PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Falcon (Çelik) 125cc için CC arttırma



Adventure58
22 Eylül 2014, 22:40
Yeni aldığım Falcon (Çelik) 125cc için CC arttırma tavsiyesi istiyorum.10 bg 125kg 2012 model.

Yararı zararı nedir?

Amaç: max hızı 100km egimde 105 110 km olan motorumu uzun yolda sabit 90 da götürmek istiyorum fazla hız beklentim yok ama şu hali ile 90 da bile çok bagırıyor son deviri neredeyse.

Biraz olsun rahatlatmak istiyorum.

http://i1377.photobucket.com/albums/ah41/Engin_Tepe/WP_20140918_016_zps25bf2262.jpg (http://s1377.photobucket.com/user/Engin_Tepe/media/WP_20140918_016_zps25bf2262.jpg.html)

shooter1
22 Eylül 2014, 23:24
aranan yanıt yeni motosiklet :)

Adventure58
22 Eylül 2014, 23:33
Buda yeni :) ilk motorum ve 2 hafta oldu.
250 lilklere güç yetmedi malesef 5 6 bin vermektnse 500 tl yi göze aldım..
Tam olarak istediğim yüksek sürat değil sağlıklı bi şekilde sabit 90 100 de gitmek 100 150 km.

shooter1
23 Eylül 2014, 11:27
onu öyle kabul edeceksin

Adventure58
23 Eylül 2014, 12:43
Kabul etmekten başka çare olmalı :)

Zuzuuw
23 Eylül 2014, 13:11
Motora modifiye yapabilirsin ancak zaten çin malı olan motorun canına okur ve motorun ha bire sorun çıkarmaya başlar.

Bende drift var, 13 beygir ile 125 cc'de hemen hemen en güçlü ve atik motor onda ancak uzun yolda şiddetli rüzgar yoksa sabit 90-100 ile gidiyor.

şayet rüzgar varsa sabit 80-90 arası giebiliyor. Sen bu motora öyle tornayla silindir yuvasını büyüterek, dişli ile oynayarak ne yaparsan yap

bu motor asla o performansı vermeyecek, 40 sanıyelık apaçi CG videolarıyla kıyaslama, o motorlar tek marşla 600-700 gidemez. Mutlaka motor bloğu sıkıntı çıkarır modifiye motorun.

Adventure58
23 Eylül 2014, 13:16
Bu daha açıklayıcı oldu peki sadece arka dişli büyütmek. motorcum zaten büyük gerek yok dedi ama bi kaşıntı var bende

Zuzuuw
23 Eylül 2014, 13:35
Bu daha açıklayıcı oldu peki sadece arka dişli büyütmek. motorcum zaten büyük gerek yok dedi ama bi kaşıntı var bende

arka dişliyi büyütürsen motor rahatlamaz ki, aksine aynı hızda giderken daha çok devir çevirmeye başlar.

Ön dişliyi büyütmen gerek ama bu seferde makına güçsüz olduğu için tork düşüyor. 1. viteste dana gibi atlayan motor bayılmaya başlıyor, düşük hızlarda 2. viteste teklemeye başlıyor.

Motorun orjinal halini hiç bozma, 10 km/h daha yavaş gidiver. kendine 2 yıl tanı, düş kalk, motor bozulsun, yolda kal, TRAFİĞİ OKU, önde giden sarı saçlı ablanın 2 saniye içerisinde ne tür mallıklar yapabileceklerini öğrendikten sonra kendine 250 lik bir motor alırsın.

Birisine soru soracağın zaman onun mesajını ya beğen ya da alıntı yap, yoksa adama uyarı gitmiyor. Alıntı yaparsan mesaj gidiyor. :cat:

Tİme_shİft42
23 Eylül 2014, 13:49
Gerekirse 1 sene 1 buçuk sene para biriktirip 250 cc alacan başka yolu yok :)

Adventure58
23 Eylül 2014, 15:07
Başka yolu yok desenize :silent: bu ay dan sonra birdahaki mayıs haziran a kadar elime geçen para bana kıt kanaat yeter ticaret olunca böyle :(
Hayırlısı artık ne diyelim.

emre186
23 Eylül 2014, 17:51
90-100 ile sağlıklı bir şekilde gitmek mi..? şu çılgın Türkler kitabı aklıma geldi :queen:

moturmotur
23 Eylül 2014, 18:06
bende 125 lik cg mi 150 lik yapıcam İNŞAALLAH 200 TL fiyat biçti motorcu ön dişli büyütülecek arka dişli küçültülecek otobanda ağır kalıyor 90 ı geçmem gerek yoksa kamyonlar bela oluyor başıma

Adventure58
24 Eylül 2014, 21:59
Ön dişli büyüttüm bu sefer kapak oturmadı pantolon paçası sıkıştrmamak için vazgeçtim dişli açıkta kalmasın

moturmotur
24 Eylül 2014, 22:19
150cc yaptınızmı silindiri ben 1 haftaya yapabilirim bora diye bir arkadaş vardı siteden bayağımemnundu 150 cc yapmışdı ama o 65.5 mm takmışdı yanlış hatırlamıyorsam kısa etekli 166 cc oluyormuş yokuşlarda vites küçültmediğini söylüyordu honda cbf den daha iyi çıkıyormuş ama tabiki motor nekadar dayanır bilinmez sıkıştırırsam motoru 100 görüyorum 150cc olursa dişlilerle oynasam biraz daha iyi giderse otobanda rahat olur

walkman011
09 Ekim 2014, 22:57
Ön Dişliyi Büyütüp Arkayı Küçültmek 150CC silindir ve 200CC üst kapak en az maaliyetli en iyi yoldur :)