PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : XT 660 vs DRZ 400 SM kapısma



evilhard
01 Ağustos 2014, 20:38
Merhaba arkadaşlar . Bu konuyu öncelikle sizlerden fikir almak için açtım ve bilgi paylaşımı :) konu şu ki
Üçüncü motorumu almak istiyorum .motordan beklentilerim kıvrak olsun . doyurucu torku olsun . hareket kabiliyeti . eğlenceli olması sürüş keyfi ve atikliği .performansı yani 200yapsın demem ama yapabileceğini kısa sürede yapsın. bir de tek silindir olduğu halde kendini 4 silindir sanıp deli gibi benzin içmesin :) ömrümü tüketmesin kullanacağım yer %60 trafik %30 arazi %10 uzun yol(200-300km) kafamda 2 seçenek var temel bunları aşağıda teknik bikaç özelliği ile yazdım .

SUZUKİ DRZ 400 SUPERMOTO
Motor Tipi: 4-zamanlı, DOHC, karbüratörlü, 1-silindir
Sübaplar: 4, silindir başına
Soğutma sistemi: Sıvı soğutmalı
Silindir hacmi: 398 cm3
Sıkıştırma oranı : 11,3 : 1
Maksimum güç: 40 hp / 7600 dd
Maksimum tork: 39,2 Nm / 6600 dd
Şanzıman sıralaması: 5-vites
Toplam uzunluk: 2225 mm
Toplam genişlik: 855 mm
Toplam yükseklik: 1200 mm
Aks arası mesafe: 1460 mm
Zeminden yükseklik: 260 mm
Sele yüksekliği: 890 mm
Kuru ağırlık: 135 kg
Yakıt depo kapasitesi: 10 Litre
**

YAMAHA XT 660 R & X
Motor Özelliği Tek silindir, 5 vites
Motor Gücü 47.33 hp @ 6000 rpm.
Tork 58.40 Nm @ 5250 rpm.
Maksimum Hız 157 km/h
Ağırlık 177 kg.
Sele Yüksekliği 875 mm.
Yakıt Kapasitesi 15 Litre.
Ön Fren 298 mm disk
Arka Fren 245 mm disk
Ön Lastik Ebatları 90/90 – 21
Arka Lastik Ebatları 130/80 – 17

http://i.hizliresim.com/BoPn2j.jpg
http://i.hizliresim.com/vY5G4O.jpg

mhmtesk
01 Ağustos 2014, 21:02
http://www.ktm.com/tr/supermoto/450-smr/highlights.html#.U9vJqON_u30

Benim fikrim bu.

evilhard
01 Ağustos 2014, 21:17
canımsın 13.800 euro yazıyo o motor :) bu 2 seçenek 10-13bin tl :)

umurcan
01 Ağustos 2014, 21:57
http://www.ktm.com/tr/supermoto/450-smr/highlights.html#.U9vJqON_u30

Benim fikrim bu.

pist motorudur hocam o :) ş içinden çıkmayacak birinde 4 silindir ss al demekten çokca bi farkı yok yani :)

uzun yoldan kastın 200-300 km olduğu için ve arazi gibi bir seçenek olduğu için ve trafikte daha rahat olacağı için drz diyeceğim ben

uzun yol ağırlıklıya dönüşecekse veya daha fazla güç olsun arazi ve trafiken az kısılabilir dersen 660 iyi olabilir

BatuhanK
01 Ağustos 2014, 22:00
Artçı yoksa kilosundan dolayı drz arazide daha rahat ettirir. Fakat bu kıyaslamam da xt660x e göre. Xt660r da ise dişli lastikler var yola daha iyi tutunacaktır diye düşünüyorum.
Yol ağırlıklı olduğundan ve biraz daha apaçiliğe elverişli olmasından ötürü ve daha çok asfaltta kullanacagınızdan yola çıkarak drz daha mantıklı görünüyor

evilhard
01 Ağustos 2014, 22:05
%51 DRZ istiyorum ancak . 2008 model motor neden karbüratörlü anlamış değilim :) dezavantajı var mı bu durumun. ne gibi problemler olabilir . motor ömrü olsun arıza olsun vs ?

BatuhanK
02 Ağustos 2014, 01:50
Drz ile duyduğum sadece parça sıkıntısı olduğuydu veya pahalıdır bilemiyorum araştırmak lazım. Karbüratöre gelirsek basit bi sistem en fazla temizlenip plastik aksam yenilenir olur biter :)

erro
02 Ağustos 2014, 02:03
alacağın bütün drz ler sürprizlere gebe olacaktır %100 :))

evilhard
02 Ağustos 2014, 04:32
alacağın bütün drz ler sürprizlere gebe olacaktır %100 :))
korkutuyorsun beni sürpriz derken ? :D almak istediğim drz 50bin kmde . sürpriz derken iyi manada mı yoksa . motordan motora yıpratılmış motor olabilir mi diyosun