PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : mobylette silindir



mobylette57
14 Ekim 2013, 12:43
Arkadaşlar benim mobiletimin silindirini değiştirecemde airsal silindir nasıl acaba motorum 50cc ve alcağım silindirde 50cc olsun istiyorum.Airsalın 50cc silindiri varmı? He bide airsal silindirler şişmez diyorlar onun için değiştircem doğru mu?:silent::silent::silent:

engineoil
14 Ekim 2013, 12:57
olur,çok sıkıştıtrırsan kralı olsa gene şişer.

namk
14 Ekim 2013, 13:42
Mobylette'in kaç model?Bende 1967 model var selenin altından depolu 1 yıl oldu sıfır motor yapılalı 38 cc. hep tam gaz son sürat 39km.:) hiç şişmedi. güzel yapılırsa şişmez. Orjinal ön farım yok yuvarlak yeni model takmak zorunda kaldım,arıyorum ince dikdörtgen bir lamba bir de motor üstü teneke kapaklarım yok.:)arıyorum. Sana kolay gelsin.Resim yükleyemedim.

crxforever
15 Ekim 2013, 20:27
airsal çift segmanlının 47mm yani 70 cc olanı bulunuyor genelde.çekişi güzel ancak şişme konusunda orijinal silindir bana daha iyi geldi. airsal alırsan arka dişliyi küçültüp karbüratör memelerini büyütürsen daha iyi sonuç alırsın. :cat:
şişme olayını en az yaşadığım "gılardioni" marka tek segmanlı silindirdi. hatta yol gittikçe daha da hızlanıyordu.uzun yol bile yapmıştım. dezavantajı 2 kişide veya rampalarda dur kalk yapınca çekiş sorunu.
daha ziyade mobiletle yüksek hız bekleyenler alıyor bu silindiri ve biraz pahalı. sonuç olarak orjinal silindir ve düzgün kullanımla motor daha problemsiz oluyor.

şişmemesi için,
yağını ihmal etme,
karşıdan rüzgar alırsa veya rampada çıkmıyorsa yani motor gitmek istemiyorsa fazla zorlama,
yokuş aşağı gaz vermeden inerken bazen aragazı ver ,
arada bir mola ver,
egzoz tıkalıysa açıp temizle.