Orijinalini görmek için tıklayınız : rampada bayiliyor ne yapabilirim
nurllah12456
03 Eylül 2014, 20:19
Motorum pamdaba bayiliyor diyer yuki cinli motorlar basip gidiyor 2 kisi 3.vifesde bayilip 2.vitese almak zorunda kLiyorum genelde motoru dağda koy yerlerinde kullaniyorum seri motor ama tork yok devir alamiyor ON DİSLİ 18 ARKA 38 DİSLİ İLE BU SORUN DUZELİDMİ
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:08 ----------
Kimse yokmuuuuiiii
mterayes26
03 Eylül 2014, 20:25
Yarı git türkçe öğretmenini vur , sonra o motoru yak benım dandık caracal 200 bıle bu kdar arıza yapmıyor
nurllah12456
03 Eylül 2014, 20:41
Saol cok yardimci oldun bikerede guzel cevap ver
mterayes26
03 Eylül 2014, 20:57
ya oğlum 125 cc motor eskı teknolojı uçacakmı hemde 2 kişi , bırde hor kullanıyorsan ne beklıyorsunkı
nurllah12456
03 Eylül 2014, 21:01
hor kullanma yok kullandığım yerde cok rampa olduğu için diyerlerine göre cekişi düşük ondan dedim 38 dişli orjinal 39 yapsam ne olur ne olmaz ou soruyorum
mterayes26
03 Eylül 2014, 21:04
çekiş düşükse balata bıtmıstır
Mertcan39
03 Eylül 2014, 21:09
çekiş düşükse balata bıtmıstır
balata bitse motorun devri düşmezki :S
nurllah12456
03 Eylül 2014, 21:13
bütün balatalar ne deyişti 3.vitesde cekişi düsük arka dişliyi 38 orjinal 39 yapsam farklılık olurmu düzyoldada iyi gidiyor
mterayes26
03 Eylül 2014, 21:16
balata bitse motorun devri düşmezki :S
çocugum orda çekiş düşükse balata bitmiştir yazıyor , ulan yazman kıt okumanda kıt senin be
Mertcan39
03 Eylül 2014, 21:19
benim orjinal dişliler 15-35 dişlilerle okadar alakalı olurmu bilmiyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:17 ----------
çocugum orda çekiş düşükse balata bitmiştir yazıyor , ulan yazman kıt okumanda kıt senin be
kusura bakmayın ama motorun 3. viteste yürümüyor yani gaz yemiyor diyor motorum bağırıyor ama gitmiyor dememiş. ve çok aşşağılayıcı konuşuyorsunuz
nurllah12456
03 Eylül 2014, 21:23
aynen ağır konusuyorsunuz anlamıyorsanız yazmayın
mterayes26
03 Eylül 2014, 21:23
benim orjinal dişliler 15-35 dişlilerle okadar alakalı olurmu bilmiyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:17 ----------
kusura bakmayın ama motorun 3. viteste yürümüyor yani gaz yemiyor diyor motorum bağırıyor ama gitmiyor dememiş. ve çok aşşağılayıcı konuşuyorsunuz
okuduğunu anlamazsa böyle oluyor malesef , gaz yemıyorsa motorda bagırmaz . Bence sende iyi oku yazılanı , diğerleri basıp GİDİYOR ben kalıyorum demiş . Motorun gücü 2. vitesi çevirmeye yetmıyorsa o motor devır de alamaz onun için 1 e atılır . 1 de çıkılır
nurllah12456
03 Eylül 2014, 21:25
ön dişli 18 arka 38 internette 16 var 15 var hangisi uygundur
mterayes26
03 Eylül 2014, 21:25
aynen ağır konusuyorsunuz anlamıyorsanız yazmayın
Anlayıp anlamadığımı , nickimi arattırıp görebilirsin . Gy 125 motorunu bana anlatma
nurllah12456
03 Eylül 2014, 21:27
yazcaksan güzel yaz yada hıc yazma
mterayes26
03 Eylül 2014, 21:28
ön dişli 18 arka 38 internette 16 var 15 var hangisi uygundur
ön dişlini 17 yap yani düşür , hız düşer ama çekiş artar
Mertcan39
03 Eylül 2014, 21:28
tamam işte yine aynı şeyi söylüyoruz ben yukarıda ilk yazdığın balata konusunu alıntı yaptım
nurllah12456
03 Eylül 2014, 21:36
bu iyi cvp nekadarlık hız düser ve cekiş artar yada sedece arkayı 39 yapsam ne olur
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:29 ----------
aynımı olur
Mertcan39
03 Eylül 2014, 21:53
arkayı 38 yaparsanız %2.6 torktan kazanmış ve okadarda hızınız düşmüş olur
nurllah12456
03 Eylül 2014, 21:55
nekadar oluyor 10 km 15 km 20 km hangisi düsüs yapıyor nkdar 10 km gibi ama zaten arka 38
mterayes26
03 Eylül 2014, 21:55
normalde 100 yapan motor 95 fln yapar
acayüp
03 Eylül 2014, 21:58
KArdeşim motor devir düşürerek çekiş sorunu yapıyorsa balatadan değildir.
Hava filtresi ve bujini kontrol ederek başla ilk önce . ( bunlar en basitleri)
Sonrasında baktın düzelme yok sorun oradan değil.
Karbüratör ayarı ve sübop ayarı yaptırırsın.
Yine bir değişim olmadıysa motorun kompresyonunu ölçüp , silindir piston yıpranması varmı ona bakarsınız.
Motorun üst devirleride eksozdan duman atışı varmı varsa rengi nasıl onuda kontrol et.
nurllah12456
03 Eylül 2014, 21:59
39 yapsak fark olurmu orjinal dişlilerini kaç olduğunu bulamadım internetten
Mertcan39
03 Eylül 2014, 22:00
nekadar oluyor 10 km 15 km 20 km hangisi düsüs yapıyor nkdar 10 km gibi ama zaten arka 38
39 yazıcaktım yanlış yamzışım kb arkayı 39 yaparsan %2.6 torktan kazanırsın
nurllah12456
03 Eylül 2014, 22:11
KArdeşim motor devir düşürerek çekiş sorunu yapıyorsa balatadan değildir.
Hava filtresi ve bujini kontrol ederek başla ilk önce . ( bunlar en basitleri)
Sonrasında baktın düzelme yok sorun oradan değil.
Karbüratör ayarı ve sübop ayarı yaptırırsın.
Yine bir değişim olmadıysa motorun kompresyonunu ölçüp , silindir piston yıpranması varmı ona bakarsınız.
Motorun üst devirleride eksozdan duman atışı varmı varsa rengi nasıl onuda kontrol et.
hocam benim motor daha yeni bütün bakımları yapıldı balata a-z ye hersey yapıldı usta motor durumu iyi oldğunu söledi tanıdık usta ama uzak mesafede benim motor iyi Aeşleme yapmıyor arastırmama göre CDI BEYİN den olabilir dediler rampalarda bayılma fazla yakma etesleme yapmaması bazen alaka varmıdır
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:02 ----------
motor düz yolda iyi gidiyor 3 kişi ben 65 arkadas 75 bide 55 klo bindi :) 80 seni vurdu deviri gec alıyor ama gidiyo az cok
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:05 ----------
Daha duzde hiz yapmadin ama cok yakiyor gibi 1 lt ile 20 km koyde kullaniyorum ormanda iui gitmesi cabuk devir almasini istiyorum
acayüp
03 Eylül 2014, 22:20
Ateşlemede sorun varsa onun düzelmesi lazım.
Eğer motorda hiçbir sıkıntı yoksa ve rodajı düzgün yapılıp 3bin kmye gelmişse ve sorunun devam ediyor sa ve bu gerçekten diğer cg lerle kıyaslayınca belirgin bir sorunsa dişli değişimi senin işini çözebilir.
Cümle biraz karışık oldu ama inşallah anlatabilmişimdir. Tek cümlede çok şey anlatmaya çalışınca böyle oluyor :)
nurllah12456
03 Eylül 2014, 22:35
Sağolun motor honda cgl 2004 model abim 23. Civarinda sanirim disli arka 38 39 yapsam nasil olur diyer lerine rampada gecermi :)
aytacaksel
03 Eylül 2014, 22:37
nc750x satin al.
2 kisi dimdik yokusu rolentide cikiyorsun. 1000 devir.
nurllah12456
03 Eylül 2014, 23:35
Yok sağolun biraz daha devirli gitse yeter bana
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:39 ----------
Bizim oralarda duz asfalt az genelde yokuş rampa asaği iyi gidiyor cikarken bayikiyor diyerlerin 3. Vitesde gittiqini ben 2.vitesde gidiyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:41 ----------
Evet bukadarmi
ogzcngdk
03 Eylül 2014, 23:47
ön dişli 18 çok büyük geldi bana.. normali bumu? değilse 14-15 falan olması lazım onun
nurllah12456
04 Eylül 2014, 00:51
İnteenette bulamadim 15 16 18 var hangisi kendisininki bilmiyorum sanirim elimiLe saycaz 16 ise 15 nasil olur arka 38 onu elimle saydim :) 39 yapsak nasil olur yakitta cekiste hemen devir yaparmi
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:36 ----------
İnternettrki resimlere bakarak saydim ne kadar doru olur tabi hep 15 dis cikiyor on uygunmudur tabi benim motorda kaclik takili onu bilmiyorum
ogzcngdk
04 Eylül 2014, 01:13
arka dişliin 1 diş büyümesiyle çok az değişir ön dişlinin küçülmesi lazım.. ama sorun bumu bilmiyorum belki motorun orjinali 18 dir ama sanmıyorum hız yapmak için oynanmış onunla bence
nurllah12456
04 Eylül 2014, 12:57
Hm sağolun on disliyi 1 dis kucultsem ne kadar tork artar hiz duser
Ahmanamra
04 Eylül 2014, 13:13
Ön dişliyi bir diş küçültürsen arkayı 3 diş büyültmüş gibi oluyordu diye okumuştum bir yerde. Ön dişlin 18 ise onu bi 15 yapman fazlasıyla yetecektir sana. Ama hızdan düşer 120 yapıyorsa 80 -90 olur herhalde. Ben 110 yaparken 14 dişli ile 12 taktığımda 80- zorlasan 90 anca :) Ama tork çoşuyor tabiki. Vites aralıklarıda kısalıyor .
nurllah12456
04 Eylül 2014, 13:21
Cok dusmese iyi olmasin onu 1 dis yapsak nasi olur 16 ise 15 yapsam nasil olur
tekoklava
04 Eylül 2014, 14:03
çocugum orda çekiş düşükse balata bitmiştir yazıyor , ulan yazman kıt okumanda kıt senin be
Ayıp Ayıp konuşmanıza biraz dikkat edin
Terbiyesizlik yapmana hiç gerek yok
Ahmanamra
04 Eylül 2014, 14:07
18 zaten çok büyük ön dişli için . Orjinalinde bu olduğuna emin misin. normalde 14-15 oluyor 125-150 cc lerde falan genelde tabi. bence sen onu 15 yap farkı görürsün
nurllah12456
04 Eylül 2014, 14:27
Tmm 18 ise 15 yapuyim orjinalinde yani ustunde 15 yada 16 varsa ne varsa bur dismi kucultiyim son hjz ne olu
Ahmanamra
04 Eylül 2014, 14:30
Valla netten araştır üstünde kaç var o olanda yeter sana muhtemelen 15 se 14 takarsın hızın 10 km gibi düşer belki ama torkun kutrtarır hızlanmada ve tırmanışta. Sen yinede bi araştır . BEnim motor 14 - 50 dişli oranları araziye çıkmadan 12 dişliyi takıyorum deli gibi tıormanıyor . uzun yolda 15 takıyorum uzuyor.
nurllah12456
04 Eylül 2014, 14:39
Sağolun internette pek yok artik ustundekini elimle bakcam ben uzun yola cok cikmiyorum bir kucultme torkta fark olursa yeter dislinin takmasi cikarmasi kolaymi zormu
Ahmanamra
04 Eylül 2014, 16:10
Ön dişliyi takıp çıkarmak arka dişliye göre daha kolaydır. İki vida bi kilit pulu vardır yada direk somunludur. üstündekini çıkartır onun yuvasına göre 15 dişli ararsın.
nurllah12456
04 Eylül 2014, 17:48
Yenden zincir ayari felan istiyormu
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:35 ----------
?? isteremi istemezmi oyle takılırmı iyi bi karbırator ayarı nasıl yapılır
boora
04 Eylül 2014, 17:59
Sureklikonu aciyorsun gerek yok ki bukadar konu acmaya. En basit yerden degistirmeye basla on disli 5 lira standart cg dislisi olur buyuk ihtimalle 15 disli al. Zaten omotor orjinali15ise 18 disliyi ceviremez. Devir saati var mi motorunda kac devirde oluyor 5. Vites 80kmhizda. Yani demem o ki disliyi kuculttugunde hizinda artabilir
nurllah12456
04 Eylül 2014, 18:07
Uc kisiyle 80 yapiyor zorlamadim 2 kisi 4.vitesde 80 90 yapiyor zorlasan belki 100 zor motorumdaki sorun gec devir almasi hemen alamiyor onu diyorum
boora
04 Eylül 2014, 18:11
Sorunundisli o zaman 15 disli al tak. yeniden zinxir ayari gerekiyor hatta zincirin cok uzamissa bir kac bakla cikarmak gerekebikir
nurllah12456
04 Eylül 2014, 20:09
Hmm sağolun
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:16 ----------
Gostergeyi deyistirsen baska gisterge cLisirmi
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:24 ----------
Abilerim motorum bide cok yakiyor hibi 1 lt benzinle 20 km hidiyor hem cok yakiyor hemde performansi dusuk nedendir motorda mavi dumanda atiyor calistirirken ama motor durumu iyi butun bakimlari yapildi yok abi gitmiyo hemde cok benzin iciyor
boora
04 Eylül 2014, 20:12
Baska gosterge uyar buyuk ihtimalle denemek lazm. Mavi duman yag yakiyor demektir buda motorun omrunu tamamlamaya basladigini.gosterir. siyah duman atarsa bu da yakit oraninin orantisiz oldugunu gosterir fazla yakit harciyor anlamina gelir
nurllah12456
04 Eylül 2014, 20:16
Usta motru komple bakti sanziman saqilmisti komple yPildi bende dedim yağ yKiyor diue ama motor durumu cok iyi dedi bizde anlamatik motor bazen calismiyor sanki benzin gelmiypr gibi kaebirator desek onada bakildi yapilmadan once 8 LT İCİYORDU SANKİ 600 CC MOTOR nedendir cozemedik bide honda motor ama yok yakiyor performansi da dusuk nedendir acaba
boora
04 Eylül 2014, 20:24
Su honda yamaha vs marka takintisindan bi vazgec yahu cin malida ayni sekilde calisiyor sadece kullanilan materyal honda da 1. Kaliteyse cinde 3-4 kalitede. Senin ustan yag yakan motora iyi dediyse ustani degistirme zamanin gelmis demektir. 125 lik motora 8 litreyinasil yaktirdin anlamadim. Ful dip gazda 3.8litre yaktirmistim benim cg cakmasina
Erdoo53
04 Eylül 2014, 21:33
Benim motosiklette de ( 150 HS )çekiş sıkıntısı meydana geldi. Alt kısımda egzoz vidasının biri yerinden kopmuş veya düşmüş o etki yapmış olabilir mi ?
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO