slckgms
06 Ağustos 2014, 00:35
arkadaşlar hayırlı geceler.
Benim ciddi bir problemim var. Bana burda yardımcı olabileceğinizi düşünüyorum.
Bundan 2 ay kadar önce 2010 model bir hyosung gt250r aldım. Çanakkaleden Ankaraya getirdim. Daha doğrusu getiremedim. Ankaraya girdikten sonra motor krank kolunu dağıttı oradan nakliyeyle getirmek zorunda kaldım. Evimin yakınlarında bi ustaya bıraktım krank kolları pistonlar değişti. Motoru teslim aldım fakat motor gücü hiç yoktu. İnceledim biraz arka silindirin çalışmadığını farkettim tekrar ustaya götürdüm ve ateşleme yapmadığını söyledi bujiyi değiştirdi. arka silindir çalışmaya başladı fakat hala ön silindire göre çok geç ısınıyor. ve sürekli çiğ benzin atıyor motor. Motoru götürdüğüm ustayla aram biraz limoni oldu bu olaylardan sonra çünkü motoru yapmak için beni 1 ay bekletti zaten tekrar götürmek istemiyorum. İşi bilmediğini sonradan farkettim geç oldu iş işten geçti motoru yürür vaziyette ordan çıkarttığıma dua ediyorum. Her neyse arka silindirin ateşlemesinden şüphe duyduğum için buji kablosunu çıkarttım o kablo çıkık olmasına rağmen motor yine aynı şekilde çalışıyor kabloyu takıncada aynı. ön silindirdeki bujiyi çıkarttığımda hiç çalışmıyor. Ben motoru götürebileceğim düzgün bir usta arıyorum. Ankara servisi için çok pahalı diye duyumlar aldım sizlerinde fikrini almak isterim. Bu arada motoru uzun süre çalıştırınca egsoz korlaşıyor motora zarar vermemek için binemiyorumda. Rolanti sensörü arızalıydı (selenoid sensör) onu kendim aldım taktım rolantisi düzeldi. o parçayı değiştirmeden önce motor sürekli stop ediyordu şimdi öyle bi problem yok.
Ankara da güvenilir temiz bir usta arıyorum. yardımcı olursanız sevinirim. Arıza hakkında bilgisi olanlarda en azından fikir verebilirsiniz. Tamirat işleri elimden gelir kendim yapabileceğim bişiy varmıdır acaba? Şimdiden teşekkür ederim.
Benim ciddi bir problemim var. Bana burda yardımcı olabileceğinizi düşünüyorum.
Bundan 2 ay kadar önce 2010 model bir hyosung gt250r aldım. Çanakkaleden Ankaraya getirdim. Daha doğrusu getiremedim. Ankaraya girdikten sonra motor krank kolunu dağıttı oradan nakliyeyle getirmek zorunda kaldım. Evimin yakınlarında bi ustaya bıraktım krank kolları pistonlar değişti. Motoru teslim aldım fakat motor gücü hiç yoktu. İnceledim biraz arka silindirin çalışmadığını farkettim tekrar ustaya götürdüm ve ateşleme yapmadığını söyledi bujiyi değiştirdi. arka silindir çalışmaya başladı fakat hala ön silindire göre çok geç ısınıyor. ve sürekli çiğ benzin atıyor motor. Motoru götürdüğüm ustayla aram biraz limoni oldu bu olaylardan sonra çünkü motoru yapmak için beni 1 ay bekletti zaten tekrar götürmek istemiyorum. İşi bilmediğini sonradan farkettim geç oldu iş işten geçti motoru yürür vaziyette ordan çıkarttığıma dua ediyorum. Her neyse arka silindirin ateşlemesinden şüphe duyduğum için buji kablosunu çıkarttım o kablo çıkık olmasına rağmen motor yine aynı şekilde çalışıyor kabloyu takıncada aynı. ön silindirdeki bujiyi çıkarttığımda hiç çalışmıyor. Ben motoru götürebileceğim düzgün bir usta arıyorum. Ankara servisi için çok pahalı diye duyumlar aldım sizlerinde fikrini almak isterim. Bu arada motoru uzun süre çalıştırınca egsoz korlaşıyor motora zarar vermemek için binemiyorumda. Rolanti sensörü arızalıydı (selenoid sensör) onu kendim aldım taktım rolantisi düzeldi. o parçayı değiştirmeden önce motor sürekli stop ediyordu şimdi öyle bi problem yok.
Ankara da güvenilir temiz bir usta arıyorum. yardımcı olursanız sevinirim. Arıza hakkında bilgisi olanlarda en azından fikir verebilirsiniz. Tamirat işleri elimden gelir kendim yapabileceğim bişiy varmıdır acaba? Şimdiden teşekkür ederim.