PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : hyosung gt250yle başım belada



cem_bloodz
02 Ağustos 2014, 17:08
meraba arkadaşlar bildiğiniz gibi bi kaç ay önce aldığım 2010 st kanuni gt250 motorumla sürekli biniyorum 2.500 km devirdik ama bi türlü motor istediğim şekle gelmiyor sinirlendim inceledim artık dayanamıyorum motorun altından yağ damlıyo 750kmde en üst çizgiden ortaya iniyor damlatması az benim için sorun değil fakat alttan damlayan yağ sürekli arka lastiğe sıvanıyor ve motoru durdurmak imkansız hale geliyor 5.vitesde giderken frene basınca motorun stop etmesi gibi bi örnek veriyim.. daha önemli başka bir sorunum var bunda sizinde yardımınıza ve görüşlerinize ihtiyacım var malum ben hiç enjeksiyonlu bir motor sürmedim bu güne kadar ve Vtwin de sürmedim anliycağınız bu motorla çoook uzağız birbirimize sorunum şu motorla marşa basıyorum boşta herşey yolunda, vitese takıp yürümeye başlıyorum 5.000 devire kadar motor gaz yemiyor ğınğınğın ğınınğınğın üstünde deyim yerindeyse yayık ayranına dönüyoruz taaki devir saati 5.000e gelene kadar, 5.000 devirme motor canavar oluyo herşey çözülüyo, bu sorun yüzünden her keskin virajda düşme korkum var yokuş çıkamıyorum vs vs aklımda bunu yapabilecek sorunlar var biri; ateşlemede sorun olabilir??(iridyum buji taktım sorun çözülsün diye ayrıca kağıthane kayalar motor bobinleri kontrol ettiğini söyledi)
ikincisi; enjeksiyon (bunda yorum yapamiycam çünkü kendisinden hiç anlamam)
üçüncüsü; sübaplar ve tahminim büyük ölçüde sübaplardan yana çünkü piston başı 2 sübap olduğunu düşünürsek emme sübaplarından biri çalışmayınca tekliyor diğeri devreye girince motor rahatladığı için gitmeye başlıyor tahminim bu yönde sizde yardımcı olursanız yaptırıp hurdası çıkana kadar satmamayı düşünüyorum..:pale:

ogzcngdk
02 Ağustos 2014, 17:54
bence sorun sensörlerden birindedir bilgisayara bağlattınızmı bilmiyorum ama büyük ihtimalle sorun çözülür mekanik bir sorun değildir. yağ damlatması sıkıntılı bir durum nerden damlattığına bakın keçedenmi yoksa çatlatmı var ona göre kaynak vs müdahale edilir

drfettah
02 Ağustos 2014, 18:02
dostum anlattığın sıkıntılar çözümsüz dert değil iyi bir usta sorunu halleder. yağ damlatma olayı bence basit bir kaça var ya altta tahliye contası kaçırıyor ya da şamadrada küçük bir çatlak var. ama genelde tahliye contasını aşırı sıkınca orda kaçırıyor ve basit bir conta değişimi ile olay halloloyur.

cem_bloodz
03 Ağustos 2014, 20:17
bloğun arasından damlatıyo acaba aranızda adam gibi bi usta önerebilcek biri var mı avrupa yakasında

merianne
03 Ağustos 2014, 21:17
o yağ kaçağı en berbat sorunlardan biridir,başımıza geldi daha 2012 model 7 bindeki hyosungun blokların birleşim yerinden alttan damlatıyor,arka teker yağ oluyor,egzoz a bulaşıyor çıkan dumanı söylemeye gerek bile yok,ve tabiki çantada sürekli yağ ile dolaşılıyor...Dışarıdan yapılan hertür müdahale boş yere para israfı ve can sıkıntısı ile sonuçlanıyor.Tek çare blok açılıp contası değişecek, 500 liraya maloldu..Conta değişti sorun da çözüldü.
diğer sorunlara bişey diyemiyeceğim,kolay gelsin...fazla canını sıkma