PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Sadece Güç Olarak; Ninja vs Hyosung Gt250r



lickup
11 Ocak 2014, 18:53
Arkadaşla fikir ayrılığına düştük. O ninjanın daha güçlü olduğunu söylüyor ben Gt250r'ın. Son model kasalarını kıyas alırsak hangisi daha güçlü?

Smyrna35
11 Ocak 2014, 18:56
Hyosung büyük grenajları sayesinde yüksek hızlarda daha iyi ve stabil

tr_select
11 Ocak 2014, 18:58
Ninja daha güçlüdür. Aksini söyleyen ya motordan anlamıyordur ya da marka fanatiğidir... İki motoruda test eden birisi olarak yazıyorum bunları.

Ninja son hız olarak üstündür. Arada uçuk farklar yoktur, ezici üstünlükte yoktur...
Kalıp, fiyat, digital gösterge farklarından dolayı hyosung tercihimdir.

Bu arada hyosung yakıt olarak biraz daha cimridir...

NİNJA
Motor Gücü 33 hp @ 11000 rpm.
Tork 22 Nm @ 8200 rpm.
Ağırlık 169 Kg.
Ön Lastik Ebatları 110/70 – ZR17
Arka Lastik Ebatları 130/70 – ZR17


HYOSUNG

Motor Gücü 27 hp @ 10500 rpm.
Tork 22.69 Nm @ 8000 rpm.
Ağırlık 171 Kg.
Ön Lastik Ebatları 110/70 – 17
Arka Lastik Ebatları 150/70 – 17




Forumda açılan 1275330. konu demedende geçemeyeceğim....

Ahmet Abi
11 Ocak 2014, 19:01
Ninja300 daha verimlidir, tork/hp oranı daha iyidir.

Smyrna35
11 Ocak 2014, 19:07
Ninja daha güçlüdür. Aksini söyleyen ya motordan anlamıyordur ya da marka fanatiğidir... İki motoruda test eden birisi olarak yazıyorum bunları.

Ninja son hız olarak üstündür. Arada uçuk farklar yoktur, ezici üstünlükte yoktur...
Kalıp, fiyat, digital gösterge farklarından dolayı hyosung tercihimdir.

Bu arada hyosung yakıt olarak biraz daha cimridir...

NİNJA
Motor Gücü 33 hp @ 11000 rpm.
Tork 22 Nm @ 8200 rpm.
Ağırlık 169 Kg.
Ön Lastik Ebatları 110/70 – ZR17
Arka Lastik Ebatları 130/70 – ZR17


HYOSUNG

Motor Gücü 27 hp @ 10500 rpm.
Tork 22.69 Nm @ 8000 rpm.
Ağırlık 171 Kg.
Ön Lastik Ebatları 110/70 – 17
Arka Lastik Ebatları 150/70 – 17




Forumda açılan 1275330. konu demedende geçemeyeceğim....
Görünüş,dijital gösterge,frenlerin sağlamlığı,büyük kalıp vs olduğu için tercihim hyosung olurdu.Daha az yakıtta cabası...

Ama ''sadece hız'' dediği için ninja evet daha hızlı.

Shrieker
11 Ocak 2014, 19:09
Dyno grafiklerini koyalım:

http://www.kawiforums.com/attachments/ninja-250r/37277d1288682921-ninja-250-dyno-sheet-hp-before-after-snorkel-removal-ninja-250r-tyga-exhaust-dyno-results-vs-stock.jpg

http://www.250rider.com/Ninja-2010-11-05-Dyno-Stock-Ninja-250r.jpg

http://images.motorcycle-usa.com/PhotoGallerys/63432413220143213711_cbr250_ninja250.jpg

Ninja 250r ~26 hp arka tekerde.

Bunlar da Hyosung:

http://1.bp.blogspot.com/-qvAU6PS-0cI/UXf8mrzQJaI/AAAAAAAAbgA/5CpZe8jCs1A/s1600/lightweight-sportbike-comparison-test-hp-dyno-Honda%2BCBR250R%2Bvs%2BHyosung%2BGT250R%2Bvs%2BKaw asaki%2BNinja%2B300.jpg

http://i.imgur.com/5AIxfW1.jpg


Özetle çok yakın birbirine. Hatta torkları bile çok yakın biri paralel biri V motor olmasına rağmen.

Not: Grafikler arka tekerdeki gücü gösteriyor, kranktaki ölçülen gücü değil. Sizi yolda götüren arka tekerlekte ölçülen güçtür.

lickup
11 Ocak 2014, 19:14
Ninja300 daha verimlidir, tork/hp oranı daha iyidir.

Hocam Ninja 250'den bahsediyorum 300 nerden çıktı yahu :mrgreen:

Linwelin
11 Ocak 2014, 19:53
Ninja300 daha verimlidir, tork/hp oranı daha iyidir.

zx6r daha güçlüdür http://wakpaper.com/large/Kawasaki_wallpapers_29.jpg

Serk21
11 Ocak 2014, 19:57
zx6r daha güçlüdür http://wakpaper.com/large/Kawasaki_wallpapers_29.jpg

Gel gelelim,lakinki gurban oldugum rabbimden bize hediye zx10r daha hizlidir.

Pistolero_10
11 Ocak 2014, 20:16
Hyosung 0-100 de daha iyi.Arkadaşta akrapovic egozlu Ninja vardı.Bende stock 2012 Hyosung.Ninjayı osurtturuyordum Rolling de dragta...

tr_select
11 Ocak 2014, 20:17
zx6r daha güçlüdür http://wakpaper.com/large/Kawasaki_wallpapers_29.jpg

Buraya bir resim koyardımda... Hem beni banlarlar hem forum kapanır :queen:

Linwelin
11 Ocak 2014, 20:36
Gel gelelim,lakinki gurban oldugum rabbimden bize hediye zx10r daha hizlidir.

You want this! Ack attack en hızlı motosiklettir. Your move :bounce:

http://miramarevents.com/dreammachines/images/photos/motorcycles/AckAttackTeam-lg.jpg

AWESQME
11 Ocak 2014, 20:42
Hyosung 0-100 de daha iyi.Arkadaşta akrapovic egozlu Ninja vardı.Bende stock 2012 Hyosung.Ninjayı osurtturuyordum Rolling de dragta...

Yarış sadece motora bakmaz sürücüyle de alakalı. En büyük örnek İntercity Park pistinin rekortmeni 600 cc ile Toprak Razgatlıoğlu'nu izleyin. Orda ne acayip motorlar yarışıyor ama adam 600 cc lik AEA nin değiş tarzıyla "Tam bir döküntü" motorla pist rekorunu elinde bulunduruo gencecik bir çocuk.

Asıl konuya gelirsek teknik verilerle de kesin olarak Kawasaki Ninja 250R Hyosung GT250R den daha güçlü ve daha hızlı. Kalkışta Hyo daha hızlı olabilir torku fazla çünkü ama sonuç Kawasakidir.

Benim tercihim ise Kawasakinin oturuş pozisyonu çok daha rahat olduğu için Kawasaki olur. 250 cc bir motorda sen motor kullanmayı, hız yapmayın, yatmayı falan filan öğrenicen. Rahatsız bir Hyo ile sıkıntı olur ilk olduğu için ama rahat bir Kawasaki ile daha verimli olur. Zaten 250 cc den sonra 600 cc ye geçerken yeteri kadar o rahatsız pozisyonla başın derde giricek. En azından ilk adımları "RAHAT" at :bounce:

Serk21
11 Ocak 2014, 21:52
You want this! Ack attack en hızlı motosiklettir. Your move :bounce:

http://miramarevents.com/dreammachines/images/photos/motorcycles/AckAttackTeam-lg.jpg

Birden olmadi bu, zx12r demeliydin :) ahmet abinin oyunu bozuldu :)

Shrieker
11 Ocak 2014, 21:54
Hyosung 0-100 de daha iyi.Arkadaşta akrapovic egozlu Ninja vardı.Bende stock 2012 Hyosung.Ninjayı osurtturuyordum Rolling de dragta...

Arkadaşının motoru egzoz takıldıktan sonra dyno'ya çıkartılıp ecu ayarı yapıldı mı ? Yapılmadıysa stock halinden daha düşük güç vermesi oldukça muhtemel.

Tsubasa
11 Ocak 2014, 21:58
hyosung 0-100 de geçebilir v motor oldugundan fakat ninja 110 120 dan sonra filan deli gibi geliyor bunu test ettim
hyosungun v motor oldugundan alt devirleri doludur. üst devirlerde biraz daha cansız kalır 8 9 binden sonra.
kawasaki ise 7 bin devirden sonra kopmaya başlıyor =)

CEM.
11 Ocak 2014, 21:59
Bende hyo ile ninjada ışıklarda kalktım ninjanın tozunuda bir güzel yuttum.

Öyle aman aman bi fark atamadı fakat bunun tartışılcak bir yanı varmı ? ninja = 33hp ??

Bu konular hep yazılıp çizildi ah lickup ah :cherry:

Yinede sorunun cevabını bulmuşşsundur umarım :cat:

http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/107681-hyosung-gt250r-vs-kawasaki-ninja250r-resimli-karsilastirma.html

Bu konudaki hız konusuna katılmasamda fotolarla karşılaştırması işine yarıyabilir. Kendi düşüncemide katıyım konuyla ilgili :)

lickup
11 Ocak 2014, 22:05
Bende hyo ile ninjada ışıklarda kalktım ninjanın tozunuda bir güzel yuttum.

Öyle aman aman bi fark atamadı fakat bunun tartışılcak bir yanı varmı ? ninja = 33hp ??

Bu konular hep yazılıp çizildi ah lickup ah :cherry:

Yinede sorunun cevabını bulmuşşsundur umarım :cat:

http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/107681-hyosung-gt250r-vs-kawasaki-ninja250r-resimli-karsilastirma.html

Bu konudaki hız konusuna katılmasamda fotolarla karşılaştırması işine yarıyabilir. Kendi düşüncemide katıyım konuyla ilgili :)

Suçlu hep bu forum :mrgreen: Daha önce Ninjaya da Hyo'yada binmedim. Hep burada Hyosung en güçlü 250 cc diye lanse edildi bana bende gidip estim gürledim :salut:

CEM.
11 Ocak 2014, 22:10
Top speed'De sanırım en güçlü eski hyolar.

Yokuş aşagı 190 küsür yapıp krank kıran kuzenim var :cherry:

Asıl canımı acıtan soru devir nerdeydi dedigimde 13bin deviri geçiyodu sanırım demesi.

Motor'da kesici yok yokuş aşagı oldumu gidiyoda gidiyo.

Yanıma geldi çalıştırdık şırınk şırınk şırınk şırınk :)

Masrafı 1200tl oldu fakat 1200tl ile bitmedi.

Motor kendini zorlamaktan ilk statörü yakıyor zorlanan statör konjektörüde patlatıyor.

Masrafı git gide arttı sente ayarı problemide yaşadı ozaman işte bunu gayet iyi anladı 250cc motordan 600cc gücü beklemiceksin :cherry:

lickup
11 Ocak 2014, 22:16
Top speed'De sanırım en güçlü eski hyolar.

Yokuş aşagı 190 küsür yapıp krank kıran kuzenim var :cherry:

Asıl canımı acıtan soru devir nerdeydi dedigimde 13bin deviri geçiyodu sanırım demesi.

Motor'da kesici yok yokuş aşagı oldumu gidiyoda gidiyo.

Yanıma geldi çalıştırdık şırınk şırınk şırınk şırınk :)

Masrafı 1200tl oldu fakat 1200tl ile bitmedi.

Motor kendini zorlamaktan ilk statörü yakıyor zorlanan statör konjektörüde patlatıyor.

Masrafı git gide arttı sente ayarı problemide yaşadı ozaman işte bunu gayet iyi anladı 250cc motordan 600cc gücü beklemiceksin :cherry:

Bu arada attığınız konuda da Hyosung daha güçlü denilmiş :queen: Ben yinede Hyosung alacağım galiba, ısınamadım bi ninjaya

CEM.
11 Ocak 2014, 22:23
O konunun son sayfasına bakarsan daha sonra ninjanın daha güçlü oldugu ortaya çıkıyor :cat:

Bunda kullanıcı faktörü çok önemli. Dogru devirde vites degiştirmek ve gaz açmak kişiden kişiye göre degişiklik gösterebilir.

Pistolero_10
11 Ocak 2014, 22:32
Arkadaşının motoru egzoz takıldıktan sonra dyno'ya çıkartılıp ecu ayarı yapıldı mı ? Yapılmadıysa stock halinden daha düşük güç vermesi oldukça muhtemel.

ecu ayari yapilip yapilmadigini bilmiyorum.ama forumda baskalarida soylemisti hyosung un ivmelenmesinin daha iyi oldugunu.hatta 140a kadar hyosung un kafayi one aldigini

shooter1
11 Ocak 2014, 22:49
1000 cc altı hız rekoru da bunda
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/c6/Burtmunro1920indian.JPG
You want this! Ack attack en hızlı motosiklettir. Your move :bounce:

http://miramarevents.com/dreammachines/images/photos/motorcycles/AckAttackTeam-lg.jpg

Redneck
11 Ocak 2014, 23:28
hade len ordan motor bilgin olmadığı o kadar belli ki.Ne yazmışmışım ben yukarda Rolling de dragta 0-100 de.Önce yazılanları iyi oku da millet de sana götüyle gülmesin.Hayatında Ninja 250 den başka motor görmemişin burda ahkam kesiyosun.V motor trku yüksek Ninja parelel silindir.Hyosung gücü alt devirde verir.Ninja üst deivrde verir.Cahil adam.Ben sana hyo ninjayı son süratte geçer mi dedim.0-100 de hyo daha iyi dedim


Tek cümlemden hayat hikayemi çıkarttın ya tebrikler,aceminin birini oturmuşsunuzdur ninjaya, ondan sonra her geçen egosunu tatmin eder, birazdan ybr 125 ile ninja tokatladım falan diye yazılar görebiliriz yani muhtemeldir, cbr 250 de de aynı muhabbet vardı, yok 0-100 de geçmediği motor yokmuş yok torku yüksekmiş,bunlar hep karalama politikası,çamur at izi kalsın,bak bak adamlar yukarıda istatistiik atmış kanıtlanmış şeyler atmış,sen hala palavra sık

Ayrıca,drag yarışı dediğin yarış 0-100 km hıza ulaşılana kadar yapılan bir yarış türü değil ki,bu da bizim insanımızın birtarafından uydurduğu bir yarış türüdür,

Tsubasa
12 Ocak 2014, 00:15
, birazdan ybr 125 ile ninja tokatladım falan diye yazılar görebiliriz yani muhtemeldir,

ben honda today 50, hayabusa tokatladım sen ne diyon ?

BatuhanK
12 Ocak 2014, 00:22
O daha güçlü, bunun motoru v demenin gereği yok. Shrieker dyno verilerini koymuş. Teker kalınlıkları ve ağırlıklar da ortada.

beko12345
12 Ocak 2014, 00:26
Cbr alın cbr :flower:

Ose
12 Ocak 2014, 00:54
Cbr alın cbr :flower:

ben bu/moto calibre 250r diyorum... :queen: şekli yeter :)

http://i45.tinypic.com/2v1ktpw.jpg

Linwelin
12 Ocak 2014, 00:55
1000 cc altı hız rekoru da bunda
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/c6/Burtmunro1920indian.JPG

1970 Bonneville, U.S. Don Vesco U.S.A Yamaha 700 cc (43 cu in) 251.66 405.25 [6] Two-stroke twin-engined[17]
First record over 250 mph (402 km/h)
http://en.wikipedia.org/wiki/Motorcycle_land-speed_record
http://www.vft.org/Memorial/VescoSaltFriedman.jpg

Pistolero_10
12 Ocak 2014, 01:02
Tek cümlemden hayat hikayemi çıkarttın ya tebrikler,aceminin birini oturmuşsunuzdur ninjaya, ondan sonra her geçen egosunu tatmin eder
acemi dediğin adam çok yakıyor diye 600f ini Ninja 250 ile takaslamış bir adam.Gerisini sen düşün.Sen benim yazdıklarımı okumuyorsun boşuna. torkun ne demek olduğunu öğren öyle gel.

tubejh
12 Ocak 2014, 01:40
2 gün önce sonunda ninja 250 gördüm resimleri kadar cılız bir motor değilmiş ama o ibreler ne ya kamyon ibresi gibi ama motor güzeldi.

Bu arada hızlanmada beygirden çok tork önemlidir teker kalınlığı sürtünmeye etki edeceği için teker kalınlığı önemlidir, gt 250 r torku yüksek ama teker kalın olduğundan bu fazla torku avataj olarak kullanamaz gibi geldi ki tork abartı bir değer değil ki motorun rodajı ve diyer etmenlerde bu hızlanmaya, geçmeye etki eder. İkisini de sürmediğim için birşey diyemem :D

COQ
12 Ocak 2014, 02:01
acemi dediğin adam çok yakıyor diye 600f ini Ninja 250 ile takaslamış bir adam.
eyvah eyvah!!!
:)

Tsubasa
12 Ocak 2014, 02:05
tokatcı aranıyor :cherry: yok mu mondial le kanuniyle R1 geçen filan?
hep zaten bu bizim barzolar bu burt munro abimize özendiler
adam bu şekilde yatarak 265 basmış, emege saygı
http://www.fbn.co.nz/wordpress/wp-content/uploads/2012/09/Munro6.jpg

Redneck
12 Ocak 2014, 02:12
acemi dediğin adam çok yakıyor diye 600f ini Ninja 250 ile takaslamış bir adam.Gerisini sen düşün.Sen benim yazdıklarımı okumuyorsun boşuna. torkun ne demek olduğunu öğren öyle gel.

Ya arkadaş,büyük hacimli motor kullanan adam engin tecrübeli olacak diye bir kaide mi var ? şu düşünceden bi kurtulun ya .

Tsubasa
12 Ocak 2014, 02:45
Ya arkadaş,büyük hacimli motor kullanan adam engin tecrübeli olacak diye bir kaide mi var ? şu düşünceden bi kurtulun ya .

kardeş öncelikle merhabalar,
benim küçük cc de 60 bin km oldu. güvenli sürüş eğitimi de aldım, 150 cc aldım sattım sürekli, biraz maddiyata bağlı mevzularda oldu malumunuz.
ama ben hala 100 hp gücündeki motosikletlere sıcak bakmam. motosiklette 100 hp güc çok aşırı bir güç. yani şuan 250 260 yapabilen bir motosiklet,
neredeyse kendi motosikletimin 2 kat daha hızlısı demek. ivmelenme filan kast etmiyorum. kendi motosikletim en fazla yırtsa kendini 145 yapar.
ben bu hızlara bile sıcak bakmıyorum. nedeni türkiyenin yolları magandaları malum.
Reşat abimizin başına gelenleride forumda herkes biliyor.
Artı Pistolero_10 kardeşim gibi severim. sana anlatmak istediği şeyi bilerek yanlış algılıyorsun.
...
büyük hacimli motosikleti kullanmak için (100 hp ve üzeri)tecrübe ister.
Motosiklet eğitiminde hocalar bi kısaltma kullanırlar,
Güven Özveri Tecrübe ister derler. Büyük harfleri birleştirdiğinde ne cıkıyor malum.
çok arkadaşımızı kaybettik, bu büyük cc ye zamansız geçenlerden dolayıda oldu.
adamlar direkt 250cc ile başladılar, 10 bin km yaptılar yapmadılar. gidip 600 cc ss sınıfına geçtiler. tapa gaz aynen devam ettiler.
sonra ya sakat kaldılar motosikleti bıraktılar. yada malesef vefat ettiler.
mevzu burda cok farklı yerlere geliyor. hyo geçer, kawasaki tokatlar olayı değil.
makaraya vurup olayı yumuşatalım dedik, anlaşılmadı. umarım bu şekilde anlaşılmıştır.
İyi Geceler, Saygılar..

Pistolero_10
12 Ocak 2014, 03:00
eyvah eyvah!!!
:)
yeni bir tartışma konusu mu?

AWESQME
12 Ocak 2014, 03:12
Hala neyin tartışması bu? Teknik veriler ortada Kawasaki Ninja 250R Hyosung GT250R den daha güçlü. Ayrıca;

Kawasaki Ninja 250R Tork: 22 Nm @ 8200 rpm
Hyosung GT250R Tork: 22.69 Nm @ 8000 rpm

Öle çok bi tork farkı yok. Beygir gücünden Kawasaki Ninja 250R 1 adım önde. Eşit yetenekteki sürücülerle Kawasaki Ninja 250R geçer gider.

Alper Kaya
12 Ocak 2014, 04:58
evet arkadaşlar 18 bin km 2012 model hyosung GT250R kullanan biri olarak vede arkadaş çevresinde ninja250r olsun cbr250r olsun bulunan biri olarak buda yetmezmiş gibi yaş 22 bide beylikdüzünden tekirdağ 100km olduğu için biz arkadaşlarla bu sorunun cevabını defalarca uygulamalı olarak yaptık :D sonuca gelirsem cbr250r 0-80den sonra arkada kalmaya mahkum ninja ile hyosung ise 5 vitese kadar kafa kafaya hatta hyonun 5vitesi daha sağlam diyebilirim ama gel gelelim o kawa nın 6.vitesi yokmu 171 km lik gösterge hızımda full kapanmış düz yolda giderken kawalı arkadaşım benden 15 kilo hafiftir 6.vitese atmasıyla benim bir güzel çok deli geçmesede yavaş yavaş geçip gitmiştir yakalamakta mmümkün olmamıştır konu top speed se ninja sıralı silindir oluşu ve yüksek devir çevirmesi gücünüde yüksek devirden alması sebebiyle son hızda yer hyosung u ama bunnu karşılığı olarak ortalama 1lt de fazla tüketir bu gazlama sonucunda gıram gıram geçip 1lt fazla yakarız sorun değil diyosanız evet ninja geçiyor ama hyosung kolay lokma değil görüntü fiyat olarakta hyo daha al benilidir----------- ayrıca hayatımda 250cc ile arkadaşlarımla uzun yolda yarışıp kapışma zevkini bi daha hiç bi şekilde yaşıyamadım inanın kapanıp o 160-170 leri görmek göstergenin gıdım gıdım ilerlemesi yandaki arkadşı yavaş yavaş geçmek şuan 600cc motorumla bile alamadığım zevkler en güzel zamanlarımmış ah ah :D o zamanlar hızın bi değeri önemi vardı şimdi ne zaman yola cıksam 2 ile başlıyan sayılar hemen oluyor tadı yok :D

Serk21
12 Ocak 2014, 05:02
Zaten o hyosung 6. Vitesi neden koymadi bi turlu anlamadim ve zamaninda cok sinir oldum

Felon
12 Ocak 2014, 12:50
10239495.mesajım olacak ama


Ninja hertürlü alır, 160dan sonra o güzel yeşil kuyruğu izlersiniz.

Hyo ile ninja tokatlayacağını düşünen varsa ben ninja bulucam anahtarına çıkalım :)

beyazit60
12 Ocak 2014, 13:05
Hangisini istiyorsan onu al ikiside güzel motor. Hyo biraz hayabusanın minyatürü gibi duruyor şekil itibariyle bende hyo derdim.

yiqit
12 Ocak 2014, 13:12
Wr 250X diyorum :cherry:

http://www.youtube.com/watch?v=8cOblGBCKsE