PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Düşük CC Naked Çalışması



slayer1313
09 Nisan 2014, 21:42
Merhaba arkadaşlar, abiler öncelikle kendimi tanıtayım yaşıma 18 Antalya/Alanya'da yaşıyorum adım Berker.Sadede geleyim motorumu ilk aldığımda beğenmeme rağmen artık eski tadını alamıyorum ve kendimi apaçi gibi hissetmeye başladım.Motorum rks titanic 150 beyaz renk stunt yapmaya da merak sarınca biraz ekleme çıkarma güzel olacak gibi geldi.Yapmak istediklerim sırasıyla şunlar;


Önce motorun resmini koyayım(Temsili)

http://bimg1.mlstatic.com/keeway-rks-150-2014-0km-tipo-fz-16_MLA-F-3373555077_112012.jpg

1-Arka kuyruk yükseltme
2-Egzoz değişimi (mümkünse kuyruk altı)
3-Far ve gösterge iptali
4-İlerleyen zamanda cc ve lastik büyütme
5-Çamurluk çıkartma

Şimdi işlemlerin nasıl yapılacağını anlatayım

1-Arka kuyruk yükseltme;
Arka amortisörlerin şasiyle bağlantı yerlerine ek yaparak 10-15 cm arası bir yükseltme yapabileceğimizi söyledi ustam ve böylece kuyruk altında egzoza da yer açılmış olacak.
2-Egzozu bugün aldık marka bir egzoz değil ama üstündeki egzozun görünüşü çok kötü olduğu için şu tarz bir egzoz aldık.Ustam yüksek ısıya dayanabilen boru ile (Boru derken şu kumaş gibi olan bükülebilen falan tam adını bilmiyorum) şuan ki egzoz borusuna ek yaparak kuyruk altına taşıyabiliriz diyor ama hala bu konuda emin değilim çünkü söylediği parçanın sağlamlığı hakkında hiçbir fikrim yok.

http://www.motoperformans.com/uploads/productsimages/9afbcc1d-026d-454e-921d-55daeae4915a.png

3-Far ve gösterge iptali;
Tamamen iptal edilecek ve yerine sadece far olarak kötü durmayacak bir çözüm düşünülecek.
5-Çamurluk çıkartma;

Farın altından çamurluk kesilip sinyallere yeni yer bulunac


http://3.bp.blogspot.com/-10NJ-YFDfRo/UAiAjD5GTsI/AAAAAAAAAu8/JsRVWCRHVMQ/s640/IMAG0137.jpg


Şimdi sizlere sormak istediğim sorular şunlar motoru bu hale getirsem çekeceğim sıkıntılar neler?Polis, viraj vs. genel anlamda.Ustamın söylediği o boru gibi şey ne kadar sağlıklıdır ne olur? Cevaplarınızı bugün içinde alabilirsem çok süper olur yarın 12 de başlıyoruz yapmaya fotoğrafları eklerim, iyi akşamlar hepinize.

shooter1
09 Nisan 2014, 21:45
merak etmiyor değilim, polisler motor düzgün olsa da uğraşıyor

cenkito
09 Nisan 2014, 21:58
şimdi dediğin egzos borusu olayı sakat

esnek malzeme dayanmaz kesinlikle

hidrolik presle normal celik boru egerek yapılabilir.

arka yukseltme mümkün ama viraj dengesi kötü etkilenecektir bunu untma.

egzos ve far kadran iptalinden motoru baglatabilirsin bence o kadar derine inme

nede olsa trafiğe uygfunlugunu yitireceginden motorunu kıl polise denk gelirsen baglar.

birde arka dişliyi yeniden baya buyutman lazım stunt için.

orjınal ile pek bişey yapılamaz en azından aklımdaki tarzda

birde bence o motoru değilde daha ucuz cross tipli ve cg alt motorlu bir motor temin et

hem modifiyesi kolay olur hemde düşme kalkmalarda daha az zarar görür

hasanrs
09 Nisan 2014, 22:00
Bence şu hali ile de çok güzel motor ama sen gene bir custom yap.

slayer1313
09 Nisan 2014, 22:02
şimdi dediğin egzos borusu olayı sakat

esnek malzeme dayanmaz kesinlikle

hidrolik presle normal celik boru egerek yapılabilir.

arka yukseltme mümkün ama viraj dengesi kötü etkilenecektir bunu untma.

egzos ve far kadran iptalinden motoru baglatabilirsin bence o kadar derine inme

nede olsa trafiğe uygfunlugunu yitireceginden motorunu kıl polise denk gelirsen baglar.

birde arka dişliyi yeniden baya buyutman lazım stunt için.

orjınal ile pek bişey yapılamaz en azından aklımdaki tarzda

birde bence o motoru değilde daha ucuz cross tipli ve cg alt motorlu bir motor temin et

hem modifiyesi kolay olur hemde düşme kalkmalarda daha az zarar görür

Çok teşekkürler hocam ama dediğim gibi far iptal olacak ama dediğim gibi boş kalmayacak Barkın abimizin yaptığı gibi yapmayı düşünüyorum ben de ve boru olayını biz de düşündük ama esnemelerde boruya sıkıntı olmaz mı bu sefer de? Amortisör hareketlerinde yani ayrıca söylediğim far;
http://i2.photobucket.com/albums/y30/carlgustav/fotoraf-1.jpg

cenkito
09 Nisan 2014, 22:06
far da sorun yok taktın bir tane ama memur kadran nerde dediğinde ne diyeceksin.

birde senin motorun gücü yetersiz gelecek cogu seye

demem o ki o motoru harcama yerine daha basit bir cg tarzı motor al

modifiye ile 100 cc dahi olsa orjınalde, 270 cc ye kadar yolu var sonucta

hemde acımazsın..

senin motorun su anki 2. eli atıyorum 3000 ediyorsa o işlemlerden sonra 1000-1500 anca satarsın oda sanslı isen

slayer1313
09 Nisan 2014, 22:11
Haklısınız ama öğrenci olmam da dolayısıyla maddi durumum sıkıntılı ailemden de istemek istemiyorum bu yaşımdan sonra kendi imkanlarımla bir şeyler yapma peşindeyim motorum zaten emanet vermem yüzünden kaza gördü far-kadran-çatallar-direksiyon falan sıfır geldi ben de zaten onlar sıfır ayırayım kenara diye düşünüyorum kalanına da acımam yani:D ayrıca kadran konusunda yönetmelikte ne gibi bir madde var bilginiz var mı?


Ek olarak:Bu yaz çalışıp wr125x tarzında bir motor düşünüyordum ama tuzluya kaçacağını düşündüğümden bu motoru yıpratmak bana daha makul göründü ayrıca kazalı olması sebebiyle fiyatı zaten düştü satma fikrini neredeyse kafamdan çıkardım hem satacak olsam bile tüm işlemler geri alınabilir işlemler sadece 60 tl gibi bir fiyat verip çamurluğu tekrar almam gerekir o kadar.

cenkito
09 Nisan 2014, 22:18
tamam sen elindekini gözden cıkarttın ama peki güç eksiğini nasıl telafi edeceksin ?

cogu seye gücü yetmeyecek?

ben yerinde olsam onu toplar satarım, sasesi motor blogu cizilmeden.

stunt dediğin zaman düşme sürtme kesin olacaktır.

ben crosscuyum, kesin olur.

ben yerinde olsam en ucuzundan bir tane köylü cg yada cross cg alırım

tum yedek parcaları sudan ucuz

500-700 e komple modifiye eder tadını alırım.

kadran mevzuatına gelince :

caddede hız limiti var sehir içi yada dısı

sen neye göre kullanıyorsun derse? ne cvp vereceksin?

bu işin birde muyene derdi var o zaman komple eski haline döndürmen lazım

slayer1313
09 Nisan 2014, 22:24
Hocam motorun güç eksiliği dediğim gibi tam kapsamlı motor güncelleme ile ve büyük stunt motorlarındaki gibi çerçeve yapmayı düşünüyoruz ayrıca fikriniz için çok teşekkür ederim aklımda bulunsun yarın bir yapalım bakalım fotoğrafları atarım ona göre tekrar fikir alışverişi yaparız ayrıca egzoza tamamen çelik dediniz ama yaylanmalarda sorun çıkarmaz mı?

cenkito
09 Nisan 2014, 22:46
arkayı yukseltince sorun olmaz

iyi yere tam yaptırman lazım

güç eksiği diyorsunda senin anca zorlasan 200 cc olur bunuda unutma.

oda olur ise, uyumlu yedek parca var ise.

motorcular 500 lıkde yaparız der ama olacagı maxımum 200 adan uyumlu parca varsa

-
-
-
neyse simdiden hayırlı olsun o zaman

slayer1313
09 Nisan 2014, 22:48
arkayı yukseltince sorun olmaz

iyi yere tam yaptırman lazım

güç eksiği diyorsunda senin anca zorlasan 200 cc olur bunuda unutma.

oda olur ise, uyumlu yedek parca var ise.

motorcular 500 lıkde yaparız der ama olacagı maxımum 200 adan uyumlu parca varsa

-
-
-
neyse simdiden hayırlı olsun o zaman

Evet maksimum 200-250cc ye kadar büyütülebileceğini biliyorum zaten başlangıç olarak bunu düşünüyorum eğer stunt alanında gelişebilirsem yüksek cc motor almayı düşünebilirim.

babaAkar
09 Nisan 2014, 23:00
bende titanicleri beğeniyorum ama sadece kuyruk kısmını beğenmiyorum.. Bence gereksiz uzun ve alçak.. Benimde titanic motorum olsa kuyruğu kısalttırıp havaya dikerdim ve kafa grenajını söküp yuvarlak kanuni breton farı ve yuvarlak klasik gösterge takardım.. Egsozuda söküp kısa ve ince mat siyah bi egsoz takardım.. Kawasaki er6n tarzı bi egsoz takardım..
Takipteyim fotoğraflarını bekliyorum..
Bu arada kuyruğu havaya dikecekmişsiniz kısalttırmayıda düşünün bence ktm duke tarzı çok hoş olur..

cenkito
09 Nisan 2014, 23:01
200 -250 değil

senin alt motor sadece, oda en fazla, oda uyumlu parca varsa, 200 olur dahası olmaz

kartel uyumlu olmaz

slayer1313
09 Nisan 2014, 23:17
bende titanicleri beğeniyorum ama sadece kuyruk kısmını beğenmiyorum.. Bence gereksiz uzun ve alçak.. Benimde titanic motorum olsa kuyruğu kısalttırıp havaya dikerdim ve kafa grenajını söküp yuvarlak kanuni breton farı ve yuvarlak klasik gösterge takardım.. Egsozuda söküp kısa ve ince mat siyah bi egsoz takardım.. Kawasaki er6n tarzı bi egsoz takardım..
Takipteyim fotoğraflarını bekliyorum..
Bu arada kuyruğu havaya dikecekmişsiniz kısalttırmayıda düşünün bence ktm duke tarzı çok hoş olur..

Kısaltmayı ben de düşündüm ama racing tarzına daha çok benzeyeceğini düşündüm bu şekilde fotoğrafları yarın ekliyorum



200 -250 değil

senin alt motor sadece, oda en fazla, oda uyumlu parca varsa, 200 olur dahası olmaz

kartel uyumlu olmaz

Bakalım hocam zaten başlangıç düzeyinde yapabileceğim hareketler belli o yüzden pek dert olacağını sanmıyorum

cenkito
09 Nisan 2014, 23:23
o zaman şimdiden kolay gelsin
resimlerini ve asıl kullanım asamasındaki videolarınızı bende bekliyorum

slayer1313
09 Nisan 2014, 23:24
o zaman şimdiden kolay gelsin
resimlerini ve asıl kullanım asamasındaki videolarınızı bende bekliyorum

Teşekkürler hocam en kısa zamanda görselleri eklerim

babaAkar
09 Nisan 2014, 23:38
Aynı şekilde bende bekliyorum iyi çaışmalar herşey gönlünce olsun amin

slayer1313
10 Nisan 2014, 00:05
Aynı şekilde bende bekliyorum iyi çaışmalar herşey gönlünce olsun amin

Çok teşekkürler hocam en kısa sürede ekliyecem görselleri

sinadra
10 Nisan 2014, 00:16
kolay gelsin ama stunt için çok agır motor bende 2012 var adam elinden gelse çalışmıcak o kadar hantal

slayer1313
10 Nisan 2014, 00:22
kolay gelsin ama stunt için çok agır motor bende 2012 var adam elinden gelse çalışmıcak o kadar hantal

Teşekkürler hocam ama ben benim motorumda öyle bir hantallık görmedim belki daha önce yüksek cc ye alıştıysanız olabilir. Benim motorum kalkışta çoğu rakibini yiyor güzel dişli değişimiyle idarelik bir stunt makinesi olacağına inanıyorum

Düzenleme:Aslında 70-80 arasına kadar 150 cc lere kadar geçebilen görmedim belki pilotajla alakası vardır ama en azından benim çevremde kalkışta alabilen yok

sinadra
10 Nisan 2014, 00:37
orjinal dişlimi bende küçük var ya 130 140 kı görür belki ama agır geliyo bana ybr geçemiyo cbf de geçemiyo kalkışta

slayer1313
10 Nisan 2014, 00:40
Dişli orjinal maksimum 120 yaptım daha da basmadım zaten sürat motoru değil ybr, yzf, cbr falan hepsini aldım ben kalkışta

hsyncls
10 Nisan 2014, 00:51
kardesim bende alanyadayim yas 18 yapimini bekliyor olacagim ve motoru canli gormek isterim bana ozelden ulasirsan sevinirim :D

slayer1313
10 Nisan 2014, 13:10
kardesim bende alanyadayim yas 18 yapimini bekliyor olacagim ve motoru canli gormek isterim bana ozelden ulasirsan sevinirim :D

Neden olmasın hocam ulaşıyorum

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:54 ----------

Kolları sıvadık başlıyoruz bakalım işe günaydın herkese :)

cenkito
10 Nisan 2014, 13:14
günaydın

kolay gelsin :cat:

Sosyete59
10 Nisan 2014, 13:24
günaydın kolay gelsinn :D

Rider95
10 Nisan 2014, 13:58
Arka yükseltme olarak
Benim motorsikletimin kullanıcılarından biri yapmış.
Benim motor değildir alıntı :)
http://i.hizliresim.com/YP53G6.jpg (http://hizliresim.com/YP53G6)

slayer1313
10 Nisan 2014, 16:08
Evet arkadaşlar öncelikle hepinizden özür diliyorum çünkü bugün neredeyse hiçbir şey yapamadık sebebi ise motorumun kazalı olduğunu söylemiştim bugün motoru soyunca şaside ki yamukluğun beklediğimizden daha kötü olduğunu gördük ve düzeltecek adama gittiğimizde ancak yarın 12 gibi alabileceğimizi öğrendik(Tabi sanayi usulü olduğu için tahminimce anca 2-3 gibi çıkar) o yüzden bu günlük yapabileceğimiz bir şey kalmadı tekrardan özür diliyorum ama takipte kalın :D

Ve sormak istediğim bir soru var ustam hala egzozu koltuk altı almak istiyor fakat çelik boru yerine yanmaz hortum kullanmak konusunda ısrarcı yılda bir kere değiştirilse yeter diyor sizin bu konudaki görüşleriniz neler?

Ayrıca Rider95 kuyruk yükseltmeyi orjinel kuyruk plastikleriyle oynamadan sadece çamurluğu keserek yapmayı düşünüyorum neyse bugünden çekilmiş 3 fotoğraf ve sadece bu kadar fotoğraf çekebildiğim için kusura bakmayın ayrıca bugün kadran ve farı da sökünce gerçekten çok mükemmel bir görüntü oldu yarın için sabırsızlanıyorum;


http://sv133.piclect.com/23563853933e41878dd023d951d751f0/bea1e40ca/o/14/04/10/img5651jpg.jpg




Stop lambasının altındaki siyah plastik yani çamurluk kesilecek
http://sv133.piclect.com/0c6936d63b7661bc64da5adcee01b051/44ff1dad6/o/14/04/10/img5652jpg.jpg



http://sv133.piclect.com/4ae582b4aca11da76a17bcacfc13393f/905bb08aa/o/14/04/10/img5653jpg.jpg

babaAkar
10 Nisan 2014, 16:43
baştan 2 resim gözükmüyo
tamam şimdi gözüktü :)
Sorun değil bekleriz kardeş .d
Koltuğu sökünce depo daha iri daha güzel durmuş :) bence böyle kalsın ayakta bin motora gösteri motoru olsun :D
yanlız çok merak ediyorum nasıl bir görüntü ortaya çıkacak diye
Sen ne kadar bütçe ayırdın bu işlemler için

slayer1313
10 Nisan 2014, 17:15
Başlangıç safhasında bütçeye bile gerek yok neredeyse sadece 95 lira sanayi malı performans egzoz(Sadece görüntüsü için performans vermeyeceğini ben de biliyorum) arka kuyruk yükseltme maliyeti yaklaşık 15 lira egzoz kaynak 10 lira desek kafa kısmına şuanlık far takmayacağım için maliyet yok manetleri kendim kısaltacağım o yüzden ondan da maliyet yok

95+15+10:120 Tl gibi bir rakam tutacak en başta

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:04 ----------

İkinci etapta aklıma gelenler;
Dişliler ve lastikler

Üçüncü etapta ise motor modifiyesi geliyor aklıma bakalım hayırlısı imkanlar dahilinde güzel bir proje çıkarmaya çalışacağız.

sinadra
10 Nisan 2014, 21:18
merakla bekliyorum

babaAkar
10 Nisan 2014, 23:02
120 liraya gerçekten hiçbirşeymiş , bu kadar ucuza halledileceğini tahmin etmezdim...

Bence kuyruğuda biraz sivriltsen çok hoş olur..

Şu anda kuyruk ben commuterim diye bağırıyo naked olması için kısalması lazım.

Koltuk modifiyeside yap derim on numara görüntü elde edersin..

slayer1313
11 Nisan 2014, 00:42
Önce şu halini bir tamamlayalım bakalım sonra hep beraber fikir alışverişi yaparız

lickup
11 Nisan 2014, 01:36
Merakla takip ediyorum. Benimde bu şekilde düşüncelerim var yaz için. Özellikle kuyruk yükselince nasıl duracak merak ediyorum.

slayer1313
11 Nisan 2014, 02:04
Yarın 12 de tekrar iş başı bakalım yarın akşama kadar çıkartabilecek miyiz yarın daha detaylı fotoğrafları eklerim şuanlık hepinize iyi geceler arkadaşlar

cenkito
11 Nisan 2014, 02:15
Yarın 12 de tekrar iş başı bakalım yarın akşama kadar çıkartabilecek miyiz yarın daha detaylı fotoğrafları eklerim şuanlık hepinize iyi geceler arkadaşlar

tekrar kolay gelsin

kendince yapılan işlere hayranım :cat:

babaAkar
15 Nisan 2014, 14:45
Uzun süren sessizliğin ardından Sağlam bişey bizi bekliyor galiba :queen:

emrecenk
15 Nisan 2014, 15:00
tamam sen elindekini gözden cıkarttın ama peki güç eksiğini nasıl telafi edeceksin ?

cogu seye gücü yetmeyecek?

ben yerinde olsam onu toplar satarım, sasesi motor blogu cizilmeden.

stunt dediğin zaman düşme sürtme kesin olacaktır.

ben crosscuyum, kesin olur.

ben yerinde olsam en ucuzundan bir tane köylü cg yada cross cg alırım

tum yedek parcaları sudan ucuz

500-700 e komple modifiye eder tadını alırım.

kadran mevzuatına gelince :

caddede hız limiti var sehir içi yada dısı

sen neye göre kullanıyorsun derse? ne cvp vereceksin?

bu işin birde muyene derdi var o zaman komple eski haline döndürmen lazım

500 700 bıraz zor be aldıgı egzoz bıle mın 100 tl arkasın

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:56 ----------

120 yaptırıyosan helal olsun ben de senın gıbı egzoz aldım 100 tl takması 10 tl kaynak fılan dıyosun işçilik sızın orada gercekten ucuzmuş :S

mzhastası
15 Nisan 2014, 15:10
muayene yaptrrken napcan bu kadar değişkliği aga?

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:04 ----------

ben olsam buna edecğim masrafla para brktirir bunu satar hona cbf 500 alırım

örn : http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-honda-cbf-500-2007-152861787/detay

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:08 ----------

bu çalşımayla gösteriş olablr motorunda ama ne hız ne de verim alablrsn sadece gösteriş olur işte. ses zaten tatmin etmiyor ee ne işe yaradı bu modifiye??

cenkito
15 Nisan 2014, 15:14
500 700 bıraz zor be aldıgı egzoz bıle mın 100 tl arkasın

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:56 ----------

120 yaptırıyosan helal olsun ben de senın gıbı egzoz aldım 100 tl takması 10 tl kaynak fılan dıyosun işçilik sızın orada gercekten ucuzmuş :S

ben o fiyatları sadece motor modifiyesi cc arttırma için yazmıstım.

egzos görsellik vs hariç.

100 cc motor alsa 250 cc ye cevirir,

sonrasında güç olarak o motor tadından yenmez hale gelir.

shooter1
15 Nisan 2014, 16:38
hocam ne yaptınız motosiklete merak ettim

sinadra
15 Nisan 2014, 22:23
harbiden ne oldu ya merak içerisindeyiz dostum :)

slayer1313
28 Mart 2016, 19:25
Arkadaşlar çok çok geç yazdım açıkçası daha yeni aklıma geldi böyle bir konu olduğu :D Motorun sonu malesef ağır kaza ile bitti ve rks defteri benim için kapanmış oldu :)

kurufasulye
28 Mart 2016, 20:09
Şöyle
http://a.motores.com.py/2015/07/765807_08e964cc55b18632db4c2e519680afe2.jpg
veya şöyle bişey olabilir.
https://sites.google.com/site/rkv200tj/_/rsrc/1437620196364/home/maxresdefault.jpg