PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Ybr veya cbf kullananlara hiz/vites ile ilgili bir sorum var ?



brtvrdrl
08 Nisan 2014, 17:25
Merhabalar.. Merak ettigim bir konu var. ybr yada cbf kullanan arkadaslara sorum. Motorunuzun 1. vitesteki 2. vitesteki 3. vitesteki 4..5...max kac hizla gidebildigini teker teker vitesleride belirterek yazarsaniz sevinirim.

adem80
08 Nisan 2014, 18:11
Sende titan yokmuydu? Sattınmı titanı?

Brock07
08 Nisan 2014, 18:46
Merhabalar.. Merak ettigim bir konu var. ybr yada cbf kullanan arkadaslara sorum. Motorunuzun 1. vitesteki 2. vitesteki 3. vitesteki 4..5...max kac hizla gidebildigini teker teker vitesleride belirterek yazarsaniz sevinirim.

bence o sana bağlı sen ne kadar yüksek devirde vites atarsan daha çabuk hızlanır ama ben sana ybr için yazayim not:5.vitese kadar 5 bin devir olan hızdır :)

1.vites 20

2.vites 30

3.vites 40

4.vites 50 arası

5.vites 115 burada artık yemişim 5 bin deviri diyip allah ne verdiyse gazı açıyosun :)

brtvrdrl
08 Nisan 2014, 19:46
Duruyor hocam.

adm12
08 Nisan 2014, 20:30
ybr de
1- 20
2- 40
3-60
4-80
5- 80-110
bazen +5 fazla olabiliyor hızlarda.

Recogss
08 Nisan 2014, 23:44
Cbr 125 r 6.vites 130 ve yukarisi fazla soze gerek yok :)

shooter1
09 Nisan 2014, 00:53
Cbr 125 r 6.vites 130 ve yukarisi fazla soze gerek yok :)
6. vites ?

brtvrdrl
09 Nisan 2014, 01:21
Az evvel cbr125 sahibi bi arkadasla gorustum 150 yi gordum diyor son viteste :))))

motorcu48
09 Nisan 2014, 01:23
Cbr 125 r 6.vites 130 ve yukarisi fazla soze gerek yok :)


kendi varlığını ispatlamaya çalışan bir arkadaşla gene baş başayız.sana sordular mı şimdi senin motoru:mrgreen: okuman mı gıt arkadaş

siz siz olun küçük motorla yıllardan beri motor kullanabilirsiniz ancak liseli gibi de düşünmeye bilirsiniz gene aynı şekilde büyük motor kullanada bilirsiniz lakin saygısız egoistce karşındakini küçük düşürmeye yönelik davranışlarınız olabilir bu yuzden once tecrube ve eğitim şart

Bilalancer
09 Nisan 2014, 01:29
Valla hocam onu bunu bilmem de ben daha önce TVS Apache, Honda CBF150 kullanmış ve şu anda da Yamaha YBR125 kullanan birisi olarak şunu söyleyebilirim ki YBR125 alma. Çünkü çekmiyor, gitmiyor alet. Çok sık vites istiyor. Ayrıca bende ki 2012 Ybr çok problem çıkarttı. Arka flanş kırıldı. Ön amortisörler yağ kaçırdı. Debriyaj sıyırdı. Artık illallah ettim. Bir daha YBRnin yanından geçmem. Belki faydası olur diye daha önce yazdığım Apache - CBF - YBR karşılaştırmasını buraya kopyalıyorum.

Kardeşim ben Apache CBF YBR kullanmış ve hala aktif olarak ybr125(2012) kullanan birisi olarak sana şunu tavsiye edebilirim ki bunların içinde motosiklet = CBF150. Şimdi herkesin beğenileri zevkleri beklentileri elbette farklıdır. Ama şöyle de bir durum var motosiklet bana göre HİS meselesidir. Şimdi dilim döndüğünce bu motorları sana anlatayım:

2011 model sıfır Apache aldım herkes bakıyor motora acayip dikkat çekiyor çok şekil ışıklarda duruyon herkes bu ne falan filan diyor soruyor. Motor deli gibi hızlanıyor (CBF, YBR'ye göre...) frene basıyorsun olduğu yere çakıyor vs vs ama HİS yok viraja giriyorsun ön taraf dağılıyor amortisörler hissiz, frenin dozlaması bir tuhaf, kasise, çukura giriyorsun acayip yerlerden çatırtı, çuturtu geliyor. Titreşim var ama öyle abartıldığı gibi değil, dinlersen, odaklanırsan duyuyorsun tabiki. Ben 6500-7000km kullandım hiçbir sorun yaşamadım. Yağını yakıtını koy devam...

Sonra 2011 CBF150 aldım. İlk oturdum ulan bu ne kadar yüksek motor dedim. Sanki büyük motor gibi. Alışmışız ya TVS de öne yığılmaya, bir rahat bir rahat oturuyorum. Dünya varmış dedim.( Bu arada boyum 172.) Gaza basıyorum nispeten yavaş ama gidiyor yani, Frene basıyorum dozlaması harika ön, arka amortisör sıkışma, geri sekme nefis, en ufak bir ses yok kasiste çukurda şasisi mükemmel. İstediğin aksesuarı, parçayı bulabiliyorsun. Servise gidiyorsun karşında bir marka olduğunu anlıyorsun plaza, servis tertemiz, çay, kahve uslüp harika, karşında muhatap var yani. Ama yakıyor hayvan. 100km de 3,7 lt yi gördüm artçıyla... 5000km kullandım bir kere ön far bir kere gösterge ampülü kesmesi dışında bir problem yaşamadım.

Sonra sattık YBR125ESD aldık 2012 model. Dediler şöyle sağlam, böyle dayanıklı, böyle kıvrak, öyle az yakıyor vs vs vs... Bindik motora lan bu ne oyuncak gibi... Rahat desen değil, gidiş desen yok. Neyse aldık bir kere sürüyoruz... Yanımızdan azcık hızlı bir araç geçiyor başlıyoruz yalpalamaya, sallanmaya, ırgalanmaya noluyoruz falan daha bir yapışıyoruz gidona, sarılıyoruz depoya... Baktık olmuyor duracaz frene basıyoruz ön taraf dağılıyor yine evlere şenlik amortisör yağı ince heralde lap diye birden kapanıyor sıkışma HİSsi falan yok, kasise çukura giriyon bi bakıyon göstergeler, ön cam hepsi baya baya sallanıyor acayip sesler geliyor... CBF ve TVS ye göre daha sık vitesle uğraşıyorsun yemiyor, gitmiyor alet ama hakkaten az yakıyor 100 km de 2 litre tek kişi zaten bir tek o yönü iyi. Servis desen evlere şenlik, sanayi esnafı karşında muhatap yok kaba saba adamlar... Mekanik olarak yukarıda saydığım problemleri yaşadım.

Saygılarımla.

Recogss
09 Nisan 2014, 10:42
ne alakası var kocum cbf 150 de kullandım cbr 125 de cbf 150 hakkını vermıyor hakkını......
sen boş beleş konuş kültür seviyeni yükselt önce sonra karşıma geç oturmak için izin iste...
sana söz veren oldumuda çıkıyorsun ortaya