Orijinalini görmek için tıklayınız : dişli konusu ön mü? arka mi?
selo9115
07 Kasım 2013, 13:34
Arkadaslar merhaba
Motorumun orjinal dişlisi 14-46 dir
Bu nedenle cok seri ve yuksek torkludur
Ben bu seriligi birde torku biraz düşürüp biraz sakinlestirmek istiyorum
Simdi sorum su
Önden mi bir dis büyütelim
Veya arkadan mi küçültelim
Önden bir diş büyütmek arkadan kaç dişli küçültmeye tekabül eder
Yorumlar sizin
Sagolsun bir abimiz bu konu hakkinda yardimci oluyor birde sizin fikirlerinizi alalim.
cenkito
07 Kasım 2013, 13:49
önü bir diş buyutmen torku %7 azaltır
aynı sekilde arka tarafda 43 e tekabul eder
ama arka tarafı degişirsen zincir boyutunuda kısaltman gerek
öne 15 sorunsuz sıgarsa zincir boyutunu değiştirmeden rahatlıkla kullanabilirsin
porsche911tt
07 Kasım 2013, 14:12
Ayrıca önü büyüdükçe hissettiğin titreşim azalır.arkayı degiştirmekten kolaydır.arka teker somununu gevsetip biraz pay ver takması kolay olsun takınca tekrar gerersin
selo9115
07 Kasım 2013, 14:17
önü bir diş buyutmen torku %7 azaltır
aynı sekilde arka tarafda 43 e tekabul eder
ama arka tarafı degişirsen zincir boyutunuda kısaltman gerek
öne 15 sorunsuz sıgarsa zincir boyutunu değiştirmeden rahatlıkla kullanabilirsin
Anladim peki bu butun motorlar icin aynimi
Yani 150 cc bir motorada bir dis buyutsek % 7 olur
250 cc de bir motorda da
600 cc bir motordada ayni %7 tork dususu olur
Ramazan Can
07 Kasım 2013, 14:20
selo ön tarafı bir diş büyüt......
cenkito
07 Kasım 2013, 14:45
Anladim peki bu butun motorlar icin aynimi
Yani 150 cc bir motorada bir dis buyutsek % 7 olur
250 cc de bir motorda da
600 cc bir motordada ayni %7 tork dususu olur
14-46 oranını kullanan motorlar için cevap: evet
selo9115
07 Kasım 2013, 15:16
14-46 oranını kullanan motorlar için cevap: evet
Peki bu %7 lik tork düşüşü bize geri dönüş olarak
%7 yakit tasarrufu arti % 7 son hiz verirmi
cenkito
07 Kasım 2013, 15:19
Peki bu %7 lik tork düşüşü bize geri dönüş olarak
%7 yakit tasarrufu arti % 7 son hiz verirmi
ne yazıkki yakıt konumunu bilemiycem ama %7 hız artısı verir
selo9115
07 Kasım 2013, 16:35
Guncel.....
ogzcngdk
07 Kasım 2013, 17:06
Peki bu %7 lik tork düşüşü bize geri dönüş olarak
%7 yakit tasarrufu arti % 7 son hiz verirmi
yakıtıda kullanım yerine göre verir veya vermez diyebiliriz uzun yolda az yaktırır mesela ama şehir içi dur kalklarda fazla gaz vermek zorunda kalıcaksın..
selo9115
07 Kasım 2013, 17:40
Peki ist.ici dişli yapan varmi bilen varmi
Sadece dişli imalati yapan yer
Peki ist.ici dişli yapan varmi bilen varmi
Sadece dişli imalati yapan yer
Abim bir tanıdığa mesaj attım bu konuda haber bekliyorum. Dönüş yapıcam sana özelden
-TAN-
07 Kasım 2013, 20:44
Cevap çıktı mı dişli yapımı için ?
farcob
07 Kasım 2013, 21:08
Bu siteye bak daha ucuza gelir. eğer motorun 250 inazuma ise burada 39 arka dişli var,
%20 tork düşüyor.%20 hız artıyor titreşim kalkıyor yakıt azalıyor.
http://www.motorcycleraceparts.co.uk/product.php/4859/suzuki-inazuma-250-2012---2013-renthal-rear-sprocket
selo9115
07 Kasım 2013, 22:11
Faruk abi 39 disli cok geliyor onuda dusunduk
Fakat 7 dis birden dusurmek motora cok agir gelecegi kalkislari cok zorlayacagi ve bu sabebten dolayida debriyaj baski balatayi yiyecegine olmiyacagina kanaat geldik
Ama 42 dis inazuma icin tam da bicilmiş kaptan
selo9115
09 Kasım 2013, 02:15
Guncel.....
Tİme_shİft42
09 Kasım 2013, 02:17
Ön dişliyi bir diş büyült
Ön dişliyi bir diş büyültmek arka dişliyi 3 diş küçültmek demektir
Yada ön dişliyi oynama arka dişliyi 2 diş küçült :queen::queen:
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO