PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Honda CTX 700 DTC ABS



filetss
14 Nisan 2014, 17:08
Merhaba
2 yıldır honda pcx 125 kullanıcısıyım. Motorum yaklaşık 9000 km de . Artık gün geçtikçe ihtiyaçlarımı karşılayamıyor. Bende motoru yükseltmek istiyorum haliyle ve yine Honda nın ctx 700 dtc abs modelini inceledim ve bu modelde karar kıldım . Yanlız işin keleği Türkiye de sadece ctx in 1300 cc olanı mevcut 700 cc yi getirmiyor Honda Türkiye bildiğim kadarıyla. Bu amacıma ulaşmak için izlemem gereken yollar nelerdir bilgilendirirseniz sevinirim.

umurcan
14 Nisan 2014, 17:39
al bitane 1300, yar ikiye. zaten karpuz gibi oluyor o motor, olgunsa kurabiye gibi açılıverir :P

şaka bir yana 500cc'den yükseğe geçmeni pek önermem. hadi bir de nc serisini katalım o gruba

filetss
14 Nisan 2014, 17:47
Oldum olası Honda cıyım. Touring tarzı modellere ilgi duyuyorum. Bahsettiğim motordaki teknik özellikler beni cezbettiği için bu motorda karar kıldım . 125 ten bir anda 700 cc ye geçmenin riskli olduğunun farkındayım lakin Honda nın touring tarzi daha düşük cc de bir başka modeli olduğunuda sanmıyorum. Bu arada Almanyada akrabalarımda var buraya getirtmemde bir katkıları olur mu acaba

sodurlu88
14 Nisan 2014, 17:59
İlla o motoru alacağım diyorsanız bir şekilde TR ye getirir binersiniz, fakat "attığınız taş ürküttüğünüz kurbağaya değmez".

Şuna ne dersiniz... CTX 700 deki özelliklerin bir çoğu bu motorda da var.

http://motorcyclespecs.co.za/Gallery%20B/Honda%20NT700V%2010%20%201.jpg

umurcan
14 Nisan 2014, 17:59
hmm :-/ yani yapanlar var benzeri şeyleri. şartı motorun tr'ye getirilmiyor olmasıymış. ama almanyadan alacaksın motoru, bir oranın vergisini ödeyeceksin bir de burada gümrükte bir posta vergi ödeyeceksin. sıkıntılı bir süreçtir. araştırma yapmaya başlasan fena olmaz. araştırmadan kastım da burada başlık açmak dışında gerçek ve geçerli bilgi edinmek.

yine de cbf500'ü düşün derim. çanta seti ile tam bir touring olmasa bile ihtiyacını görecektir diye düşünüyorum

filetss
14 Nisan 2014, 18:46
2 motorda güzel alternatif lakin gözle görülür şanzıman teknolojisi farkı var arada . Manuel düşünmediğimden dolayı otomatik veyahut triptonikler öncelikli . Mana gt 850de bütçe olarak aşıyor. Yurt dışından Tr ye kalıcı olarak araç getirmekte bir hayli sıkıntı araştırdıkça birçok detaylarla karşılaşıyorum. Düşündüğümden daha da masraflı olacağa benziyor. Belkide en iyisi integradır bilemiyorum :)

sodurlu88
14 Nisan 2014, 18:54
2 motorda güzel alternatif lakin gözle görülür şanzıman teknolojisi farkı var arada . Manuel düşünmediğimden dolayı otomatik veyahut triptonikler öncelikli . Mana gt 850de bütçe olarak aşıyor. Yurt dışından Tr ye kalıcı olarak araç getirmekte bir hayli sıkıntı araştırdıkça birçok detaylarla karşılaşıyorum. Düşündüğümden daha da masraflı olacağa benziyor. Belkide en iyisi integradır bilemiyorum :)

Şahsen touring bir motorda otomatik yada yarı otomatik şanzımanı çok yersiz buluyorum.. Alıştıktan sonra motosiklette vites değiştirmek zevk veren birşey... ve motora daha fazla sizin hükmetmeniz demek. Şehir içinde çok sık vites değiştirmek gerektiğinden belki otomatik avantajlı olabilir fakat uzun yolda otomatik motosiklet sıkıcı olur...

filetss
14 Nisan 2014, 19:20
Manuel motorsikletlerle aram kötü değil aksine ninja 250 R 200km tecrübemde oldu . Ama almışken yüksek teknolojili 7-8 sene rahatça bineceğim tiptronik motorsiklet daha çok kafama yatıyor

sodurlu88
14 Nisan 2014, 19:39
Yüksek teknoloji iyi bişey ama ne kadar kompleks olursa açacağı sorunlarda o kadar fazla olur. En basitinden aküsü biten manuel vites bir motoru iterek yada yokuş aşağı salarak çalıştırabilirsiniz. Tiproniklerde nasıl olur acaba ? Yada almayı düşündüğünüz motorun elektronik şanzımanı ne kadar seri ? Bazen hızlı bir şekilde birkaç vites düşürmek hayat kurtarır... Bence rahatlığından çok fantastik motorlar...