PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Kanuni Gt170, mondial drift 125, mondial 150 mcx ? Kararsızlıklarım :S



selim61
26 Mayıs 2013, 18:36
Kanuni Gt170, mondial drift 125, mondial 150 mcx ? 3 model arasında kararsız kaldım arkadaşlar yardımcı olabilirmisiniz, yada bu fiyat aralığında bu modellerden daha iyi önerebileceğiniz model varmı, bu hafta almayı düşünüyorum, daha fazla beklemek istemiyorum artık..

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:09 ----------

arkadaşlar kmse ykmu yardmcı olrmsunz_?

Emre_(acemi)
26 Mayıs 2013, 18:50
Bu konu Takipçisiyim. Mcx ve Gt170 arasında kaldım bende.
Hangisi daha uzun ömürlü ?
Hangisi daha az sorun çıkarır ?
Parça sorunu hangisinde daha az çıkar ?
Cevaplarsanız sevinirim.

Permatiq59
26 Mayıs 2013, 18:58
vay anasını kimse cbf yada ybr önermemiş :mrgreen:

Ben gt170 i cok bekledim arkadasım. gelmesi gecikince farklı bi motor aldım. hala topiğini takipteyim. titresim var biraz fazla yakıyor diyorlar ama motorlar daha rodajda 3150 tl ye gt170 daha mantıklı gibi. ama drift te hafife alınacak bi makina değil. gayet sorunsuz ve performanslı oldugunu soyluyor kullanan motorcu arkadaslarım yazılarında.

alone&rider
26 Mayıs 2013, 19:16
Motorun ne kadar yaktigini en ince hesabina kadar yaptim arkadaslar. 73 TL lik benzin almistim tamami bitti hatta motor stop edene kadar kullandim. Tam 572 km gitti. Yani kmde 0.127 TL yakmış. Buda demektirki 100 kmde 2.69 litre yakiyor.''haknm''
arkdas paylasmıs yakıtı yumuşak kullanımda 2,7-sertte ise 3,5 arası yakıtı vardır mcx e gelince görüntü baya iyi driftten daha kalıplı gt ile aynı gibi yakından görmek şart (mcx daha iyi görünüyor bence) mcx veya gt alıcam sıfır olursa yoksa düşük km li tvs ybr cbf ikinci el alıcam.artık o anki psikolojime baglı :)

selim61
26 Mayıs 2013, 19:47
Görüntü olarak drift ikisindende iyi sanırım fakat biraz fazlamı cılız duruyor arkadaşlar bilemedim

Permatiq59
26 Mayıs 2013, 19:53
bir yerde inceleme şansım oldu tip olarak ybr yi aratmıyor aslında ama arkadan bakınca kuyruk ve lastikler cok cılız gözüküyor (BENCE)

utkan35
26 Mayıs 2013, 20:12
ben drift aldım ben mcx deil ama gt 170i takip ediyordum titreşim varmış yakıtı nasıl olur bilemem driftin tipi güzel performansı yerinde aldıgıma pişman deilim titreşim yok

zihnigonen
26 Mayıs 2013, 21:08
mc-x kullanıcısı olarak şahsi değerlendirmemdir:
1- seri bir motor
2- yakıtı 100km/3,5-4 lt. sanırım ben biraz üst devirlerde kullanıyorum.
3- arka disk fren (en çok beğendiğim yönü)
4- lastikler (özellikle ıslak zeminde) çok kayıyor. zaten ben kısa süre sonra michelin sport activ ile değiştirdim.
5- alarm hazırlık var. ben de taktırırken öğrendim. alarm alıp koltuğunu çıkartıp altındaki sokete takmak kalıyor. takmak için ücret ödemeyin.
6- sol taraftaki akünün üstünde bulunan kapak mıdır nedir adı herneyse kilit kısmı kırıldı ve o parçayı kaybettim yenisini almak zorunda kaldım. servisin dediğine göre o kronik bir sorunmuş
7- büyük bir benzin deposu var. ne zaman yakıt aldığınızı unutuyorsunuz.
8- fabrikaya mesaj atınca hemen dönüyorlar ama benim denk geldiğim bir servis çok kötüydü.

şimdilik aklıma gelenler bunlar. aklınıza birşey takılırsa sorarsınız.

Blackeagletr
26 Mayıs 2013, 21:35
Bu Gt 170'i ben de çok bekledim ve iyice düşününce almaktan vazgeçtim. Kullanıcısı değilim, bunları yazmak için kullanıcısı olmama gerek de yok ama Gt 170 hakkında şunu söyleyebilirim.
Geniş tekerleri, arka mono amortisörü ve kasasıyla diğer commuterlerin arasında bariz göze daha alımlı ve iri gelen bir motosiklet. Ön/Arka disk fren bunlar güzel şeyler.
Gelelim bu motosikletten vazgeçme sebeplerime;

-En başında geniş tabanlı tekerler ne kadar göze hoş gelse de kaliteli bir lastik takımında 600 TL civarı bir fiyatı gözden çıkarmak gerekiyor. Ki 170cc lik bir motosiklet için bu tekerler ne kadar gerekli tartışılır.
-Kanuni'nin sonradan yaptığı beygir oyunu. 170 cc için 12 beygir çok yetersiz hele o geniş tekerlere. Torku ne alemdedir bilemiyorum.
-Motor gücünün sonradan değiştirilmesinin aklımda yarattığı diğer bir soru, üzerinde başta planlanan motorun konulmayıp (sanırım Türkiye normlarına uymadığı için), zaten çok gecikildiği için alel acele belki de sağlıklı olmayan bir motor bloğu konulmuş olması. Katalog fotoğraflarında silindrin üzerinde kocaman cdi yazısı yokken gelen motorun üzerinde var. Ve bu konu üzerinde Kanuni'nin bir açıklama yapmaması. Değişiklik yapma hakları saklı diye o kadar ön sipariş vermiş kullanıcıya beygir gücü farkını ve bunu açıklamayı borçluydu sanırım.
-Titreşim muhabbetleri çıktı, bu ne kadar doğrudur bilemem. Bu değil fakat bundan önceki 3 sebep bu motoru almaktan vazgeçme sebebimdir.

Bundan sonra şartlarıma daha uygun olduğu için Drifti almaya karar verdim. Fakat bütcem uygun olmadığı için motor değiştirme planım yattı.

alone&rider
26 Mayıs 2013, 21:39
rks titanic 150 iyi diyorlar 2,5-3,5 yakıt son hız 120 digital gösterge falan filan fakat yedek parça ve servis sorun yaratırmı bilemiyorum

selim61
27 Mayıs 2013, 01:36
Her yol drifte çıkıyor sanırım arkadaşlar ve bu hafta içii Allah nasip ederse drift alıyorum renk olarak gri yada beyaz konusunda kararsızlıklarım var o konuda yorumlarınız nelerdir ?

Mengu16
27 Mayıs 2013, 01:47
Bu Gt 170'i ben de çok bekledim ve iyice düşününce almaktan vazgeçtim. Kullanıcısı değilim, bunları yazmak için kullanıcısı olmama gerek de yok ama Gt 170 hakkında şunu söyleyebilirim.
Geniş tekerleri, arka mono amortisörü ve kasasıyla diğer commuterlerin arasında bariz göze daha alımlı ve iri gelen bir motosiklet. Ön/Arka disk fren bunlar güzel şeyler.
Gelelim bu motosikletten vazgeçme sebeplerime;

-En başında geniş tabanlı tekerler ne kadar göze hoş gelse de kaliteli bir lastik takımında 600 TL civarı bir fiyatı gözden çıkarmak gerekiyor. Ki 170cc lik bir motosiklet için bu tekerler ne kadar gerekli tartışılır.
-Kanuni'nin sonradan yaptığı beygir oyunu. 170 cc için 12 beygir çok yetersiz hele o geniş tekerlere. Torku ne alemdedir bilemiyorum.
-Motor gücünün sonradan değiştirilmesinin aklımda yarattığı diğer bir soru, üzerinde başta planlanan motorun konulmayıp (sanırım Türkiye normlarına uymadığı için), zaten çok gecikildiği için alel acele belki de sağlıklı olmayan bir motor bloğu konulmuş olması. Katalog fotoğraflarında silindrin üzerinde kocaman cdi yazısı yokken gelen motorun üzerinde var. Ve bu konu üzerinde Kanuni'nin bir açıklama yapmaması. Değişiklik yapma hakları saklı diye o kadar ön sipariş vermiş kullanıcıya beygir gücü farkını ve bunu açıklamayı borçluydu sanırım.
-Titreşim muhabbetleri çıktı, bu ne kadar doğrudur bilemem. Bu değil fakat bundan önceki 3 sebep bu motoru almaktan vazgeçme sebebimdir.

Bundan sonra şartlarıma daha uygun olduğu için Drifti almaya karar verdim. Fakat bütcem uygun olmadığı için motor değiştirme planım yattı.
2.75-18 90/90-18 lastikli motorlara hep bisiklet gibi derler sonra birisi kalın lastikli motor getirir ona da lastik almak sıkıntı olur :)

selim61
27 Mayıs 2013, 14:25
Bugün drifti alıyorum arkadaşlar son kararı verdim sanırım sadece renk konusu kaldı

turkish39
27 Mayıs 2013, 14:39
Hayırlı olsun diyelim.

cimi382
27 Mayıs 2013, 15:52
hadi hayırlı olsun hangi renk almaya karar verdin ....bin dene drift hakkındaki yorumlarını bekliyoruzzzz

eren özer
27 Mayıs 2013, 16:01
Kırmızı Al çok hoş duruyor drifte bu renk
Buradan da baka bilirsin
http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/82147-mondial-125-mh-drift-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-335.html

http://img15.imageshack.us/img15/6761/43188026338010047544543.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/15/43188026338010047544543.jpg/)

utkan35
27 Mayıs 2013, 16:09
Bugün drifti alıyorum arkadaşlar son kararı verdim sanırım sadece renk konusu kaldı


ben kırmızı aldım çok hoşuma gidiyor rengi tavsiye ederim hemde fazla yok piyasada yeterince siyah ve beyaz war gri dersen gride dikkat çekmiyor fazla kırmızı al derim

selim61
27 Mayıs 2013, 20:59
Gri drift satın alınmıştır yarın plakayı taktırıp eve götürücem, kırmızıda vardı fakat resmi kurumda çalıştığım için gri daha uyumlu olur dedim hem gri daha kaslı duruyor sanırım yardımlarınız için teşekkürler arkadaşlar ve teşekkürler motosiklet.net

utkan35
27 Mayıs 2013, 21:38
Gri drift satın alınmıştır yarın plakayı taktırıp eve götürücem, kırmızıda vardı fakat resmi kurumda çalıştığım için gri daha uyumlu olur dedim hem gri daha kaslı duruyor sanırım yardımlarınız için teşekkürler arkadaşlar ve teşekkürler motosiklet.net

öncelikle hayırlı olsun abi gerçekten güzel bir motor aldın emin ol yani bu fiyata en iyi motor denilebilir tabi renk senin kararın herkesin zevki farklıdır
motorun rodajını zorlamadan yap sürekli viteş değiştir 5 bin devirin üstüne çıkmamaya çalış 2 kişi de binmessen iyi olur abi kısacası

selim61
27 Mayıs 2013, 22:47
Teşekkürler utkan kardeşim rodaj ile ilgili siteden bilgi topluyorum sorularım olursa tekrar soracağım

eren özer
28 Mayıs 2013, 00:58
Hayırlı Uğurlu olsun
Tekerin Düz Basın :king:

cimi382
30 Mayıs 2013, 16:54
Gri drift satın alınmıştır yarın plakayı taktırıp eve götürücem, kırmızıda vardı fakat resmi kurumda çalıştığım için gri daha uyumlu olur dedim hem gri daha kaslı duruyor sanırım yardımlarınız için teşekkürler arkadaşlar ve teşekkürler motosiklet.net

hadi hayırlı olsun arkadaş..... toplaam ne kadara patladı acaba sana.....bide bi yorumlarını alabilirsek titreme falan var mı mesala vs....

heycek
29 Kasım 2013, 20:24
selamun aleykum bılader.bende 15 gun kadar once iknc el mcx aldım.sen motorundan memnunmusun.