 Ekim 2014, 02:41
Boyunuz kısa falan değil, eğer bacak boyunuz orantılıysa 1.70 boya gayette kullanırsınız yzf'yi.

teşekkür ederim bu bilgi bi nebzede olsa rahatlatti gerçekten

ben sadece bilgi almak amaçlı o ilanları koydum cunkı en yakınımda yasadıgım sehırde olan yzf125 ilanı o 2 sı haklısınız motosiklete gore km yuksek bencede ancak takas yapma veya 0 alma imkanım var fakat 0 için farklı şehire gitmem gerke çünki tokatta yaşıyorum ve burada 0 satan yamaha bayisi görmedim başka yerler satarmı bilmiyorum araştırmam gerek sanırım 2,el takas için düşünüyorum 0 alırsam aracı satıp 0 alırım bende araştırdıgıma göre boyuma göre rahat kullanabiliceğim kanatini getirdim artık

telike
24 Ekim 2014, 10:27
eğer mutant değilse cbr 125 250 r125 gibi motorlara her türlü rahat biner 170 boyla.
cbr250 düşün bence.

SuperSport60
24 Ekim 2014, 17:45
eğer mutant değilse cbr 125 250 r125 gibi motorlara her türlü rahat biner 170 boyla.
cbr250 düşün bence.

Öneri ve cevabınız için teşekkür ederim size birşey sorabilirmiyim acaba neredeyse konuda %70 cbr250 tavsiye edildi ama benım aklımda yzf125 ve hyo yatıyor FAKAT cbr250 nin yedek parça bolluk fiyat açısından ve servis ağı olarak nasıl acaba tavsiye ediyorsunuz ama bunlarda benım goz onumde acaba bu konularda farkı varmı mesela tokatta yaşıyorum ve yamaha servisi yok alırsam 250km yola gitmek zorundayım servis için ve parçalarıda pahalı bu konuda ne dersiniz acaba

viperking
24 Ekim 2014, 18:41
Bi kere Hyo yu kesinlikle unut. Tecrübesiz birisi için

1- Çok güçlü
2- Çok büyük ve ağır
3- Gidon sele arası çok fazla

Eğer YZF de parmak ucunda anca duruyorsan Hyo da kullanırken tam supermen modunda olursun.

Bence senin seçeneklerin CBR 125 ile Yzf125 olsun.

Öyle 125 lik 2-3 ay sonra yetmez sıkılıp 250 lik almak zorunda kalırsın diyenlere de kulak asma. Hep yazıyorum, bir motorla son hız yapabiliyor olmak o motorun limitlerine ulaştığını göstermez. Adam daha 125cc de viraj alamıyor ama düz yolda top speed görebildiği için bana artık 125 lik yetmiyor diyor.

linkinpark20
24 Ekim 2014, 20:54
hyosung alma çok zorlanırsın ben zorlandım ordan biliyorum

94CanRR
24 Ekim 2014, 22:51
motor gönül işi dostum içine sinen en çok istediğini al. Yzf güzel bi başlangıç motoru senin için madem şekil seviyorsun. Tecrüben olmadığı için biraz zorluk çekersin ama içine sinen bi motor kullanırsın. f 800 gs kullandım boyum 1. 67. Super tenere kullanan biliyorum benim boylarda. Olay tecrübe

telike
25 Ekim 2014, 01:03
Öneri ve cevabınız için teşekkür ederim size birşey sorabilirmiyim acaba neredeyse konuda %70 cbr250 tavsiye edildi ama benım aklımda yzf125 ve hyo yatıyor FAKAT cbr250 nin yedek parça bolluk fiyat açısından ve servis ağı olarak nasıl acaba tavsiye ediyorsunuz ama bunlarda benım goz onumde acaba bu konularda farkı varmı mesela tokatta yaşıyorum ve yamaha servisi yok alırsam 250km yola gitmek zorundayım servis için ve parçalarıda pahalı bu konuda ne dersiniz acaba

yzf r125 her ne kadar güzel de görünse altında o güç yok. r3 dersen tamam derim. ama güç yetersiz kalacak tokatta satmaya çalışacaksın zorlanacaksın. ayrıca yamaha yzf modeli yedek parçası honda dan daha pahalı. eğer cbr250 ye paran yetiyorsa hyoyu aklından bile geçirme. tecrübeyle sahbittir. imkanın varsa avrupa bile düşünme japonu tek geç japon her zaman bu piyasada lider. bu yüzden parça servis bakım satacağın zaman piyasa olarak da çok iyi.

SuperSport60
25 Ekim 2014, 01:16
motor gönül işi dostum içine sinen en çok istediğini al. Yzf güzel bi başlangıç motoru senin için madem şekil seviyorsun. Tecrüben olmadığı için biraz zorluk çekersin ama içine sinen bi motor kullanırsın. f 800 gs kullandım boyum 1. 67. Super tenere kullanan biliyorum benim boylarda. Olay tecrübe

boy olayını gözümden sildim artık 1.60 boyda 600cc motor kullananları görüp duyduktan sonra aşırı zayıf cılız kendine sahip çıkamayan biri değilsen hiç bir sorun olmuyor herkez boyu söylemiş fakat boyu 1.70 olan herkez asla supersport kullanamaz gıbı bır yazı yazmışlar tavsiye değilde aşağılar gibi, artık aşağı yukarı kararda verdim çok ucuz bulursam 2.el hyo veya cbr250 bulamazsamda 0 veya 2.el Yzf125 Artık amacım sadece elimdeki aracı satma motor ehliyeti alıp istediğim renge karar verme Sağlam lastik ve en ucuz koruma parçalarını nerden alabilirim. aşağı yukarı önümüzdeki yaza doğru alabilirim sanırım çünki arabadan direk motora geçmek çok zor olacak benim için ama kısmet artık teşekkür ederim foruma

burakmetu
25 Ekim 2014, 02:14
boy olayını gözümden sildim artık 1.60 boyda 600cc motor kullananları görüp duyduktan sonra aşırı zayıf cılız kendine sahip çıkamayan biri değilsen hiç bir sorun olmuyor herkez boyu söylemiş fakat boyu 1.70 olan herkez asla supersport kullanamaz gıbı bır yazı yazmışlar tavsiye değilde aşağılar gibi, artık aşağı yukarı kararda verdim çok ucuz bulursam 2.el hyo veya cbr250 bulamazsamda 0 veya 2.el Yzf125 Artık amacım sadece elimdeki aracı satma motor ehliyeti alıp istediğim renge karar verme Sağlam lastik ve en ucuz koruma parçalarını nerden alabilirim. aşağı yukarı önümüzdeki yaza doğru alabilirim sanırım çünki arabadan direk motora geçmek çok zor olacak benim için ama kısmet artık teşekkür ederim foruma

Dostum sen ilk mesajında ''durduğum zaman yere rahat basmam gerek'' dedin o yüzdende insanlar sana 170 boyla yzfde yere rahat basamazsın diyor ve yere rahat basamayacağının garantisi var. Motoru kullanamazsın diyen yok 160 boylada kullananlar var aynen dediğin gibi. Yoksa benim gözümde en iyi başlangıç motoru racing için yzf bu seçenekler arasında kendimde yzf kullanıyorum zaten.

burakragaa
25 Ekim 2014, 06:55
hyo'da zorlanır mı bilemema ama denildiği üzere cbr ve yzf ye göre güçlü zaten cc farkı var ve çift silindir. Benim kız arkadşım 1.68 iki parmak ucu zor dğeiyor ama sürüyor ama durunca neler neler yapıyor sorma :D Bu arada 125 şehir içi ideal ama otobanda seni zorlar zaten bakma alıştıktan sonra 600'de kesmiyor :) gtr ağırdır düşünürür kaldırırsın. para bakımından sıkıntı yok diyorsan yzf görüntüsü için alınır ama başka da bir şey bekleme . İDeal'ı cbr parçalarıda pahalı değil ama malzeeme olarak zayıf bana göre. Cbr 125 ve 250 kazam var anasının gözü kadar yerleri dağıldı.. GTR sağlam kendi motorum diye demiyorm ama öyle arkadaş, kaç kere kaza yaptım arabaya kafadan da girdim arkadan da virajda yatırdım göğüs grenajını kırmayı beceremedim :D Kendimi biliyorum ben diyorsan bırak 125'i direkt 250 atıl görünüşte diyorsan evet kendi sınıfının en kaslı motoru GTR' güzel fiyatta olan ikinci ellerde var . Sağlam bir ustayla beraber bakın alın emin ol pişman olmazsın hiç bir şekilde.. Bu arada gönlünde hangisi varsa yine de tercihini ondan yana yap. Bende çok topic açtımm şu mu bu mu diye . cbr250 ' e de karar kıldım 1 sene tam tamına araştırdım. Son bir ay kala GTR'ın üstüne oturdum ve sadece bu dedim. Allahıma şükür beni de hiç üzmedi. Zaten motora bakarsan emin ol kolay kolay fabrikasyon hatası olmadıgı sürece pekte problem çıkartıcak motor yoktr. Saygılar kardeşim ;)

Fyz.01
25 Ekim 2014, 09:21
ayagın yere tam basması önemli.. kim ne derse desin sen yzf alacaksın kesin.. çünkü bende öyle olmuştum.. ama şimdiki aklım olsa cbr alırdım.. geçenlerde cbr a bindim.. ayaklarım yere tam bastı. içime garip bi mutluluk geldi.. kendimi güvende hissettim :) boyum 176 bu arada.. yzf o güveni vermiyor.. emin ol yzf alınca defalarca düşüreceksin.. ve aklından şöyle geçecek.. niye bunu aldım ki :) ben gelecek yaza 2014 cbr 250 almayı düşünüyorum şahsen

SuperSport60
25 Ekim 2014, 17:13
arkadaşlar 1.63 boyla 76cm seleli motor kullanan var boy olayını problem etmıyorum artık mıllet nasıl kullanıyorsa oyle kullanırım kendime güvenmesem motor olayına zaten girmezdim ve motor alırsm arabaya dönmeyi uzun yıllar düşünmüyorum önemli bir şey olmadıgı surece ilk göz bebeğim hyosung tu geçen sene birtane bulmuştum ama pertti görünüş olarak bana göre hyosung cbr dan daha güzel açık söyleyeyim yamahada daha güzel herkez cbr tavsiye etmiş ama bilmiyorum aklımda yzf125 ten baska motor geçmiyor megelli var çok güzel ama oda aklımda şüphe bırakıyor hepsinde test sürüşü yapıp beğendiğimi almak isterim fakat öyle bir imkanım yok motor kiralayan yer veya o motoru olup verıcek arkadasım da yok en heybetlileri hyo250 0 13.200 yamaha 10.000 cbr250 13.500 0 alsam fiyatları bu alemde yani karar vermem zor o yüzden seneye kadar ertelemem gerek düşünmek ve koruma ekipmanı toplamak için karşıma çok ucuz temiz motor çıkmadıgı surece aklımda sadece yzf125 var artık renk konusunda emın degılım sadece kırmızı ve mat füme renk hoşuma gidiyor