PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Egzantirik mili attırdıktan sonra motorsikletim gaz yemiyor kalkış azaldı



ihanet795
16 Ekim 2013, 18:22
S.a arkdaslar öncelikle iyi forumlar 125lik orjinal çelik marka motorsikletim var dün egzantirik attırdım ama kalkişi filan %60 azaldı atiklik gitti belli bi hızdan devirden sonra gitmeye başlıyor sorun neyde sizce karbüratördemi ?

alikan
16 Ekim 2013, 18:26
A.S abicim...

ön dişlileri küçültürsen sorun çözülür sanırım...

[bende bu işlerden pek anlamam ama benim mantığım böğle olması gerektiğini söylüyor fikir beyan etmek istedim.]

ihanet795
16 Ekim 2013, 18:30
Teşekkür ederim dişlilerle alakalı değil ona eminim 17-35 dişli motor belli bi hızdan sonra kendini itmeye başlıyor orjinalken gaz yemesi fena değildi şimdi daha beter oldu

bsabora
16 Ekim 2013, 18:50
bunun sebebi şu,motorun 125 cc silindir piston krang capı aynı ama siz bu ölçülere uygun malzeme yapmadınız. Egsantirik ölçü işidir.

http://www.ibkmotors.com/cg-mod-f-ye-parca-sat-s-.html

ihanet795
16 Ekim 2013, 19:34
Biliyorum ama piston filan oyuldu ölçüleri tam oturdu karbüratörden dediler 1 2 kişi baktı mesela durdugu yerdede gaz verince boguluyo gibi oluyor 200 lük karbüratör + hava filtresi yok boğaz açık

bsabora
16 Ekim 2013, 19:51
Biliyorum ama piston filan oyuldu ölçüleri tam oturdu karbüratörden dediler 1 2 kişi baktı mesela durdugu yerdede gaz verince boguluyo gibi oluyor 200 lük karbüratör + hava filtresi yok boğaz açık
ölçü derken bundan bahsediyorum...içebileceğinden fazla su içmeye kalkarsan yada birden boşaltırsan bardağı ne oluyorsun boğulur gibi olursun genzine kaçar.
125 ccnin devir sayısı arttırmadın ama badem attın.
200 lük karbüratör o motora fazla.Karbüratör büyüyünce gaz yemesi artar diye birşey yok.(karburatörünün memelerini ufalt fazla benzin gecisi var)
boşta yediği gazla yüke bindiğinde yediği gaz farklıdır.
piston (oyulması nedir ).neden oydunuz pistonu ?(sübapların geldiği kanalımı genişllettiniz ?)

acayüp
16 Ekim 2013, 19:53
Arkadaşım o eksantriği takan adama git adam akıllı sentesini ayarlasın. Muhtemelen sente kaçık. Sübop ayarlarınıda tekrar yapsın. Kalkışta zayıflama zorlanma sonradan açılıp gaz yemeye başlama sorunuda genelde kaçıran yada gereğinden fazla sıkı süboptan olur.
Dişli kuşlu meselesi değil o iş.

bsabora
16 Ekim 2013, 19:58
Arkadaşım o eksantriği takan adama git adam akıllı sentesini ayarlasın. Muhtemelen sente kaçık. Sübop ayarlarınıda tekrar yapsın. Kalkışta zayıflama zorlanma sonradan açılıp gaz yemeye başlama sorunuda genelde kaçıran yada gereğinden fazla sıkı süboptan olur.
Dişli kuşlu meselesi değil o iş.
sente kaçık takılabilir yarışcılar bunu yapar.Bademin iticileri nerde calıştıracağını hesaplamadan atılmış badem yapmış olabilirler.

acayüp
16 Ekim 2013, 20:05
İşin içinde modifiye meselesi varmış . Pardon.

ihanet795
16 Ekim 2013, 21:21
Arkdaslar ilginiz için teşekkür ederim mesela patırdıyo gibi oluyo motor benzin biticek zaman yaptigi şeyi birden yüklenince yapıyor evet pistonun o alt tarafini oydurdum tam oturması için egzantirik milinin.
2 3 motorcu arkdasima daniştim bindiler çaliştirdilar. motor kısmında sıkıntı yokda karbüratör büyük olasilik dediler benzin ya fazla geliyo ya çekemiyo sanırım. yarın götürcem ustaya sizce ne diyim gidince nerelere baksın..