PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Aku sarj problemi(suphelisi var)



phradrel
13 Nisan 2014, 13:22
Selamlar, iyi pazarlar herkese. Aku sarji ile ilgili basliklara baktim ancak benim problemim farkli gibi. Degilse bile dusundugum seyin olmadigini biri soylerse sevinirim.

Kablolardan yana sikintim var. aku problemiminde bundan kaynaklandigini dusunuyor ancak bulamiyorum. Akunun sarj olmasi ile buradaki kablolarin bir ilgisi olabilir mi? Olabilirse hangisine bakmaliyim. Daha once de ateslemede sorun cikmisti kablo kopmus. Cevaplariniz icin tesekkurler.

http://i6.photobucket.com/albums/y207/phradrel/298805D8-330B-47AC-BEDB-D0D8990BC850_zpsvnx1syjm.jpg

Lucas
13 Nisan 2014, 13:30
Emin olmamakla birlikte oradaki kablolar sinyal, kontak, far ve gösterge ile ilgili kablolar olduğundan, konjektör ile ilgili herhangi bir bağlantının orada olduğunu sanmıyorum. Konjektör koltuğun altında olması lazım.

phradrel
13 Nisan 2014, 13:46
Dogrudur ancak ben burdaki kablolari bizzikladigimda sarj etmeye bi ara devam ettmisti. Ama alakasi yoksa bi de diger basliklarda arkadaslarin yazdiklarina bakayim.

Birde bu kablolar cok daginik. bazilari sudan sanirim uclari turkuaz olmus, kuf gibi. Tesisati Komple degistirmeli miyim?

Sepetçioğlu
13 Nisan 2014, 14:08
Her Şeyin ilacı WD-40 :)
Soketlere sıkarsan küf ve pas temizlenir, bir kaç defa tak çıkar atsın pisliği ama dikkat et ön diskine damlamasın :cat:

phradrel
13 Nisan 2014, 14:30
http://i6.photobucket.com/albums/y207/phradrel/15CF9CD7-7E89-4F89-90FB-1FD93CA4F349_zps2ufvmah6.jpg

Wd40 lanacak hali kalmamis kopmus :) Lucas hakli cikti konnektorun soketinde bi kablo pirtlamis. Kendi soruma da kendim cevap vereyim: kablo tesisatini yenilemek lazim.

Sepetçioğlu
13 Nisan 2014, 14:41
Güzel arızayı bulmuşsun, hade kolay gelsin :)

ogzcngdk
13 Nisan 2014, 15:03
tesisatı yenilemeyelim demek kolayda 250 miydi 300 müydü gvnin tesisatı bilmiyorum seninkide o civarlardadır işçiliği var daha bunun :) bence en iyisi gösden geçirilsin :)