PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Meme'ye Tel ( Karbüratör ) :)



Carbondioxid
07 Nisan 2014, 20:40
Başlığa geeell :P

100 Km'de ortalama sakin kullanım 4.5 - 5 litre, devirli ve keyifli 5.5 - 6 litre , türlü hava ayarlarını denedim, başlıkta yazıldığı gibi bir formülün etkili olduğunu, ancak teferruatına/nasıl yapıldığına ulaşamadım, arama sonucu Mz başlığın'da birkaç defa bahs edilmiş, başkaca bilgi bulamadım.

Soru/Sorunum bu işlemi nasıl? hangi meme'ye yapabilirim ?, olası dezavantjlar nelerdir?, tork düşmesi/atiklik'ten vaz geçtim , artık tasarrufa ağırlık vermeliyim, konu hakkında yorumlarınızı esirgemeyin ( başlığa çok kafa yormayın :P )

Karbüratör Dellorto 34mm ( Motor 4 zamanlı, ancak bu karbüratör daha çok performans'lı 2 zamanlılar'da tercih ediliyor )
Meme ve karbüratörü küçült önerilerine peşinen teşekkürler, tel işine yoğunlaşalım.

cenkito
07 Nisan 2014, 20:59
mevcut besleme memesinin içine tel sokarak çapı daraltmak asıl fikir

daha az yakıt gececegi için tuketim cekiş ve tork da azalır.

ama yeniden hava ayarı yapmak gerekebilir

solmyr
07 Nisan 2014, 21:14
biz de motosiklet seviyoruz ama seninki fetişizm seviyesinde galiba.

canerol
07 Nisan 2014, 21:44
hacı memeye telmi sokacan nasıl bir mazoşistsin sen :queen:

Carbondioxid
07 Nisan 2014, 21:46
mevcut besleme memesinin içine tel sokarak çapı daraltmak asıl fikir

daha az yakıt gececegi için tuketim cekiş ve tork da azalır.

ama yeniden hava ayarı yapmak gerekebilir

Tahmin ettiğim gibi, ancak uygulamaya dair resim foto varmıdır aceb


biz de motosiklet seviyoruz ama seninki fetişizm seviyesinde galiba.

Yok kardeş, memeler'den haz etmem, lakin bacaklar sütun gibi olmalı:rendeer:

cenkito
07 Nisan 2014, 21:48
Tahmin ettiğim gibi, ancak uygulamaya dair resim foto varmıdır aceb

ben de aksi yönde uygulama yapmayı düşünüyordum

ne yazıkki foto yada ayrıntılı bilgim yok

serkanADH13
08 Nisan 2014, 00:13
eskıden MZ'lere yapardık :)
ama o zaman onların meme'leri büyüktü,

çekişi...
gidişi,
yakışı azalacaktır,,,

Carbondioxid
08 Nisan 2014, 14:16
eskıden MZ'lere yapardık :)
ama o zaman onların meme'leri büyüktü,

çekişi...
gidişi,
yakışı azalacaktır,,,

Evet zırzırı zamanında Mz 251'lik kullandım hem normal hem, meme'si telli olanını :P , bariz fark var idi hem çekiş tork ve hızlanmalarında, ancak MEME'YE Tel'i nasıl yapılmakta, içine tel konuyorda nasıl oluyor, biri Paint'ten çizip atsada görsek, olmadı sonunda Memeye piercing uyduracam :P

Carbondioxid
28 Aralık 2014, 10:05
Forumdaşlar şu meme'ye TEL uygulaması nasıl oluyor, nasıl yapılıyor, Allah'ını seven biri paintte çizip atsın, detaylı tarif etsin.

cenkito
28 Aralık 2014, 12:00
carbon dostum
bu is muhtemelen sadece telle olan bir is degil
meme daraltildiktan sonra gaz piston
igneside daha ince olanla degisilmeli
madem ignede degisilecek
o zaman piyqsada zaten bulunan kitlerden temmin etmen da kolay olacaktir diye
dusunmekteyim

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:51 ----------

birak bu isleri

gel sanada bir max alip modifiye edelim

tuketimim: sehir ici 100km de 3,1 litrecik

oda az yaksin diye ugrasmadan :)

Carbondioxid
28 Aralık 2014, 12:01
Mühendisim cenkito'm ne yapacağımı şaşırdım artık, az yaksın diye sıfır karbüratör denedik randıman alınmadı, mevcutu tamir edip devam edecem'de, artık yakışı can yakıyor valla, en ideal çözüm meme'ye tel, dee, nasıl?

Mz'lere uygulandığını adım gibi biliyorum, hatta kullandımda, ama eski ustalar'a ulaşamıyorum bulunduğum yerde, bu yüzden bi soralım dedim, iğne işine gelince uyumlu olurmu bilemiyorum ancak elde 2 karbüratör oldu artık, ama meme'ler uyumsuz dellorto'nunkiler neredeyse 2 katı büyük, sanırım sorunda bu.

Kendi başıma yapacam ancak, hayvan gibi kompresyon ve emişi var, hööp diye içine alır pistona yanma odasına sonra gelde çık işin içinden.



Hasılı meme'ye tel, geeel vatandaş geeel, meme'ye tel'e gell, SERKAN usta yetiş, nasıl uygulanır bi detaylı anlatıver gözünü seveyim.

cenkito
28 Aralık 2014, 12:21
valla burada olsa idin ne yapar eder bir cikar yol bulurduk, en fazla birkacgun kafa yormaya bakardi
syanur bir ara karburator,meme, modifiyesiyle baya ugrasmisti ondan da bu konuda fikir-yardim alinabilir

Carbondioxid
28 Aralık 2014, 12:31
Syanur'mu? ehh, bir kaç fotoğraf yüklemesini istedik başka konuda, haşmetmaap hazretleri cevap dahi yazmıyordu, neyse, yer imkan meselesi, cg karbüratör set dahi yok bulunduğum yerde, neymiş sipariş geçipte getirtiliyormuş..

SERKAN USTAAAAA , yetiş yahu yukarda belirtmişsin zamanında yapmışsınız tarif et, meme'ler büyyük merak etme , şimdi denedim neredeyse 3 toplu iğne sığar yan yana.

150 YAZIYOR MEME ÜSTÜNDE, 90 lık filan deel, beyyük^^

cenkito
28 Aralık 2014, 12:38
3 toplu igneyi ne yapacan
birde piston ignesi var, asil sorun bence memenin yaninda buyuk piston ignesi

Carbondioxid
28 Aralık 2014, 12:45
Toplu iğne ölçek almak babında yazdıydım, 3 tane rahat sığarda, bir tanesi ebatında bir tel ile denemek istiyorum, olmaz ise söker yendien yaparımda, tel hangi şekilde bükülmeli, kıvırılmalı asıl sorun bu.

brtvrdrl
28 Aralık 2014, 12:58
yav arkadaş memeye tel koymakta ne var. Foto moto muhabbetlerine girmişsiniz. Karbüratörü sök. Alttaki yakıtın dolduğu hazneyi aç. En büyük delikli yuvarlak parçayıda sök. İçine kılcal elektrik tellerinden bir iki tane koy, memenin dişli kısmına sarki teller motora girmesin ve sonra karbüratoru tekrardan topla

Carbondioxid
28 Aralık 2014, 13:06
yav arkadaş memeye tel koymakta ne var. Foto moto muhabbetlerine girmişsiniz. Karbüratörü sök. Alttaki yakıtın dolduğu hazneyi aç. En büyük delikli yuvarlak parçayıda sök. İçine kılcal elektrik tellerinden bir iki tane koy, memenin dişli kısmına sarki teller motora girmesin ve sonra karbüratoru tekrardan topla

Büyük bir dertten kurtardın yüce kurtarıcı, çok sağol, kılcal elektrik kablosu, ve tolerasns'ı az olan meme yatağına sıkıştırmak, harikasın.

shooter1
28 Aralık 2014, 13:08
ne kadar ekmek o kadar köfte

Carbondioxid
28 Aralık 2014, 13:11
ne kadar ekmek o kadar köfte

Hehh balıkçılığa başlayacak forumdaşımızda gelmiş hoşgelmiş, ekmek arası balık olmaz ise olmaz, sıradaki...

shooter1
28 Aralık 2014, 13:44
Hehh balıkçılığa başlayacak forumdaşımızda gelmiş hoşgelmiş, ekmek arası balık olmaz ise olmaz, sıradaki...
yok be abi bir türlü başlayamadım, balıkçılarda öğretmiyor bu illete bulaşma diyorlar :)
üstteki mesajımı şu yüzden yazdım doğanlarda az yaksın diye hava filtresini tıkarlar ufacık bir delik bırakıyorlardı az yakıyordu fakat motoru bitiriyor ve performans çok fazla etkileniyordu

HanzoLife
28 Aralık 2014, 17:43
2000 lerin başında MZ,251 im vardı yakıtı fazlaydı karbüratörü söktüm içerisinde iki adet meme vardı numaraları birbirinden farklıydı.(şuan hatırlamıyorum) Benzin gidiş memesini alarak araba parça ve aksesuar satan markete giderek olabilecek en küçük numarayı aldım cıkardığm yere tekrar taktım. yakıtım %30 ila %40 oranında azalmıştı fakat gaz kolunu en fazla %60 çevirebiliyordum gerisi tırrrrrrr tır tır boğuluyordu ama kim takar boğulmayı yarım gazla devam ettim hızım 90 nı geçemiyordu çekiş neredeyse yarıyarıya düşmüştü ara sıra değiştirip gücü hissediyordum falan derken
Sana tavsiyem telle çöple uğraşma küçük numara meme al sonuçlarını kabullenebilirsen

serkanADH13
28 Aralık 2014, 20:34
Dostum MEME denilen malzeme karbüratörün içinde uzun olan parçadır,

sarı altın rengindedir ve içinden tel geçebilecek bişiydir

Carbondioxid
28 Aralık 2014, 20:39
Arkadaşlar , dalgamı geçiyorsunuz yoksa, yoksa ne yahu? yazdıklarımı okumuyormusunuz? ... neyse yinede sağolun.

serkanADH13
28 Aralık 2014, 20:45
dostum sorunun SIFIR KARBÜRATÖR ile çözülmüyor ise sorunu farklı yerde aramalısın,
bu tel işi eskiden çok yakan motorlara uygulardık,

artık motorlar zaten az yakıyor,

eğer sorun yakıtın arttığı yönünde ise motorunu baktırma zamanın gelmiştir,

kendin çözebileceğin bişiy olmayabilir,,,