PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : motoru büyütme



koray4235
27 Ağustos 2013, 21:50
beyler motorum kitledi yag akıtıyordu önemsemedim uzun yola giderken bi anda pof die ses geldi üst kapaktan siboplar patlams silindiri cizmis motorn modeli Bisan CGR 125 Motorun modeli bu 200 lük yapmstm elimde patladı. motorda 63.5 silindir takmıstım simdik en bastan toparlamak istiyorum. ama cok farklı bişey istiyorum. en iyi parcaları kullancam paradan kaçmıcam.



http://k1308.hizliresim.com/1d/v/rzczj.jpg

Aklımdaki sekil 250 cc grank alayım diyorum üstüne 67.5 silindir oturtayım tepeli piston yapaym 250 cc üst kapak alayım. motorcunun dedine göre gaziantepten 350 cc silindir getirtiyormuş onu alsam nasıl olur onu düsünüyorumda tam bi karar veremedim fikirlerinizi bekliyorm motordan bekletim. 150 km ye kadar rahat cıkması bu arada motor 6 ileri vites onuda deiştirmstm eskisiyle 5 vitesti fikirleriniz cok önemli benim icin

madlive
27 Ağustos 2013, 22:06
Bence 250 lik yap tadında kalsın.

fatboyyy
27 Ağustos 2013, 22:24
Bende de bu tatlı makineden var, fazla motoru zorlama bence çünkü nedense frenlerine pek ısınamadım. Tabi onlara da el atıcam dersen bilemem. Sürmesi aşırı keyifli zaten 125'lik haliylede.

koray4235
27 Ağustos 2013, 22:27
Bende de bu tatlı makineden var, fazla motoru zorlama bence çünkü nedense frenlerine pek ısınamadım. Tabi onlara da el atıcam dersen bilemem. Sürmesi aşırı keyifli zaten 125'lik haliylede.
bro makina cok ses cıkarıyor titriyor orjinalde farketmemiş olamazsn ben 125 lik haliyle makinada 140 gördm sonra kesiciye bagladı makina ama süper bi titreme vardı. bu makina pismanlıktır titremeden bütün granajları catlatıp kırdı uzun yol cıkıyorm bi dönüyorm bütün vidaları dokuyor.

yasin.33
27 Ağustos 2013, 23:11
350 yaptırırsan petrolle ortak olursun

hellboys
27 Ağustos 2013, 23:37
325 yap en mantıklısı yalnız silinidir 325 vites tertibatı 125 olmaz komple değiştir

EnesBeyter
27 Ağustos 2013, 23:43
tadında bırak bencede sonra durmaz felan:santa:

cenkito
27 Ağustos 2013, 23:46
o kartele en fazla 220 cc toplarsın o antepte yapılan 350 cc cg ler geniş kartel tabir edilen ve balansörsüz olan modellerdir.

karteli değişme olayında sakat çünkü motor numarası değişecek, a dan z ye tüm alt takım değişmen gerek,

200 lük yaptıgın zaman krank da değişmişsindir umarım , değişmediysen zaten piyasada alcak 200 tabir edilen maxsimum 166cc hacme ulasırsın,

200 lük krankla 63,5 silindir=200
200 lük krankla 65,5 silindir=210cc yapar

altındaki kasa ve kartel bence en saglıklı 200 cc toplanır ötesi cok yakın zamanda sorun verir

madem iyi olsun, maddi sıkıntım yok, paradan da kaçmıyacam diyorsun satıp yerine yeni bişey bakmanı öneririm.

fatboyyy
28 Ağustos 2013, 00:01
bro makina cok ses cıkarıyor titriyor orjinalde farketmemiş olamazsn ben 125 lik haliyle makinada 140 gördm sonra kesiciye bagladı makina ama süper bi titreme vardı. bu makina pismanlıktır titremeden bütün granajları catlatıp kırdı uzun yol cıkıyorm bi dönüyorm bütün vidaları dokuyor.


güzel kardeşim rodajdayken sen 140 falan mı yaptırdın motora. Benimkinin öyle dertleri yok. İlk aldığımda bende uzun yoldan getirdim ama 70-80'i pek geçmedim. Dahada sürat yapacak konumum olmadı. Hem tek silindir illaki titremesi olur ama rodajdan sonra 100-110 yapmıştım öyle grenaj çatlatacak seviyede değildi sadece gösterge paneli düştüğü için biraz gevşekti en çok ses ondan geliyordu o kadar.

İmportant
28 Ağustos 2013, 00:01
Hiç uğraşma hocam. Tek silindir 650cc motorlar mevcut. Bmw f650-HyoGt650 vs.. Birinin motorunu tak ve 7 ileri dsg şanzıman koy olay bitmiştir.

Şaka bir yana, tekrar aynı sorunlarla karşılaşmamak için orjinal değerlerin dışına fazla çıkmamak lazım. O motor için 150cc piston idealdir. Fazlası zarar.

EnesBeyter
28 Ağustos 2013, 00:11
125lik makinayla uzun yolda yapacağın hız 80 civarıdır hadi arada 100-110 a doğru vurdurusun ama sürekli zaten gidilmez o hızda.
bide 140 yapmışsın artık nasıl yaptın bilmem ama bi zahmet titresin o hızda:sunny:

sakinseytan
28 Ağustos 2013, 00:21
arka fren kampana o motor yüksek cc de durmaz yapsanda diger parcalar randuman vermez gönül rahatlıgıyla bence otobanda basamazsın devriyaj sıyırır tas yer zamanlar bişiler olur kanımca.git bi xt 600 falan al güç istiyosan ben bi türlü doyamıyorum bu motora çok güzel yan yapıp arkasından kafa alıyo

koray4235
28 Ağustos 2013, 01:45
güzel kardeşim rodajdayken sen 140 falan mı yaptırdın motora. Benimkinin öyle dertleri yok. İlk aldığımda bende uzun yoldan getirdim ama 70-80'i pek geçmedim. Dahada sürat yapacak konumum olmadı. Hem tek silindir illaki titremesi olur ama rodajdan sonra 100-110 yapmıştım öyle grenaj çatlatacak seviyede değildi sadece gösterge paneli düştüğü için biraz gevşekti en çok ses ondan geliyordu o kadar.

ben baya zorladım motoru rodaj da bile ön disliyi bir attir 16 war 17 tak arka disliye elleme baya fark ediyor vites arasi uzuyor

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:37 ----------


Hiç uğraşma hocam. Tek silindir 650cc motorlar mevcut. Bmw f650-HyoGt650 vs.. Birinin motorunu tak ve 7 ileri dsg şanzıman koy olay bitmiştir.

Şaka bir yana, tekrar aynı sorunlarla karşılaşmamak için orjinal değerlerin dışına fazla çıkmamak lazım. O motor için 150cc piston idealdir. Fazlası zarar.

bro bu 2. oluyor motoru topladm herseferinde sibop ayarları gevsiyor cok ses yapmaya baslıyor sonra yolda giderken gümlüyor motor bi acıyor silindirde 4 tane kocaman düz cizikler pistonun tepesi kırılms üst kapak . suan grank sağlam büyük ihtimal ama sarmıyor 200 lük motor aklımda 350 lilk ypmak war motorcuyla konstm oturmazsa karteli deiştiririz dedi 200 tl max extra masraf cıkar dedi. grank üst kapak silindir karburator deişcek malzemeler bi 600 tl tutsa 150 tlde iscilik 750 tlye 350 cc motor daha temizi olamaz herhalde düsünsene yolda gidion 200 lük motor geliyor bakıyor senn motor 125lk sanıyor basıon arkadanda sürünüyor adam :D