PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Gt250r den 1000rr a geçmek



Sayfa : [1] 2

jedilight
20 Ekim 2013, 03:40
3 yıl ve su anda 50,000km ye yaklasan sirf kendi motorumla tecrubem var. Su anki motorum 2012 hyosung gt250r.

Artik yeterli zaman gectigini dusunuyorum ve makineye gecme hevesim beni yiyip bitiriyo. Normalde 600luk almayi dusunuyodum 13-14bin tl civari. Tabi 2004-2005 model falan olacak onlarin da kasasini bir turlu begenemedim. Bi baktim 1000rr lardan da o civarda bulmak mumkun, ben 1000likleri hep erisilmez gormusum. Onlarin sekli de cok daha guzel, tecrubeli abilerime soruyorum, 600luk almadan biraz daha biriktirsem 1000lik alsam ve bi kac ay otobus gibi kullansam ogrensem olur mu?

30 beygirlik aletde surekli 170le gidiyorum motora da yazik etmeden yukseltmek gerek. Hiz ve kontrol konusunda sikinti yasayacagimi sanmiyorum

mtasdel60
20 Ekim 2013, 08:47
Hocam 12-13e alacağınız 1000likler baya eski, çoğu son sahibini arıyor.

ormankebabi
20 Ekim 2013, 12:39
30 beygirlik motorda tapa gaz gitmekle, 200 beygirlik motorda hassas gaz kontrolü yapmak veya düşük hızda viraj almak tamamen faklı olay. Motoru almakla bitmiyor bu iş, sonra fena patlayıpda üzme bizi.

ERROR88
20 Ekim 2013, 13:23
Devam hic bi sikintin olmaz altindaki scoter deil sonucta tepkiler yuzde 60 aynı motir gucu haric tabii

emocan
20 Ekim 2013, 13:49
30 beygirlik aletde surekli 170le gidiyorum motora da yazik etmeden yukseltmek gerek. Hiz ve kontrol konusunda sikinti yasayacagimi sanmiyorum

GT250R ve sürekli 170 km mi ? özel üretim heralde :P

Panter38
20 Ekim 2013, 14:07
Valla takipteyim son ne olacak merak ediyorum Allah hakkinda hayirlisini versin :)

BatuhanK
20 Ekim 2013, 14:16
hocam fzs600den sonra fazer8e bindiğimde bile fark şaşırtıcı ve tatmin ediciydi. Kaldı ki 600luk racingler daha hızlı. kullanılmaz diye bir şey yok da hem hakkını veremezsiniz hem de masrafsızını bulmak daha zor olacaktır.

tigermbz
20 Ekim 2013, 14:20
yıllarca 600f e binip, denemeliğine zx10r yi alan adamın motoru geri getirdiğinde yüzündeki beyazlığı görmeliydin

Oguz7734
20 Ekim 2013, 14:28
Sorun Yaşıyacagını Sanmıyorum 50 bin km Sana Su Ekmek Tuz Olarak Dönecektir Peşini Bırakma :)

sahil
20 Ekim 2013, 14:53
oncelikle mrb simdi soyle anlatmaya calisayim kullandigin motordan 1000 lik makine arasinda gaz tepkisi farki var soyle soyliyeyim 500 600 luk cift silindir 4 siindirli f makinalar ve naked lar 600 luk ss ler birde 1000 ve uzeri ss ler bu motorlar arasinda bile ciddi farklar var olur olmasina ama 25- 30 bg den 180-200 beygire nasil olur bilmem bu isin sonu 4 kollu ya binmeye kadar gider deneyim cok onemli hocam ben 100000 km kadar 200 cc ve alti motorlar kullandiktan sonra 3 sene kadar cross yaptim esas deneyimimi de o zaman oldu sonra 500 ila 850 arasi tek cift ve dort siindir deneyimlerim oldu en son 1000 e gectim yine bile r1 kontagini acarken 2 kere dusunuyorum

lickup
20 Ekim 2013, 17:38
Millet çok abartmış. Düşük hızlarda gaz tepkisinde öyle bariz bi fark göreceğini sanmıyorum. 50 bin az buz bişey değil... Yeterli deneyimin eminim ki vardır.

CEM.
20 Ekim 2013, 18:29
R1 sürmeyen hiç kimse gücünü tahmin edemez.

Adamın ruhunu geriye çeker her vites geçişlerinde sanki ruhundan bir parça koparıp alır.

Hyo 250 gtr bendede vardı R1 gtr250 arasındakini motosiklet ile bisiklet ayırımı kadar degerlendiririm.

Kullanamazsın demiyorum .

Hız seven birisin hyoyu 170 sabitleyip gitmeye çalışan adam R1 tapa gaz açmaya çalışır.

Motoru kullanmaktan öte psıkolojık olarak bazı şeylere doymuş olmak lazım.

Kendine hakim olman gerek.

R1 al kullan sonuclarınıda yaz takipteyiz.

Pişman olacagını unutma ama.

Fatih
20 Ekim 2013, 18:39
50.000 km tecrübem var diyor adam :) Bu kadar korkmaya gerek yok
Nihayetinde gazda frende senin elinde.
İlk bir ay sakin ol, gaza gelip apaçilik yapmadıgın sürece hiçbirşey olmaz.
Daha önce elli kere yazdım buraya, hayatında vitesli motor sürmemiş sadece çin malı scooterı olan arkadaşım 2008 model 600rr almıstı.
İlk bir hafta kapalı alanda kullandı, sonra direk uzunyolda sakin kullandı..
1 ay sonra gayet iyi kullanıyordu..
Korkmana gerek yok.. ama dediğin fiyatlardaki ss motorlar biraz dökük olur.
35-40 bin km yi geçen bir motor alma sakın.

ByR3D
20 Ekim 2013, 19:49
dikkat ettimde al birşey olmaz tarzı yazan arkadaşların kullandıkları makinalar düşük cc'lerde. Aynı psikolojıde olduklari için olabilir :) Bence kullanan tecrübe sahibi abilerin arkadaşların yorumlarına öncelik ver

emocan
20 Ekim 2013, 20:18
demin bişeyler belirtmeye çalıştım .
arkadaş ne 600 lüğü ne 1000 liği gt250R bile sana fazla açık söylüyorum .
hyo yu 2012 model demişin o motor götünü yırtsa devir kesici öncesi hafif aşağı yokuşta son göreceği belki göremeyeceği hız 170 .
yani sen 30 beygirlik motoruna bunu yapıyosan vay o 1000 lik makinede yapacaklarına :farao:
ÖLME .
sen 50.000 km yol yapmış olabilirsin ama psikolojik olarak hazır değilsin CC yükseltmeye .
GT250R ın motor kapasitesi seni hayatta tutmuş . 1000 lik affetmez .

enxdesign
20 Ekim 2013, 20:39
600'lük yada 1000'liğe hiç binmemiş kişilerin bu motorlar hakkında, özellikle gaz tepkisiyle alakalı yorum yapıyor olması çok acı verici sonuçlar doğurabilir.

3 saniyede 100km/h hıza çıkmanın gaz tepkisiyle olan ilişkisini anlayabiliyorsunuzdur inşallah.

İmportant
20 Ekim 2013, 20:58
Sen ybr al hocam. Sabit 170le gitmek ne demek? Motoru keyifli yapan torktur hayattan koparan hızdır. Tork için 1000cc alınabilir ancak bu zihniyet adamı fazla yaşatmaz.

cece89
20 Ekim 2013, 21:18
Eğer gt250r ile 170 görüyorsan alma babacım sen 1000 liğin son hızını görenlerden bi tecrübe paylasayım sizinle
Marketçi anlatıyor adamın tek hobisiydi motosiklet olay izmirden
Eğleniyor çeşmede bir kız ile tanısıyor o aksam
kız ile yanlız kalmak için eve dönüyorlar birlikte adam bilinçli içmemişte motor kullanacak ya kaskı kıza veriyor tek kask atlıyorlar motora iki20ydi hızım diyor 3 şerit yol tek serit görüyorum gözümde bantlı siyah gözlük sadece (kaza anına dair hiçbirşey hatırlamadığını söylüyor) motor yoktu kız üstümden uctu uzağa uçtu düşerken kask yoktu diyor susuyor gülemiyor

Kız öldü adamın belinden aldıkları deriyi kafanın yarısına dikmişler kafanın yarısında saç yok tekerlekli sandalye ile yasıyor artık bana yarım ls2 kask aldım diye çok kızmıştı artık motosiklet onun için sadece bilgisayarında duvar kagıdı ve adam artık alkolik yası daha 32

Sende heves ediyorsan git al ama bilinçli kullan 250 liğin geçiş motoru oldugunu herkes söylüyor 1000 liğin yukarıda yazılan al yorumlarının aksine çok profesyonel bir motosiklet olduğunu düşünüyorum bilmiyorum alırsan altına 4 tane gt250r almış olacaksın..

Yazımın uzunluğundan ötürü özür dilerim

Phoenixs
20 Ekim 2013, 21:38
Hocam kendine güveniyorsan 50 bin km güzel tecrübe tabiki al ama ciddi manada eline hakim ol zaten hiç bi babayiğit öyle 1000 cc motor da devir bitirerek gidemez motorun üzerinde duramazsın uzun bi süre al efendi efendi bin zamanla tecrübe edin

GP500-1st
20 Ekim 2013, 21:57
1000'lik iyidir...

Arkadaşların arasında o baba binliğe biniyo muhabbeti daha da iyidir...

Onun için en büyük iyidir...

Daha büyüğü çıkana kadar:)

Gerisi teferruattır...

hellboys
20 Ekim 2013, 23:37
geçiş için hangi motordan geçtiğin mi önemlidir yoksa yaptığın km mi?

fatihsevim
20 Ekim 2013, 23:52
ben 7-8 senedir 125-150cc motorlara bindim belki 50bin 60km tecrube bi kere 600luk surme fırsatım oldu bir kerede 1000liğe artçı oldum.bunun yanında iyi bi sürücüyümdür kendi sınıfımda virajlarım tepkilerim gayet iyidir.

o aletler kolay değil arkadasım 600f e bindim ki yumusak makınadır rr lara gore 2.vitese attım sonra kenara cektım çünkü oyle hızlanıyor ki inanılmaz
1000likte ise 280-300e kadar cıktık saglam viraj yaptık zevk aldın mı dersen alamadım neden mı çünkü o an tek düşündüğüm motora tutunmaktı vites geçişleri o kadar güçlü ki sana yakından pompalı tufekle ates edilmiş gibi itiyor.

benden sana tavsiye karar vermeden once 4 silindirli motor sur demiyorum sadece artçı ol sonra kararını ver.eminimki 2 silindirli 500-600lük motor almak isteyeceksin

yasını bilmıyorum ama ne olursa olsun belki eşin var coluk cocuk var olmasa bile anne baban var bu acıyı onlara yaşatma
saygılar.

KeaSH-07
21 Ekim 2013, 00:07
alcaksın bi cbr 600f 2011 model falan modelli olcak motor elinde kalmıcak
sonra eğer Türkiyede yapan usta varsa beygirini beyinden mi nerden oluyorsa kıstırcaksın 35-50 beygi arası bişeye sonra 4 silindirin sesini duyarak huzur bulacaksın
benim yeni yazda yapabilirsem bunu yapcam
avrupada 600luklerin falan beygirini azaltıolarmış

İmportant
21 Ekim 2013, 00:09
Vurmayın öldü. :cherry:

enxdesign
21 Ekim 2013, 00:52
Yoğun ısrarları üzerine 2 farklı kişiyi artçı olarak 10 km'lik mesafe taşıdım. Sonrasında ben teklif etmeme rağmen bir daha artçı olmadılar :)

initial-D
21 Ekim 2013, 01:01
çok uzun yazdım ama sildim.

150 cc ile başladım 5 ay önce,6000 km kullanıp 90 model 1200cc 130 hp 110nm torklu 260 kg makineye geçtim.neler oldu?

--düşük hızda manevralarda gazı kullanmak,düşük hızda manevra yaparken gazı kullanamadığım için 260 kg ağırlığı kontrol edememek.başka bir sıkıntı yaşamadım.agresif oluyorlar evet ve milim gaz hareketi motoru bir anda 1-2 boy atınca başın derde girebilir.

++konfor,fren,viraj çok çok daha iyi olduğu için en azından daha rahat oluyorsun alıştıkça.

ha ama şuda var,150likten buna geçince hissettiklerimi bundan 1000liğe geçince hissederim heralde.150cc motorumun max hızını 1. viteste görüyor şimdiki motorum.aynı şekilde senin alacağın 1000rr da birinci vitesi senin 250liğin bittiği yerde bitecek.olayın mantıksızlığı burdan belli birkere.

1000cc racinge binipte her viteste redline yapabileck adam tek tük zaten diyorlar,o yüzden cebindeki parayla 1000cc eski model yerine çok daha yeni 600lük 80hp f makineler ile sıralı 4ün tadına bakıp isteğin ve güvenin varsa 1000e göre daha yeni daha temiz 600lük racinge geçmeni öneririm.benim imkanım olsa öyle yapardım,düşündüğüm oydu hatta ama denk geldi böyle oldu.sadece hızlanma duygusu ve yüksek hıza alıştım.ve işin tehlikesinin bilincinde olunca sadece daha konforsuz gözüküyor yüksek hız ve çabukl hızlanma. o yüzden şimdi boş yolda bile 10.000 devir makinede 5000 devirde vites atıp 120-130u geçmeden kullanıyorum.içimden bile gelmiyor gazlamak.bir heyecanı kalmadı daha 3 aylıkken bile.

ben bir haftalıkken eğitim almıştım ve grup şürüşte 3000kmden fazla yol yaptım.şuan hiçte kötü kullanmıyorum.virajımda çok iyi.2 senedir motor kullanıp1000lik racing makineye sırf şekil için geçen adamlardan daha iyi virajım dengem frenim olduğunu da söyleyebilirim

hissizadam
21 Ekim 2013, 02:11
öncelikle bazı şeyleri tekrar etmemek adına alıntı yaptım.


demin bişeyler belirtmeye çalıştım .
arkadaş ne 600 lüğü ne 1000 liği gt250R bile sana fazla açık söylüyorum .
hyo yu 2012 model demişin o motor götünü yırtsa devir kesici öncesi hafif aşağı yokuşta son göreceği belki göremeyeceği hız 170 .
yani sen 30 beygirlik motoruna bunu yapıyosan vay o 1000 lik makinede yapacaklarına :farao:
ÖLME .
sen 50.000 km yol yapmış olabilirsin ama psikolojik olarak hazır değilsin CC yükseltmeye .
GT250R ın motor kapasitesi seni hayatta tutmuş . 1000 lik affetmez .

50.000 km. diyorsun, yeni başlayan ve daha 500 km yapmamış biri olarak ahkam kesmek bana
düşmez belki ama kesin alacağım, kararımdan dönmem diyorsan en güzeli ikisinden de kirala
bir süre kullan, üstüne buradaki tecrübeli arkadaşların yorumlarını da ekleyerek kararını kendin
ver. ama sınırları zorlamayı ve hızı seven bir yapın var gibi, o nedenle güvenlik ekipmanlarına da
en az motor kadar önem ver. naçizane düşüncelerim bunlardır. 50.000 km. saygı duyarım :)

Wazaa.35
21 Ekim 2013, 03:06
Senin için en iyi olan 600cc bi ss tir.Sakın ha 600 ile 1000 cc yi aynı kategoriye koyma birbirinden çok çok farklı konumdalar.
600lük motoru zaptetmen çok daha kolay olacaktır.Gtr dan sonra onlar seni yormaz daha hafif daha kıvrak makinalar.
Gaza gelmediğin sürece hiç bir sorun olmaz gtr gibi değiller 200km/h üzerine çıkınca sen ister istemez o gazı kapatıcaksın çünkü 170 ile 200 arasında bile o hızlarda korkutucu oluyor.Bana sorarsan 600cc gitmiyor ama bana sorarsan tabiki.Şuanda senin için o güç çok ciddi anlamda fazla.
Ama yinede gaz kolu sende onu yönetmekte senin elinde.
Unutma motor düşmez sen düşersin sen ne istersen o onu yapar.

HEROCAN35
21 Ekim 2013, 04:49
250 cc den direk 1000 cc ye keşke söylendigi kadar kolay olsa aşırı özgüven çok iyi bişey degildir kaç yaşındasın bilmiyorum belki benden büyüksündür o zaman bi kardeş tavsiyesi

kullandıgın makina ne olursa olsun son haddine zorlama zorlama ki hem motorun canına okuma hem sıkıştıgında veya ihtiyaç duydugunda extra bi güç devamlı elinin altında olsun

yaşım 33 onbeş yaşımdayken pederin motorunu gizli gizli alarak başladım motor aşkına 17--18 senedir motor kullanıyorum 18 yaşıma girdigimde B+A2 ehliyet aldım çogu kez kendi motorum haricinde arkadaşlarımın motorunuda onlarda ehliyet olmadıgı için

şehir dışına çıkıcakları zaman şöförlük yaptım şu kadar km kullandım diyemem ancak 50 bin km yi 3 veya 4 e katlamışımdır

şu saatte bana desen al şu 1000r ın anahtarı bin gez , para dahi teklif etseler yinede binmem 250 cc mi ? kullandım ancak 1000 lik makinemi aman diyim şimdilik benden uzak dursun ki bence sendende uzak dursun 250 lik makinayla 170 yap sonra 100 e zıpla sonrası teleffuz etmek istemedigim şeylerle dolu

arkadaşlar binlik ss si olupda bu arkadaşı artçı olarak almak isteyen birisi yokmu

Felon
21 Ekim 2013, 09:36
Olay kendini bilmekte kendini bilirsen sorun olmaz.


Senin için en iyi olan 600cc bi ss tir.Sakın ha 600 ile 1000 cc yi aynı kategoriye koyma birbirinden çok çok farklı konumdalar.
600lük motoru zaptetmen çok daha kolay olacaktır.Gtr dan sonra onlar seni yormaz daha hafif daha kıvrak makinalar.
Gaza gelmediğin sürece hiç bir sorun olmaz gtr gibi değiller 200km/h üzerine çıkınca sen ister istemez o gazı kapatıcaksın çünkü 170 ile 200 arasında bile o hızlarda korkutucu oluyor.Bana sorarsan 600cc gitmiyor ama bana sorarsan tabiki.Şuanda senin için o güç çok ciddi anlamda fazla.
Ama yinede gaz kolu sende onu yönetmekte senin elinde.
Unutma motor düşmez sen düşersin sen ne istersen o onu yapar.

600 var 600 var 80beygir bi yana 1000 kovalayan 120 beygir bi yana:wiinkk:

Reşit
21 Ekim 2013, 11:52
Olay kendini bilmekte kendini bilirsen sorun olmaz.



600 var 600 var 80beygir bi yana 1000 kovalayan 120 beygir bi yana:wiinkk:

670 cc 50 beygirleri unutmayalım Ali :cherry: Sözde 670 cc :mrgreen:

Kardeş gel sana NC'yi satayım. Valla çok güzel. CBF 150 den geçtim, hiç pişman olmadım. Sırada 3 silindirli var, sonra 4 inş. 4 silindirli dediğim de 160+ beygirler değil hee, 100-140 arası. Acelen ne, önümüzde inş uzun bir hayat var. Basamakları yavaş yavaş çıkalım :cat:

kurubuz
21 Ekim 2013, 12:16
1000 lik makina kullananların doğuştan gelen yetenekleri yok. Alışırsın. Tecrüben yeterli. Burada benim canımız sıkan makinayı üst sınırına kadar zorlama isteğin-alışkanlığın. 250 lik neyse de 1000 liği son sınırında kullanırsan parçalarını asfalttan kazırlar. Kendini frenleyebileceğine inanıyorsan al, yoksa alma.

ferdinandd
21 Ekim 2013, 12:56
:mrgreen: Herkes farklı şeyler söylemiş.

Şehsen hiçbir tecrubem olmasada arkadaşlarımı kaybettim bu aletler yuzunden, çoguda bol metalli kemiksiz takılıyorlar, az çok uzaktanda olsa bilirim :)

Benim mantığım ise şudur, Ş içi Ş dışı max sürat nedir 120kmh, hadi nadiren coştun, sollamaya çıktın falan diyelim 140-150, dahi kanın kaynıyor deliriyorsun yerinde duramıyorsun ölesin var 160-170 hadi 180km/h, +10da benden olsun.

Artık yasakları deldin, suç işleyen bi tipsin, suçlusun nede olsa :mrgreen:

Bunun üzerinde bile daha dahaaaa diye bişeyler aramak bi tuhaf geliyor mantığıma. Kullanamayacağın 500-600cc boşu boşuna seninle braber heryere gelecek, çünkü o güçte bi aletin 300-400ü kadarcık gaz açmak korkuyu salacak alttan alttan :mrgreen:

Madem kullanılmayacak veya kırk yılın başı bi sıkımlık bişey alınacak, bari araba falan al, boşa 2-3 koltuk, tekerlekler, bi ton metal felan gezdir yanında mantık aynı mantık. Sonuca bakarsan bari bi işe yarıyor dieri yaramıyorda :mrgreen:

Adrenalin salgılamam lazım şart olmazsa olmaz diyorsan o işi zaten yolda yapmayacağını düşünerek, bilinçli kullanıcı olduğumuzdan::pala::, eeee nerede yapacaksın pistte.

Pist fiyatına o adrenalinin kralını birçok şekilde salgılayabilirsin. Ne oldu 1000 lik yine çürüdü. Nereden tutsan elde kalıo abi, çok boş iş ya :mrgreen:

AK-47 daha iyi bir suç aleti bence kim ne derse desin, %deye vurursek daha az insan öldürmüştür :mrgreen:

Tİme_shİft42
21 Ekim 2013, 13:12
Eski kasa 1000 lik yerine daha modelli 600 lüğü tercih ederim

Linwelin
21 Ekim 2013, 13:29
Daha ölmemiştir, az daha vurun can çekişmesin :mrgreen:

flame
21 Ekim 2013, 14:44
670 cc 50 beygirleri unutmayalım Ali :cherry: Sözde 670 cc :mrgreen:

Kardeş gel sana NC'yi satayım. Valla çok güzel. CBF 150 den geçtim, hiç pişman olmadım. Sırada 3 silindirli var, sonra 4 inş. 4 silindirli dediğim de 160+ beygirler değil hee, 100-140 arası. Acelen ne, önümüzde inş uzun bir hayat var. Basamakları yavaş yavaş çıkalım :cat:


Nc abov :) Bir de Aprillia Rs 250 var Malossi kitli 67hp :p


Sitede birlikte gezi yaptığım,sosyal olarak görüştüğüm ilk motosiklet tecrübesi Yamaha Xj6 olan sodalimon Emre abimiz mevcut.600cc kullanıyor.Sıralı 4 silindir ve yabana atılmayacak gaz tepkimeleri olan bir araç.Topspeed'i düşük belki ama gayet tadında ve sert bir motosiklet.

Dikkat edin ilk motosiklet ve gayette iyi bir sürücü.Ben şaşırdım açıkcası :) Yıllarca otomobil ile 1000lerce km yol yapması etkili.Yaşı ve karakteri gereği nerede ne yapacağını çok iyi bilen bir abimiz.Temkinli ve gerektiğinde gaz açıp tecrübe kazanmayada çalışıyor.

Bu da bir örnek.İş kişide biter.Sadece altınızda ki makineyi bilin.600cc 1000cc farketmez.Supersport derseniz alayı tehlikeli ve zordur.Oturuş pozisyonu ve verdiği tepkiler itibari ile...

Felis Leo
21 Ekim 2013, 15:22
Bence hız iyidir bu yolda devam et, 1000cc ile 300 yaparsın muhteşem .

Wazaa.35
23 Ekim 2013, 02:39
Olay kendini bilmekte kendini bilirsen sorun olmaz.



600 var 600 var 80beygir bi yana 1000 kovalayan 120 beygir bi yana:wiinkk:

Karşıdaki kişinin kendini nekadar bildiğini ve nekadar hazır hissettiğini bilmediğimiz için 600cc öneriyor olabilirmiyiz? Bu durumda kaybedecek birşey yok bu işler kuralına göre oynanmalı,fakat 1000cc de tehlike arz eder.
Belkide sana nasip olmadı 1000cc ile gaz açmak.
Bunlar kötü şeyler başkan karşındaki 1000likte pilot yoktu belkide.
2007 r6 nekadar sıksada gsxr 1000 ufukta nokta oluveriyor.
(Stock olarak bahsediyorum)

F54
23 Ekim 2013, 04:02
benim de küçük cc ile 60000 km tecrübem vardır
2 ay önce bi er5 e bindim 2 atamadan indim tecrübe bi yere kadar önemli olan kendi cc 'in
eğer kendine fazla güveniyorsa 600 ü geçme

tr_select
23 Ekim 2013, 07:14
Ben un helvası sevmiyorum. İrmik helvası yaptırın.

Levent E.
23 Ekim 2013, 09:42
2ay once benzer cümleleri kuran bir arkadas gtr satıp r1 aldı,ilk kullandığında kirec gibi olduğunu gördüm ama gayet normal dedik cunku gaz kolunda 1mm'ye birkac beygir kisniyor normaldir.
Gecen gun bakıma gittim baktım R1 yatıyor orda,dediler ki hararet yapmış conta yakmış.temkinli oluşundan dolayı saygi duyuyorum ama hala gülüyorum o arkadasa..
Bence 600luk bir ss kullanırsanız iyi alıştırma olur,benim motorum da sizinki ile makine olarak aynı ve 1000lik bir ss kullanmaya hiç benzemez diye düşünüyorum.

DEISIS
23 Ekim 2013, 10:14
Ben denemeliğine de olsa 100 cc lik scooter dam 1000rr a bindim.

Tek kelimeyle ürkütücü. Alttaki konuyu okursanız bi arkadaşımındı motor.

Geçenlerde beraberdik yakıtı 1 liraya yakın dedi. Ne derece doğu bilmem

ama bakımından falan yakındı. Yani 250cc sonrası ihtiyaçtan çıkıp

zevke giriyor. O kısımda parayı düşünmeyecekseniz bile 1000 lik yerine

600 lüğü tavsiye ederim.


http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/117168-cekik-gozlu-cinliden-cbr-1000rr-a-oradan-honda-pcx-125-e-motor-salatasi-tarifi.html

GP500-1st
23 Ekim 2013, 12:20
Nc abov :) Bir de Aprillia Rs 250 var Malossi kitli 67hp :p


Sitede birlikte gezi yaptığım,sosyal olarak görüştüğüm ilk motosiklet tecrübesi Yamaha Xj6 olan sodalimon Emre abimiz mevcut.600cc kullanıyor.Sıralı 4 silindir ve yabana atılmayacak gaz tepkimeleri olan bir araç.Topspeed'i düşük belki ama gayet tadında ve sert bir motosiklet.

Dikkat edin ilk motosiklet ve gayette iyi bir sürücü.Ben şaşırdım açıkcası :) Yıllarca otomobil ile 1000lerce km yol yapması etkili.Yaşı ve karakteri gereği nerede ne yapacağını çok iyi bilen bir abimiz.Temkinli ve gerektiğinde gaz açıp tecrübe kazanmayada çalışıyor.

Bu da bir örnek.İş kişide biter.Sadece altınızda ki makineyi bilin.600cc 1000cc farketmez.Supersport derseniz alayı tehlikeli ve zordur.Oturuş pozisyonu ve verdiği tepkiler itibari ile...

Hocam yanlış her zaman yanlıştır. bunun savunması olmaz. ilk motor olarak cbr 250 bile fazla.

80 beygir 60 nm tork porsche 911 Carera veya M V8 kadar bir 0-160 km hızlanma. Daha motosikletin frenleme viraja giriş denge ve kendine has karakteristiklerini tepkierini öğrenmeye çalışan bir çaylak için(bu işin yaşı yok) kaza yapmasa bile kendi gelişimini yavaşlatmaktan pilotajında bolca delik ve bilinmeyen bırakmaktan başka bir işe yaramaz:farao:

Ben 80 beygirlik 1150 Gs le virajlarda 1000 lik ss leri rahatça geçebilecek kadar kontrole bilgiye sahip gazladımı virajlarda kaybolan adamın ben bu makinennin hakkını veremiyorum dediğini bilirim.

Motosiklet kullanmaktan algılanan şeyler baya değişken olabiliyor...Dataylandırmak veya daha yüzeysel bakmak mümkün:)

jedilight
24 Ekim 2013, 19:00
Gerçekten dediğiniz gibi limitlerde kullanmayi seven biriyim, ama tabi sinirlari da bilir ona gore gaz acarim. Zaten su an hala yasiyosam tedbiri elden birakmamamdandir. Bugun yine izmit istanbul yaptim, yolda depoya vuruyodum sol elle hadi hizlan diye. Yol 40dk surdu ise 20 dakikasi dip gazdi.

Bence gtr bi 1000ligin yaninda daha tehlikeli bazen. Cunku 170 ile giderken gtr da manevra ve fren kabiliyeti oldukca az oluyo. Ayrica tekerin inceligi ve motorun uzunlugu virajlarda da zorluyo.

Belki 1000lik cok daha guc getirecek ama bunun yaninda cok daha yere yakin stabil ve daha guvenli bir surus saglayacaktir. Guc riskli dogru ama zaten kullanacagin yeri bileceksin. Fatihin ara sokaklarinda gtr ile 100 basmiyosan 1000likle de cevreyolunda 200u gormeye kalkmazsin.

Bugunku hesabima gore 130km yol yaptim ve 10lt benzin yakti gtr. 1000lik de bu kadar yakardi herhalde

emocan
25 Ekim 2013, 00:05
Gerçekten dediğiniz gibi limitlerde kullanmayi seven biriyim, ama tabi sinirlari da bilir ona gore gaz acarim. Zaten su an hala yasiyosam tedbiri elden birakmamamdandir. Bugun yine izmit istanbul yaptim, yolda depoya vuruyodum sol elle hadi hizlan diye. Yol 40dk surdu ise 20 dakikasi dip gazdi.

Bence gtr bi 1000ligin yaninda daha tehlikeli bazen. Cunku 170 ile giderken gtr da manevra ve fren kabiliyeti oldukca az oluyo. Ayrica tekerin inceligi ve motorun uzunlugu virajlarda da zorluyo.

Belki 1000lik cok daha guc getirecek ama bunun yaninda cok daha yere yakin stabil ve daha guvenli bir surus saglayacaktir. Guc riskli dogru ama zaten kullanacagin yeri bileceksin. Fatihin ara sokaklarinda gtr ile 100 basmiyosan 1000likle de cevreyolunda 200u gormeye kalkmazsin.

Bugunku hesabima gore 130km yol yaptim ve 10lt benzin yakti gtr. 1000lik de bu kadar yakardi herhalde

gt250r ile 20 dk 170km/h izmit istanbul. güvenli sürüş . hızlan diye depoya vurmak .hala yaşıyosam tedbiri elden bırakmadığımdan; he kardeş haklısın :farao:
dediğim gibi GT250R ın motor kapasitesi sayesinde hala yaşıyorsun.
bu arada 1000 lik makina düşünüp yakıt maliyetini hesaplayan bir kardeş daha apaçi holdingde işe başlayacak yakında anlaşılan. :farao:

Murat2100
25 Ekim 2013, 19:50
Arkadaş İstanbulda parayla bir çok 1000 lik motosiklet kiralıyorlar ülkenin başka yerlerinde de kıy 200 300 tl ne 2 gün kirala baktın ben bu işin üstesinden gelirim dedin git al 1000 lik 1300 lük 1500 lük ama iki günlük bir serüven değil bu. 600 Lük makinanın üstünde 1. 2. vitesde 10 bin devirden sonraki ivmelemede bile zorlanacaksınki 1000likten bahsediyoruz Şimdiden (Geçmiş olsun.)

jedilight
05 Nisan 2014, 13:06
Arkadaşlar, herkese iyi günler.
Sonunda hayalimi gerçekleştirdim. Gt250r motorum çalındıktan sonra 3 ay bunalımlarda gezdim ve hali hazırda borcum olmasına rağmen üstüne daha da borç alarak bi işe giriştim.

Uzun zamandır ilanlarını takip ettiğim 954rr üstüne yoğunlaştım ve izmirde bi tanesi ile telefondan anlaştım. Atladım otobüse geceden, ertesi gün muaynesini satışını falan yaptık, akşam saat 7de yola çıktım istanbula, çin malı 15tl lik bi kask verdi aldığım adam. 700km civarı yolda 3 kere benzin almak için durdum, ayrıca bir kez de radyatördeki suyu kontrol ettim.

Gece 11:30 civarı fatihdeki evime vardım, ve ne fark edeyim... Yolda bizim devasa akrapovic egzoz düşmüş.... Biraz grenajı da eritmiş... Kulak içi kulaklık vardı, zifiri karanlık zaten yollar 200 üstü gidiyorum zaten hiç bişey duymamışım.

Neyse hikaye böyle, ama herşeyden önemlisi 30 beygirlik aletten 150 beygirlik alete çıkmanın sevinci var hala içimde. Artık araç sollarken ezilme riski yaşamıyorum, üstüme arabalar kırmıyo, aksine taksiler bile yol veriyo (egzoz yok şu an sesi düşünün).

Kullanım açısından çok zorluk yaşamadım, 55.000km tecrübe hakkını veriyo, ama tabi hızlandığı gibi durmuyo alet ona biraz dikkat etmek gerekiyo. Bi diğer şeyde, 200 üstü giderken önündeki yaklaşan aracın hızını kestirmek zor oluyo, ya bu kamyon 40la mı gidiyo 120 ile m gidiyo deyip önceden frene basıyosunuz malum.

Alalı beri şu an 4000km civarında yaptım. Hala temkinli kullanıyorum. Motor ile ilgili görünüşle alakalı bi kaç kafamda soru var onu da sizimle paylaşıcam inşallah.

http://s29.postimg.org/z8m7mmq77/IMG_4479.jpg (http://postimg.org/image/z8m7mmq77/)

http://s29.postimg.org/4sgaoi4o3/IMG_4480.jpg (http://postimg.org/image/4sgaoi4o3/)

http://s29.postimg.org/6yalj084j/IMG_4481.jpg (http://postimg.org/image/6yalj084j/)

lickup
05 Nisan 2014, 14:05
Arkadaşlar, herkese iyi günler.
Sonunda hayalimi gerçekleştirdim. Gt250r motorum çalındıktan sonra 3 ay bunalımlarda gezdim ve hali hazırda borcum olmasına rağmen üstüne daha da borç alarak bi işe giriştim.

Uzun zamandır ilanlarını takip ettiğim 954rr üstüne yoğunlaştım ve izmirde bi tanesi ile telefondan anlaştım. Atladım otobüse geceden, ertesi gün muaynesini satışını falan yaptık, akşam saat 7de yola çıktım istanbula, çin malı 15tl lik bi kask verdi aldığım adam. 700km civarı yolda 3 kere benzin almak için durdum, ayrıca bir kez de radyatördeki suyu kontrol ettim.

Gece 11:30 civarı fatihdeki evime vardım, ve ne fark edeyim... Yolda bizim devasa akrapovic egzoz düşmüş.... Biraz grenajı da eritmiş... Kulak içi kulaklık vardı, zifiri karanlık zaten yollar 200 üstü gidiyorum zaten hiç bişey duymamışım.

Neyse hikaye böyle, ama herşeyden önemlisi 30 beygirlik aletten 150 beygirlik alete çıkmanın sevinci var hala içimde. Artık araç sollarken ezilme riski yaşamıyorum, üstüme arabalar kırmıyo, aksine taksiler bile yol veriyo (egzoz yok şu an sesi düşünün).

Kullanım açısından çok zorluk yaşamadım, 55.000km tecrübe hakkını veriyo, ama tabi hızlandığı gibi durmuyo alet ona biraz dikkat etmek gerekiyo. Bi diğer şeyde, 200 üstü giderken önündeki yaklaşan aracın hızını kestirmek zor oluyo, ya bu kamyon 40la mı gidiyo 120 ile m gidiyo deyip önceden frene basıyosunuz malum.

Alalı beri şu an 4000km civarında yaptım. Hala temkinli kullanıyorum. Motor ile ilgili görünüşle alakalı bi kaç kafamda soru var onu da sizimle paylaşıcam inşallah.

http://s29.postimg.org/z8m7mmq77/IMG_4479.jpg (http://postimg.org/image/z8m7mmq77/)

http://s29.postimg.org/4sgaoi4o3/IMG_4480.jpg (http://postimg.org/image/4sgaoi4o3/)

http://s29.postimg.org/6yalj084j/IMG_4481.jpg (http://postimg.org/image/6yalj084j/)

Hayırlı olsun Allah kaza bela göstermesin.

Private_User
05 Nisan 2014, 14:55
hayırlı olsun dostum güle güle kullan Allah kaza bela göstermesin.

Ahmet Abi
05 Nisan 2014, 14:55
Hayırlı olsun.