PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : 6 Kollu performans baskı balata kaç km/h faydası olur ?



Özgürr
03 Eylül 2014, 19:11
6 kolu performans baskı balatası motorsiklete extradan kac Km/h ve güc kazandırır lütfen ilgilerini bekliyorum motorsiklet 150 cc arka dişli 43 idi 38 yaptık motorsiklet 120 km/h yi gecemıyorum oysaki bir çok kişide gördüm motorsiklet 140 km/h ye ulasabılıyor onlardada 6 kollu baskı balata var.

Mertcan39
03 Eylül 2014, 19:18
hızda fark yapmak lakin senin debraj balatan kaçırmıyorsa anca sert debraj salmalarda vesayre daha iyi kavrar

C.Kaan
03 Eylül 2014, 19:38
150 CC bir motosiklet ile 140 kilometre hızı nasıl yapmayı başarıyorsunuz ? 250 CC motosikletler bile 150 - 160 anca yaparken ?

100 km/h'ten sonrası eziyet motora sadece sollamalarda 100 km/h'ın üzerine çıkmanızı tavsiye ederim.

Mertcan39
03 Eylül 2014, 19:40
ben diyecektim de sustum siz dediniz :)

adem80
03 Eylül 2014, 19:44
1 km bile hızlanmaz. Sadece daha iyi kavrar. Motor gücünü arttırmaz.

Blackeagletr
03 Eylül 2014, 19:53
200cc'den aşağısına 4'lü üzeri gereksiz, hem debriyaj sertleşir, hem de boşuna masraf, en ufak faydasını görmezsin.

adige_10
03 Eylül 2014, 21:52
Benim motorumda 6yayli baskı balata war,
63.5 silindir takiliydi, yagsiz kalip sekman kirinca 63.5 bulamadim 62 (150cc) taktim. Ön 16 arka 38 disli takili. 63.5 takiliyken düz yolda 120 görüyordum, cift kisi 110.. 62mm taktim su an düzde tek kisi 110 zor yapiyorum ve rüzgarli hawa rampa cikislarinda memnun degilim.. İlk bos waktimde 65.5 silindir bulup takicam :-) ..
Kisaca kardesim 150cc bir motorsiklet duzde 140 yapmaz, gostergeler hatalidir. Benim motorum windy s, taksiyle yan yana cok ölçtük gösterge 5-7km hatali gösteriyor..
Dewriyajin 6li baski olmasida sürat arttirmaz , ani hizlanmalarda yük binince kacirmasina engel olur sadece..

dovahhkin
04 Eylül 2014, 01:13
Mühendislerin kafa basmıyor. yapamıyorlar öyle büyütmeleri....

Sonra 140km hızla krank kırıyor,disk dağılıyor, istemsiz slalomlar başlıyor. 2 tekerden 4 tekerli Sedyelere geçiş yapıyorsunuz.
yapmayın etmeyin.

Motosikletinizin üstündeki lastikler o hıza göre yapılmamış lastiklerdir.
Lütfen ama lütfen orjinal motosikletin grenaj üzerindeki stickerları haric birseyini değiştirmeyin..

adige_10
04 Eylül 2014, 12:09
Ewet , sürat hakkındaki eleştirilerinize katiliyorum.
Bende sürat için yapmadim , güç için yaptim.
Zaten 100ü çok nadir geçerim.
Mekanik yöndende 1 kere yagsiz çaliştrip sekman kırmak dışında hiç bir sıkıntım olmadı..
We iyi markalarin 125lik makinalara 5000tl nin üzerinde fiyat koydugu ülkede sizin kadar rahat eleştiremiyorum, motorunla oynayan insanları..
Yoksa hepimiz isteriz iyi motorlara binmek..

dovahhkin
04 Eylül 2014, 13:52
Ewet , sürat hakkındaki eleştirilerinize katiliyorum.
Bende sürat için yapmadim , güç için yaptim.
Zaten 100ü çok nadir geçerim.
Mekanik yöndende 1 kere yagsiz çaliştrip sekman kırmak dışında hiç bir sıkıntım olmadı..
We iyi markalarin 125lik makinalara 5000tl nin üzerinde fiyat koydugu ülkede sizin kadar rahat eleştiremiyorum, motorunla oynayan insanları..
Yoksa hepimiz isteriz iyi motorlara binmek..

Fiyat konusundan vurmayın. ben fiyat olarakmı bakıyorum olaya.

İlana bakınız herşey para ile olmuyor..

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-temiz-honda-cbr-900rr-174409555/detay

adige_10
04 Eylül 2014, 14:26
:-) bu motorun lastik, yedek parça fiyati we yakıt sarfiyatinida göz önünde bulundurursaniz
Bizim neden cg ye binip ufak modifiyelerle ugraştigimizi daha iyi anlarsiniz