PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Yamaha ybr 125 esd 2011



spyarts
10 Kasım 2012, 00:04
2 gün önce yamaha ybr 125 esd aldım arkadaşlar. motorsikletim orjinal 8 bin kmde. ve 2011 model. motorsikletimi aldıktan sonra yağını castrol magnatec yağla yeniledim.
2008 yılındada yuvarlak farlı modelini kullanmıştım. yamaha servisinde hava filitrelerine kadar değiştirdim motorun. hava ayarı ve senkron ayarlarıda yapıldı, subap ayarınıda yaptırdım. motorsikletimi ilk çalıştırdığımda 2008 modelinde alttan jikleyi kaldırıp tek marşta calıstırırdım. ve ısındıktan sonra yola devam ederdim bunda 2011 modelinde ise jikleyi açınca motorsiklet boğuluyor. ve hep istop ediyor ısındıktan sonrada tek marşta ancak hafif gazı verirsem eğer calısıyor. herkezde esd modeli böylemidir acaba.

---------- Post added 10-11-2012 at 00:04 ---------- Previous post was 09-11-2012 at 23:59 ----------

bu arada rolantimde 1.5 devirde

babaduru
10 Kasım 2012, 00:22
Sorun karbüratöre fazla hava yada yakıt gelmesi olabilir hava kutusunda kırık çıkık bi yer varmı yokmu bakın Son zamanlarda yakışı artmışmıydı motorun ? Bİrde senkron ayarı yaptırdım demişsiniz ybr 125 de kaç tane klepe varda senkron gerektiriyor senkron bildiğin kadarı ile emme girişinde bulunan birden fazla klepenin aynı anda açması için yapılan ayar yanlışsam doğrusunu öğrenmek isterim.

altayfun
10 Kasım 2012, 00:50
sorun büyük ihtimal karbüratörde fazla benzin alıyor karbüratör ayarlarına bi baktır istersen

emrb
10 Kasım 2012, 00:50
Sorun karbüratöre fazla hava yada yakıt gelmesi olabilir hava kutusunda kırık çıkık bi yer varmı yokmu bakın Son zamanlarda yakışı artmışmıydı motorun ? Bİrde senkron ayarı yaptırdım demişsiniz ybr 125 de kaç tane klepe varda senkron gerektiriyor senkron bildiğin kadarı ile emme girişinde bulunan birden fazla klepenin aynı anda açması için yapılan ayar yanlışsam doğrusunu öğrenmek isterim.

Bu bilgileri motor aldıktan sonra bende öğrenirmiyim acaba..

altayfun
10 Kasım 2012, 01:17
Bu bilgileri motor aldıktan sonra bende öğrenirmiyim acaba..

senin merakına bağlı kardeşim

spyarts
10 Kasım 2012, 18:43
tüm ayarları yaptım.. ve 101 marka karbirator temizleyici yakıt katkısı kullandım motorsikletim. suan tıkır tkır calısmakta muhtemelen karbiratorde pislik vardı onu temizledi çok mutluyum :))

-- ayrıca motorsikletimin yağını komple bosaltıp. gaz yağı ile doldurdum 20 saniye öyle calıstı ve ardından gaz yağını döktüm..(kapkara yağı attı) yarım litre kadar harici bir motor yağı devir dayim ettirdim tekrar bosalttım ilk akışta karaydı sonra acılana kadar bekledim ardından ve sonra 10*40 castrolumu yeniledim motorsikletin içi tertemiz şekilde oldu. durmak yok artık tavsiye ederim motorsikletinize uygulayın. yanlız gaz yağı doluyken fazla calıstırmayın .... WD 40 ilede temizleyebilrsiniz ben gaz yağını tercih ettim. motor ilk günkü gibi oldu.