PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : 125 Duke tan 390 Duke a



MotojeN
04 Ağustos 2014, 08:31
Arkadaslar xv950 alcaktm fakat hem biraz korktum hem yakıtı fazla içer gibime geldi.
Zaten sadece şehir ici kullanıyorum motoru.
Bundan dolayı max. 600 luk bir tek silindir motor almayi planlıyorum.
125 Duke u satip neye gecmeliyim?
200 duke degilde direkt olarak 390 a geçsem abarti olmaz değilmi?
15 Beygir den 44 beygire geçmek fazla mi olur.
250 lik sayılmaz çünkü 390 duke.
Sizin önerebilceginiz bir motor varmı?

brooklynnn
04 Ağustos 2014, 08:33
Geç kardeşim hayırlı olsun 390ın gücünü dizginlersin gibime geliyor ben de cbr 125 Duke 200 son olarak da Ninja 300 e geçtim. Yapılmayacak bir şey yok.

mephamd
04 Ağustos 2014, 08:36
125 ten 390 à eğer km nız yeterlıyse geçilir. Basamakları birer birer çıkmak bence zorunlu degil. Ama insan kendini de bilmeli. Eline koluna hakim olmalı.
Avrupalılar 250 ile başlıyorlar. 45 bg ye kadar olan motorları başlangıç motoru olarak görüyorlar. Ehliyet sistemi d buna göre.

MotojeN
04 Ağustos 2014, 08:53
10.000km yaptim biskilet gibi geliyor motor.
Az görünebilir 10binkm ama daha fazla eskitmeden satmak istiyorum.

mephamd
04 Ağustos 2014, 09:04
10 bin az değil.

beko12345
04 Ağustos 2014, 11:11
Duke 390 kullandım müthiş bir gücü var.

Yanlız ktm test sırasında 125-150 cc kullanan arkadaşlara duke 390 ı vermedi.
Ben cbr 250r kullanmama rağmen kaç kere dikkat et cbr a benzemez dediler.
Hakikatende deli gibi gidiyor :)

Ama 125 cc yi 10.000 km kullanmış biri duke 390 ıda kullanır.
Belki ilk hafta biraz terlersiniz , olur biter.

MotojeN
04 Ağustos 2014, 11:17
10 bin az değil.
Hepsini de şehir içi yoğun trafik te yaptım 10bin km nin.
390 alaym en iyisi fazlasina gerek yok şehir ici gücünü tam oalrak kullanabileceğim bir motor istiyorum.
1000 lik alip nr yapaym hngi yolda kullanacağım o gücü. 390 duke tam tadinda tam sehir motoru.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:12 ----------

Tek sorun ikinci elden bulmak.
Antalya içi bulamadim istanbulda 125 duke takasli bi 390 duke var tam aradığım ilan ama istanbulda işte.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:14 ----------

125 duke da güçsüz sayilmaz ama 390 ile arasinda dağlar var tabi neredeyse 3 kati hizlanma beygir ve tork.

tigermbz
04 Ağustos 2014, 11:54
yapılan km, tecrübe konusunda tek kıstas değil
fiziksel güçten tut, kişisel kabiliyetlere; trafik tecrübesinden tut, yaşadığın veya atlattığın kazalara kadar geniş bir perspektifte değerlendirilebilecek bir konu bu
yani biz emin olamayız, sen bileceksin
yeterliliklerini anlamanın yolu, bulabiliyorsan yüksek hacimli bir motoru tecrübe etmek
veya sağlam bir eğitim almak yüksek cc de
duke 390 a geçersen eğer:
kasaya yabancı değilsin, o konuda uyum sorunun olmaz
ancak güç farkı konusunda acemilik çekeceksin ki bu önemli bir konu. yukarıda yazdıklarımızı dikkate alarak değerlendir

MotojeN
04 Ağustos 2014, 12:42
1 kere kaza da denilmez gerçi ona benzer birsey yaşadım:D
4 seritli yolda en sagda idim duz gidecektim yandaki surucu ile goz temasi yaptim duz gitcem dedi neyse kalktim yesil olunca en solda duran adam herkesin onune kırarak en saga döndü ve az daha dalyodum adama neyseki çarpmadan durdum düştüm aynam kirildi onun parasini da kendisinden aldm (100tl)

s.e.c
04 Ağustos 2014, 14:06
Duke 390 insanın kanını kaynatan, görür görmez kendine hasta bırakan, hafif oluşuyla şehiriçi, performansı ile de şehirlerarası tam kararında bir motosiklet. Benimde aklımın bir köşesinde sürekli olan bir motor. Nasip olursa bir gün, birde 390 ile yollarım kesişebilir.
Güç konusunda öyle aşırı bir gücü olup sizi riske sokacağını sanmıyorum. Tabiki kullanıcının karakteri ile de alakalı, alır almaz 1. viteste tam gaz kalkışlar yapıp, olur olmaz yerde gaz açmadıktan sonra bir problem olacağını düşünmüyorum. Bir alt sınıf motosiklet alıp daha sonra tekrar değiştirmektense güç olarak tatmin edici olan 390 ı alıp uzun süre kullanmak daha mantıklı. Tabiki özellikle acemilik döneminde gaza gelmemek koşulu ile :)

biyeybaraküs
04 Ağustos 2014, 19:53
olur ama duke 125 den(15 bg ) sonra 150 kg 44 bg 390 a dikkat edilmesi gerekir güç ağırlık oranı 3 kat artıyor

MotojeN
04 Ağustos 2014, 19:58
olur ama duke 125 den(15 bg ) sonra 150 kg 44 bg 390 a dikkat edilmesi gerekir güç ağırlık
oranı 3 kat artıyor

Ben 110 kiloyum dengelerim o oranı:D