PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Hangi Motoru Önerirsiniz ?



tiRyakio6
18 Mayıs 2013, 22:40
İyi günler herkese ,
Kararsız kaldığım bir nokta var yardımlarınızı almak istiyorum

Şuan benim bindiğim, Mondial 125 UAG var elimde tip olarak artık değiştirmek istiyorum ve takip ettiğim kadarıyla bir motor buldum ; Tipi felan hoşuma gitti ama teknik aksam olarak motoru bilmiyorum , ve aldığım zaman şuan bindiğim motoru sattığıma pişman olurmuyum ? Olursamda hangi yönlerden olurum.

Şuan bindiğim motor ; Mondial 125 UAG
Alacak Olduğum Motor İse ; RAMZEY RMZ 2150-23 ( Tip Olarak Çok hoşuma gitti )

Yardımcı olan herkese çok teşekkür ederim bol forumlar :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:06 ----------

Güncel , yorumlarınızı bekliyorum :)

tiRyakio6
19 Mayıs 2013, 12:28
Yokmu yardım ede bilecek bi abim kardesim ?

serdar1547
19 Mayıs 2013, 12:39
vallaha ben olsam eski bir motor almazdım ki alacağın motor üretimden kalkmış bir motor üstelik çinli...kesinlikle çinli diye kötülemiyorum bende çin malı motor kullanıyorum ama üretimden kalkmış bir motor olması sebebiyle yedek parçada sıkıntı yaşarsın hem çin malı motor alacaksan 2011 model ve üzeri motorlara bak çünkü çinli motorlar 2011 den sonra evrim geçirdi diyebilirim

ak1n
19 Mayıs 2013, 13:12
İyi günler herkese ,
Kararsız kaldığım bir nokta var yardımlarınızı almak istiyorum

Şuan benim bindiğim, Mondial 125 UAG var elimde tip olarak artık değiştirmek istiyorum ve takip ettiğim kadarıyla bir motor buldum ; Tipi felan hoşuma gitti ama teknik aksam olarak motoru bilmiyorum , ve aldığım zaman şuan bindiğim motoru sattığıma pişman olurmuyum ? Olursamda hangi yönlerden olurum.

Şuan bindiğim motor ; Mondial 125 UAG
Alacak Olduğum Motor İse ; RAMZEY RMZ 2150-23 ( Tip Olarak Çok hoşuma gitti )

Yardımcı olan herkese çok teşekkür ederim bol forumlar :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:06 ----------

Güncel , yorumlarınızı bekliyorum :)
dostum o motoru bende zamanında aramışdın yuanında çelik motorunda aynısı var şuan birtek çelik motor 0 ını üretiyor motor aksamı herseyi birbirinin aynısı sadece markaları farklı kulanan birkaç kişide görüyorum ara sıra sağda solda tip olarak fiyatından fazla gözüküyor cbr 125 in aynı ama sorunlarını söyleyim titreşim aşırı fazla ara sıra motor sıkıntı çıkarıyormuş ve en çok yuh artık dedğim 2 şey vaz geçmeme sebeb olan 110 hızı zor görmesine rağmen km de 20 kuruşa yakın harcıyormuş titreşimi azaltırsın bazı yollarla ama motor kısmı sıkıntılı olmasa iyimiş bende mh drift var 135 i 2 kişi gördüm geneldede 120 130 görüyorum buna ragmen 16 kuruşu geçmedi hiç..

tiRyakio6
19 Mayıs 2013, 13:36
hocam şuan altımda UAG var 3 , vitese kadar kafa dikiyor zorladınmı 140 diyor zorlama 120 yi rahat görüyor altımdaki motordan aşırı derecede memnunum 250 km yol gittim 140 km de 1 kere durdum rolantide 20 dk soguttum tekrar devam 110 km daha gittim. Ama artık tip olarakdan hoşuma gitmemeye basladı , Şuan baktığım motorlar çok hoşuma gitti hem cc düşük yakıt az olur hemde racing tipi var hani ben şunu merak ediyorum aldıgım zaman çok sıkıntı çıkarırmı nerden çıkarırki acaba , bide biraz araştırdım 140 felan diyorlardı
YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM .

ak1n
19 Mayıs 2013, 15:01
140 mu :) yalan o inanma sakın o motor 150 lik yanlış hatirlamıyosam 180 liğide var ama motor kısmıyla 140 felan gibi hızları göremezsın öğle uzun yol felan yapabileceğin bir motor değil tip olarak iyi hoş birşey diyemem ama kafaya koymuşsan güzel bir bakımla sağlam bir zincir dişli ve buji ile biraz birşeyler yapsanda yakıt olarak yine verimsiz bir motoru var ama dediklerimi yaparsan biraz kurtarırsın beygir gücü felan düşük bir motor al bak burda sıfırı var attığım linkde özelikleri yazıyor

http://www.celikmotorsiklet.com/xgj150-23.htm

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:59 ----------

140 mu :) yalan o inanma sakın o motor 150 lik yanlış hatirlamıyosam 180 liğide var ama motor kısmıyla 140 felan gibi hızları göremezsın öğle uzun yol felan yapabileceğin bir motor değil tip olarak iyi hoş birşey diyemem ama kafaya koymuşsan güzel bir bakımla sağlam bir zincir dişli ve buji ile biraz birşeyler yapsanda yakıt olarak yine verimsiz bir motoru var ama dediklerimi yaparsan biraz kurtarırsın beygir gücü felan düşük bir motor al bak burda sıfırı var attığım linkde özelikleri yazıyor

http://www.celikmotorsiklet.com/xgj150-23.htm
bu arada merak ettim silindiri orjinal mi senin motorun birkaç şeyini değiştirmişindir titreşim olarak şuan elindekiyle aynıdır bu motor

tiRyakio6
19 Mayıs 2013, 17:54
Hocam bilgin için teşekkür ederim , daha teferruatlı yardımcı ola bilecekler varsa yine bekliyorum.
Benim kendi motorum, ön dişliyi büyülttüm arka dişliyi küçülttüm , 6lı açar debriyaj balatası attım ( her motor kaldırmaya bilir )
İrinyum buji , 150 cc lik CDI ünitesi.
Arka jant 19 ön 17 olarak yaptım
Ve Performans hava filtresi.

Hocam altımdaki motordan çok memnunumda işte tip olarak artık sevmiyorum :)

ugrgnr
19 Mayıs 2013, 18:01
bahsettıgın motor ramzeyın su kırmızı 5 vıteslılerıyse, cok cabuk subap kesıyorlarmıs. hanı degıstırsen degısmıyor, motora gore subap yok sadece kendı subapları uyuyor. caresı de yok yanı. 120-140 dedıgın ıcın yazıyorum bunu. 1 aya kalmaz elınde kalır o motor senın. bence daha farklı bısey dusun. hız ve hızlanma ıstıyosan 2800e Drift, tip olarak cok guzel. param az dıyorsan, kubanın yenı motoru XCG150 var. 150 dedıgıne bakma, 170lik motoru var. cok delı gıdıyor benden soylemesı. CG şasısı var aynı senınkınden fakat tip olarak daha modern. titremiyor da. fiyatı da 2150tl.

ak1n
19 Mayıs 2013, 18:18
+

Hocam bilgin için teşekkür ederim , daha teferruatlı yardımcı ola bilecekler varsa yine bekliyorum.
Benim kendi motorum, ön dişliyi büyülttüm arka dişliyi küçülttüm , 6lı açar debriyaj balatası attım ( her motor kaldırmaya bilir )
İrinyum buji , 150 cc lik CDI ünitesi.
Arka jant 19 ön 17 olarak yaptım
Ve Performans hava filtresi.

Hocam altımdaki motordan çok memnunumda işte tip olarak artık sevmiyorum :)
jantı deiştirmişsen göstergende değişmişdir ayarlatmadıysan hız yanlış gösteriyordur hız çapla alakalı çünki ön jantı küçültün mü büyütün mü ona göre daha fazla veya az gösteriyordur.. ehrhnr arkadaşın dediği doğru bu arada subabı bende duymuştum ama motoru bildiğim kadarıyla piyasada yaygın cg motoru olması gerekiyor aynı motoru kulanan bir model mutlaka vardır.. ama iyi bir usta felan bulman lazım.. daha sorunsuz ve tipi seninkinden iyi birşeyler arıyorsan drift var titreşimi sorun etmiyosan apache var mcx var driftin motoru da modifiyeye uygun diğer motoruna yaptıklarını buna yaparsan karşılığını fazlasıyla alırsın illa race diyosanda zaten o fiatlara ya kanuni racer var yada dediğin motor ramzey yuan sky.. 3 ununde aynı..

Seko
19 Mayıs 2013, 18:20
XCG'nin 170 cc olduğu da nereden çıktı ?

ugrgnr
19 Mayıs 2013, 18:50
+

jantı deiştirmişsen göstergende değişmişdir ayarlatmadıysan hız yanlış gösteriyordur hız çapla alakalı çünki ön jantı küçültün mü büyütün mü ona göre daha fazla veya az gösteriyordur.. ehrhnr arkadaşın dediği doğru bu arada subabı bende duymuştum ama motoru bildiğim kadarıyla piyasada yaygın cg motoru olması gerekiyor aynı motoru kulanan bir model mutlaka vardır.. ama iyi bir usta felan bulman lazım.. daha sorunsuz ve tipi seninkinden iyi birşeyler arıyorsan drift var titreşimi sorun etmiyosan apache var mcx var driftin motoru da modifiyeye uygun diğer motoruna yaptıklarını buna yaparsan karşılığını fazlasıyla alırsın illa race diyosanda zaten o fiatlara ya kanuni racer var yada dediğin motor ramzey yuan sky.. 3 ununde aynı..

var fakat tam uyumlu degıl subaplar. subap olayı ınce ıs. o motor sıkıntılı. gerek yok almaya ugrasmaya.


XCG'nin 170 cc olduğu da nereden çıktı ?
koskoca motor blogu var xcg'nin. acayıp torklu bı makına. sanmıyorum 149cc olsun. hafıf mafıf ama, acayıp torklu. bırıncı vıteste gazı hafıf verınce tekere gelıyor. bizim bayııde 170cc oldugu soylenıyor. bikaç tanıdıgım usta da aynı seyı soyluyor. tek benım dusuncem degıl bu

madlive
19 Mayıs 2013, 19:20
Uagla devam ederdim.