PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Crf250l den Gt250r a



Letheist
01 Eylül 2013, 12:36
Crf250L kullanıcısıyım motoru şu aralar bir gt250r ile takas etmeyi düşünüyorum sizde iyi mi yapıyorum? ciddi acıklamalı bir cevap istiyorum sizlerden konu altında hondayı hyosungı kötülemek olmasın. sadece hyosung kullanıcılarından ve crf250l kullanıcılarından binmiş olanlardan kullanmış olanlardan fikir almak istiyorum. dipnot: izmitte tatil günlerimde daga araziye cıkarım diye almıştm crrfyi fakat suanda istanbuldaym ve ona pekte vaktim olmuyor genelde şehir içi kullanımı ve haftada 1 kez izmit istanbul arası gidip gelicem

CEM.
01 Eylül 2013, 12:45
crf250 hiç kullanmadım fakat istanbulda yaşıyorsan bence hyosung gtr250 daha iyi olacaktır gelelim yaşayacagın sıkıntılara.

1 - hyosunga ilk bindiginde çok egilceksin diceksinki aman allah bu ne rahatsız böyle.

2- 1 saatlik kullanımdan sonra bileklerin agrıcak hatta moralini bozabilir fakat 1 ay sonra o bilekler öyle bir alışıyorki 3 saaatlik kullanımda bile agrı sızı olmuyor.

3- crf250de alıştıgın gidon dönme turu malesef hyosungda yok gidon açısı çok dar bunu çok çok çok arıcaksın o kadar darki elin sıkışıyor bazen ne demek istedigiimi bindiginde anlıcaksın.

4- artçında sende çok rahatsız olucaksınız ön freni biraz kötü gelicek .

5- takas demişssin bu konuda yorum yapmam için takas edilecek 2 motoruda yan yana görmem gerekir hyosung var hyosung var şimdi kimisi bebek gibidir kimisi ölüdür sen alıcagın hyosungun fotolarını buraya koy bizde yorum yapalım aynaları sökülmüş plakalık iptali olmuş önden kazası olan hyoya bulaşma derim. ayrıca alırkende orjinal lastiklerinin olmasına dikkat et shinko berbat o kadar berbatki gaz açtıgında sanki 600lük makine gibi kıç atıyor. fakat pilot powerda hiç bunları yaşamadım.

6-2si çok farzlı tarzlar bunları kıyaslamak yerine sen hangi motor tarzını sevdigini düşün bence çünkü hyo güzel görünür fakat artçı içinde kendin içinde çok rahatsızdır benim tercihim crossdan nakeda geçmen daha dogru olur.

Letheist
01 Eylül 2013, 12:52
bende onu çok düşündüm fakat şuanda takas teklifimi gt250r kabul etti cihaz temiz gözüküyor 2013 model zaten 2000 de daha nasıl kullanıldı bilemem orası ayrı fakat crf250l için uzun yolda berbat diyorlar uzun yol yapmak istedikten sonra tabiki de scooter la bile uzun yol yapan var. ama sonuc olarak crf 250l top speed 140 cok zorlarsan 150 ki o kadar zorlamaya gelicek bir cihaz degil cbr250 motoru olması bi avantajmıdır dezavantajmıdır bir dualsport için bilemem fakat suanda durum bu ya takas edicem yada vazgecicem suanda bunu düşünüyorum

KeaSH-07
01 Eylül 2013, 12:56
ben olsam crf250 gibi çok eğlenceli motordan vazgecmezdim
arazı lastiği yerine bi takım yol lastiği takar imkan varsa arka jantıda büyütürdüm sm yapardım
smnin tadı başkadır

blamir
01 Eylül 2013, 13:00
Ben z750 den fedakarlık ettim KLX250 için :D Kesinlikle CRF derim.

dyavol-77
01 Eylül 2013, 13:05
ben olsam crf250 gibi çok eğlenceli motordan vazgecmezdim
arazı lastiği yerine bi takım yol lastiği takar imkan varsa arka jantıda büyütürdüm sm yapardım
smnin tadı başkadır

SM' tarzı mot'lar ön-arka 17'' inç'tir..........crf 250l'de ön:21 , arka:18....Jantları küçültmesi gerekecek:wiinkk:

KeaSH-07
01 Eylül 2013, 13:11
SM' tarzı mot'lar ön-arka 17'' inç'tir..........crf 250l'de ön:21 , arka:18....Jantları küçültmesi gerekecek:wiinkk:
neyse hatasız kul olmaz
ama imkan varsa jantlar değişirse sm güzel olur.motor yeni bi heyecan katar

Letheist
01 Eylül 2013, 13:14
crf250l için 3000 tl harcayıp sm yapıcam ? beygir gücü yetersiz bir makineyi sm ye cevirip ne zevk alıcam peki satıp üzerine veririm o parayı gider adam akıllı sm alırım mantıgınız cok yalnış sm kullanan kişi bilir ki sm tork ister beygir ister 2 side crfde yok ki 10000 tl lik bir cihaza birde 3000 lira jant lastik parası harcanıcak bunun sm camurlugu var zinciri var bir ton masrafı var hiç gereksiz bence. çok düşündüm en başta ama kime sorsam sacma dedi ve hakikatende öyle 23 beygirlik bir motor için bu kadar masraf

tr_select
01 Eylül 2013, 13:18
crf250l için 3000 tl harcayıp sm yapıcam ? beygir gücü yetersiz bir makineyi sm ye cevirip ne zevk alıcam peki satıp üzerine veririm o parayı gider adam akıllı sm alırım mantıgınız cok yalnış sm kullanan kişi bilir ki sm tork ister beygir ister 2 side crfde yok ki 10000 tl lik bir cihaza birde 3000 lira jant lastik parası harcanıcak bunun sm camurlugu var zinciri var bir ton masrafı var hiç gereksiz bence. çok düşündüm en başta ama kime sorsam sacma dedi ve hakikatende öyle 23 beygirlik bir motor için bu kadar masraf

Takas teklifini değerlendirin derim. En azından aracı gidip görün. Olumsuz yorumlara aldırış etmeden, içinizden ne geçiyorsa onu yapın. SM çevirmek saçma dediğiniz gibi, bu düşünceye girmeyin bile. . .

Letheist
01 Eylül 2013, 13:20
Takas teklifini değerlendirin derim. En azından aracı gidip görün. Olumsuz yorumlara aldırış etmeden, içinizden ne geçiyorsa onu yapın. SM çevirmek saçma dediğiniz gibi, bu düşünceye girmeyin bile. . .
evet benim kafamdaki de sanırım eger takas edersem tek yapmam gereken lastikleri ve ön freni degistirmek olcak ?

enxdesign
01 Eylül 2013, 13:23
Hyosung gt250r'ın ön freni mi kötü? Hadi canım sizde. Çift disk var, daha ne olacak. Ben aldığımdan beri acil durumlar ve kötü zeminler hariç hiç arka freni kullanmadım. Sürekli ön fren kullanırım, hem gayet rahat, hemde kayıp düşme riskiniz daha az.

yusufozugenc
01 Eylül 2013, 15:12
Kimi hyosungta ön fren çok kötü diyorlar kiminde ise harika. Muhtemelen kullanılan balataya bağlı bir durumdur. Bakımı yapılıp kaliteli balata kullanıldıktan sonra çift diskin kötü olması gibi bir ihtimal yok

madlive
01 Eylül 2013, 15:51
Sakın yapma diyorum. Sürüş zevkini törpüleme.
Crf 250 için asfalt lastiği var Jantlara müdahele etmeden orjinal janta göre. Bir takım asfalt lastiği al keyfine bak.

Veya bir arkadaşından rica et bir tur at Hyosung ile bir tur attıktan sonra Crfni daha çok seveceğine emin olabilirsin.

jack_59
01 Eylül 2013, 16:06
dostum bende eski bir hyosung kullancısıyım ve şuan bir honda cbf 600üm var ve crf 250L kullanmışlığım var sanırım sana biraz faydalı olabilirim. öncelikle bu işi yapacaksan ekonomik olarak sakın zarar etme üzerine para al. motorlara gelirsek crf 250L özetle bir hayal kırıklığıdır. safkan crf250 lere lafım yok onlar harika makina. ama bu L serisi ne olduğu belli değil cross değil enduro değil uzun yolu rahatsız çünkü habire rüzgar yiyorsun beygiri az ortaya bir karışık yapmışlar kısacası şehir içi gitmez çünkü motor yüksek heleki istanbul gibi yerde nerde duracağın belli değil hiç tavsiye etmiyorum. hyosunga gelince gt250R ve gt250naked ikiside sınıflarının çok üzerinde kuvvetli ve güzel motorlar. ilk tercihim naked olan oturuş pozisyonu rahat ve grenajsız geri kalan herşey aynı zaten. ben satmadan önce hyosungumu çok kullandım sağolsun okadar km boyunca ne bir arıza yaptı nede yolda bıraktı. yağını değiştir filtrelerini değiştir devam. temizini bulursan al ve gönül rahatlığıyla kullan. ama R modellerini kimin kullandığı belli olmuyor alırken iyi dikkat et ciğeri sağlam olsun. eğer maddiyat el veriyorsa kawasaki ninja 250yide tavsiye ederim oda süper. ve aklında bulunsun illa takas yapıcan diye kendi motorunu bedavaya verme be hurda ciğersiz motor alma her malın illa bir alıcısı bulunur ;)

Hedef_Turan
01 Eylül 2013, 16:47
Zevkler ve renkler tartışılmaz ama bana göre hyosung gerçekten kullanımı çok zevkli bir makine gücü ve dengesi 250cc bir motorda beklentiyi karşılıyor doyurucu görüntüsü ve sürüş tarzıda bence cabası fabrika lastikleri gerçekten sıkıntı ama bir ss düşünüyorsan Gt250r kullanıcısı olarak tavsiye ederim.

Wazaa.35
01 Eylül 2013, 16:47
Crf den sonra hyosung sende çok pişmanlık yaşatır hocam rahatsız alet. sat motoru üstüne 3-5 koyup fazer-z750 gibi motorlar düşün.Ama yola otursun orası burası oynamasın gitsin rahatın önemi yok dersen motorda temiz ise kaçırma.Fren konusuna takılma hepsi yalan.benim motrumda öyle bi sıkıntı yok.

wolrath
01 Eylül 2013, 18:40
yıl 2013.hala cıft dısk var,frenaj nasıl kotu olur denebılıyor :)

Wazaa.35
01 Eylül 2013, 19:18
yıl 2013.hala cıft dısk var,frenaj nasıl kotu olur denebılıyor :)

Kullandınmızmı? frenlerini kendi motorunuzlamı kıyasladınız yoksa?

Hedef_Turan
01 Eylül 2013, 21:10
Frenlerde hiç bir sıkıntı yok yani sadece motoru alacak olan arkadaşın yanlış bilgilenmemesi için söylüyorum motor ibresinde görebildiğiniz hızlarda kendini gayet idare ediyo sonuçta hızınız ne olursa olsun tek frenle motoru durdurmaya çalışmak zaten gereksiz iki frene orantılı davrandığınızda üzerindeki lastiklerle bile sıkıntı yaratmayan bi duruş sağlıyo BENCE alınabilecek en mantıklı 250 SS Gt250r vesselam

onuryapici
01 Eylül 2013, 21:23
hondadan inip kawasaki yamaha hyosung kuba mondial motorları kkullanmış biri olarak hiç bi markanın hondadaki güven hissini ve kaliteyi veremeyeceğini rahatlıkla söylerim. he amacın sırf crf elinden çıkarmaksa bilemem ama şu anda bende kuba cross var emin ol cadde motoru çok sıkıcı. araziye gitmediğini söylüyorsun fakat bu motoru caddede rahatlıkla kullanabilirsin ki honda daha caddeye yönelik yapmış crf'yi. hyosung topspeed 180 olsa ne farkeder. senin crf 140 olsa ne olr. gideceğin hız zaten 120. bastığında 140 a rahat çıkıyosa sorun yok. heycana kapılma mantıklı hareket et. pişman olman muhtemeldir bu takastan sonra.

dyavol-77
01 Eylül 2013, 21:36
Bence CRF' den hiç vazgeçme--ön-arkaya at bi takım mitas yol(cadde)lastiği bak keyfine(enduromarket.com'da- takımı 325tl) Hem cadde-hem arazide gazlarsın...Adı üstünde ^^dual-purpose^^....
Diğer 'inde böyle bi ŞANS ın yok...:bounce::wiinkk:

yusufozugenc
02 Eylül 2013, 01:40
Gtr'ın yan granejlarını söküp nakedlarla bozuk yollara çamurlara giren arkadaşım var. Olay kullanıcıda biter. Ben beceremem diyorsan beceremem de birader :cherry:

CEM.
02 Eylül 2013, 01:48
hemen konuya el atmak istiyorum ( wolrath ) dedigi dogru yıl olmuş 2013 hala çift disk neresi kötü diyen var aynen öyle.

Ben uzun süredir hyosung kullanıcısıyım ve hyosungun ön frenleri berbattır. kimisi balata demiş balatayla alakası yok hemen size mantıgını anlatayım ve bu iş bu arada çözüm bulmus.

öncelikle frenin çift disk tek disk olması frenin kötü yada iyi olması manasına gelmez önemli olan balatada degildir diskin papatya olmasıda degildir yada çelik fren hortumu vs vs bunlar yan etkenlerdir ÖNEMLİ OLAN kaliper markasıdır.

hyosungun üstünde duymadıgımız bir marka tcdı marka kaliper mevcut.

ÇİFT DİSK NERESİ KÖTÜ DİYEN ARKADAŞLARA SÖYLÜYORUM . siz çift disk TCDI orjinalini kulanın bende tek disk brembo fren kaliperi takayım bakalım frenajda kim daha iyi duruyor.

yazdıklarımın aksini söyliyen hala varsa BARKIN ABİYİ İZLESİN = ALTIN ELBİSELİ ADAM. madem ben yanlış yolda ilerliyorum altın elbiseli adamdamı benimle aynı görüşte ? çift disk bir aldatmacadır honda cbr 250 ön freni tek disk olmasına ragmen daha iyidir bu bir gerçek.

yusufozugenc
02 Eylül 2013, 02:27
Bir brembo olmayabilir ama bu çift diskin kötü olduğu anlamına da gelmez. İyi balatala ve lastikle çok kısa mesafelerde gayet iyi durulduğuna defalarca şahit oldum. Berbat denecek kadar da kötü olamaz en azından. Altın elbiseli adamın yaptığı testteki hyonun ne kadar döküntü ve hırpalanmış olduğunu hyosungu az cok bilen herkes farkedebilir. Barkın abinin testlerini, esprilerini ben de çok severim ve beğenerek izlerim ama kimse çıkıp da aea marka fanatikliği yapmıyor diyemez.

Oldjack
02 Eylül 2013, 02:36
hemen konuya el atmak istiyorum ( wolrath ) dedigi dogru yıl olmuş 2013 hala çift disk neresi kötü diyen var aynen öyle.

Ben uzun süredir hyosung kullanıcısıyım ve hyosungun ön frenleri berbattır. kimisi balata demiş balatayla alakası yok hemen size mantıgını anlatayım ve bu iş bu arada çözüm bulmus.

öncelikle frenin çift disk tek disk olması frenin kötü yada iyi olması manasına gelmez önemli olan balatada degildir diskin papatya olmasıda degildir yada çelik fren hortumu vs vs bunlar yan etkenlerdir ÖNEMLİ OLAN kaliper markasıdır.

hyosungun üstünde duymadıgımız bir marka tcdı marka kaliper mevcut.

ÇİFT DİSK NERESİ KÖTÜ DİYEN ARKADAŞLARA SÖYLÜYORUM . siz çift disk TCDI orjinalini kulanın bende tek disk brembo fren kaliperi takayım bakalım frenajda kim daha iyi duruyor.

yazdıklarımın aksini söyliyen hala varsa BARKIN ABİYİ İZLESİN = ALTIN ELBİSELİ ADAM. madem ben yanlış yolda ilerliyorum altın elbiseli adamdamı benimle aynı görüşte ? çift disk bir aldatmacadır honda cbr 250 ön freni tek disk olmasına ragmen daha iyidir bu bir gerçek.

Barkın abinin kullandığı hyo yu gördüm motor berbattı . Evet mükemmel değil ama hani fena da değil hyo ların ön freni cbr 250 yi hiç test etmedim Karşılaştırmayacağım . Ama hyo berbat çok kötü rezalet de değil .

CEM.
02 Eylül 2013, 02:40
Bir brembo olmayabilir ama bu çift diskin kötü olduğu anlamına da gelmez. İyi balatala ve lastikle çok kısa mesafelerde gayet iyi durulduğuna defalarca şahit oldum. Berbat denecek kadar da kötü olamaz en azından. Altın elbiseli adamın yaptığı testteki hyonun ne kadar döküntü ve hırpalanmış olduğunu hyosungu az cok bilen herkes farkedebilir. Barkın abinin testlerini, esprilerini ben de çok severim ve beğenerek izlerim ama kimse çıkıp da aea marka fanatikliği yapmıyor diyemez.

ben çift disk kötü demedim benim kastetdigim noktadan çift disk kötüdür sonucunu ele alıyorsan tartışmaya hiç gerek yok zaten .

demek istedigim çift disk her zaman iyidir fakat KALİPER markası kötü ise bu çift disk olsada frenaj yine kötü olur .

bir brembo kadar olmayabilir diyorsan zaten kabullenmişssindir demektir.

hyosungun frenleri aman allah ölü demiyorum sadece kötü diyorum fakat benim kızdıgım nokta çift disk kötümü olur yahuuuuuu!!! diyen arkadaşlara buyrun yapalım testimizi brembo tek disk fren nasılda TCDI marka çift diski geride bırakıyor.

gelelim lastik ve balata mevzusuna dedigine göre balata ve kaliteli lastikle frenaj daha iyi duruma gelebilir evet dogrudur fakat iyi bir kaliperle bu combineyi tamamlarsan daha verimli sonuç alırsın bu bir gerçek.

barkın altın elbiseli adam kim ne derse desin benim gözümde bilgili ve birçok konuya objektif deginen adamdır onun fanatikligini yapmıyorum ama hyosungun ön freni iyi degil bu bir gerçek kendi motorunun kimse fanatikligini yapmasın aynı motor aynı kaliper aynı fren bendede var.

arkadaşımın cbr250sini kullandıkdan sonra iyice düştü gözümden TCDI çift disk marka kaliper balatarım ebc hidrolik havalarınıda her ay kendim kontrol ediyorum ee nerde çift disk ? Kaliper markası arkadaşlar kaliper bütün olay burda saygılar herkeze.


SON olarak barkının inceledigi hyosung evet kötü olabilir fakat bu motor berbattı falan diyerek nasıl olurda kesin yargılar yapabiliyorsunuz anlamış degilim.

motoru kötüyse frenleride kötü olmakmı zorunda ? saga sola yattı diye frenleri tutmayacakmı ? evet motor kötüdür ama kesin yargılar oluşturulamaz barkın herşeyi hesaba katarak yorumunu yapmıştır .

Oldjack
02 Eylül 2013, 02:54
ben çift disk kötü demedim benim kastetdigim noktadan çift disk kötüdür sonucunu ele alıyorsan tartışmaya hiç gerek yok zaten .

demek istedigim çift disk her zaman iyidir fakat KALİPER markası kötü ise bu çift disk olsada frenaj yine kötü olur .

bir brembo kadar olmayabilir diyorsan zaten kabullenmişssindir demektir.

hyosungun frenleri aman allah ölü demiyorum sadece kötü diyorum fakat benim kızdıgım nokta çift disk kötümü olur yahuuuuuu!!! diyen arkadaşlara buyrun yapalım testimizi brembo tek disk fren nasılda TCDI marka çift diski geride bırakıyor.

gelelim lastik ve balata mevzusuna dedigine göre balata ve kaliteli lastikle frenaj daha iyi duruma gelebilir evet dogrudur fakat iyi bir kaliperle bu combineyi tamamlarsan daha verimli sonuç alırsın bu bir gerçek.

barkın altın elbiseli adam kim ne derse desin benim gözümde bilgili ve birçok konuya objektif deginen adamdır onun fanatikligini yapmıyorum ama hyosungun ön freni iyi degil bu bir gerçek kendi motorunun kimse fanatikligini yapmasın aynı motor aynı kaliper aynı fren bendede var.

arkadaşımın cbr250sini kullandıkdan sonra iyice düştü gözümden TCDI çift disk marka kaliper balatarım ebc hidrolik havalarınıda her ay kendim kontrol ediyorum ee nerde çift disk ? Kaliper markası arkadaşlar kaliper bütün olay burda saygılar herkeze.


SON olarak barkının inceledigi hyosung evet kötü olabilir fakat bu motor berbattı falan diyerek nasıl olurda kesin yargılar yapabiliyorsunuz anlamış degilim.

motoru kötüyse frenleride kötü olmakmı zorunda ? saga sola yattı diye frenleri tutmayacakmı ? evet motor kötüdür ama kesin yargılar oluşturulamaz barkın herşeyi hesaba katarak yorumunu yapmıştır .

Abi bizde beğenerek takip ediyoruz . Ama test ettiği motoru gördüm lastik ve balataları çok kötü durumdaydı özellikle baktım .

CEM.
02 Eylül 2013, 02:59
Abi bizde beğenerek takip ediyoruz . Ama test ettiği motoru gördüm lastik ve balataları çok kötü durumdaydı özellikle baktım .


balata nedir biliyormusun ? balata kaliperin içindeki sert bir parçadır sökmeden göremezsin görmen için yanına gidip sökmen gerekir açıkla bakalım nasıl gördün ?

balatanın ne oldugu hakkında fikrin yoksa link atıyorum

http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-virago250-virago-250-arka-balata-ebc-marka-126536823/detay/

bunu görüp fazla aşındıgını ve bittigini gördüysen sesimi çıkarmıcam fakat videoyadan balataları çok kötü durumdaydı diyorsan yüzümde tebessüm oluşturuyorsun forumdaki genç arkadaşım

toomuchcc
02 Eylül 2013, 06:16
CRF 250 L'yi Yamaha Xcity 250 ile takas edin. Şehir içinde de, uzun yolda da daha çok işinize yarar. Bence tabi...

Oldjack
02 Eylül 2013, 09:24
balata nedir biliyormusun ? balata kaliperin içindeki sert bir parçadır sökmeden göremezsin görmen için yanına gidip sökmen gerekir açıkla bakalım nasıl gördün ?

balatanın ne oldugu hakkında fikrin yoksa link atıyorum

http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-virago250-virago-250-arka-balata-ebc-marka-126536823/detay/

bunu görüp fazla aşındıgını ve bittigini gördüysen sesimi çıkarmıcam fakat videoyadan balataları çok kötü durumdaydı diyorsan yüzümde tebessüm oluşturuyorsun forumdaki genç arkadaşım

Videodan demiyorum motoru yeni alan tamirciye getirmişti tamircide gördüm . İlk iş balata değiştirdi . Nasıl tebessüm kahkahaya dönüşmeden kaldı mı . Bir sürü arkadaş tanıyorum barkın abiye binlerce mail attılar benim motorumu test et diye o neden o kadar eski ve frensiz bir motor test etti ? Video boyunca hiç binip sürmediği cbr 250 yi öve öve bitiremedi ?

yusufozugenc
02 Eylül 2013, 09:32
Videodan demiyorum motoru yeni alan tamirciye getirmişti tamircide gördüm . İlk iş balata değiştirdi . Nasıl tebessüm kahkahaya dönüşmeden kaldı mı . Bir sürü arkadaş tanıyorum barkın abiye binlerce mail attılar benim motorumu test et diye o neden o kadar eski ve frensiz bir motor test etti ? Video boyunca hiç binip sürmediği cbr 250 yi öve öve bitiremedi ?

Çünkü 250lik sınıfta fiyat, kullanım vs koşullar düşünüldüğünde hondanın tek gerçek rakibi hyosung.

yiqit
02 Eylül 2013, 11:26
Çünkü 250lik sınıfta fiyat, kullanım vs koşullar düşünüldüğünde hondanın tek gerçek rakibi hyosung.
Bir çinle koreyi nasıl aynı klasmana koymuyorsanız. japonla koreyide aynı klasmana koymayı doğru bulmuyorum.

yusufozugenc
02 Eylül 2013, 11:32
Bir çinle koreyi nasıl aynı klasmana koymuyorsanız. japonla koreyide aynı klasmana koymayı doğru bulmuyorum.

Aynı klasmanda görüp görmemek kişiye göre değişebilir ama benim gördüğüm kadarıyla piyasada en çok arada kalınan iki seçenek cbr ile gtr. Ninja fiyatı yüksek, roadwin, çok dandik, inazuma başka bir tarz. Cbr ile gtr fiyatları kafa kafaya sayılır. Cbrın kozmetik parçalardaki kalitesinin doğurduğu açığı gtr performansıyla kapatıyor. Bu yüzden ikisini ciddi birer rakip olarak görüyorum

CEM.
02 Eylül 2013, 11:49
Videodan demiyorum motoru yeni alan tamirciye getirmişti tamircide gördüm . İlk iş balata değiştirdi . Nasıl tebessüm kahkahaya dönüşmeden kaldı mı . Bir sürü arkadaş tanıyorum barkın abiye binlerce mail attılar benim motorumu test et diye o neden o kadar eski ve frensiz bir motor test etti ? Video boyunca hiç binip sürmediği cbr 250 yi öve öve bitiremedi ?

söylediklerine inanmam için fotolarla kanıtlaman lazım sallamadıgın ne malum nedense o motor senle denk geliyor şaşırtıcı.

ayrıca barkın videoda şöyle diyor arkadaş balatalarını daha yeni degiştirmiş degiştirmesine ragmen yinede ön fren yeterli degil ???

yani balataları bitik demiyor balatalarını daha yeni degiştirmiş diyor ayrıca ufak bir mevzudan daha bahsediyor genelde arka kaliperle ön kaliper markası aynı kullanılmaz arka teker kitlenmemesi için diyor buna ne diyorsun ?

barkının cbr250 hakkında söyledikleriyle hyoyu karılaştırmıyorum ben kendi tecrübelerimi ortaya atarak yorum yaptım burda konu dışına çıkılmasın bir hyosung kullanıcısı olarak cbr250nin frenlerini daha iyi buldum.

cbr125imde vardı daha önceden onun frenleri daha çok güven veriyordu yine hyodan benim görüşüm bu şekilde isteyen inanır isteyen inanmaz.

kaç kere hyosung sürdün kaç kere cbr250 sürdün kaç kere panik fren durumunda kaldında benle bu kadar iddalaşıyorsun ? ben bir hyo kullancısı olarak 2 motoruda test ettim yorumları bu şekilde katılmak zorunda degilsin

Letheist
02 Eylül 2013, 12:32
evet kararımı verdim ufak tefek araştırmalar yaptım harcıyacagım şeyleri hesapladım ve crf250Limin üzerinde oynamaya yapmaya baslıycak yakında söylenene göre yaklasık 30 küsür beygire cıkarmak mümkün crf i oda rahat rahat yeter bana ve sanırım tatil günlerimde araziye cıkmaya karar verdim :) dün birazcık hopladım zıpladım dediginiz gibi dagın camurun topragın zevki asfaltta yok :)

beko12345
02 Eylül 2013, 12:35
evet kararımı verdim ufak tefek araştırmalar yaptım harcıyacagım şeyleri hesapladım ve crf250Limin üzerinde oynamaya yapmaya baslıycak yakında söylenene göre yaklasık 30 küsür beygire cıkarmak mümkün crf i oda rahat rahat yeter bana ve sanırım tatil günlerimde araziye cıkmaya karar verdim :) dün birazcık hopladım zıpladım dediginiz gibi dagın camurun topragın zevki asfaltta yok :)

En iyisi...

CEM.
02 Eylül 2013, 12:41
evet kararımı verdim ufak tefek araştırmalar yaptım harcıyacagım şeyleri hesapladım ve crf250Limin üzerinde oynamaya yapmaya baslıycak yakında söylenene göre yaklasık 30 küsür beygire cıkarmak mümkün crf i oda rahat rahat yeter bana ve sanırım tatil günlerimde araziye cıkmaya karar verdim :) dün birazcık hopladım zıpladım dediginiz gibi dagın camurun topragın zevki asfaltta yok :)

iyi bir karar vermişssin birde en yapmak istemedigim şeylerden biri konu açanın konusunu tartışarak kirletmek . bu yüzden kusura bakma bir fren mevzusudur gidiyor .

30bg çıkarmak mümkün olabilir fakat ufak cclerde bu beygir artışını ben biraz motora zarar olarak görüyorum motor hacmi üretebileceginden daha fazla beygir ürettigi zaman ömrü azalıyor şöyleki...

eskiden 2 zamanlı yüksek beygirli motorlar piyasada yaygındı fakat vazgeçildi. yada bu derby gpr 125 gibi .

çokda beygir olayını zorlama derim :) crossda en yapılabilecek şeylerden biri dişlilerle oynamaktır yüksek tork saglayabilirsin + beygir olayını nasıl yaptın peki ?

dockerengin
02 Eylül 2013, 12:50
Doğru yolu bulmuşsun :)

Letheist
02 Eylül 2013, 12:52
herhangi bir zararı yok yaptırıcagım şeylerin zaten ki genelde insanlar bilir stage 1 performance kit siparis edicem fmf egzoz ejk kit dişli seti gerisi tamamen zevk

kadango
02 Eylül 2013, 13:13
..........

jr.
02 Eylül 2013, 13:37
gidin alın kullanın bence.

merakınız gitsin, hevesinizi alın. Bir daha mı geleceğiz dünyaya?

Oldjack
02 Eylül 2013, 13:46
söylediklerine inanmam için fotolarla kanıtlaman lazım sallamadıgın ne malum nedense o motor senle denk geliyor şaşırtıcı.

ayrıca barkın videoda şöyle diyor arkadaş balatalarını daha yeni degiştirmiş degiştirmesine ragmen yinede ön fren yeterli degil ???

yani balataları bitik demiyor balatalarını daha yeni degiştirmiş diyor ayrıca ufak bir mevzudan daha bahsediyor genelde arka kaliperle ön kaliper markası aynı kullanılmaz arka teker kitlenmemesi için diyor buna ne diyorsun ?

barkının cbr250 hakkında söyledikleriyle hyoyu karılaştırmıyorum ben kendi tecrübelerimi ortaya atarak yorum yaptım burda konu dışına çıkılmasın bir hyosung kullanıcısı olarak cbr250nin frenlerini daha iyi buldum.

cbr125imde vardı daha önceden onun frenleri daha çok güven veriyordu yine hyodan benim görüşüm bu şekilde isteyen inanır isteyen inanmaz.

kaç kere hyosung sürdün kaç kere cbr250 sürdün kaç kere panik fren durumunda kaldında benle bu kadar iddalaşıyorsun ? ben bir hyo kullancısı olarak 2 motoruda test ettim yorumları bu şekilde katılmak zorunda degilsin

Genç kardeşim diye hitab edip ergenler gibi yalancılıkla mı itham edeceksin denk geldi bende söyledim istersen İnan istersen inanma ki ben sana neden birşey kanıtlamak zorunda olayım sen tecrübeni yorumunu söyler paylaşıyorsun bende tecrübemi . Seninki daha doğru olabilir evet senin tecrübelerin de daha doğru olabilir . Evet 5 yıl sonra seninle aynı fikirde de olabilirim . Ama bu uslub nedir yaa.

Topik sahibi arkadaştan bende özür diliyorum .

otopsici
02 Eylül 2013, 13:48
Crf250L kullanıcısıyım motoru şu aralar bir gt250r ile takas etmeyi düşünüyorum sizde iyi mi yapıyorum? ciddi acıklamalı bir cevap istiyorum sizlerden konu altında hondayı hyosungı kötülemek olmasın. sadece hyosung kullanıcılarından ve crf250l kullanıcılarından binmiş olanlardan kullanmış olanlardan fikir almak istiyorum. dipnot: izmitte tatil günlerimde daga araziye cıkarım diye almıştm crrfyi fakat suanda istanbuldaym ve ona pekte vaktim olmuyor genelde şehir içi kullanımı ve haftada 1 kez izmit istanbul arası gidip gelicem

diğer yorumları kesinlikle okumadım
ama bin pişman olacağın bir takastır emin ol
motosikletlerin markasından dolayı demiyorum
endurodan ss e geçme işini ben yaptım ve bin pişman oldum
bende böyle oldu diye sende olacak değil ama
hyoyu uzun yolda bi dene istersen sonra karar ver

CEM.
02 Eylül 2013, 14:47
Genç kardeşim diye hitab edip ergenler gibi yalancılıkla mı itham edeceksin denk geldi bende söyledim istersen İnan istersen inanma ki ben sana neden birşey kanıtlamak zorunda olayım sen tecrübeni yorumunu söyler paylaşıyorsun bende tecrübemi . Seninki daha doğru olabilir evet senin tecrübelerin de daha doğru olabilir . Evet 5 yıl sonra seninle aynı fikirde de olabilirim . Ama bu uslub nedir yaa.

Topik sahibi arkadaştan bende özür diliyorum .


Genc arkadasım dedim diye uslubumu elestırıyorsun fakat ben senınle buarada tartısırken dıger yanda actıgın konuya sana yardımcı olup mct 250 tesısatını linkliyorum sana kötü uslupla yaklasmam ıcın kızmam gerekırdı fakat bırdaha yardımcı olmıyacagım ıyı günler forumdaşım,

Letheist
02 Eylül 2013, 16:15
neyse konu kapansın arkadaşlar birbirinizi kırmanın bi anlamı yok hem konu kirlenmez hemde siz birbirinize karşı konuyu uzatıp daha çok tartısmazsınız. ben crf250l imi upgrade etmeye karar verdim ki önümüz kış bi dunlop lastik alıp karda kışta gezmek var ^^