PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : 600 cc geçiş



Yamahr62014
31 Ağustos 2014, 12:26
Merhaba arkadaşlar 2 yıldır honda CBF 150 kullanıyorum 15.000 KM tecrübe edindim 600cc ye geçmek için sabırsızlanıyorum sizce geçebilirmiyim 600cc de sorun yaşarmıyım

RODWIN250R
31 Ağustos 2014, 12:40
Bence geçebilirsin.600cc yi çokça gözünde büyütme. Al artık bir 600cc keyfine bak:)

biyeybaraküs
31 Ağustos 2014, 12:41
600 cc ney mesela

Yamahr62014
31 Ağustos 2014, 12:51
Abicim kime sorsam geçme diyo 250cc geç diyo anlamıyorum valla nasıl bir aletmiş bu 600cc en iyisi bir gün kiralayıp kullanmak o zaman netleşir heralde 2 sene önce başlarken sormuştum 600cc ile başlarsam olurmu herkez ölürsün dedi eyw dedik düşük motorla başladık ve herkez gibi 3 5 ay kullanıp yeniden sormadım tam 2 sene 15.000 KM oldu bence sürebilirim diye düşünüyorum 150cc dende 250cc ye geçip onu 5 6 ay kullanmak boşa vakit kaybı gibi gelio honda 250r kiralayıp kullandım çıktım otobana direk 160 gördüm 150cc den birazdaha hızlı ama 250cc ye geçmeye değmez diye düşünüyorum 300 500 600cc ler olması gerek diye düşünüyorum

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:48 ----------

Honda 600f geçmek istiyorum

Zeronix
31 Ağustos 2014, 12:53
Direk 600 geçebilirsiniz arası zaten başlangıç 250 cc de baslangic motoru olarak dusunuluyo

bilginozi
31 Ağustos 2014, 13:38
Gercekten 600cc yi cok buyutuyorlar.

motorcu adam
31 Ağustos 2014, 14:20
Abicim kime sorsam geçme diyo 250cc geç diyo anlamıyorum valla nasıl bir aletmiş bu 600cc en iyisi bir gün kiralayıp kullanmak o zaman netleşir heralde 2 sene önce başlarken sormuştum 600cc ile başlarsam olurmu herkez ölürsün dedi eyw dedik düşük motorla başladık ve herkez gibi 3 5 ay kullanıp yeniden sormadım tam 2 sene 15.000 KM oldu bence sürebilirim diye düşünüyorum 150cc dende 250cc ye geçip onu 5 6 ay kullanmak boşa vakit kaybı gibi gelio honda 250r kiralayıp kullandım çıktım otobana direk 160 gördüm 150cc den birazdaha hızlı ama 250cc ye geçmeye değmez diye düşünüyorum 300 500 600cc ler olması gerek diye düşünüyorum

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:48 ----------

Honda 600f geçmek istiyorum

600f mis gibi olur sikinti yasicagini sanmam.

Darkcity2000
31 Ağustos 2014, 14:42
gecmeye gecilirde motor surm keyfin azalabilirmis bunu 600 luk kullanan yasi da ilede kisilerden duydum ne gerek var kardes aldik ama stress diyorlar...

RmMuR
31 Ağustos 2014, 14:50
Egitim almadiysaniz once egitim alin.

zerzura
31 Ağustos 2014, 15:54
Yapıştır gitsin.

Ama motorsiklete sıfırdan başlayacağnı sakın unutma. O sana, sen ona alışana kadar temkinli ve paranoyak kullanmalısın.
CBF'yi sürdüğün ilk günkü gibi sürmeye başlamalısın.
Eğitim alabilme şasın varsa çok iyi olur tabii.

Oturuş pozisyonun değişecek bir de muhtemelen aldığın 600cc'ye göre (SS alırsan mesela).
Buna alışmak için de zaman tanı kendine.

Yamahr62014
31 Ağustos 2014, 16:05
eğitim alarak 600cc geçiş yapıcam teşekkürler

c3nk
31 Ağustos 2014, 16:07
valla hocam bu devirde bu benzin fiyatlarında 600cc nekadar mantıklı bilemiyorum, ekonomik bir 250 cc size yeterli olabilir.

metinkilic
31 Ağustos 2014, 22:59
Sadece ileri sürüş eğitimi alarak geçebilirsiniz. Temel esaslar her cc için zaten geçerli. Onun dışında ilk 15 gün motoru tanıma, alışma şeklinde geçer. Bu sürede çok dikkatli ve temkinli olun. Hemen gaza gelmeyin. Onun dışında söylenecek bir şey yok. Yalnız dikkat edin. İnsan kendi kendini bile gaza getirebiliyor. Aşırı güven her zaman tehlikelidir. Ben hala motorun üzerine otururken korkarak oturuyorum ki hata yapmayayım.

RODWIN250R
31 Ağustos 2014, 23:06
Doğru sürekli gerilim ve stresi yaşatır 600cc. Yaş ilerledikçede bırakasınız geliyor. Ama bırakamıyorsanız :)

MotojeN
31 Ağustos 2014, 23:19
Yamaha R6 al bence cbf 150 den sonra hiç fark hissetmezsin neredeyse.
:D
Şaka bir yana 600cc lik 4 silindir almadığını sürece sorun olmaz diye düşünüyorum.
Zaten 600f demişsin

biyeybaraküs
31 Ağustos 2014, 23:28
Yamaha R6 al bence cbf 150 den sonra hiç fark hissetmezsin neredeyse.
:D
Şaka bir yana 600cc lik 4 silindir almadığını sürece sorun olmaz diye düşünüyorum.
Zaten 600f demişsin

600 f 4 silindir değilmiydi birde yanlış olmazsa 105 bg diye biliyorum

birde konu sahibine şuna demek isterim alışmışsın gariban (güç olarak )cbf le tapa gaz gitmeye 600 f gibi makinalar 2. viteste yapar cbf in gördüğü hızları bence erken 600 f için ,250 cc her türlü gider cbf ten sonra yetmez diye bir şey yok cbr ,hysoung ,sym vb sen sürebildikten sonra hertürlü 130-140 hızları görür buda bana göre heryerde yeter şu aşamada

ENGİN REİS
31 Ağustos 2014, 23:40
mevcu ne biliyormusun??sen 600cc bir makına suremezsın veya kontrol edemezsın gıbı bır durum değil.alırsın kullanırsın zorlanmazsında.fakat.aldıktan 5 gun sonra bıraz gazlım dersın bı vıraja denk gelırsın virajı alamazsın o suratte yahut heycanla frene asılırsın sonu kötü olur.yoksa 600cc dedıgın makınanın bıseyı yok kullanırsın hemen.1 saatte usta oldugunu sanırsın ama yok yani...Dikkatli olmak gerek.ben sana 100 bin km tecrüben olsun desemde boş.1 anlık hata ölümü getirir.bu soyledıklerımın hepsi benim içinde geçerli

shooter1
31 Ağustos 2014, 23:41
kaç bg den kaç bg ye geçeceğini iyi dusun

biyeybaraküs
31 Ağustos 2014, 23:44
600 cc racing makine için konuşuyorum burda denmedi ama bazı arkadaşlar ben gazlamam yavaş giderim 120 yi geçmem falan diyorda 600 cc olupta gazlamamak Adriana lima ile evli olup onla yatmamaya benzer yatmada görelim :queen:

dovahhkin
31 Ağustos 2014, 23:51
600f de cbr 600 f mi
cbf600f mi hangisi?
biri iki silindir biri dort
biri 2ooo cc turbo araba (cbf600)
digeri Lamborghini Gallardo ile kafa kafa yuruyor boyle bak mevzuya.
iki senede motosikleti nasil kullandin şehir ici arkadaslarinin yanina mi
gitmeye yoksa
Viraj surat gezi amacli mi ?
15 000km cok bi tecrube degil kendim 60 000 e yakin yol yaptim ve cbr 125 e geceli daha 2500km oldu
cbf 150 de 5000km kadar kullandim cbr ile arasinda bariz fark var oturus viraja giris lastik ebati olRak

bobutlenmek değil kastım soru sormuşsun ve gercek bi cevap aradigin belli

__redandblac
31 Ağustos 2014, 23:59
asfasfas herkes gazlamış :D adamı öldüreceksiniz. helvalar fıstıklı olsun. cbf 150 ile 600 f arasında 100 beygir fark var. illada 600 lük diyorsan çift silindir olmalıdır. 45 60 beygir. 10 beygirden 100 küsür beygir motora geçilmez. cbf 150 hataları kaldırır. ne gerek var risk almaya motor kaçmıyor. al bitane çift silindir makina sür onuda 25 30 bin sonra geçersin.

barodi
01 Eylül 2014, 01:29
Aradan tam 1 yil gecti sifir aldigim yol arkadasimi bugun tam 13000 km oldu ve beni hic üzmedi onunla iken hep mutluydum. Efkarli uzuntulu yanlizligimda canim sıkıldiginda hep benimleydi.ve insallah 30000 belkide 40000 km ye kadar kullanip yol ayrimina girecegiz. En buyuk hayalimden biri 4 silindirdi. Ve zevki sesi surusu durusu bile farkliydi.ne racingler ne hayabusalar nede baska motorlar beni hic ilgilendirmiyordu. Cunku artik tarzim belliydi sport touring.
Sadece suport touringleri begeniyordum. Bunlardan biride uzunnnn bir zamandir xj6 dan sonra z 1000 sx idi.
Tabi bu arada yzf 125 i cbr 250 i unutmus deyilim. Son zamanda cikan msx 125 tipki yeni dogmus bebek gibi sevdim cunku sirindi .
2 sene sonra insallah yol ayriminda olacagiz xj6 ile .
ya z 1000 sx i yada msx 125 i alacagim.

Arasinda daglar kadar güc farki olsada ...

Z 1000 sx benim icin sanki bir adriana lima , msx 125 ise yeni dogmus bebegi kim sevmezki iste o misal .

Cok sukur ki 3 tane tehlikeli kazadan kilpayi kurtuldum.bunlarin ikisi otobanda idi. Biriside sehir ici.
Bugune kadar kazasiz belasiz geldik.
İnsallah 30000 40000 leride goruruz.
İlk izlenimlerimi yazmistim tam 1 sene once.
Artik xj 6 diversion f beni ben onu taniyordum ve guveniyorduk birbirimize. Bisiklet kullanir gibiydi artik. Yani bisikleti kullanmasi kolay gelirya insana o misal.
Ancak kendime ve motosikletime olan guvenim yetmiyordu.
cunku.trafikteki magandalara hic guvenmiyordum ve bu sebeptendirki ikarus sendromuna yakalanmiyordum.
Ve tabiki istanbulun islak bubi. Tuzakli bol cukurlu yollari ve suprizleride cabasi...

Xj 6 ya hala ilk gunku gibi heyecanla sevgiyle coskuyla biniyorum. Beni bir kez olsun uzmedi tam aksine mutlu etti.
Xj 6 sizi uzmez 250 cc den sonra orta siklet bir motor ve bir ust sinifa gecis icin aragecisi saglayan kopru gorevini goren size 600 lugun agresif olmayan ama istediginde gercek gucunu gosteren ve hatalarinizi tolere edebilen bir motor.
Bir 600 rr r6 olamaz ancak sizi bu sinifa hazirlar.
Ben dogru bulmuyorum 250 cc den 105 beygir racing makinelara gecmeyi.!mutlaka ara gecis sart !
Z 1000 sx su asamada belki cok guclu ancak o bile maksimum hizi 250 km ve 600 luk racing kadar agresif deyil.
Zaten dedigim gibi z 1000 sx icin daha 20000 km daha yapmam lazim en az.
Eylul sonu gis akademiye hakimiyet egitimine gidicem kendi motorumla.
Z 1000 sx i alirsam yine gidicem ayni egitime.
Not - kendi konumdan alintidir kendi alintim alinmayin :-)

bozok_54
01 Eylül 2014, 03:00
600 cc ye binme ilk virajda PATLARSIN biz de helvanı yeriz hahaha diyen arkadaşların çoğu da 125-250 cc bandında motor kullanıcıları. ilginç bir şekilde de 600 cc motoru olanlarda geçebilirsin, gözünde büyütme bazıları da eğitimi al bin demiş. arkadaş benim bu konuda bir fikrim yok. benim susman gerek demek yerine benden imkanı çok, tecrübesi çok adama set koymak da ne demek.

mehmetenis
01 Eylül 2014, 05:19
Yamaha xj6 dicersion gerçekten güzel bir motor hem kullanıcı dostu hemde şehir içinde kesinlikle yormayan bir kullanımı var.Tavsiye ederim.
600cc motora gönül rahatlığıyla geçebilirsiniz benim kanımca,sonuçta 600 cc geçeceksiniz o yetmiyecek 800 cc diyeceksiniz o da yetmiyecek 1000 cc derken 1600 cc lere kadar Yüce Rabbim kazasız belasız gelmeyi nasip eder inşallah.
Valla ben heryerde söylüyorum 125 kral dan 600 cc fazer a oradanda xj6 diversion geçtim.
Ama kullandıklarım sport turing idi.
Ben şahsen super sport makineleri sevmiyorum,600rr da kullandım 600f de ama hiç birisi xj6,fazer 6 veya fz8 tadını vermiyor.

Karar sizin biz burada ne kadar yazsakta çizsekte siz yine gönlünüzde yatan aslanı alacaksınız bizler sadece tavsiye edebiliriz gerisi sizde.

ERROR88
01 Eylül 2014, 08:24
İlk 2000 km devir saatini 4000 den yukarı cıkartmassan bu iş olur sürersin uçak değil alışırsın zamanla dedim ya 5000 devir sonra bişiler oluyor korkarsın ve patlarsın

shooter1
01 Eylül 2014, 09:50
motosiklet kazası affetmez daha dün biriyle konustum cub vardı satmis iki kere kaza geçiriyor bir korku bir daha motora binmiyor

copycat
01 Eylül 2014, 11:00
2 silindir 75 bg civarı almanı tavsiye ederim. alacağın motorun kilosu da mümkün mertebe düşük olsun. abs ve kaliteli lastik olursa çok daha iyi olur. abs önemli.