PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Keeway Supershdow 250 Çok Acil Yardım..



mr_muzip
12 Kasım 2013, 20:57
Merhabalar.Motorum kitledi piston silindir sekman krank ve bloklar değişti.
Toplandı şuan serviste fakat motor çalıştığında tak tak tak ses geliyor.ön silindir bloğundan geldiğini sanıyoruz.
Usta işin içinden çıkamadı 20 gundur serviste ve çözemıyorlar.
İşin ilginci motorumun bozulduğu gün yoldayken bı anda bu ses çıkmaya başladı benimde cahilliğime geldi durdurmadım en azından benzinliğe kadar gideyim dedim tam benzinliğin önünde bahsettiğim ses dahada arttı motor tamamen sustu.
sonrasında servise gitti ve yukarıda saydığım parçalar hep dağıldığından yenileriyle değiştirildi.Motor şuan çalışıyor fakat yine o herşeyin başlangıcı olan ses var.tak tak tak !!
İstanbul Silivrideyim.bu motorun üstesinden gelebilecek servis onerır mısınız bana mumkunse istanbul yada tekirdağ taraflarında.
Yada başına gelen yada benzerini yaşayan varsa akıl verebilir mi lütfen.Arızalı tüm parçalar değişti nedir bu aletin karın ağrısı:pr::pr::pr:

(Krank hariç tüm parçaları yamaha virago parçaları takıldı ve sağlam parçalar buna eminim.
Bilindiği üzere viragonun 1 e 1 replikası her parçaları bırbırıne uyumlu )
Birazdan servise gideceğim tekrar videosunu çekip burayada atıcam sizde bi fikir verin lütfen..

İyi forumlar..

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:10 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=0psjq8dpidM&feature=youtu.be

evet arkadaşlar sorun bu. (egzozdakı patlamalar beyinle alakalı dedi usta beyin değişecek )
asıl meselemez o tık tık sesler

antilop_skul
12 Kasım 2013, 21:41
tahminimce krankınız yamuk yaada montajda bir hata var herkes cıft sılındır yapamıyor

ferhatkars
12 Kasım 2013, 21:56
hava filitresi takılı değil sanırım... sesinden öyle anlaşılıyor... eksoz patlaması o yüzden olabilir...
asıl sese gelirsek benzer bir ses arkadaşımın motorunda vardı... ekzantrik gergisinden geliryormuş o ses...gergiyi yenileyince ses kesilmişti...

serkanADH13
13 Kasım 2013, 00:05
eksantrık elemanlarını kontrol edıldımı???

ses oyle sanıyrumkı üst kısımdan gelıyor olmalı,
sadece orayı tuttugunuza gore,


sanıyorum eksantriksel ve veya subapsal bir sorun gibi gelıyor...

buberk
13 Kasım 2013, 01:11
benim de "subaplar vuruyor" diyesim geldi :) Ezbere konuşmak olmaz başka bir veya bir kaç ustaya dinletme imkanı varsa daha iyi olur.

ots
13 Kasım 2013, 13:08
Dostum senin tek silindir çalışmıyor gibi geldi bana bendede bu motorun kardeşi lifan vardı tek silindire düşmüştü bu şekilde ses çıkarıyordu kesin emin olmak için şu testi yapabilirsin motoru çalıştır rölantiyi yükselt silindirlerden birinin buji piposunu çek sonra buji piposunu yerine geri tak diğer buji piposunu çek eğer motor stop ediyorsa pipo takılı olan silindir çalışmıyor demektir bide motoru 5 dakika çalıştır sonra silindirleri elinle tut eğer silindirlerden biri sıcak diğeri ılıksa o silindirden şüphelenebilirsin sonucu buradan bildirirsen çözümü konusundada yardımcı olmaya çalışırım

mr_muzip
13 Kasım 2013, 14:24
evet o videoda tek silindir çalışıyordu.şuan 2 side çalışıyor sente ayarında dolayı tek çalışıyordu.o çözüldü fakat o tık tık sesi hla devam ediyor.
beni korkutan dediğim gibi yukardada motor kıtlemeden oncede bu ses olustu bı anda 10 dk sonra makıne tamamen sustu.tekara olmasındn korkuyorum usta ne yaptıysa ses kesilmedi..

ots
13 Kasım 2013, 16:28
Ozaman müsayit olunca şu anki sesi kaydet anlayabilirsem nesi var sana söyleyeyim motor kaç kilometrede

mr_muzip
14 Kasım 2013, 12:10
Ozaman müsayit olunca şu anki sesi kaydet anlayabilirsem nesi var sana söyleyeyim motor kaç kilometrede

şuan 12.500 de hocam..

sakinseytan
14 Kasım 2013, 12:20
burda yardım etmek istiyen arkadaşları anlıyorum ama yanlış bilgiler yine!

direk söyliyim pistonun alt kısmı gömlege vuruyor.
aynı sorun benim xt dede var gömlek piston takdırdım rektefiyeciye ssa.. adam mm yi iyi ayarlıyamamış tekrar söktüm piston aradım dün bulamadım.
aynı bu ses çıkıyor bendede deli ediyo beni.
şimdi sana gelelim senin silindir gömlege rektefiye yapıp aynı pistonu taktılarsa mm lik bir boşluktan ötürü piston patlama anında kıcını gömlege çarparak aşşa iner.
eger rektefiye yaptırıcaksan 0,50 piston alıp ona göre yaptırman lazım işin özeti usta denicek usta piyasada yok.

ots
14 Kasım 2013, 13:15
Eksantirik zinciri değiştimi?

GaCCaLL
14 Kasım 2013, 16:34
burda yardım etmek istiyen arkadaşları anlıyorum ama yanlış bilgiler yine!

direk söyliyim pistonun alt kısmı gömlege vuruyor.
aynı sorun benim xt dede var gömlek piston takdırdım rektefiyeciye ssa.. adam mm yi iyi ayarlıyamamış tekrar söktüm piston aradım dün bulamadım.
aynı bu ses çıkıyor bendede deli ediyo beni.
şimdi sana gelelim senin silindir gömlege rektefiye yapıp aynı pistonu taktılarsa mm lik bir boşluktan ötürü piston patlama anında kıcını gömlege çarparak aşşa iner.
eger rektefiye yaptırıcaksan 0,50 piston alıp ona göre yaptırman lazım işin özeti usta denicek usta piyasada yok.

bana etek sesi gibi geldi,
Yani sizin dediğiniz etek sesi mi oluyor bu durumda?

mr_muzip
15 Kasım 2013, 19:38
motoru aldım dun akşam o sesın harıcınde 20 km kullandıktan sonra ses dha set ve net şekılde baska yerdende cıkmaya basladı.anlamıyorum teknık aksağımından sankı çekiçle vuruyorlar motora.
yokmu bu motorun derdini çözecek usta koca silivride kanser oldum yemınle.yarında baska ustaya götürücem

ots
15 Kasım 2013, 19:50
Eksantirik zinciri değiştimi? bana motorun şu anki sesini dinletebilirsen yardımcı olabilirim sanırım

nurol
11 Nisan 2014, 00:51
bu sesi yapıcak bazı parçalar var tabi motorunun iteceklerinde sıkıntı olabilir,eksanrik zincirindede olabilir ama o dediğin gibi çekiçler vuruyolar gibi çok fazla bi ses yapmaz motorunun sibobları değiştiyse ğer sibob macunu kullanmadıysa eğer oda ses yapar yani vb. bi çok konu