Orijinalini görmek için tıklayınız : CBF 150 YAĞ YAKMA SORUNUNA ÇÖZÜM
chozen
05 Ocak 2013, 18:16
Evet Arkadaşlar Konu daha önce irdelenmişmi bilmiyorum ama cbf 150 Yağ yakma sorununu bilmeyen yoktur bende yaşadım bu sorunu şimdi yapacağınız tek şey gidip 200 cc ye çevirmek olucak o da cok basit ve makul bir fiyata oluyor Silindir,segman,piston,ve conta değişiyor toplamda 250 tl civarı bir masraf yapmış oluyorsunuz bidahada yağ yakmıyor ama benzini biraz fazla yakıyor :thumleft: gidişide daha iyi oluyor
mete_han
05 Ocak 2013, 18:21
benim çözümümde motoru fazla sıkıştırmamak redde geçişler yapmamak köklememek ...bi 50-60 bin gider usul usul kullanılırsa bence...
K o r @ y
05 Ocak 2013, 18:24
benim çözümümde motoru fazla sıkıştırmamak redde geçişler yapmamak köklememek ...bi 50-60 bin gider usul usul kullanılırsa bence...
bunu sen mi söylüyon, panpiş :queen:
chozen
05 Ocak 2013, 18:28
Usul usul gitmek mantıklı da 50-60 bin de basmadan gidemem sanırım ::gazla::
acemi60
05 Ocak 2013, 18:33
Yağ yakma konusuna en sağlam çözümü ben buldum. Motoru sattım:)
Mengu16
05 Ocak 2013, 18:37
CBF'yi 200'lük yaparsınız 5 bin km sonra krank kolu elinizde poz verirsiniz :cherry: CBF'nin 200'lük krankı yok orjinal krank da anca sakin kullanılırsa 200'lük pistonu kaldırır.
mete_han
05 Ocak 2013, 18:37
bunu sen mi söylüyon, panpiş :queen:
evet ganga aynen bu şekil...daha 100 görmedim sen ne diyon ama düşük devirlerde sıkıştırıyorum şehir içi trafiğinde ...
Usul usul gitmek mantıklı da 50-60 bin de basmadan gidemem sanırım ::gazla::
yaza doğru cıvıtabilirim belli olmaz tabi benim işim..baktım kırbaca karşılık vermiyor eşşek o zaman dip gaz...:queen: yine sert kullanıyorum vites geçişlerim sert ama düşük hızlarda...alışmışım yoğun trafikde agresif kullanmaya ...
chozen
05 Ocak 2013, 18:42
Dostum 10000 km yaptım hala tık yok krank da
utkan35
06 Ocak 2013, 00:03
en güzeli alt makinayı söküğ 200cclik cg bloğu takın :D sonra rahat 160 170 görürsünüz :D
sedat_57
06 Ocak 2013, 00:16
20-50 yağ kullanın yağ esilmesinde ciddi oranda azalma olur.. vitesler zaten her halükarda sert geçiyor cbf 150 lilerin.. sorun çözülür..:cherry:
viper17
06 Ocak 2013, 00:21
en güzeli alt makinayı söküğ 200cclik cg bloğu takın :D sonra rahat 160 170 görürsünüz :D
+1 :mrgreen:
mete_han
06 Ocak 2013, 00:28
hacu siz anlamıyonuz bu işlerden...bah şöyle...şimdi Sultanbeyli Ana Caddeden bir giriş katı kiralıyoruz...Natonunn boru hattından jet yakıt çalıyoz...sonra bu jet yakıta biraz metanol..birazda nos ekliyoruz...bu arada ziğara içimiyoruz ama yanlışlıkla...:P sonracıma bu karışımı benzine katkı yapıyoruz makina hem göstergedeki 160 ı görüyor hemde yağ eksiltmiyor...garantili...:P
haojin2005
06 Ocak 2013, 00:38
genelde 10 w 40 arada da 20 w 50 yağ koyup deneyin işe yarıyor
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO