PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Çinli motoru aldığım güne lanet olsun.



Sayfa : [1] 2

Burakesk
19 Ekim 2013, 19:48
Bugün motorun egzoz saplamaları gevşemiş biraz çok kötü bi ses veriyordu sıkayım dedim anahtarı vidaya takmamla vidanın düşmesi bir oldu baktım saplama kırılmış içinde kaldı götürdüm günahı nedir diye 100tl civarı masraf çıkarttı onu ordan çıkartıp yeni vida yuvası cart curt işte neyse dedim eve geliyorum flaşör patlak sağ sinyalin adamın tekiyle kafa kafaya giriyorduk sinyal yanmadığı için suçluyum tabi ağzımı açamadım eve geldim arka ayak basma yeri yok yolda düşmüş garaja koyuyorum motoru ön ayak basma yerinin lastiği yok ayaklığa indirdim yan ayaklık çatırt dedi gitti dieksiyon sağa doğru çekiyor abi yemin ederim motordan soğudum motosiklet hayatımı bırakıcam ya ehliyetide çerçevelettirip duvara asıcam ya daha 6-7binde bukadarmıydı satıcağınız motor ya hadi tamam direksiyon ben ilk zaman düştüğüm için hafif yamuk ama arka ayaklık nerde ya ön ayak basma yerinin lastiği nerde abi flaşörün allah belasını versin zaten egzoz saplaması senin ne işin var abi içerde çıksana vidanın yarısını çıkartıp yarısını bırakıon naptım ben sana sıkmaya kalkışmaktamı suç kardeşim yapma etme ya hele yan ayaklık abi seni yapan ellere ben ne diyim ya git banyo yap fabrikaya öyle gel ayaklık yap ya motoru yan ayaklığadamı koyamıcaz biz neye güvencez nası bişeysin nası bi montajsın sen :(( şu an motorun egzozunun üstüne çıkıp kırıp attım motoru garaja kitledim çıktım hurdacıya falan satıp geçicem en az 5milyar biriktirip bi japon almadanda motor hayatım şu saat burda bitmiştir dostlar. :pl:

tr_select
19 Ekim 2013, 19:55
Şöyleki; Bir çok çin motorun kronik sorunudur bu... VİDA GEVŞEMESİ... Hatta bazı japon diye tabir ettiğimiz, kalite dediğimiz motorlarda'da vardır bu sorun...

Ben suçu sizde bulurum. Neden? Siz bile bile çin aldınız. Düşmesin, kırılmasın vs vs istiyorsanız vidaları sıkacaksınız veya düşenleri yenileyeceksiniz :)

Ben kanuni ronny kullandığımda... Her sürüş sonrası gerekli yerlerin kontrollerini yapardım + 10 kadar yedek vidam vardı :)

Not: Üst kapak değişecek dedilerse... Bla bla bla onaylık tawian malı üst kapaklar 40-50 lira zaten. 45 liraya toptancıdan alıp kendim değiştirdim. Saplamalar gevşedi bir şeyler oldu, yalama oldu... Üst kapağım mortinşıtrayzengen olmuştu benimde ::rantinp:

Sorduğum servisler 100-125-150 fiyatları çektiler :santa:

dogrusukru
19 Ekim 2013, 19:57
Çin malı denilince iki kere değil beş kere düşünmek gerekiyor, sanirim. Babamda da vardi kuba motor demeye şahit ister. Lego gibi hergün bir yerini yapman gerekiyor. Şimdi Apache aldik şaşırdı :) rahat duramıyor alışmış motora para harcamaya. Benim bu motora para harcamam lazim diyor :D üstad sat motoru git al ybr keyfine bak.

bardaktan
19 Ekim 2013, 19:57
Çinli motor varsa, ustası da kullananı olacak. Aksi halde para yetişmez.

Burakesk
19 Ekim 2013, 19:58
Aslında haklısın çinli olduğunu bile bile aldım 3-4ay daha bekleyip biraz daha para biriktirseydim en azından 2.ci el bi japon alabilirdim. Bir müsübet (doğrumu yazdım bilmiyorum) bin nasihattan iyiymiş demekki :) Bundan sonra çinlimi aman abi en kral çinli uzak dursun delirdim bugün resmen. 3milyara cincik gibi cbr 125ler var varsın 2006 olsun varsın 30.000km olsun ama japon olsun.

tr_select
19 Ekim 2013, 20:04
Aslında haklısın çinli olduğunu bile bile aldım 3-4ay daha bekleyip biraz daha para biriktirseydim en azından 2.ci el bi japon alabilirdim. Bir müsübet (doğrumu yazdım bilmiyorum) bin nasihattan iyiymiş demekki :) Bundan sonra çinlimi aman abi en kral çinli uzak dursun delirdim bugün resmen. 3milyara cincik gibi cbr 125ler var varsın 2006 olsun varsın 30.000km olsun ama japon olsun.

Çinin güzel yanı... Bir yerine bir şey olduğunda 3-5 liraya motoru yeniliyorsun komple. Onun haricinde yaramaz, çöp...

Tİme_shİft42
19 Ekim 2013, 20:05
Japona bin o zaman :)

Gevşeyebilecek vidaları belli aralıklarla kontrol edip sıkıyorum sorun olmuyor zoruma gitmiyor aksine motorumun sağını solunu oynamak hoşuma gidiyor :)

Burakesk
19 Ekim 2013, 20:08
Time_shift42 inan bana bundan sonra öyle yapıcam ya japona binicem yada hiç binmicem çinliye binmektense dolmuşa binerim daha iyi :| Motosikletten soğuttu beni.

shooter1
19 Ekim 2013, 20:10
japon olsun ama japonlarda da servis yüzü görmeyen motor çok bizim millet neye dayanarak söylüyorsa motor servise mi gider bugün gittim bakım yaptırdım 60 lira para verdim dışarıda yaptırsam en fazla 50 lirayı bulur bir de 3 milyarlır cincik cbrler dökülüyor kusura bakma abinin biri bugün alternatör arıyordu

Aslında haklısın çinli olduğunu bile bile aldım 3-4ay daha bekleyip biraz daha para biriktirseydim en azından 2.ci el bi japon alabilirdim. Bir müsübet (doğrumu yazdım bilmiyorum) bin nasihattan iyiymiş demekki :) Bundan sonra çinlimi aman abi en kral çinli uzak dursun delirdim bugün resmen. 3milyara cincik gibi cbr 125ler var varsın 2006 olsun varsın 30.000km olsun ama japon olsun.

Tİme_shİft42
19 Ekim 2013, 20:16
Aslında haklısın çinli olduğunu bile bile aldım 3-4ay daha bekleyip biraz daha para biriktirseydim en azından 2.ci el bi japon alabilirdim. Bir müsübet (doğrumu yazdım bilmiyorum) bin nasihattan iyiymiş demekki :) Bundan sonra çinlimi aman abi en kral çinli uzak dursun delirdim bugün resmen. 3milyara cincik gibi cbr 125ler var varsın 2006 olsun varsın 30.000km olsun ama japon olsun.

3 liraya cıncık gibi cbr görmedim şahsen özellikle eski kasaları görünce yakından bakarım yılların getirdiği yorgunluk bakımsızlık kim bilir kaç kişi üzerinden geçti :queen:

boora
19 Ekim 2013, 20:42
motor sıcakken egzoz civatasını sıktıysan kırılıyor soğukken sıkmak gerek. ayrıca civata çok içeriden kırıldığını zannetmiyorum sanayiye git kaynakla uzatsınlar sonra başına vida kaynatıp çıkartıyorlar 15-20 lira alırlar en fazla. ayaklık için bir şey diyemeyeceğim şans işi. civata gevşemesi titreşimden oluyor onuda kullana kullana anlarsın motorunu tanırsın mesela benim çok yüksek devirde gidersem arka mafsalın civatası gevşiyordu gittim sanayiye civatacıdan bir samun daha aldım kontra samunu yaptım(somun da olabilir :) ) motorun sağa çekmesine bir şey diyemeyeceğim ustaya göster ama senin ustan da bi civata çıkarmaya 100 lira istemiş bırak gösterme :)

tahsins
19 Ekim 2013, 20:55
benim motorum 17.000km de daha 1 tane vidası gevşemedi. herzaman da yüklü ve enzor şartlarda kullanıyorum. hatta 1 kez hiçdurmadan tamgaz 350km gittim. sorun yaşamadım.
ama ayda bir manifolt , zincir, lambalar ve buji sini kontrol ederim. sadece 1 kez manifolt civatalarını çok sıktığımdan uzadı. değiştirdim. 25 kuruş zaten 2 civata..
çinli diye genellemek yanlış bence..

draggy
19 Ekim 2013, 21:37
Şöyleki; Bir çok çin motorun kronik sorunudur bu... VİDA GEVŞEMESİ... Hatta bazı japon diye tabir ettiğimiz, kalite dediğimiz motorlarda'da vardır bu sorun...

Ben suçu sizde bulurum. Neden? Siz bile bile çin aldınız. Düşmesin, kırılmasın vs vs istiyorsanız vidaları sıkacaksınız veya düşenleri yenileyeceksiniz :)

Ben kanuni ronny kullandığımda... Her sürüş sonrası gerekli yerlerin kontrollerini yapardım + 10 kadar yedek vidam vardı :)

Not: Üst kapak değişecek dedilerse... Bla bla bla onaylık tawian malı üst kapaklar 40-50 lira zaten. 45 liraya toptancıdan alıp kendim değiştirdim. Saplamalar gevşedi bir şeyler oldu, yalama oldu... Üst kapağım mortinşıtrayzengen olmuştu benimde ::rantinp:

Sorduğum servisler 100-125-150 fiyatları çektiler :santa:

Emin misin hocam :) Dragstarın bazı parçalarını krom aksesuarla değiştirmek için sökmek istedik (üçgen, fork koruyucuları, kontroller) Mereti nasıl sıkmışlarsa -ne kullanmışlarsa açılmadı, üçgeni ve sağ kontrol kapağını taş motoru ile kesmek zorunda kaldık :)

tr_select
19 Ekim 2013, 23:22
Emin misin hocam :) Dragstarın bazı parçalarını krom aksesuarla değiştirmek için sökmek istedik (üçgen, fork koruyucuları, kontroller) Mereti nasıl sıkmışlarsa -ne kullanmışlarsa açılmadı, üçgeni ve sağ kontrol kapağını taş motoru ile kesmek zorunda kaldık :)

Bazı modeller diye ayırdım ama :) Mesela japon hondanın çin malı cibif 150sinde vidalar kaybolabiliyor...

Mesela 2005-10 cıbır 125te bazı serilerinde grenaj vidaları uçabiliyor...

Vb vb daha sayabilirim :)

metin_006
19 Ekim 2013, 23:26
arkadaşlar bence yaptığınız çok ayıp birşey ( yapanlara söylüyorum) ne kadar ekmek o kadar köfte diye birşey var. benim ilk motorum asya as150t idi 2007 model 2012 ye kadar 28 bin km yaptım sadece rutin bakımlarını yaptım. yeri geldi çamurlu yola girdim yeri geldi karda kullandım. ama bakımını hiçbir zaman eksik etmedim. geçen yıl sattım şuan mondial 100 ugk motosikletim var bunuda sıfır aldım 950 km oldu hiç bi sıkıntısı yok tabi çekiş biraz düşük doğal olarak 100cc. bence mala mal gibi bakarsan o da sana bakar. kullanışla alakalı birşey.

Burakesk
19 Ekim 2013, 23:28
Bazı modeller diye ayırdım ama :) Mesela japon hondanın çin malı cibif 150sinde vidalar kaybolabiliyor...

Mesela 2005-10 cıbır 125te bazı serilerinde grenaj vidaları uçabiliyor...

Vb vb daha sayabilirim :)



abi kısa ve öz bi soru sorucam sana :) 3000-3500 arasına biliyorsundur birsürü cbr 125 var mesela 2007 model yada 2006 model bi cbr 125 kmsi en fazla 25bin kabataslak yağ sızıntısı sağa sola çekme büyük bi kazası bulunmayan bi cbr 125 tavsiye edermisin ? bu serilerde bilinen sorun varmı bilgin varmı temizini bulursam almalımıyım yoksa pişmanmı olurum 2.ci el 3500tl civarına ybrlerde var ama gönlüm cbrde

dyavol-77
19 Ekim 2013, 23:30
Atma Oğuz!:)din kardeşiyiz...:wiinkk:

Serzenish03
19 Ekim 2013, 23:30
Ya biz bilmiyoruz yada sen çok iyi anlıyon motordan o çinli diye aşağılagn motora 7 aydır biniyorum kendi hatalarım harici bir kuruş para harcamadım.
:bestmt:
Sen motordan anlamayıp sürmesini bilmiyorsan motor napsın

Burakesk
19 Ekim 2013, 23:31
Efecan lütfen gidermisin burdan rica ediyorum...

kuroscu
19 Ekim 2013, 23:33
bende çinli kullandım hatta mondialin kapını ve kanuni ninde kapını kullandım cross çinlilerle hoplayıp zıpladım hor kullandım masraf açtım fakat kaplarda sorun yaşamadım tekerde yaptım senin şansızlıgın olmuş

Serzenish03
19 Ekim 2013, 23:37
Zoruna gitti galiba. :)

Burakesk
19 Ekim 2013, 23:38
Yaa kimse zaten şunu diyemez "Bu çinlilerin cupları çok uzun ömürlü taş gibi 20binlere 30binlerede gelse bişey olmaz" bunu kimse diyemez bu motorların en kralının istediğin kadar temiz kullan yağını süzgeçten ele öyle koy diş fırçasıyla temizle 50yi geçme 20bine dayandımı kendiliğinden dökülmeye başlar. Bunu kimse diyemez burda bunlar gerçekler ama daha 6-7bindeyken dökülmesi morelimi bozuyor 1500de bir yağ değişimi buji zincir değişimi ama her tarafınıda değiştiremem ya ama dökülüyor işte malesef ki kaderleri bu... Normal bi çinlinin normal şartlardaki ömrü en fazla taş çatır çatır çatlasın 25bindir dahası yoktur bence.... normal bi japonun bu daha rodajıdır :))) Ben dersimi aldım ağzım yandı çinliden en kralını getirip önüme koysalar yok arkadaş 2.ci el yada en ucuz japon...

Karlıyollar
19 Ekim 2013, 23:41
Valla bunlar hep titreşimden kaynaklanıyor ne kadar az titreşim o kadar az sorun işin özü bu.

Burakesk
19 Ekim 2013, 23:42
Efecan kardeşim bak ya şu ergen ergen konuşmalarından çık öyle gel benim açtığım konuya yada çık git. Çok iyi kullandığını iddaa ediyorsan face adresini ver ekliyim videomu atayım saçma sapan konuşma burda babana kredi kartıyla motor aldırıp burda çalışan emekle almış gibi konuşma git şurdan

tr_select
19 Ekim 2013, 23:43
Atma Oğuz!:)din kardeşiyiz...:wiinkk:

Beni bu forumda tanıyan çok kişi vardır. Eğer bir şey biliyorsam yorum yaparım... Bilmiyorsam susarım. Hiç bir konuda boş keseden sallamam, yazmak için yazmam...
Tanımadığınız içinde hakkımda yorum yapmayın.. Cıbıf konusunda girip araştırma yapınız. Aynı dine mensup değiliz ziyaa.

Burakesk Dostum cıbır 125r ile pek haşır neşir olamadım. Ama 2006- model bir motorun 25bin civarlarında olması soru işaretidir...
Bildiğim kadarıyla büyük bir kronik sorunu yok. Her motorda olabilecek direksiyon boşluğu, ampül patladı, müşür bozuldu vs vs vs...

3.500TL civarlarında düzgün motorlar bulabilirsin. Malum kış geldi artık. :)

Burakesk
19 Ekim 2013, 23:44
25bin civarlarındaysa soru işareti derken neyi kastettin abi anlamadım

kuroscu
19 Ekim 2013, 23:44
Yaa kimse zaten şunu diyemez "Bu çinlilerin cupları çok uzun ömürlü taş gibi 20binlere 30binlerede gelse bişey olmaz" bunu kimse diyemez bu motorların en kralının istediğin kadar temiz kullan yağını süzgeçten ele öyle koy diş fırçasıyla temizle 50yi geçme 20bine dayandımı kendiliğinden dökülmeye başlar. Bunu kimse diyemez burda bunlar gerçekler ama daha 6-7bindeyken dökülmesi morelimi bozuyor 1500de bir yağ değişimi buji zincir değişimi ama her tarafınıda değiştiremem ya ama dökülüyor işte malesef ki kaderleri bu... Normal bi çinlinin normal şartlardaki ömrü en fazla taş çatır çatır çatlasın 25bindir dahası yoktur bence.... normal bi japonun bu daha rodajıdır :))) Ben dersimi aldım ağzım yandı çinliden en kralını getirip önüme koysalar yok arkadaş 2.ci el yada en ucuz japon...
çinlilerde yag deyişimi en gec 1000 fazla gecirmemekde fayda var köydeki kayınconun 2006 modeli kapı halen masrafsız gidiyor hersene ben köye gittigimde bakımını yapıyorum gecen komple indirdim karburatörü benzin kacırıyorduhava filitresini ve ön arka balatasını deyiştim motorun saplamaları gevşemiştisıktım arka sepetin vidaları yani bakımını düzenli biri yapmalı .cbr var bende 8000 bakımına gittim yag hava filitresi 100 lira buyur 12000 bakımında ne olur düşün

tr_select
20 Ekim 2013, 00:21
25bin civarlarındaysa soru işareti derken neyi kastettin abi anlamadım

2005-2006 km bir motor... Az yakan, sınıfına göre iyi giden bir motorun... Yılı baz aldığımızda 25.000 km olması ? Saçma değilmi ?

Ben 11 model 600cc motor ile 15.000devirdim.

12 model kanuni ronny scooter ile 11.000 yaptım. Hesap et işte.

Burakesk
20 Ekim 2013, 00:30
aslında saçma geliyor ama nette çoğu bu model cbrlerde bu kilometrelerde ortalama en fazlası35bin civarında çoğu 20bin küsürlerde :/

Tİme_shİft42
20 Ekim 2013, 00:36
Eski kasa cbr istiyorsan eski kasa cbr al km si farketmez diyorsan sn memnun olduktan sonra sıkıntı olmaz

Serzenish03
20 Ekim 2013, 00:42
Kardeş yanlış anlama baba parası olsaydı kullandgm motor şimdiye elimde ölürdü ayrıyeten lifana degil daha iyisine binerdim....

DKN
20 Ekim 2013, 00:51
çin malı altından olsa binmeyeceksin bu kadar basit. motorun modeli neydi bu arada ? olsunda 2.el japon olsun diye bas bas bağırmıyolar :))

shooter1
20 Ekim 2013, 00:59
kısaca konuyu kapatalım o zaman almıcaktın :wiinkk:

tinerci
20 Ekim 2013, 01:49
yıl oldu 2014...

DKN
20 Ekim 2013, 02:04
çin sahipleri vidaları sıkarken biz virajların tadını çıkarıyoduk :)

Serk21
20 Ekim 2013, 03:24
Cin mali birazda sans isi,cok iyi bakarsin ama bu sekilde sorunlar yasayabilirsin. Mekanikten anlamak lazim cinliyle hayat yasamak icin. Benim 2 tane safkan cinlim oldu cok sukur yolda birakmadilar ama surekli bebekle ilgilenie gibi ilgilendim.


Birde bu cinliler ariza yapinca ariza yapan yerin garantiye girmedigini soyluyorlar. E peki neresi garantiye giriyor deyince cevap veremeyen servisler gordum :)

Ben japon motosikletlerime de bebek gibi bakiyorum.bu zamaninda cinli sahibi olmamin bir getirisi.

gt250-bora
20 Ekim 2013, 04:26
aslında saçma geliyor ama nette çoğu bu model cbrlerde bu kilometrelerde ortalama en fazlası35bin civarında çoğu 20bin küsürlerde :/
onlar 25000 den sonra geri sayanlar :)

manners
20 Ekim 2013, 05:28
sorun ne cinli motorda nede ona binende.
sorun cinli motora binip japon kalitesi bekleyende.

cinli motora para vermek bana ziyan gibi gelsede, bu motoru satanlar yoldan tutup seni cevirip silahi basina dayayip satmiyorlarya.

Mertcan39
20 Ekim 2013, 09:58
evet çinli minli 5 ayda 12500 km devirdim 500 km yolu hiç stop etmeden gittim bir tek egzosun o parlak kısmındaki civata gevşeme yapıyordu onuda ilaçladım sıktım bi servis bakımına gittim arkadaş 4-5 metre sürüklendi bnm motorla hiç bi krenaj kırılmadı çizikler oldu tabi bi keresinde yarım metre kadar çukura düştüm künt mü ne döşemek için açmışlar ama kapamamışlar çimlenmiş bnde farketmedim daldım içine 12500 km de daha 1 kez buji değiştirdim yedek buji yanımda ama :D daha zincir dişli filan değiştirmedim kendi orjinal tekerlekleri çoğu zaman son gaz giderim asi kullanırım motoru evet çinli ;)

Tİme_shİft42
20 Ekim 2013, 11:51
Çinli motordan japon kalitesi bekleyen almasın bu cinlileri ver fiyat farkını japona bin ..

serdar1547
20 Ekim 2013, 11:54
Çinli motordan japon kalitesi bekleyen almasın bu cinlileri ver fiyat farkını japona bin ..

benim motor japon motorlardan kaliteli aksini iddia eden varsa alsın motorunu gelsin,kalite farkını ölçelim

extrem_015
20 Ekim 2013, 11:56
çin çan çon :D

ormankebabi
20 Ekim 2013, 11:59
Çin pişmanlıktır.


http://youtu.be/KzbcIgfwK5I

polo34
20 Ekim 2013, 12:45
şu an motorun egzozunun üstüne çıkıp kırıp attım motoru garaja kitledim çıktım hurdacıya falan satıp geçicem en az 5milyar biriktirip bi japon almadanda motor hayatım şu saat burda bitmiştir dostlar. :pl:

al bir tane hyosung kafan rahat etsin, hele ki 125sm,125rx,125rt alırsan şehir içinde sapasağlam gezersin, hiç bir şey olmaz, max ilk bakım vs ile 4000 tl'yi gözden çıkarırsan (3500 tl 2. el motor + 500 tl ıvır zıvır) motor neymiş görürsün ...

Ramazan Can
20 Ekim 2013, 12:49
vibrasyondan kaynaklanan sorunlar.... vibrasyon her şeyi dağıtıyor kuırıyor.. vibrasyonun yanında kalitesiz parçada eklenince ortaya bu görüntü çıkıyor....

Rider95
20 Ekim 2013, 12:51
Çinliler sanıldığı kadar dandik değil.SAnırım birazda şans a bağlı fabrika hatasımıdır neyse işte.
Ben motorumu Haziranın sonunda aldım şuanda 5500 yaklaştı.Hiç tık demedi sorun vermedi sadece bakımlarına götürdüm servise o kadar.
200 km kontak kapamadan dip gaz gittim tık demedi.Vida gevşeme falan ise olmadı ama ben ginede yokluyorum arada.

yucelgsm
20 Ekim 2013, 12:52
para yok diye çin alıyoruz diyorlar ama paran çoksaçin alacaksınki masraf yapıp yapıp durasın ;)

ak1n
20 Ekim 2013, 12:54
Bugün motorun egzoz saplamaları gevşemiş biraz çok kötü bi ses veriyordu sıkayım dedim anahtarı vidaya takmamla vidanın düşmesi bir oldu baktım saplama kırılmış içinde kaldı götürdüm günahı nedir diye 100tl civarı masraf çıkarttı onu ordan çıkartıp yeni vida yuvası cart curt işte neyse dedim eve geliyorum flaşör patlak sağ sinyalin adamın tekiyle kafa kafaya giriyorduk sinyal yanmadığı için suçluyum tabi ağzımı açamadım eve geldim arka ayak basma yeri yok yolda düşmüş garaja koyuyorum motoru ön ayak basma yerinin lastiği yok ayaklığa indirdim yan ayaklık çatırt dedi gitti dieksiyon sağa doğru çekiyor abi yemin ederim motordan soğudum motosiklet hayatımı bırakıcam ya ehliyetide çerçevelettirip duvara asıcam ya daha 6-7binde bukadarmıydı satıcağınız motor ya hadi tamam direksiyon ben ilk zaman düştüğüm için hafif yamuk ama arka ayaklık nerde ya ön ayak basma yerinin lastiği nerde abi flaşörün allah belasını versin zaten egzoz saplaması senin ne işin var abi içerde çıksana vidanın yarısını çıkartıp yarısını bırakıon naptım ben sana sıkmaya kalkışmaktamı suç kardeşim yapma etme ya hele yan ayaklık abi seni yapan ellere ben ne diyim ya git banyo yap fabrikaya öyle gel ayaklık yap ya motoru yan ayaklığadamı koyamıcaz biz neye güvencez nası bişeysin nası bi montajsın sen :(( şu an motorun egzozunun üstüne çıkıp kırıp attım motoru garaja kitledim çıktım hurdacıya falan satıp geçicem en az 5milyar biriktirip bi japon almadanda motor hayatım şu saat burda bitmiştir dostlar. :pl:

çinden çine çok fark var gidip ras gele bişey alırsan çok normal bisiklet fiyatına.. bende drift vardı çok memnundum anasını ağlattım yinede bi gun olsun sorun vermedi şimdi inazuma ve phantom var biri çinli biri japon phantomuda 250lik yaptırdım bazı işlemlerle arada çok fark var inazuma 10 binde phantom 5 e yaklastı ama 2 side taş gibi gel gör ki kıyas almaz bi kalite farkı var ki oda normal biri 5.800 biri 11 milyar..

Mertcan39
20 Ekim 2013, 13:11
akın görüşmeyeli nasılsın arada topiğe ugra :D

Burakesk
20 Ekim 2013, 14:16
Bu motoru satıp hayalimde mcx vardı ama yok abi çinli herzaman uzak dursun 1 lira daha koyarım japon alırım 3buçuk mcxe vermeyi gözden çıkarmıştım ama yok vazgeçtim gözüm yemez artık çinliye binmeye