PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Peugeot Geopolis 400 Rölantide Stop Etme Problemi



waeder
18 Mayıs 2013, 12:28
Arkadaşlar merhaba. Peugeot Geopolis 400 Motorumuz son bir haftadır rölantide stop etmeye başladı hararet 60-80 arasındayken daha sık yapıyor. Neredeyse elimi sürekli gazda tutmak zorunda kalıyorum. Rölanti gidip geliyor bir mana veremedim. Hava filtresini 5000 km de değiştirdim yağıda o zaman değişti. Problem neyden kaynaklanabilir? Bir yardımcı olabilirmisiniz ?
( Motor 5700 km de herhangibir arıza lambası yanmıyor. )

canerol
18 Mayıs 2013, 12:45
rolanti ayarı düşmüştür
karbüratör hava ayarı kaçmıştır büyük ihtimal
bunlardan değilse subap ayarı bozulmuştur küçük ihtimal :)

waeder
18 Mayıs 2013, 14:20
Abi motor enjeksiyonlu. Biraz önce video çektim usb kablosunu bulabilirsem atacağım foruma. Önce normal çalışıyor rölantide daha sonra rölanti düşüp yükselmeye başlıyor motor stop edecek gibi oluyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:58 ----------

Fikri olan yok mu arkadaşlar ?

PEHLİVAN94
18 Mayıs 2013, 16:21
Subap ayari gitmistir diye dusunuyorum

satoyama
19 Mayıs 2013, 21:22
Subap ayari gitmistir diye dusunuyorum

cglts125 mi bu ya sibob ayarı bozulsun :)

pis benzin problemi olabilir, enjektörü tıkamış olabilir. yakıt sisteminin gözden geçirilip temizlenmesi lazım.

PEHLİVAN94
19 Mayıs 2013, 22:05
cglts125 mi bu ya sibob ayarı bozulsun :)

pis benzin problemi olabilir, enjektörü tıkamış olabilir. yakıt sisteminin gözden geçirilip temizlenmesi lazım.

Niye motor s1000rr mi bozulmasin ? Motor sahibi yanlis anlama

tr100a
19 Mayıs 2013, 22:12
aynı problem benim xcitingte vardı kesin teşhis bujiyi söküp bak siyah kurum varsa hava ayrı az demir küfüne benzer turncumsu renkse hava ayarından değil veya bujinin ortasındaki elektrod turuncu buji kenarları siyahsa hava ayarı az

ve allah kolaylık versin karbüratörün gözünü seveyim istediğim gibi ayarlıyorum

satoyama
19 Mayıs 2013, 23:26
Niye motor s1000rr mi bozulmasin ? Motor sahibi yanlis anlama

s1000rr bozulmadığını mı zannediyorsun ?

bmw nin en çok arıza veren motosikletidir.

atarlandın ama örnek tutmadı :mrgreen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:23 ----------


aynı problem benim xcitingte vardı kesin teşhis bujiyi söküp bak siyah kurum varsa hava ayrı az demir küfüne benzer turncumsu renkse hava ayarından değil veya bujinin ortasındaki elektrod turuncu buji kenarları siyahsa hava ayarı az

ve allah kolaylık versin karbüratörün gözünü seveyim istediğim gibi ayarlıyorum

şimdi olayın enjektör sistemi ile alakası yok da (öyle olsa EFI arıza gösterir) dediğiniz gibi buji yada ateşleme ile ilgil bir arıza var

kalbüratör hiç de öyle gözü sevilecek bişey değil :mrgreen:

benim muadilim 4lt yakarken ben 3 lt yakıyorum

zaten gaza dokununca anlıyorsun enjektörü.

PEHLİVAN94
20 Mayıs 2013, 00:01
1 dk 1 dk sen s1000rr bmw nin herzaman en fazla ariza veren motor mu dedin ????? HHahaha o zaman neden butun 1000 lik motorlarin sattigi kadarninin 2 kati kadar satti. Yok artik bu kadar da sallanmaz ki. Ariza donemi ilk satildiginda kucuk
Biseydo 2000 tane satilmisti sadece sonra hepsi toplanip yenis verildi

satoyama
20 Mayıs 2013, 00:11
1 dk 1 dk sen s1000rr bmw nin herzaman en fazla ariza veren motor mu dedin ????? HHahaha o zaman neden butun 1000 lik motorlarin sattigi kadarninin 2 kati kadar satti. Yok artik bu kadar da sallanmaz ki. Ariza donemi ilk satildiginda kucuk
Biseydo 2000 tane satilmisti sadece sonra hepsi toplanip yenis verildi

senin yaşın kaç bilmiyorum bmw s1000rr kaç kez kullandım onuda bilmiyorum ama bu forumda sor bakalım beni kaç kez salladığımı görmüşler.

her markanın hem modeli arıza yapabilir. ama istatistiki olarak en çok en ciddi arıza vermiş olan s1000rr dır hatta birtanesi benim arkadaşımın başına geldi.

şu anda sitede aktif birisi olmadığı için ismini vermek istemiyorum.

sen beni bir sor bakalım 2006 dan beri kaç kez salladığıma şahit olmuşlar..

1994 yılı 5 temmuz tarihinden mobilet ile ilk uzun yol deneyimini yapmış birisi olarak, forum öyle gıcık bir yer ki 94 doğumlu adamla bu durumlara düşen bende kabahat

özür dilerim arkadaşım..

PEHLİVAN94
20 Mayıs 2013, 00:21
senin yaşın kaç bilmiyorum bmw s1000rr kaç kez kullandım onuda bilmiyorum ama bu forumda sor bakalım beni kaç kez salladığımı görmüşler.

her markanın hem modeli arıza yapabilir. ama istatistiki olarak en çok en ciddi arıza vermiş olan s1000rr dır hatta birtanesi benim arkadaşımın başına geldi.

şu anda sitede aktif birisi olmadığı için ismini vermek istemiyorum.

sen beni bir sor bakalım 2006 dan beri kaç kez salladığıma şahit olmuşlar..

1994 yılı 5 temmuz tarihinden mobilet ile ilk uzun yol deneyimini yapmış birisi olarak, forum öyle gıcık bir yer ki 94 doğumlu adamla bu durumlara düşen bende kabahat

özür dilerim arkadaşım..


Heralde her marka ariza yapar. Diyosunuz ki en cok ariza veren motor sanki hergun her s1000rr ariza veriyo. 2010 2011 yillari arasi uretilen motorlarda kucuk sorun vardi 2000 tane satilmisti hepsi geri toplandi zaten.