PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : WR 125 X vs WR 125 R



pelevenk
16 Ekim 2014, 17:42
Arkadailar bugün ilk göz ağrım olan cbr 125imi sattım.
Bu yaz farklı bi tarzla başlayacağım.

Kararım supermoto oldu. DRZ400 ve XT660 a daha zamanım var. bu sebeple geriye pek seçenek kalmıyor. wr125 r/x

bu iki model arasındaki fark sadece lastik mi. eğer lastikse fiyatı ucuz olan r modelini alıp lastik sipariş edip devam edicem. çünkü stock lastikle kullanmak istemiyorum.

başka sm öneriniz varsa onları da alırım

kutsalkutlu
16 Ekim 2014, 18:09
kardeşim bi hondanın crf250 l modeline bak istersen hem cbr 125 den sonra bi adım yükselt bence

Darkcity2000
16 Ekim 2014, 18:17
aynen crf 250 bak direk...

pelevenk
16 Ekim 2014, 18:41
Crf nin de parca kalktesi hic iyi durmuyo be abi uzaktan. Otoyol performansi top speedi kac acaba bilen var mi

kemboo
16 Ekim 2014, 18:49
ikisi arasında ki fark dişli ve ön jant boyutu. R olanda araziye uygun dişli ve büyük ön jant var diğerinde yol için olan dişli ve küçük ön jant var. SM istiyorsan x i al derim. Bunun yanında araziye çıkacaksan crf 250 l pek tavsiye edilmyor 150 kg olduğu için ama uzun yolda baya rahat herhalde diğerlerine göre. bütcen varsa bence wr 250 al eğer yoksa kawa nın 250 lileride 2. elde bulunabilir. dahada yoksa wr 125 x veya r a yada eski kasa xt ye mahkumsun :)

crf 250 top speed 140 diye biliyorum ama sürenler daha iyi bilir.

mephamd
16 Ekim 2014, 19:00
Crf ekstrem koşullarda 150 dahi görebilir.
Malzeme kalitesi kötü falan değil, kötü olan herhangi bir honda yok zaten.
Crf nin sm versiyonunun gelme ihtimali var.
Illa sm istiyorsan crf alıp jant ve lastik takarsın olur, ben sadece yol lastiği taktum sm olarak kullanıyorum.
Tr de drz olsaydı güzel olurdu ikinci ele sıfır parası istiyorlar.
125 kullanmıssın artık yükselt. Crf 125 kadar yakıp 250 gibi kaçıyor. Klx de aynı şekilde.

kutsalkutlu
16 Ekim 2014, 23:19
honda kardeşim hiç bir parçası sırıtmıyor sadece sitelerinde bi ahmaklık var goldwing bile iğrenç çıkıyor fotolarda anlayamadım ama yanına gidince çok şekil çoğu crf de bundan biri gördüm ve çok da şekildi ama yine sana kalmış seçim

yiqit
17 Ekim 2014, 01:15
Crf ve Wr yi yan yana koy 5 km öteden parça kalitelerini anlarsın. Amaaaaaa bu yedek parça fiyatlarınada yansıyor demedi deme :D

pnongrata
17 Ekim 2014, 10:22
Ben de aynı şekilde kararsızlık yaşamıştım WR 125 x ile r arasındaki lastik farkı açısından. Sonuçta R aldım. Niye mi ?
Lastikler, diğer markalardaki gibi derin dişli %100 arazi lastiği değil. Evet 100% asfalt lastiği de değil ama asfaltta hiç sorun yaşamadan kullanıyorum. Gürültü falan da yok. Ancak ıslak zeminde tavsiye etmiyorlar bu türleri.(%100 arazi lastiği olanlar bu konuda hepten sakıncalı ). Ben hiç kullanmadım motorumu ıslak zeminde zaten. Nasıl tepkiler veriyor, dönüşler falan bilmiyorum. Muhtemelen hafif yalpalama olur virajlarda falan.

X ile r arasıda diğer temel fark, motorun sele yüksekliğidir. R daha yüksektir. Benim boyum 1,87 olduğundan x'den vazgeçtim.

Syanur
17 Ekim 2014, 13:36
Asfaltta kullancam belki ara sıra toprak yolda gider gezerim diyorsanız SM den şaşmayın. 40 yılda bir toprak yola yada araziye giricem diye enduro motorla şehir içi dolaşmanın yazık olduğunu Sm sürünce anlıyorsunuz. Yoksa yavaş kullanımda traktör lastiği taksan yine asfaltta sorun yaşamazsın.

Kendim kullanıyorum(ve satıyorum) diye demiyorum, DRZ400 special 400/450 likler gibi agresif bir alet değil. Evet güç var ama 40 hp baş edilemeyecek kadar fazla değil yada aklı başında bir kullanıcı için tehlike kesinlikle oluşturmuyor. Ve 2 yıl kadar 250 lik SM kullandım, söyleyeceğim şey kesinlikle 125lik WR alma. CBR125 ten sonra sana fazlasıyla güçsüz gelecek ki 250 lik çok ideal bir makina. Yada 250 lik yeni model japon parasına yakın bir paraya DRZ bulursan o da düşünülebilir, uzun yol keyfin bir hayli yüksek olur çünkü CRF her nekadar 130 yapıyor dense de çok kolay çıkmıyor o hızlara ve motor genelde yüksek devirde kalıyor, biraz da ağırlık yükleyince iyice zorlanmaya başlıyor 100-110 dan sonra.

Her halükarda 125 düşünme de daha büyük bişeylere bak.

cenkito
17 Ekim 2014, 18:21
Yoksa yavaş kullanımda traktör lastiği taksan yine asfaltta sorun yaşamazsın.



yani ben :flower:

Syanur
17 Ekim 2014, 18:35
yani ben :flower:

:) :)

Yav bizim arkadaşa da diyorum en kötü 17" asfalt lastiği neredeyse en iyi arazi lastiğinden daha iyi tutuyor asfaltta diye. Bir de bana çok geziniyor gibi geliyor o lastikler asfaltta.

Tabi sizin gibi arazi sevdalılarına lafım yok. H.sonu araziye gidicem diye hayal ediyorsan eğer yada dayanamayıp h.içi bile gidiyorsan illa ki o araziye uygun lastik hazır bulunacak motorda. Ama %98 asfaltta kullanıp da arazi lastiği takan kişileri anlayamıyorum :sunny: