PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : 8000-8500 devirde kesiciye giren motorum aslında ...



tahsins
21 Temmuz 2013, 15:12
a-) bujisi değişmesi lazımmış.
b-) cdi arızalıymış.
c-) hava filtresi tıkalıymış
d-) hava ayarı bozukmuş
e-) bu modeller böyle 8000devirde kesiciye girermiş.
f-)olm 2600tllik motor kaçbinde kesiciye girecek 20.000 devirdemi ?
g-) ne kesici ne motor yok aslında biz yokmuşuz :) sen napıyon çoluk çocuk iyilermi :)


EVET CEVAPLARINIZI BEKLİYORUM..

mert136
21 Temmuz 2013, 15:30
Çinlilerde Kesici yok.Gücü o kadar.Hayırlı ramazanlar.

canerol
21 Temmuz 2013, 15:34
h)senin motor ölmüş ağlayanı yok :)

CEM.
21 Temmuz 2013, 15:43
bende hyosung gtr250 var aynı problem bendede vardı 8bin 8500de kesiciye giriyordu fakat bende kesici yoktu kesici olmayan model yani.

cdı dediler buji dediler karbüratör dediler tek silindir çalışıyor dediler garip gelecek ama statörden dolayı cıktı..

statör ölmek üzere artık üretebildigi elektirik 8bin devire kadar sonunda 5bin devire bile ateşleme yapamamdı motorum çig benzin atmaya başladı kesik kesik ateşleme yapınca ateşlemede sorun var dedik ve statötrü degiştirince olay çözüldü

adem80
21 Temmuz 2013, 17:15
10 binde giriyo benimki kesiciye. Muratın wolf 11500 den sonra giriyo kesiciye. Dişli oranları aynı olmasına rağmen 100 le giderken benimki 7 bin devir gösterirken muratınki 8500 devirlerde gösteriyor. Yanı hız aynı herşey aynı devir saati farklı gösteriyor.

tahsins
21 Temmuz 2013, 17:20
dink dink. yarışma sonuçlandı.
egr iptali yaptıktan sonra motorda dengesizlikler başladı. hava ayarıyla oynasamda bi türlü ayar tutmadı.
tekrar egr yi açıp hava ayarını ilk konumuna getirince sorun düzeldi.
şu an 9500 devire kadar 1. 2. 3. 4. vitestede geliyor.
kesici varmı bilmiyorum. ama iyi gidiyor meret..