sabree
22 Mart 2014, 12:55
Merhaba, bir iki sorum olacak.
sinyallerimin yanıp sönme hızını yavaşlatmak için sanırım rölesini değiştirmem gerekecek. Ama nasıl bir röle takama gerekir ve nereden bulabilirim (hyosung gt250r için )
sanırım arka silindirim düzgün çalışmıyor zira motorda bazen artan bir titreşim oluyor ve sarsıntıya kadar gidiyor gazı arttırdığımda kesiliyor ama sürekli değil arada yapıyor. Buji, pipo yada debriyajdan yapabilir mi? daha yeni manetlerimi değiştirdim ve hala debriyaj ayarımı istediğim gibi tutturamadım. Birde aklıma gelen soğuklardan dolayı rölanti tutmaması yada yakıtta pislik/su olması? Pazar günü bujileri bir değiştirmeyi düşünüyorum 2013 mayıs çıkışlı motorum ve 8850km'de orj. bujiler var üstünde. Ustaların yorumunu alıp ona göre hareket etmek isterim.(hyosung gt250r)
Motorumu boyattım ve mat olmasını istedim mat olması için verniksiz olması gerektiğini söylediler ama o kadar kötü boyamışlar ki çok küçük darbelerde bile boya çizilip astar çıkıyor. İllaki vernik mi atmak lazım yoksa bunlar boyayı çok az ve ince katlar attılar ondan mı kaynaklanıyor. Elimden boya işi geliyor sizce kat mı atmalıyım yoksa illa vernik gerekir mi ? bu sefer işimi şansa değil kendime bırakacağım (:
yan yatma sonucu motorumu bakıma bırakmak yerine kendim toplamayı tercih ettim ve bir çok parçayı boya/değişimi kendim yaptım. Herşey çok iyi oldu lakin bir tek depoyla anlaşamadık :) tüm takozlarını taktığım halde bir titreşimden kaynaklı tıkırtı var elimle üzerine hafif bastırdığımda düzeliyor. bir türlü çözemedim aklıma depo alt sacına fitil çekmek geldi ? daha önde gt250r da başına böyle bir sıkıntı gelen var mı acaba ?
çok sordum yeter artık :) ilgilenen arkadaşlara şimdiden çok teşekkür ederim.
sinyallerimin yanıp sönme hızını yavaşlatmak için sanırım rölesini değiştirmem gerekecek. Ama nasıl bir röle takama gerekir ve nereden bulabilirim (hyosung gt250r için )
sanırım arka silindirim düzgün çalışmıyor zira motorda bazen artan bir titreşim oluyor ve sarsıntıya kadar gidiyor gazı arttırdığımda kesiliyor ama sürekli değil arada yapıyor. Buji, pipo yada debriyajdan yapabilir mi? daha yeni manetlerimi değiştirdim ve hala debriyaj ayarımı istediğim gibi tutturamadım. Birde aklıma gelen soğuklardan dolayı rölanti tutmaması yada yakıtta pislik/su olması? Pazar günü bujileri bir değiştirmeyi düşünüyorum 2013 mayıs çıkışlı motorum ve 8850km'de orj. bujiler var üstünde. Ustaların yorumunu alıp ona göre hareket etmek isterim.(hyosung gt250r)
Motorumu boyattım ve mat olmasını istedim mat olması için verniksiz olması gerektiğini söylediler ama o kadar kötü boyamışlar ki çok küçük darbelerde bile boya çizilip astar çıkıyor. İllaki vernik mi atmak lazım yoksa bunlar boyayı çok az ve ince katlar attılar ondan mı kaynaklanıyor. Elimden boya işi geliyor sizce kat mı atmalıyım yoksa illa vernik gerekir mi ? bu sefer işimi şansa değil kendime bırakacağım (:
yan yatma sonucu motorumu bakıma bırakmak yerine kendim toplamayı tercih ettim ve bir çok parçayı boya/değişimi kendim yaptım. Herşey çok iyi oldu lakin bir tek depoyla anlaşamadık :) tüm takozlarını taktığım halde bir titreşimden kaynaklı tıkırtı var elimle üzerine hafif bastırdığımda düzeliyor. bir türlü çözemedim aklıma depo alt sacına fitil çekmek geldi ? daha önde gt250r da başına böyle bir sıkıntı gelen var mı acaba ?
çok sordum yeter artık :) ilgilenen arkadaşlara şimdiden çok teşekkür ederim.