PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : 600RR devir 6000-7000'de kalıyor!!!



sifomehmet
30 Temmuz 2014, 19:44
Merhaba arkadaşlar,
2010 model 600RR kullanıcısıyım motorum yeni bakımdan çıktı yaklaşık 2500TL harcadım aklınıza gelicek çoğu yeri malzemeyi değiştirdim. KN filtreler NGK bujiler, keçede kaçak vardı onlar değişti vs. vs.
eksik olan hiçbişey yoktu derken geçen gün motor gaz yememeye başladı birden BP'den almıştım benzini ustamın tavsiyesiyle shell 97 oktan ve motul katkısıyla hallettiğimi düşünüyordum...
Fakat 2. ihtimalde var demişti.Depo-benzin pompası kirlenmesi... Şu an onun olabiliceğini düşünüyorum çünkü gaz yemeyip 6-7000 devirde kalma olayı tekerrür etti.
Başka bi duyduğum olaysa Oksijen Sensörü...benzin ve hava karışını ayarlayan sensörmüş..Bundan olabiliceğini söyleyen bi arkadaşım oldu.

Başına böyle bişey gelmiş olup tecrübesini aktarabilicek kimse varsa sevinirim teşekkürler şimdiden...

Ahmet Abi
30 Temmuz 2014, 19:47
Tps sensörü ve karburator ayarında sorun olabilir.

jönysf
30 Temmuz 2014, 21:12
Hayırlı Akşamlar, Hayırlı Bayramlar.

Arkadaşım Motorunun Benzin Pompasını söktür güzel bir şekilde temizlettir sonra geri montajını yaptır sorunun düzelecektir. Benimde aynı kasa aynı model motorumda aynı sorunla karşılaştım ve bu dediğim işlemi yaptım sorun çözüldü.

tr_select
30 Temmuz 2014, 21:28
Tps sensörü ve karburator ayarında sorun olabilir.

İkinci karbüratör vakası. Gsx-r600 içinde karbüratörü demizle demişti bu adam zamanında :queen:

Aha yakaladım tekrar... Bilginiz yok ise, fikrinizde olmasın... İbreti alem olsun bu alıntım :queen:


Edit: Pc geçince yazacağım kardeşim ihtimalleri. Aynısı benimde başıma gelmişti...

zaferkarizma
30 Temmuz 2014, 21:45
ya Ahmet abi gibi kendini bişi zannednler böle soruları görünce pat sıçıyolar :9 karbüratör ne la nereye bağlanır desem ondan bile haberi yokturki adam o motorun enjeksiyonlu olduğunun karbüratör olmadığının bile farkında değil.

Ahmet abi bu benim motorda egsoz bilyası dağılmış nerden alcaz abi yardımcı olurmusun ?

DKN
30 Temmuz 2014, 22:29
ne karbüratörü enjeksiyonlu makina bu. benzin filtresi yakıt pompası vs gözden geçirilmeli. 3-5 lira için kimseye elletmeyin servise götürün

jönysf
30 Temmuz 2014, 23:05
ya Ahmet abi gibi kendini bişi zannednler böle soruları görünce pat sıçıyolar :9 karbüratör ne la nereye bağlanır desem ondan bile haberi yokturki adam o motorun enjeksiyonlu olduğunun karbüratör olmadığının bile farkında değil.

Ahmet abi bu benim motorda egsoz bilyası dağılmış nerden alcaz abi yardımcı olurmusun ?

süpersin :cherry: demek egzoz bilyan dağılmış :queen:

sifomehmet
30 Temmuz 2014, 23:38
Hayırlı Akşamlar, Hayırlı Bayramlar.

Arkadaşım Motorunun Benzin Pompasını söktür güzel bir şekilde temizlettir sonra geri montajını yaptır sorunun düzelecektir. Benimde aynı kasa aynı model motorumda aynı sorunla karşılaştım ve bu dediğim işlemi yaptım sorun çözüldü.
Hocam ilk aklımıza gelen o bizimde biyerden başlamamız lazım başka türlü olmaz zaten...Nokta atış şuradan olur demek zor gibi geliyor bana


İkinci karbüratör vakası. Gsx-r600 içinde karbüratörü demizle demişti bu adam zamanında :queen:

Aha yakaladım tekrar... Bilginiz yok ise, fikrinizde olmasın... İbreti alem olsun bu alıntım :queen:

Edit: Pc geçince yazacağım kardeşim ihtimalleri. Aynısı benimde başıma gelmişti...

Yorum yapmayayım ben,sadece duyarlılığından dolayı teşekkür edeyim ama kimsede yanlış bilgilenmesin...


ne karbüratörü enjeksiyonlu makina bu. benzin filtresi yakıt pompası vs gözden geçirilmeli. 3-5 lira için kimseye elletmeyin servise götürün
Bakalım hocam şimdilik bilgi toplamaya çalışıyorum...kısa sürede halletmemiz lazım..

süpersin :cherry: demek egzoz bilyan dağılmış :queen:

:)

alper_becker
30 Temmuz 2014, 23:42
Tps sensörü ve karburator ayarında sorun olabilir.
jigle teli ve ayak marşınada baksınmı?

sedat_57
30 Temmuz 2014, 23:57
daha öncede kawasaki zx-6r da böyle bi devirde çakılıp kalma sorunu vardı hatırladınız mı dostlar aynı mevzu

olmasın..

sifomehmet
31 Temmuz 2014, 00:19
Bu kadar nadir karşılaşılacak bir problem olucağını sanmıodum ben yaa....

sedat_57
31 Temmuz 2014, 00:57
http://www.motosiklet.net/forum/mt-atolye-teknik-servis/111690-efsanevi-problem-bir-motor-neden-7500de-cakilir.html

Burdan devam et hocam belki aynı mevzuu olabilir..

dovahhkin
31 Temmuz 2014, 01:42
Tps sensörü ve karburator ayarında sorun olabilir.

Abi haklisin ama korna ve aynalarda da olabilir sıkıntı

initial-D
31 Temmuz 2014, 02:25
jigle teli ve ayak marşınada baksınmı?

Yalnız hayabusa ve zx12 de enjeksiyona rağmen jikle var:-D

tr_select
31 Temmuz 2014, 06:02
Olasılıkları yazacaktım fakat gördümki diğer konu açtığın sitedeki arkadaşlar olabilecekleri yazmışlar.

Benim sorunum depoyu takarken hortumları sıkıştırmaktı mesela...

lycantrophic
31 Temmuz 2014, 08:31
GV 250'de aynı sorun bende var, yakıt (oksijen) sensörü muhtemelen bendeki. Yakıt tüketiminde de bak, benimki su gibi içiyor, %60 arttı. Bir de tabii saçma sapan kanuni servislerinde uğraşınca bir türlü çözdüremedim durumu. Uzun yol da gittim tatile gittiğim için mecbur göze alıp. Motor ısınana kadar 7 bin devirde gaz kesip duruyor, iyice ısınınca 7500 devire kadar çıkıp orada idare edebiliyor ama 8 bini kesinlikle geçmiyor.

Cihaza bağlatacağım istanbula götürüp, ama dediğim gibi bendeki muhtemelen sensör arızası. Motor 30 binde 2012 model. Akarsuyun içine girmiştim, sensörler kısa devre yaptı galiba ıslanıp. ondan beridir devam ediyor, cruiserla suya dalmamak gerekiyor demek. Yakıt tüketiminden belli olur. Yok tabii sadece o civar takılma yapıp da devri geçiyorsa beyinle ilgili sıkıntı da olabilir.

sifomehmet
01 Ağustos 2014, 01:58
http://www.motosiklet.net/forum/mt-atolye-teknik-servis/111690-efsanevi-problem-bir-motor-neden-7500de-cakilir.html

Burdan devam et hocam belki aynı mevzuu olabilir..

Bayaa sıkıntılı olmuş arkadaşın süreç takip edip okuması bile yordu valla...9.sayfada huzuru anca bulmuş :( darısı bana...


Olasılıkları yazacaktım fakat gördümki diğer konu açtığın sitedeki arkadaşlar olabilecekleri yazmışlar.

Benim sorunum depoyu takarken hortumları sıkıştırmaktı mesela...

Teşekkürler hocam ilgin için...


GV 250'de aynı sorun bende var, yakıt (oksijen) sensörü muhtemelen bendeki. Yakıt tüketiminde de bak, benimki su gibi içiyor, %60 arttı. Bir de tabii saçma sapan kanuni servislerinde uğraşınca bir türlü çözdüremedim durumu. Uzun yol da gittim tatile gittiğim için mecbur göze alıp. Motor ısınana kadar 7 bin devirde gaz kesip duruyor, iyice ısınınca 7500 devire kadar çıkıp orada idare edebiliyor ama 8 bini kesinlikle geçmiyor.

Cihaza bağlatacağım istanbula götürüp, ama dediğim gibi bendeki muhtemelen sensör arızası. Motor 30 binde 2012 model. Akarsuyun içine girmiştim, sensörler kısa devre yaptı galiba ıslanıp. ondan beridir devam ediyor, cruiserla suya dalmamak gerekiyor demek. Yakıt tüketiminden belli olur. Yok tabii sadece o civar takılma yapıp da devri geçiyorsa beyinle ilgili sıkıntı da olabilir.

Sizede geçmiş olsun hocam...Bozulmayan motor istiyoruz :)