PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : 2.el Kawa ninja mı, 0 km Cbr 250 r mı ?



Hero35
04 Eylül 2014, 05:07
Merhablar. İzmirden Mert ben. yeni katıldım aranıza. sağlıkçıyım. ev hastane arası bir motor almayı düşünüyorum bir ay içinde. Yalnızca bu iki seçenek arasındayım. Fiyatları aynı.:)

lucifer1
04 Eylül 2014, 05:17
ninja 300se onu al derim

Hero35
04 Eylül 2014, 06:20
2011 kawa ninja 250r. Yakın bir arkadaşımın. Çok kararsızım

---------- Mesajlar birleştirildi - 05:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:57 ----------

2011 kawa ninja 250r. Yakın bir arkadaşımın. Çok kararsızım

C.Kaan
04 Eylül 2014, 06:26
Kawa çift silindir CBR tek silindir sadece bu bile başlı başına bir tercih sebebi :cat:

biyeybaraküs
04 Eylül 2014, 07:01
arkadaşın ilk sahibi ve hor kullanmadıysa motorun geçmişi temizse kava derim birde fiyat ve km alırsak iyi olur

Matasah
04 Eylül 2014, 07:52
yaklaşık 2bin tl daha ekleyebilirsen ninja 300 tavsiyemdir.Yalnız aklımı karıştıran şey 2. el kawa 0 km cbr fiyatı edermi? ben zannetmiyorum :farao: Eğer illede ikisinden biri dersen o zaman 0 km cbr'yi tercih ederim

Felis Leo
04 Eylül 2014, 09:38
sıfır al bence, ikinci el motor, dul karı almaya benzer:)

viperking
04 Eylül 2014, 09:43
CBR 250r ın sıfır fiyatı şu an 13.500. İkinci el bir ninja 250R o kadar etmez. Temiz ninjalar 11-12 Bin bilemedin 12.500TL ye gidiyor. Aradaki 1500Tl lik farkı da ekipmana verirsin.

Ama benim fikrim bu fiyatlara zaten çıkıyorsan ve ekipman için ayrıca bütçen varsa daha yeni ve en azından 0km olan CBR250 alman.

Hani Ninja nın fiyatı şöyle 10-11bin olsaydı o zaman Kawa denebilirdi ama 0km CBR fiyatı ninja 250 ye çok

french press
04 Eylül 2014, 10:08
o kadar param olsa kesinlikle cbr250 alırdım. tek silindir falan dinlemezdim. 0 km tertemiz. ilk sahibi :)

AttilaXtreme
04 Eylül 2014, 12:22
Kawasaki fanıyım ama o fiyat pahalı. Bu fiyatlarla tercih yapmak zorunda kalsam cbr'yi alırdım. Kawa'ya 10binden fazla verme.

weatherman
04 Eylül 2014, 12:48
İkisiyle de şöyle 8-10 km gezebilme imkanınız varsa deneyin, hangisinin oturuşu sesi ,gidişi duruşu, virajda yokuşta düzde ne hissettirdiğini az da olsa anlayın. Kararınızı öyle verin :)

Şahsen Ninja alırdım. 11 bin'den fazla vermemek kaydı ile.

Hero35
04 Eylül 2014, 19:11
Çok teşekkürler arkadaşlar. Biraz piyasa araştırması yaptım bugun. evet 13bin etmiyor hiç bir ninja (2011). evet motor tertemiz km side daha 9800 lerdeydi en son dün baktığımda. Şu dul kadın örneğine uyarak yüksek ihtimal Cbr alıcam. Umarım beni pişman edicek bir şey olmazz

Karalı
04 Eylül 2014, 20:49
Arkada kalmak istemiyorsan ninja250 al

doraemon
04 Eylül 2014, 22:15
Seneye büyük ihtimal Ninja 250 mono gelecek (tek silindir). Ayrıca Yamaha R25 (250 cc çift silindir) da gelecek.
CBR250R overprice, onunla aynı fiyata olan ikinci el Ninja250 de overprice. Ninja için biraz daha beklersen, fiyatlar daha da düşer.
Ninja300, CBR250'nin dengi değil, ağırlık güç oranı CBR500R'ın dengi, bir üst sınıf güç olarak. İlk motor olarak çok doğru bir tercih olmayabilir.
İlk motorunsa, geçici 125cc başlangıç motoru alıp, seneye 250cc ye geçebilirsin, hem acemilik döneminde yaşamayabileceğin muhtemel problemleri 125cc ucuz bir motorla halletmiş olursun.

Hero35
05 Eylül 2014, 20:15
yaklaşık 5yıllık bir tecrübem var zaten. Merak ettiğim kullanım ergonomi servis açısından hangisini tercih etmeliyim. Fiyat olarak 13 14bin e kadar yolu var.

ermanay
05 Eylül 2014, 20:38
Öncelikle iki motosikleti de kullandım.Beklentileriniz bu seçimde en önemli nokta bence.
Eğer geçiş motosikleti olacaksa cbr 250 ancak hayır 2-3 yıl bineceğim diyorsanız ninja alırdım.

doraemon
06 Eylül 2014, 01:56
Öncelikle iki motosikleti de kullandım.Beklentileriniz bu seçimde en önemli nokta bence.
Eğer geçiş motosikleti olacaksa cbr 250 ancak hayır 2-3 yıl bineceğim diyorsanız ninja alırdım.

Çok doğru.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:45 ----------


yaklaşık 5yıllık bir tecrübem var zaten. Merak ettiğim kullanım ergonomi servis açısından hangisini tercih etmeliyim. Fiyat olarak 13 14bin e kadar yolu var.

Servisle ilgili yok kawasaki servisi iyi değilmiş vs, atıp tutan çok var. İzmir'deki servisi de araştır. Bir de herkesin servise bakışı da farklı. İlk bakım için şu kadar para aldı diye servis kötü diyenler bile var. Bana serviste motul'un bir kaç kalite yağından hangisini kullanalım diye sordular, usta orta yollu olan olur en pahalısına gerek de yok demesine rağmen, rodaj sonrası bakım olduğu için en pahallısından koydurdum.

CBR'nin eski kasasında grenajlar parçalı dolayısıyla daha ekonomik oluyordu hasar gördüğünde, Ninja'da ise komple ama yeni kasa CBR de Ninja gibi oldu. Ninja'da çok zorlanırsan, piyasadan ya da yurtdışından parça da bulabilirsin.

Ben Ninja300'ü alırken de Kawasaki alma, servisi şöyle böyle diyen oldu, takılmadım bu konulara. Motor konusunda ağzı olan konuşuyor. Honda'da da gayet güzel geçiriyorlar iş o noktaya geldiyse. Hatta Kawasaki'de Zmoto'ya gidiyorum, distribütörler, direk ustayla muhatap oluyorum. Honda'da arada bir kişi daha oluyor, motoru gör-e-miyorsunuz bile serviste (servise göre değişebilir tabiki). Şimdi burdan honda servisi kötü anlamı çıkartmasın kimse. Bulunduğun şehirde var mı, gerçekten kötü hizmet veren işyeri mi bu servisler bunu araştır. X şehirdeki Y servisin kötü olması tüm markayı etkilemez.

Bunun dışında ara motor alınmaz vs diyen tipler de var. Anlıyacağın ağzı olan konuşuyor.

Tasarım, güç ve fiyat olarak ninja250, cbr'nin sadece sıfır alabilme avantajı var. Çok da düşünme, sonu yok. CBR kafana yattıysa git al, bin, gez bak keyfine. Ninja250 ise araştır yap pazarlığını bak keyfine :)

BatuhanK
06 Eylül 2014, 02:33
Şehir içi cbr250 daha keyifli ve daha hafif. Ninjaya göre bariz az yakar. Piyasası daha hızlıdır
Motosiklete keyif için de binilecek ve performans beklentisi olacaksa ninja250. İkinci elini temiz bulduktan sonra problem olmaz.

Karalı
06 Eylül 2014, 02:50
Şehir içi cbr250 daha keyifli ve daha hafif. Ninjaya göre bariz az yakar. Piyasası daha hızlıdır
Motosiklete keyif için de binilecek ve performans beklentisi olacaksa ninja250. İkinci elini temiz bulduktan sonra problem olmaz.
Neden cbr şehir içi daha zevkli?

doraemon
06 Eylül 2014, 03:20
Şehir içi cbr250 daha keyifli ve daha hafif. Ninjaya göre bariz az yakar. Piyasası daha hızlıdır
Motosiklete keyif için de binilecek ve performans beklentisi olacaksa ninja250. İkinci elini temiz bulduktan sonra problem olmaz.

Az yakma, piyasa ve muhtemelen parça fiyatı da CBR'den yanadır. Lakin performans isteyip, az yaksın olmuyor zaten. Piyasa'da kısa süreli alım satım için önemli, yoksa her malın alıcısı var. Ama parça fiyatına da bir bak, 2014 cbr nin parçaları ne kadar, CBR önceden fiyatı uygun ve all-around bike (herşeyi ortalama ve düzgün) olduğu için tutuluyordu. Şuan fiyat uygunluğu söz konusu değil, Honda parça fiyatında da geçiriyor olabilir, bilmiyorum, araştır. Artık hiçbirşey eskisi gibi değil :)

BatuhanK
06 Eylül 2014, 03:54
Z moto er 5 in amortisör keçelerine 200 tl dediği günden beri inan kawasaki yazmamışımdır satış sitelerine :)
2014 ü bilmiyorum fakat 2013 ün parça fiyatlarının daha ucuz olduğunu biliyorum.
Ninja mı cbr mı, zevk ve beklentiler. Ben gittim 0 hyosung aldım, bana göre tek yanlışım yılda ortalama 2 motor değiştiren biri olarak sıfır motosiklet almam oldu

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:50 ----------


Neden cbr şehir içi daha zevkli?

Alt devirlerinin torklu olmasından dolayı. Gaz tepkisi daha iyi ve hızlanmak için her zaman vites düşürmek zorunda kalınmıyor. 250 cc ss sınıfta alt devirleri en boş alet ninja250r dır. 3 motosikleti de kullandım

Karalı
06 Eylül 2014, 08:44
Z moto er 5 in amortisör keçelerine 200 tl dediği günden beri inan kawasaki yazmamışımdır satış sitelerine :)
2014 ü bilmiyorum fakat 2013 ün parça fiyatlarının daha ucuz olduğunu biliyorum.
Ninja mı cbr mı, zevk ve beklentiler. Ben gittim 0 hyosung aldım, bana göre tek yanlışım yılda ortalama 2 motor değiştiren biri olarak sıfır motosiklet almam oldu

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:50 ----------



Alt devirlerinin torklu olmasından dolayı. Gaz tepkisi daha iyi ve hızlanmak için her zaman vites düşürmek zorunda kalınmıyor. 250 cc ss sınıfta alt devirleri en boş alet ninja250r dır. 3 motosikleti de kullandım

Vites değiştirmek zor bise değil hyo ve cbr ile çok gazladik nedense banada onlar boş geldi.heralde at sahibine göre :)