PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : 125 cc motora 150 cc silindir piston takilirmi ?



brtvrdrl
14 Temmuz 2013, 21:21
Honda cg 125 es sahibiyim. Silindir ve pistonu yenilemem gerekiyor. 125 cc degilde 150 lik silindir piston alsam direk motora monte edip calistirabilirmiyim ?

serkanADH13
15 Temmuz 2013, 00:53
yanlıs hatırlamıyorsan etek gırısı yeterlı genıslıkte degıl,
yanı dırect uyumlu olmayabılır,,

mc-hot
15 Temmuz 2013, 01:27
Üst kapak değişirse takılır.

flame
15 Temmuz 2013, 15:21
Takılabilir.Hatta gelişmiş şanzumanı sayesinde tahmin edilemez bir performans sağlar.Titan delux silindiri direkt olarak uyumludur.Titan delux 150 cc'dir.Orjinal parça kullanılırsa daha fazla devire dayanıklı hale gelir.Bunun için yeni bir "BEYİN" ve yeni bir "ATEŞLEME SİSTEMİ" kullanılırsa piyasada şu an bulunan 150 200 250 cc'lere toz yutturulur.

Manisa/Turgutlu-Fatih sanayisinde tahmini 5 veya 6 yıl önce Ali(Sürat motor) ve Veli(Şu an hangi honda servisinde tam emin değilim) usta tarafından 125-150cc drag yarışları için tasarlanmış bizzat orijinal kadranlı 636 ile tarafımca son hızı ölçülmüştür.185 km.Fakat debriyaja binen devirden kaynaklı aşırı yük sebebiyle balatalarda çabuk tükenme sorunu baş göstermiştir.Ayriyetten normal kullanımda 4.5 5 lt agresif kullanımda 7 8 lt yakıt tüketimi olmuştur...Jant tellerinin kalkıştaki aşırı esnemesi sebebiyle akord bozukluğu,arka balata takozlarının iz yapması,mafsalın sürekli gevşemesi gibi airodinamik sorunlarda cabası.

boora
16 Temmuz 2013, 17:16
Takılabilir.Hatta gelişmiş şanzumanı sayesinde tahmin edilemez bir performans sağlar.Titan delux silindiri direkt olarak uyumludur.Titan delux 150 cc'dir.Orjinal parça kullanılırsa daha fazla devire dayanıklı hale gelir.Bunun için yeni bir "BEYİN" ve yeni bir "ATEŞLEME SİSTEMİ" kullanılırsa piyasada şu an bulunan 150 200 250 cc'lere toz yutturulur.

Manisa/Turgutlu-Fatih sanayisinde tahmini 5 veya 6 yıl önce Ali(Sürat motor) ve Veli(Şu an hangi honda servisinde tam emin değilim) usta tarafından 125-150cc drag yarışları için tasarlanmış bizzat orijinal kadranlı 636 ile tarafımca son hızı ölçülmüştür.185 km.Fakat debriyaja binen devirden kaynaklı aşırı yük sebebiyle balatalarda çabuk tükenme sorunu baş göstermiştir.Ayriyetten normal kullanımda 4.5 5 lt agresif kullanımda 7 8 lt yakıt tüketimi olmuştur...Jant tellerinin kalkıştaki aşırı esnemesi sebebiyle akord bozukluğu,arka balata takozlarının iz yapması,mafsalın sürekli gevşemesi gibi airodinamik sorunlarda cabası.

silindir ve ateşleme sistemi değişimi ile mi sadece bu dediklerin :sunny:

flame
16 Temmuz 2013, 18:15
ES kasaların yani titan sonrası 2005 cg 125 öncesi ara modelin şanzumanı çok farklı.Vites aralıkları özellikle.Benim canlı şahit olduğum durum budur...Hatta merak edip tekrar aradım hondanın 180 cc kros motorunu filanda denemişler daha sonra :)

adem80
16 Temmuz 2013, 18:38
yeni kasa ve eski kasa titanların şanzuman oranları ve ön arka dişli oranları farklı. Yeni kasa şanzumanları daha çok uzuyor. Eski kasa şanzumanları daha torklu. Ama yeni kasalar eski kasalar kadar oturaklı ve dengeli değil. Eski kasalar daha sağlam bi yapıya sahip.