PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : KTM de Racing'ler boy boy:) RC390 RC200 RC125



GP500-1st
21 Mayıs 2013, 04:00
Evet beyler paylaşılmadıysa olay aynen başlıktaki gibi...

Duke ler artık racing oldu:)

http://www.clubmoto1.com/actualidad/noticias/ktm-rc-390-rc-200-y-rc-125-las-futuras-deportivas-de-ktm

umurcan
21 Mayıs 2013, 04:30
Var ya fiyat politikasında saçmalamazsa spormoto(ki duke serisinden görüldüğü kadarıyla adamlar da tutulmak için olmadık rakamlar çekmiyor), piyasada güzel hareketlilikler getirir bu modeller :mrgreen: :cat:

Flashock
21 Mayıs 2013, 06:28
Abartısız söylüyorum rc390 17 milyar aşağısı olsun Türkiyede katliam çıkar. Piyasada başka motor satılmaz. Ninja 300, CBR250R'ın ölümü gerçekleşir. Ben çıkartırım hatta o katliamı. Racing tarzım değil ama gider alırım.

MeTaL
21 Mayıs 2013, 07:03
Uzay çağı teknolojisinde racingler : ). KTM yapmış ama bakalım Türkiye' ye gelecek mi? Gelecekde fiyat ne olacak? Gelince başlarız tartışma konusu bile olmaması gereken bir motosikleti Hondayla Hysoungla kıyaslamaya. KTM RC 200 mü? Hysoung GT 250R veya CBR 250R mı? Neyseki adamların segmentinde tek olan bir CC sınıfı varda pek tartışmaya konu olmuyorlar : ))) ...

GP500-1st
21 Mayıs 2013, 07:40
Var ya


Abartısız söylüyorum

KTM ciler kendini belli etmiş:P

Nacizane bende 1-2 yorum yapayım...

RC 390 aslında oldukça radikal bir racing olacak. 125 lik hafif şasede yaklasık 45 beygir. Bu motor kabiliyeti ve tarzı açısından 2 zamanlı aprillia RS'ler gibi. Bir nevi hafif ve agresif sürüş odaklı ufak racinglerin hortlaması.

Performans olaraksa efsane 34 hp lik RS125'le RS250 arasında bir makine. Ninja 300'le zıt karakterde. 30 kilo hafif 5 beygir fazla ve % 30 daha torklu. Tabi hafif şaşe ile birleşince bu tork % 40'tan fazla hisdelir gazı çevirince çünkü daha alt devirde veriyor torkunu birde. Yani araç ninja 300'den baya fırlama bişey olacak.

Türkiyede bilemem ninja300 kaç tane RC390 kaç tane satar ama dünya pazarında kawasakinin way haline:) Çünkü avrupada fiyatları hemen hemen aynı olunca, bu sınıfta bana kimse kawasakiyi satamaz.

birde Türkiye de insanlar şöyle düşünebilir. performansı baya iyi olacağından fiyatı ninja 300 kadar göze batmaz, diğer yandan CBR250 ye görede 6 bin fazlayı haydi haydi hak eder denebilir.

tigermbz
21 Mayıs 2013, 09:31
fotomontaje moto1?

bu motorun depo ve gidon yapısı race mantığına uygun değil, alçak gidon konamaz
ama yapar mı ktm? istese bal gibi...
ner neyse, ktm nin atağı japonlar cephesinden de orta segmentte güzel motorlar geleceğine işaret

makseli
21 Mayıs 2013, 09:53
yaw şu kuyruk anlayışına hastayım bende.

tamam abi iyi hoş güzel motorlar yapıyonda o kuyruk ne öyle. malzemeden çalıyorlar resmen. kaçtır bu kuyruğu kullanıyorlar bah

phradrel
21 Mayıs 2013, 10:10
racingde türkiyedeki kullanıcıların zihniyetine baktığınızda (özeleştiri yapın lütfen) ara sınıf diye bir şey var mı? benim bildiğim 600lük binlik kategorisi. diğerleri öğrenme şeysi. böyle düşünmüyor muyuz? alıp arkaya çanta takanı da görürüz :)

Tolga Can
21 Mayıs 2013, 10:26
Fotomontaj diye kocaman başlık atmışlar. benim zaten bu hali hoşuma gitmedi. Orjinal hali daha iyi :cat:

Syanur
21 Mayıs 2013, 10:28
Garip olan şey RC390 'nın 200 ve 125 lik RC lerden daha önce piyasaya süreleceği olmuş. 390lık olan 2014 başında, diğerleri ise Nisan sonrasında sürülecekmiş piyasaya.

Yanlız bana göre hesaplarımızda hata var biraz, ülkemizdeki SS cileri tanıyamamışsınız henüz :) Ninja300 gibi bir motorun bile "o paraya 4silindirli600lük alınır" karşısında gram şansı olmadığını görüyoruz. KTM bu motor ile kaç kişiye 44hp fakat tek silindir +17.000 TL fiyata SS satar TR'de bir düşünelim :)

Teknik olarak tarihin en başarılı motorlarından birini bile yapsalar 2.elde aynı paraya 4silindirli ~100 hp bir capon karşısında satış rekoru felan kıramazlar burada.

O değil de bir tane de SüperMoto söylentisi çıksın be arkadaş !! :jocolor:

Tsubasa
21 Mayıs 2013, 10:46
ninja 300 deki gibi syanur olayı fiyat belirleyecek.
aynı şeyleri cok duyduk inazuma için bile 10.500 verecegime 1000 daha koyarım ikinci el fazer alırım dediler.
nitekim bende aynı şeyi düşünüyorum. 600cc 98 hp
rc390 ensesi kalınlar ve farklı olmak isteyenler için deneyebilecegi bi motosiklet olacak.

Syanur
21 Mayıs 2013, 11:03
Büyük ihtimalle Duke 390 daha fazla satış yakalayacaktır RC serisine göre...

metci
21 Mayıs 2013, 14:51
Güzel fotomontaje :) Keşke gerçek olsa...

Khutuck
21 Mayıs 2013, 15:08
Çoooook tatlı alet! Şahsen 600'lük 4 silindir alacağıma bunu almayı tercih ederim. Fazer varken zevkle viraj yapacağım yol yoktu İstanbul yakınlarında, ama bu motorla Kilyos, Çatalca, Şile, Ağva gibi bölgelerdeki yollarda çok zevkli bir sürüş yapılabilir. 600'lük motorla virajlı yolda 3 saniye gazlayıp 5 saniye fren yapmak, viraj çıkışında gaz açınca arkanın kayması vs. bana göre değil.

Sepetçioğlu
21 Mayıs 2013, 15:55
O bu değilde neden markalar aynı motorun değişik versiyonlarını yapmazlar ki zaten motor, yürüyen aksam her şeyini üretiyorsun, burda elemanın yaptığı gibi bir karenaj ekle gidonu değiştir al sana yarış tipi.
Hondanın 500 serisinde yaptığı gibi ya da ninja 250 ve Z250 deki gibi, suzuki ve yamahada hiç hareket yok zaten.

tigermbz
21 Mayıs 2013, 16:09
Çoooook tatlı alet! Şahsen 600'lük 4 silindir alacağıma bunu almayı tercih ederim. Fazer varken zevkle viraj yapacağım yol yoktu İstanbul yakınlarında, ama bu motorla Kilyos, Çatalca, Şile, Ağva gibi bölgelerdeki yollarda çok zevkli bir sürüş yapılabilir. 600'lük motorla virajlı yolda 3 saniye gazlayıp 5 saniye fren yapmak, viraj çıkışında gaz açınca arkanın kayması vs. bana göre değil.

duke 390 ı da almazsan adres ver lan, geliyorum. bu sefer dövecem seni

Lucas
21 Mayıs 2013, 16:37
duke 390 ı da almazsan adres ver lan, geliyorum. bu sefer dövecem seni

Beni de beni de :p
Kutu kutu penseden dayak yiyip gelme ama :)

tigermbz
21 Mayıs 2013, 16:42
Beni de beni de :p
Kutu kutu penseden dayak yiyip gelme ama :)

senin motorun mt03 dedim gitti fazer aldı, tutunamadı
duke 200 al dedim, nc700 den bahsetti
bu sefer de almazsa dövecem, istanbul biraraya gelse alamaz elimden
tutma beni, ara dayağı yime yalandan :P

Okan Sinan Ocan
21 Mayıs 2013, 16:43
KTM veya bir başka marka, hangisi olursa olsun 250cc ile 600cc racingler arasındaki boşluğu dolduran piyasada ciddi satışlara imza atacak . Honda 500cc lik serisi ile bu sene piyasaya girmeyerek büyük fırsat kaçırdı. Hiç olmazsa bir 50 tane deneme amaçlı getirseydi peynir ekmek gibi gittiğini görebilirdi.

"Hocam racing ile başlamak ve devam etmek istiyorum" diyen hiçbir öğrencime ikinci motoru için öneri yapamaz hale geldim. adamı 250 cc 25-30 hp lik makinadan indirip direk +100 hplik canavarlara oturtmak cinayet gibi geliyor bana.

Khutuck
21 Mayıs 2013, 22:04
senin motorun mt03 dedim gitti fazer aldı, tutunamadı
duke 200 al dedim, nc700 den bahsetti
bu sefer de almazsa dövecem, istanbul biraraya gelse alamaz elimden
tutma beni, ara dayağı yime yalandan :P

Hacı geçen sefer olay $$$ kısmında bittiydi. Fazer'ı 10'a almıştım, o sıralar MT03'ler 12-13'eydi. XT660 aradım ama bir tane temiz bulamadım.

Bu ara her gün CBF150'yle kız arkadaşımla beraber, sırtımızda sırt çantaları ve önde depo üstü çantayla köprüyü geçip 20km yol yapıyoruz. Duke 200'e beraber çantasız bindik, sığamadık. Tek başıma yakınlarda gezecek olsam da şu 390'dan alsam; ama 17 bin lira da çok fena para yau :pr:

tigermbz
21 Mayıs 2013, 22:14
6500 yuro diyorlar?

chemical
21 Mayıs 2013, 22:14
Güzel ama bana göre uzun süre kullanıcalar için en azından çift silindir 500cc 60bg falan yapsalar uzun ömürlü olurdu yani sonuçta tek silindir belli süre sonra sıkılıp yine farklı arayışlara girecek millet. Ara segmentin bence en büyük sorunu bu ya 250cc den sonra motor yok direkt 600cc 4 silindir. 500cc çift silindir race şart bizim ülkeye.

Khutuck
21 Mayıs 2013, 22:21
Güzel ama bana göre uzun süre kullanıcalar için en azından çift silindir 500cc 60bg falan yapsalar uzun ömürlü olurdu yani sonuçta tek silindir belli süre sonra sıkılıp yine farklı arayışlara girecek millet. Ara segmentin bence en büyük sorunu bu ya 250cc den sonra motor yok direkt 600cc 4 silindir. 500cc çift silindir race şart bizim ülkeye.

KTM kullanmadıysan o tek silindirin nasıl manyak olduğunu anlayamazsın :) 690 Duke veya 690SMR kullanmanı şiddetle tavsiye ederim.


6500 yuro diyorlar?

Emin ol 7000€ olur o, plakaydı ruhsattı 17 bine gelir motor.

tigermbz
21 Mayıs 2013, 22:42
KTM kullanmadıysan o tek silindirin nasıl manyak olduğunu anlayamazsın :) 690 Duke veya 690SMR kullanmanı şiddetle tavsiye ederim.
Emin ol 7000€ olur o, plakaydı ruhsattı 17 bine gelir motor.

15.500, bilemedin 16 bine gelir
alırsın, ötesine ihtiyaç kalmaz. 44 beygir bu, yeter adam olana
ama tabi insan bu, doymuyor

Khutuck
21 Mayıs 2013, 22:56
15.500, bilemedin 16 bine gelir
alırsın, ötesine ihtiyaç kalmaz. 44 beygir bu, yeter adam olana
ama tabi insan bu, doymuyor

11HP'den 98HP'ye geçince gayet doydu benim gözüm, aynen geri döndüm hatta :) Belki yaş 30'u geçince bir sezon için bir 1000'lik SS alırım, onun dışında beygire gerek yok. Şöyle ruh hastası, hafif ve zevkli aletler istiyorum. İnşallah 16'ya gelir de alırız bir ara bir tane.

chemical
21 Mayıs 2013, 23:11
KTM kullanmadıysan o tek silindirin nasıl manyak olduğunu anlayamazsın :) 690 Duke veya 690SMR kullanmanı şiddetle tavsiye ederim.



Emin ol 7000€ olur o, plakaydı ruhsattı 17 bine gelir motor.

ben tek silindiri 250cc kategorisi için dedim diğer modeller için değil. Gelirse güzel olur ama dediğim gibi keşke çift silinidr yada 500cc olsaydı daha güzel olurdu.

tigermbz
21 Mayıs 2013, 23:24
ben tek silindiri 250cc kategorisi için dedim diğer modeller için değil. Gelirse güzel olur ama dediğim gibi keşke çift silinidr yada 500cc olsaydı daha güzel olurdu.
çift silindir, biraz daha iyi hızlanma ve daha çok yakıt tüketimi demek
5.5 saniyede 100 e çıkan bir makinanın daha iyi hızlanma ihtiyacı olmamalı
onu da isteyen 4 silindirlere bakacak, yanlış yerde arıyor nasibini

metci
21 Mayıs 2013, 23:31
Tasarım buna benzer bir şey olursa 390cc tam ideal motor her türlü kullanım için...
Yoksa hem ara klasman olmadığı için Okan abinin dediği gibi 25 beygirden inip 100 beygire binmek sıkıntılı...
Keza 600cc ve üstünün şehir içi için ne kadar uygun olduğu tartışılır...

Gerçi bunun grenajı şimdi bir YBR parası olur :P

chemical
21 Mayıs 2013, 23:39
çift silindir, biraz daha iyi hızlanma ve daha çok yakıt tüketimi demek
5.5 saniyede 100 e çıkan bir makinanın daha iyi hızlanma ihtiyacı olmamalı
onu da isteyen 4 silindirlere bakacak, yanlış yerde arıyor nasibini

zaten onu isteyipte daha sonra 4 silindire geçicekler için alternatif olacak yoksa millet en iyi ihtimal tek silindir 250cc kullanıp 4 silindir 600 cc ye zıplıyor arada başka motor yok o yüzden çift silindir 500cc ideal olur dedim. Ama ktm nin kalitesi tartışılmaz şuanda 250cc kategorisinde duke200 en iyisidir bence.

GP500-1st
21 Mayıs 2013, 23:40
http://s1305.hizliresim.com/19/p/nb4fp.jpg (http://bit.ly/c25MCx)

Alet safkan race gidon. Duke 390'da AEA full gazlayarak 4.8 lt yaktırdım diyordu. Tek silindirin avantajıyla kontrollu kullanımlarda 3.5 litreye seyahat etmek ulaşım işini halletmek de mümkün.

Ben olası performans verilerini aktarayım

0-100km hızlanma 5.2 saniye

0-400m 13.7 sn yaklaşık 160 km hız

Top speed uygun vites oranlarıyla yaklaşık 200 km(190+)

şimdi daha iyi anlaşılıyor kapitalist sistemde motor üreticilerinin niye90'lı yılların ortasından beri orta sınıfı yok ettikleri. Büyük makinalrı satamam diye boşuna korkmuyorlar.

Duke 390 5.300 avro CBR600RR 11.50 avro:) Amerikayı bilmem de avrupa da ciddi fanları oluşur...

Ama bi deli çıkıp kuyuya taş attı bile, şimdi 40 firma(!) rakip çıkarmaya uğraşsın bakalım.

tigermbz
21 Mayıs 2013, 23:48
zaten onu isteyipte daha sonra 4 silindire geçicekler için alternatif olacak yoksa millet en iyi ihtimal tek silindir 250cc kullanıp 4 silindir 600 cc ye zıplıyor arada başka motor yok o yüzden çift silindir 500cc ideal olur dedim. Ama ktm nin kalitesi tartışılmaz şuanda 250cc kategorisinde duke200 en iyisidir bence.

binmedik görmedik ama yaptığımız uzay hesaplamalarından en tatlı motorun 4 silindir 400 cc 60 hp 160 kg lık bir makina olacağı kanısına vardık
400cc 2 silindir 50 hp de çok güzel olur, yakıtı da üzmez; mesela suzuki sv400s
ama streetbike olarak duke 390 tamam gibi, öyle görünüyor
duke 390 geçiş için kullanılabilir, ama geçiş motoru olarak adlandırmak ta olmaz, ayıp olur; hem kütükcan da alacakmış bak

not: la supermoto dan konuk sıfatıyla okuyan arkadaşlar, şımarıp bahalı satmayın haaa

chemical
21 Mayıs 2013, 23:53
binmedik görmedik ama yaptığımız uzay hesaplamalarından en tatlı motorun 4 silindir 400 cc 60 hp 160 kg lık bir makina olacağı kanısına vardık
400cc 2 silindir 50 hp de çok güzel olur, yakıtı da üzmez; mesela suzuki sv400s
ama streetbike olarak duke 390 tamam gibi, öyle görünüyor
duke 390 geçiş için kullanılabilir, ama geçiş motoru olarak adlandırmak ta olmaz, ayıp olur; hem kütükcan da alacakmış bak

not: la supermoto dan konuk sıfatıyla okuyan arkadaşlar, şımarıp bahalı satmayın haaa

evet dediğiniz önerilerde çok güzel olurdu. gerçi ktm yaptımı tam yapıyor 390nın yakıt tüketimide çok güzel buda önemli zaten teknoloji bu yöne kaydı otomobillerde dahil olmak üzere düşük hacim yüksek performans az yakıt bence motosiklet sektöründe de gördüğümüz gibi bu seviyelere geleceğine inanıyorum yani bahsettiğimiz çift 400-500cc 50-60bg lik 3-4lt yakıt tüketen modeller ilerleyen yıllarda çıkacaktır. Ktm de bunun öncüsü gibi gözüküyor şuan.

tigermbz
22 Mayıs 2013, 00:01
geçmişte bu motorların çoğu vardı
ne düşündüler de vazgeçtiler bilemiyoruz; üretim maliyetinin yakınlığı mı sözkonusuydu artık
mesela kawasakinin zxr250 si 4 silindir 45 hp civarı imiş, şahane alet

chemical
22 Mayıs 2013, 00:11
hondanında önceden cbr250 si 4 silindirmiş :) şimdi biz tek silindirine biniyoruz. 4 silindirlerde üretim maliyeti çok yakınmış yani 4 silindir 250cc yerine 4silindir 600cc yapıyolar. Aynı şekilde hondada cbr125 tek cbr250de tek silindir üretim maliyetleri çok yakın o yüzden cbr250yi çift silindir yapmadılar...

GP500-1st
22 Mayıs 2013, 00:22
Bu motora geçiş motoru diyebilecek arkadaş ( taygır dememiş kıvırmış:P)

ya Rossinin bizzat kendisi

ya da racing motorun ara gaz vermekten ve düzde sıkmaktan ibaret sanan viraja girip çıkma ve frenaj konusunda gerçek anlamda bir fikri olmayan ve aslında kökleri oldukça eski bir tarikata dayandığı söylene gelen:cherry: adamların inanışıdır

Ama bu araçla hava da atılmaz uzay gemisi sesi çıkarmiyi ve guçcuk:P

Syanur
22 Mayıs 2013, 02:45
Ara geçiş motoru konusunda ufak bir örnek vereyim, gelmiş geçmiş en muhteşem ara geçiş motorlarından biri olan VFR400, abisi olan VFR750 den daha pahalıya mal oluyordu fabrikaya mesela :wiinkk: Sizce ara geçiş motorlarını neden kaldırmış olabilirler yada biz olsak kaldırmaz mıydık :) Asıl soru "Neden ara geçiş motorlarını tamamen kaldırdılar da mantıklı arageçiş motoru yapmak için bunca yıl beklediler?". Bunun da sebebi var da, neyse konumuz o değil.

Duke 390, RC390 dan daha fazla satar diye düşünüyorum hala. Ve burada bahsedilen "ne kadar makul motor yahu aslında" muhabbetleri bilinçli kullanıcılar için geçerli. Bu motorlar iyi satabilir belki ama bir CBR yada CRF 250 gibi satış patlaması yapamazlar. Çünkü TR'de SS ci gruplar bu motorda fiyat, performans, ses ve cüsse (biliyorsunuz biz bir "saplanma" muhabbeti var) özelliklerini kabul edilemez bulacaklar.

Ama benim için en rahatsız edici durum ise Duke200 yada 390 'nın çok fonksiyonel olmaması. Hadi RC modelleri tarzımız değil dedik geçtik, Duke alalım dedik. Lakin bu motorlara (uzun boylu iseniz) sığmak zor. 2kişi sığmak daha da zor, işkence (CBF150 ye hayli hayli sığdık, duke'e sığamadık demiş). Tamam topkase olmasın ama neredeyse arkaya soft-çanta yada depoya ön çanta koyulacak yer bile yok sayılır. Yani alayım da, her işimi göreyim, uzuuun yıllar binerim demek zor. Ama motorlar çok iyi, çok eğlenceli orası ayrı...

Bir de en önemli avantajı abana abana sürüş yapıldığında bile 4.8 lt yakıyor olması. Yakıtı az olunca sürüş zevki bir başka güzel oluyor :wiinkk:

brk194
22 Mayıs 2013, 04:42
güzel bir photoshop harikası ktm duke 390 ile aynı kablo çıkış yerleri sayıları dahi aynı ayrıca ktm racing ruhuna ters rc serisi sivri kuyruğa sahip

Khutuck
22 Mayıs 2013, 11:59
geçmişte bu motorların çoğu vardı
ne düşündüler de vazgeçtiler bilemiyoruz; üretim maliyetinin yakınlığı mı sözkonusuydu artık
mesela kawasakinin zxr250 si 4 silindir 45 hp civarı imiş, şahane alet

Aga ZXR250, CBR250RR gibi aletler 250cc, 4 silindir, 19-20 bin devir çeviren aletlerdi. CBR250RR'lar okuduğuma göre 90'la 6. viteste 10-11 bin devir çeviriyorlarmış. Dolayısıyla motor ömrü çok çok uzun değil, ayrıca üretim maliyeti de 600'lere çok çok yakın.

ducatigt
22 Mayıs 2013, 12:07
Bir sonraki motosiklet olarak 390 duke düşünüyordum,şimdi birde bunlarla kafa karıştırıyorlar nakedçıyım ben zorla ssci yaptıracaklar :cherry:

tigermbz
22 Mayıs 2013, 12:32
Aga ZXR250, CBR250RR gibi aletler 250cc, 4 silindir, 19-20 bin devir çeviren aletlerdi. CBR250RR'lar okuduğuma göre 90'la 6. viteste 10-11 bin devir çeviriyorlarmış. Dolayısıyla motor ömrü çok çok uzun değil, ayrıca üretim maliyeti de 600'lere çok çok yakın.

aslında yakın değil
ne egzantrik bir şase ne de harika fren sistemlerine ihtiyaç yok bunlarda, dolayısyla arge maliyeti çok az
geriye motor bloğu kalıyor. evet orada masraf yaklaşabilir lakin yine aynı olmaz. olayı dört silindirden yola çıkarak değerlendirmeyin sadece, 40 hp çok büyük bir güç değil, iç malzemedeki çalışma da süpersportlar kadar derin olmayacaktır
bununla birlikte ötv farkı da var
15 bin liraya satılabilecek aletler olurdu
son süratleri 180-190 km/s ama çok çabuk hızlanabilen aletler
iyi bir hazırlık motoru

Khutuck
22 Mayıs 2013, 12:57
aslında yakın değil
ne egzantrik bir şase ne de harika fren sistemlerine ihtiyaç yok bunlarda, dolayısyla arge maliyeti çok az
geriye motor bloğu kalıyor. evet orada masraf yaklaşabilir lakin yine aynı olmaz. olayı dört silindirden yola çıkarak değerlendirmeyin sadece, 40 hp çok büyük bir güç değil, iç malzemedeki çalışma da süpersportlar kadar derin olmayacaktır
bununla birlikte ötv farkı da var
15 bin liraya satılabilecek aletler olurdu
son süratleri 180-190 km/s ama çok çabuk hızlanabilen aletler
iyi bir hazırlık motoru

Global ölçekte 250cc 4 silindirle 600cc 4 silindir arası fiyat farkı, XJ6 ile R6 arasındaki kadar olur ancak. Diyelim ABD'de XJ6 5 bin, R6 10 bin dolar; vergiyi hesap dışı bırakırsak 250'lik olan da olsa olsa 4.000-4.500 dolar olur. Çoğu kullanıcıya 250cc 45HP motor yerine XJ6 almak daha mantıklı görünebilir.

Ayrıca her ülkenin vergi sistemi bizimki gibi saçma sapan olmadığı için global ölçekte 4 silindir 250cc motorlar pek mantıklı olmayacaktır.

tigermbz
22 Mayıs 2013, 13:40
bir gün yapacaklardır kütükson
var mısın 1 adet yeşil çivril sakızına iddiaya?

KeaSH-07
22 Mayıs 2013, 13:42
Tasarım buna benzer bir şey olursa 390cc tam ideal motor her türlü kullanım için...
Yoksa hem ara klasman olmadığı için Okan abinin dediği gibi 25 beygirden inip 100 beygire binmek sıkıntılı...
Keza 600cc ve üstünün şehir içi için ne kadar uygun olduğu tartışılır...

Gerçi bunun grenajı şimdi bir YBR parası olur :P
aslana binen yemini düşünmez diye bi laf vardır :D
ktm nin parcaları honda fiyatına benzemez
eğer bir gün gelirde Türkiyeye alacak olursam bu motordan
2. bir motorumda olmalı ufak tefek bi scooter falan
şehir içi bankaya falan gitme amaçlı
bu motor ikindileri falan gezerek piyasa yapılacak bişey epey beğendim tipini :D
ama heralde tek silindir bundan güzel ses alınmaz

Khutuck
22 Mayıs 2013, 14:29
bir gün yapacaklardır kütükson
var mısın 1 adet yeşil çivril sakızına iddiaya?

İnşallah diyelim :) Güzel olur yaparlarsa, 4 silindir 250'lik makine Türkiye yollarına da uygun olur bence. Bizde öyle 300 basacak fazla yol yok, SS alıp 3. vitesi görememek koyar insana.

tigermbz
22 Mayıs 2013, 14:32
İnşallah diyelim :) Güzel olur yaparlarsa, 4 silindir 250'lik makine Türkiye yollarına da uygun olur bence. Bizde öyle 300 basacak fazla yol yok, SS alıp 3. vitesi görememek koyar insana.
aslında bu ss çilerin işi anca hava atmak mı diyorsun bu durumda? yani motorun hakkını veren pek az ha?

Khutuck
22 Mayıs 2013, 15:38
Aga ben de yeteneksiz olabilirim, ama Fazer varken otoban çıkışları dışında 3. viteste doğru düzgün yatarak dönecek viraj yoktu. Viraj olmayınca, düzde bastıktan sonra ne anladım ben bu işten?