PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Sorun aküde değil peki ya ne de ? Ustalar toplanın bir hele



alidgn
28 Temmuz 2014, 19:54
Arkadaşlar selamlar.
Hyosung gt 650R motor sahıbıyım 2008 model. motorumun suan bır mars sorunu var.akuden kaynaklandıgını dusundum gıttım sıfır aku aldım fakat motor sogukken calıstırmak bır haylı problem. ılk marsa bastıgımda akuden fazla akım cektıgını dusunuyorum. akuyu somuruyor resmen. fakat 2 veya 3. basmada alıyor ve makına calısıyor. ve bırde arkadaslar motorumun TPS sensorunu gaz kelebek sensorunu ıptal etmıstım bununla ılgılı olabılır mı?
yorumlarınızı yazarsanız sevınırım..

Kerem T
28 Temmuz 2014, 20:20
Mars sorunu derken ? Tam olarak nasi bi sorun,mars motoruna baktiniz mi dislerde sorun var mi?

nurllah12456
28 Temmuz 2014, 20:22
Buji ye bakin

Samet Ağır
28 Temmuz 2014, 20:31
marş sırasında motoru zor döndürmesinden bahsediyorsanız....

marş motoru kömürleri,burçlarına baktırın..

adonis84
28 Temmuz 2014, 23:13
nası sömürme bu nası bi ses geliyo marşa bastığında marş motoru dönüyo mu? marş motoru dönüyosa marş taşşağından nası bi ses geliyo,

alidgn
29 Temmuz 2014, 15:57
ARkadaşlar sıfır akü aldım sıfır konjektor fakat aku sarj olmuyor. problem var sanırım. neden kaynaklanabılır. yolda kaldım bugun takvıye yapıp eve cektım.

RunemagicK
29 Temmuz 2014, 16:07
Yanlis bilmiyorsam tps sensoru gazin ne kadar acildigini anlayip ona gore hava girisi sagliyor. Iptal ettiyseniz kaba tabirle hava ayari bozulmus durumda, o yuzden gec calisabilir.

alidgn
29 Temmuz 2014, 21:08
ustadım aku bıtıyor sankı konjektor yokmus gıbı ama ben yenı konjektor adım daha yenı.. neden olabılır?

zonta
29 Temmuz 2014, 22:23
konjektör yeni akü yeni o zaman geriye bir tek statör kalıyor.

ufukk
29 Temmuz 2014, 22:36
motoru çalıştırıp ölçtüreceksin 14 voltu vermiyorsa şarj sisteminde sıkıntı vardır, marş motorunun kömürleri de bitmişse akünün çabuk boşalmasına neden olur, konjektörün görevi üretilen akımı 14 volta sabitler ve akü doluyken şarj etmez yani elektrik üretimi ile alakası yok

adonis84
29 Temmuz 2014, 22:55
senin konjektöründe sorun yok sorun statöründe .

alidgn
31 Temmuz 2014, 08:39
statörün sağlam olup olmadığını nasıl anlarım ki? bana da statör gibi geliyor ama bakalım bugun servıse gotureyım ben . yazarım gene sıze.

tr_select
31 Temmuz 2014, 09:15
Tps sensörünü iptal etmek ? ? ? Boşa koymuş a:pale:damlar zaten onu dimi :sunny:

Hava ayarını ayarlar o sensör :sunny: Yazık etme motora, sat bence onu

serkanADH13
31 Temmuz 2014, 10:58
motorun sargısını kontrol ettırmelısın,
akım gelıyormu,
eger geliyor ıse konjektor soketlerını kontrol etmelısın,
belkı arada bir kopukluk olabılır,
yakıp kopuk,kesik kablo olabilir,
belki yeni konjektör arızalı olabilir,,,

alidgn
02 Ağustos 2014, 13:05
arkadaslar aku yenı konjektor yenı statorunde saglam oldugunu test ettıkten sonra. kı bılıorsunuz tps sensorunu ıptal ettırdım. neden ıptal ettırdın dıyen arkadaslar yolda kalırlarsa anlarlar.. sacma sapan bır sensoz yuzunden.. suan tps sensorunu kullanmıyorum gayetten memnunum param olunca alırım elbet. neyse konumuza gelelım. konjektore gıren soket gırıslerını kontrol ettım fakat sıkıntıyı akunun + ucundan dırek soket gırısıne baglantı kablosu cekerek hallettım.. akuyu sarz etmekte gucluk ceken ve az sarz eden konjektor artık yeterınce sarz edıyor.. yorumlarınız ıcın ve ustama tesekkur ederım..

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:56 ----------

Tps sensorunun ıptalı motora ne zarar verebılır fazla yakıt tuketımı ve ılk kalkıslarda performans eksıklıklerınden baska..?
yolda hıc kaldın mı sen koca motorla.. kac tane motorcu yapabılıyor bunun tamırını ve yedek parca fıyatlarından haberın varmı?
motoruma yazık ettıgım felan yok dostum sadece gereksız bır sensoz.. cogu motorcu sadece bu sensoz yuzunden motorunu satıyor bılıyorum ama ben memnunum.