PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : motorumun durmadan istop etmesinden bıktım acıl yardım



alperentalas
13 Temmuz 2013, 21:01
motorum dağa 1 haftalık benzını orta derece kontağı cevırıyorum ve motoru calıstırıyorum gaza basınca gıtmıyo motor ugrasıyorum ugrasıyorum gıdıyo sonra 1dk gecemeden duruyor ve gene ugrasıyorum ıstop edıp edıp duruyo bu sorun neyden kaynaklanmıs olabılır motor dağa alalı 4gun oldu 160km.. yol gıttım!

varan22
13 Temmuz 2013, 21:13
Şu motosikletin birde markasını yazsan.

alperentalas
13 Temmuz 2013, 21:18
moreno 100 marka : motoran

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:16 ----------

benzın az dıyemı oluyo servıse mı gonderıyım dağa 4 gun oldu bıde farları gece acık unutmusum akü mu bıttı

yaşar35
13 Temmuz 2013, 21:32
hocam benzin deposu hava almıyor olabilir...kapağı çıkarıp bide öyle sürüp dene bakalım:)

ferhatkars
13 Temmuz 2013, 21:37
4 günlük motorla neden uğraşacaksınki...
götür at aldığın yere adam gibi motor verin de...

alperentalas
13 Temmuz 2013, 22:33
sımdı tekrar surmeyı denedım benzın yarınında altında benzın yuzunden olabılırmı? dun bı sorun yoktu sabahda oylen bı basladı boyle

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:59 ----------

hocam bıde sımdı tekbasıma surdugumde dağa az oluyo 10dk da 1 falan ama arkamda bırı oldgunda 2dk 3 dk da 1 en fazla 5 dk da 1 yapıo cok sınır bozucu sımdı sızın dedıgınız gıbı benzın deposu acık surucem bakalım bı değısıklık olucak mı ? bide hocam benzın deposu acıkken bı sorun olmazsa benzın deposu acık mı gezıcem hep :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:01 ----------

bi değişiklik olmadı benzin de aldım teknık servıse mı gondersem

oyunageldim
13 Temmuz 2013, 22:37
Hocam 1 haftalık motorunuz arızalanmış,sorunun çözümünü burada arıyorsunuz:silent:

tr_select
13 Temmuz 2013, 22:41
1 gram benzin olana kadar öyle bir şey yapmaz. Anahtar kontaktamıydı, farlar nasıl açık kalıyor anlamadım. Akü bitse marş basmaz hocam....

Depo kapağını açın öyle deneyin. Eğer anlıyorsanız rolanti ayarına bakın.... Büyük ihtimal ikisinden birisidir.

zaferkarizma
13 Temmuz 2013, 22:45
bence o motorun içinde yağ yok :)
başka bi ihtimalde hava ayarı cok kısık.

swath
14 Temmuz 2013, 00:15
Ateşleme sistemi veya yakıt besleme sorunu gibi duruyor.

Hangisi olursa olsun yeni aldığın bir mal... Üretim hatası büyük olasılık vakit geçirmeden aldığın yere başvur onlar uğraşsın... Ayarlarını yapsınlar sonra kullanıcı hatası demesinler... vakit geçirme...

Mikuni
14 Temmuz 2013, 00:33
konuya girip girmemekte tereddüt ettim, acaba tıklasammı dedim, belki bu sefer çinli değildir. Yine çin yine saçma sapan arıza. En çok nefret bu tür motorları satan dünkü bisiklet lastiği tamir eden ve 1 ayda usta olan, halkı kandırmaya yönelik satış yapan sözde esnaflar.

zaferkarizma
14 Temmuz 2013, 00:47
la bindiğin motor sanki bi haltta (mikuni) arıza bu sonuçta her motor yapabilir. 100 çeşit arıza var japonuda çinide sıfırda olsa arıza cıkabılır bırakın su dar düşünceli kafa yapısını.

Tİme_shİft42
14 Temmuz 2013, 01:12
Rölantinmi düsük acaba 1000 nin altındaysa stop edebilir

Mikuni
14 Temmuz 2013, 01:21
hava filtresini kontrol et. Akla gelen pis benzin. Depoyu komple boşalt temiz benzin koy. Olmazsa benzin hortumunu musluk tarafından çıkar bakalım benzin geliyormu?
Ve egzostan çıkan duman beyaz renktemi?

alperentalas
14 Temmuz 2013, 02:23
ya kaçtane motor kullandım boyle saçmalık gormedım sımdı 1 saat beklıyorum ve çalıstıyıroum sonra calısıyor normal sonra kontak kapatıyorum ve tekrar calıstırdıgımda farklı bır ses cıkıyor normalkı ses gıbı değıl farklı bı ses ve gaza bastıgımda ya istop edıyor yada ses cıkartıp 2sn sonra ıstop edıyor bazen nadir calısıyor 1dk gecmeden hızım ne olursa olsun yavaslamaya baslıyor artık yolda gıderken dua etmeye basladım bugun yolun ortasında durdu motor arkadakı adam bana gırıyodu bosu bosuna kufur yedım ben motordan fazla anlamam en ıyısı tamıre gonderıyım uretım hatası falandır heralde ınsalla oyalamaya calısmazlar 1 ay sonra gerı gelcek falan fılan 2yıl garantısı var zaten sımdı gece yarısı verdıgınız bılgılerı denıyorum sıteye vıdeo atılıyorsa vıdeo atarım!

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:14 ----------


1 gram benzin olana kadar öyle bir şey yapmaz. Anahtar kontaktamıydı, farlar nasıl açık kalıyor anlamadım. Akü bitse marş basmaz hocam....

Depo kapağını açın öyle deneyin. Eğer anlıyorsanız rolanti ayarına bakın.... Büyük ihtimal ikisinden birisidir.
marş ara sıra basmıyor zaten !

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:17 ----------


bence o motorun içinde yağ yok :)
başka bi ihtimalde hava ayarı cok kısık.
300km de bakıma getırın dedıler 160km oldu bide hava ayarı yukselte bılırmıyım?

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:19 ----------


motorum dağa 1 haftalık benzını orta derece kontağı cevırıyorum ve motoru calıstırıyorum gaza basınca gıtmıyo motor ugrasıyorum ugrasıyorum gıdıyo sonra 1dk gecemeden duruyor ve gene ugrasıyorum ıstop edıp edıp duruyo bu sorun neyden kaynaklanmıs olabılır motor dağa alalı 4gun oldu 160km.. yol gıttım!


la bindiğin motor sanki bi haltta (mikuni) arıza bu sonuçta her motor yapabilir. 100 çeşit arıza var japonuda çinide sıfırda olsa arıza cıkabılır bırakın su dar düşünceli kafa yapısını.
ne demeye calısıyosunuz ? Ortada bir sorun var ve ben bu sorunun ne oldugunu ogrenmek ıstıyorum motor bı halt etmese bıle

HEROCAN35
14 Temmuz 2013, 02:38
BANA KALIRSA ÇÖZÜMÜ SERVİSTE ARAMAKTA FAYDA VAR ORASINI BURASINI KURCALAMAK YERİNE ALMIŞ OLDUGUNUZ MOTORUN SİBOP AYARLARINDAN KAYNAKLI Bİ ŞEYDE OLABİLİR NET BİŞEY SÖYLEMEK ZOR DERSENKİ SİBOP AYARINI HEMEN YAPTIRAYIM ODA ZOR ÇÜNKÜ BİLDİGİM KADARIYLA 2000 - 2500 KM YAPMADAN SİBOP AYARI YAPILMAZ DİYE BİLİYORUM SİBOPLAR YERİNE ALIŞMADIGI İÇİN YADA İÇİME SİNMİYO DERSEN BİR HAFTAYI DOLMADAN GERİ VER VEYA DEGİŞTİRSİNLER HAA ONUDA YAPMADILAR YA TÜKETİCİ HAKLARINA BAŞVUR VEYA UGRAŞAMICAM BU İŞLERLE KAFA YORAMICAM DERSEN SERVİSTE TUTANAK TUTTUR ÇÖZÜMÜN OLMADIGINA DAİR BİZ YAPAMADIK ANLAMIYORUZ ANLAMINA GELEN Bİ FORM BU GİBİ DURUMLARDA MOTORUNU YA DAHA BÜYÜK Bİ SERVİS BAKAR YADA MOTORU DEGİŞTİRİRLER

Tİme_shİft42
14 Temmuz 2013, 02:49
Daha sorunun ne oldugunu bilmiyorsun ki nasıl yardım edelim

Yok stop etti yok 5 dakka calıstı yok kontagı açtım kapattım stop etti :queen:

Normal bi motor stop etmez ustaya servise felan gidin

Ali Sungur
14 Temmuz 2013, 03:51
Jikle çekili kalıyor galiba...Çalıştıktan sonra jikleyi geri iktirmen gerekir.

alperentalas
14 Temmuz 2013, 12:03
Jikle çekili kalıyor galiba...Çalıştıktan sonra jikleyi geri iktirmen gerekir.
jikle nedir?

blt_59
14 Temmuz 2013, 12:25
jikle nedir? ilk çalıştırmada motora fazla benzin vermeye yarayan zamazingo,sendeki nasıl bilmiyorum,büyük ihtimal sol elcigin hemen attındadır,çekili kaldıysa saglıklı çalışmaz motoru,bi kontrol et,ve fazlada ugraşma götür onu,çok basit bişeyi vardır,ugraşarak daha büyük meseleler açma başına..

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:21 ----------


konuya girip girmemekte tereddüt ettim, acaba tıklasammı dedim, belki bu sefer çinli değildir. Yine çin yine saçma sapan arıza. En çok nefret bu tür motorları satan dünkü bisiklet lastiği tamir eden ve 1 ayda usta olan, halkı kandırmaya yönelik satış yapan sözde esnaflar.
biz bu formda,yolda giderken arka tekeri kilitlenen o çok övdügünüz JAPON motorlarının konularınıda okuyoruz,hiç tereddütümüz olmuyo,hatta bi tarafımızla gülesimiz geliyo bazen ama kendimizi tutuyoruz,sen kendini iyi hissetmek istiyosan bi japon formu bul çıkma oradan,110 cc le içeri alırlarsa:cherry:

alperentalas
14 Temmuz 2013, 12:50
ilk çalıştırmada motora fazla benzin vermeye yarayan zamazingo,sendeki nasıl bilmiyorum,büyük ihtimal sol elcigin hemen attındadır,çekili kaldıysa saglıklı çalışmaz motoru,bi kontrol et,ve fazlada ugraşma götür onu,çok basit bişeyi vardır,ugraşarak daha büyük meseleler açma başına..

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:21 ----------


biz bu formda,yolda giderken arka tekeri kilitlenen o çok övdügünüz JAPON motorlarının konularınıda okuyoruz,hiç tereddütümüz olmuyo,hatta bi tarafımızla gülesimiz geliyo bazen ama kendimizi tutuyoruz,sen kendini iyi hissetmek istiyosan bi japon formu bul çıkma oradan,110 cc le içeri alırlarsa:cherry:

tessekur ederım ama dedıgınız yerı bulamadım motorun her yerıne baktım!!

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:40 ----------

hocam bıde egzozdan garıp sesler gelıyor tıkanmıs olabılırmı?

blt_59
14 Temmuz 2013, 12:55
sol elcikte korna tuşunun altında ( N ) harfi var gördünmü o meret..ileri iteceksin onu,sola dogru çekili kalmasın.olması gerek pozüsyon o gördügün.http://l1307.hizliresim.com/1c/g/q8bmd.png (http://bit.ly/c25MCx) eksozdan gelir çıtlama sesleri felan kafaya takma sen onu..

alperentalas
14 Temmuz 2013, 14:36
sol elcikte korna tuşunun altında ( N ) harfi var gördünmü o meret..ileri iteceksin onu,sola dogru çekili kalmasın.olması gerek pozüsyon o gördügün.http://l1307.hizliresim.com/1c/g/q8bmd.png (http://bit.ly/c25MCx) eksozdan gelir çıtlama sesleri felan kafaya takma sen onu..
hocam sizide yoruyoruz ama sımdı o dedıgınız yere baktım kablo gecıyor ama oyle tus yok yanı sola veya sağ goturebılıcegım
ekranda N falan da yamıyo zaten sadece sınyaller hız bıde farlar gosterıyor bıde km
hocam bide 1.çalıştırısımda noraml calısıyor 2.sınde boguk bı ses gelıyor

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:15 ----------

sımdı motoru calıstırmayı denedım kontak cevirdim debriyaj bastım ve motor calısmıyo!

HEROCAN35
15 Temmuz 2013, 01:47
SİZ EN İYİSİ MOTORUNUZUN MARKA VE MODELİNİ YAZIN ONA GÖRE Bİ ÇÖZÜM VEYA YARDIMCI OLMAYA ÇALIŞALIM

alperentalas
15 Temmuz 2013, 14:36
SORUN COZULDU ŞANS ESERİ BULDUM :)
Motora benzın gitmiyomus boru yukarıya cıkmıs assaya ındırınce benzın gıtmeye basladı motor eskısı gıbı calısıyor artık yardımcı olmaya calısan herkeze tesekkuler.!!