PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : gt250r arka silindir gaz yememe



sabree
09 Haziran 2014, 11:36
http://youtu.be/PRyKTedW4os
dün başıma geldi (daha önce foruma yazmıştım pipo olabileceğini söylemişlerdi ama pipolar görsel kontrolle anladığım kadarı ile sağlam ) motor (2013 gt250r) 11500'e geldi sanırım arka buji kesmek üzere söküp baktığımda normal gibi görünüyor ama tırnak aralığı artmış yada yeterli ateşlemiyor olabilir mi yada üstatların yorumunu alabilir miyiz :) ? Elle kelebeklerden gaz verirken boğulan silindir arka silindir bu arada.

canerol
09 Haziran 2014, 12:16
sen önce bujileri değiştir motor daha yeni galiba ilk bujileri...
tırnak aralığı artmışsa dediğin gibi ateşlemeyi sağlıklı yapamaz..sonra senkron ayarı diyecem ama eğer kurcalanmamışsa bozulmamıştır zaten...ama enjeksiyonlu değılmi hyo lar enjeksiyona senkron yapılıyormu bilemiyorum..

sabree
09 Haziran 2014, 12:25
evet senkron yapılıyor ama senkron için daha çok erken değil mi ? 11500'e yeni gelecek makine.

tr_select
09 Haziran 2014, 12:48
Pipo çatlağini gözle filan göremezsin.

Bizde sağlam diyorduk ilk başlarda.. Ne yaptiysak randiman alamamiştik. Pipo ve bujileri değistirdik, sorun çözuldu. Üç motorda bu geldi başimiza... Hepsinde sorun ayni ve ikisi hariç pipo çatlagi zerre belli olmuyordu. Ve sökmeden, bükmeden nasil anladin çatlak var mi, yok mu diye :)

sabree
09 Haziran 2014, 12:57
bobin, pipo, buji, buji kabloları alayını söktüm :)

roadmaster
09 Haziran 2014, 13:02
beyinde soğuk lehim hatası olabilir ledov 250 de aynı sıkıntı oradan çıktı nacizane

sabree
09 Haziran 2014, 13:17
beyinde soğuk lehim hatası olabilir ledov 250 de aynı sıkıntı oradan çıktı nacizane
peki beyindeki soğuk lehim olayını nasıl anlayacağız (motor hiç bir hata kodu vermiyor bu arada) sonuçta garantisi var. Her ne kadar çok uğraştırsalarda garantiden yaptırırım.

ereker
09 Haziran 2014, 13:46
beyinde soğuk lehim hatası olabilir ledov 250 de aynı sıkıntı oradan çıktı nacizane

evet aynısı vakti zamanında benim ledow da olmuştu beyin proplemi buji piposu ve elektrik sistemi olmadığına eminsen beyine bak.

yakuza_64
09 Haziran 2014, 13:49
Gecmis olsun abi madem soktun diger silindurdeki pipo ile bujiyi saglam olana tak yani on silindire.beyini de arkadasinin birinin motoruna tak dene istersen

sabree
09 Haziran 2014, 14:44
aslında iki pipoyu yer değiştirdim ama motor marş bastı ama çalışmadı, eski haline aldım yine böyle oldu akşam 2010 model hyo ile arkadaşım gelecek onun buji pipo setini deneyeceğim bakalım ne olacak. eğer aynı model delphi beyin varsa beyin değiştirme işini de denerim.

bu ledow enjeksiyonlu mu beyinden kasıt CDI ünitesimi yoksa enjeksiyonlu makinelerdeki gibi komple motoru yöneten sensör okuyan bildiğimiz ECU'mudur (ör. bende delphi ecu)

ereker
09 Haziran 2014, 14:56
Beyinden kasıt CDI ünitesi

sabree
09 Haziran 2014, 15:05
Beyinden kasıt CDI ünitesi

hıms.. ozaman sanırım benim pipo/buji ikilim direkt suçlu oluyor zira bende cdi yok o işi ecu görüyor...

mehmet05
09 Haziran 2014, 17:40
Abi geçenlerde aynı sıkkıntı benim başıma geldi servisten yeni çıkarmıştım enjeksiyon ayarı yapıldı büjiler deyişti egzantirik vergisi deyişti egzancirik zinciri kontrol edildi ve motoru çıkardım en fazla servisten eve geldikten sonra iki gün gezdim sonra iki gün binemedim ve iki gün sonra çalıştırdım motor tek buji çalışıyodu forumdan araştırdım ve piloları kontrol etmem gerektiğini ögrendim ön pilotu söktüm baktım gözle görülen bi problem yoktu pilotu tekrar taktım motorun çalışması normale döndü (ekzozdan çig benzin kokusu geliyodu sesi hiç duyulmuycak kadar azdı) pilotu geri takınca normale döndü sonra biraz ısınmasını bekledim beş dkk sonra bindim on metre gitmeden küt diye bi parçalanma veya parça kırma sesi geldi sonra tekrar marşa basmama rağmen Traktör gibi deyişik ses çıkarmaya başladı sonra tekrar marş bastıgımda çalışmadı hagla ne olduğunu bilmiyorum bu hafta iyi bi usta bulabilirsem götürüp göstermeye çalışıcam.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:37 ----------

Pipoları memek istedim telden yazıyorum bazı harfler yanlış olmuş kusura bakmayın.

atahsyn
10 Haziran 2014, 15:47
Tırnak aralığından olabilir ayni sorun bende de varsi tirnak aralığından dolayı bi türlü ateşleme yapmadi. Senkron ayarinda da sorun vardi senkron ayarınıda yaptik suan on numara oldu.