PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Yamaha XJ6 ya inceden egsoz ayarı



avcrom egsoz
04 Şubat 2014, 23:42
izmir,den Can kardeşimin Yamaha XJ6 motorununda hiç ses çıkmadığı için(katalitik ve salyongoz Slip-on bütün)komple iç revizyon ve bir tek giriş çift çıkış şık bir tasarım yaptık.ses videosu yakında.şimdilik fotolarla idare edin.bir çok motor binicisi arkadaşım senkron ve patlama sorunundan dolayı bunlarda egsozayarının mümkün olmadığını belirtdiler.çok şükür bu alandada bir ilki daha başarmış olduk.https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/t1/p526x296/1621785_823948054289377_1224054839_n.jpghttps://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/t1/1781880_823948057622710_1791737747_n.jpg

Smyrna35
04 Şubat 2014, 23:55
Video var mı halil abi? Edit:Yazıyı tam okumamanın zararları :(

kurufasulye
05 Şubat 2014, 00:31
Yurtdışında çok güzel örnekleri var.Ecnebiler 4 in 1 exhaust diyor ve bu motordan mükemmel ses almışlar.
http://img850.imageshack.us/img850/9751/yamaha020v.jpg
Bakalım sizin yaptığınızın sesi nasıl?

avcrom egsoz
05 Şubat 2014, 11:00
dostum bu motorda zaten orjinalde gazı bıraktığında patır patır ses yapıyor.bir de komple egsozla katı iptal etdiğinde,üstüne sensör sistemini devre dışına bıraktığınızda motorun komple senkron ayarı bozulması ve şehir içinde bu haliyle trafikden men olasılığıda cabası.sıkışma yapmayan egsoz ses verir ama güç ve performans vermez.yakıtınıda 100/30 artırır.bu işlemden evvelki ses testi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:36 ----------

[/COLOR]bu revizyondan evvelki orjinal ses testi
http://youtu.be/ucSCtDt7NdAbuda ince ayar ve tek giriş çift çıkış sonrası
http://youtu.be/k-UVWzNT9Yo