PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : er6f mi gsr 600 mü fazer mı?



Sayfa : [1] 2

frkn32
28 Eylül 2012, 23:24
Arkadaşlar hangi motoru tercih ederdiniz siz olsanız? hangi model daha çok beğeniliyor?

altayfun
29 Eylül 2012, 00:26
dostum ben er-6f e bayılıyorum

Arjantinli69
29 Eylül 2012, 01:05
bence ybr 125
benzin olmuş neredeyse 5 tl.
haftada 1 depo benzin ayda yapar 4 depo hesap ortada..

erro
29 Eylül 2012, 01:24
fazer gsr 600...er6f bu kategoride değil bile...hele f olanların çizgileri hiç modern değil...

chemical
29 Eylül 2012, 01:28
Honda NC700 s yada x orası sana kalmış:cat: ybr den sonra yakıtı düşünmezsin.

onko_20
29 Eylül 2012, 12:16
bu sınıfta gsr600 bi kullan böyle bi tat yok bende gsr600 diye çıktım yola cbr600 f aldım :)

satoyama
29 Eylül 2012, 12:24
16lt ile 200-220km gittiğine şahit olduğum bir motosiklet gsr600! ayrıca tam bir asfalt makinası, yani önün sürekli açık olacak .mt ile motor çeşnisi içinde geziye gideyim dersen, kendi altındaki motorlarla grup sürüşü temposunu kaybetmemeyim hemde az yaksın dersen, olmuyor! hararet 100 derecelerde seyrediyor.) ayrıca rüzgarsız havada 140km dan sonra aldığı rüzgar sayesinde tokat delisi oluyorsun.

bence ona göre düşün ama performansı ve kalitesi harikadır.

acun0
29 Eylül 2012, 13:09
yakıt olarak düşünecek olursak er 6 derim.
1lt ile 15 km ile 28 km arasında sürüşe göre degişen yakıtı mevcut.
ivmelenme olarak son sürat hariç fazer ve gsr den aşağı kalır yanı yok.

besikcioglu
08 Şubat 2013, 12:30
gsr600 u tek gecerim

scooboy
08 Şubat 2013, 13:01
Kolay kullanım(600-650cc tecrübesi yoksa),yakıt =Er6
Görüntü, şekil(4silindir=güzel ses) ise 1.gsr 2.fazer

2move
08 Şubat 2013, 13:23
benzin 5 litre , alıp sonra buraya başlık açacaksan çok yakıyor, benzin parası bulamıyorum diye kesin er6 al. Ben de er6n 2011 vay 4.5 litre yakıyor. Hız konusunda 4 silindirden geri kaılır yanı yok,, son süratta yetişemez 4 silindire, oda 220 den sonra.
O yüzden önce ne istediğine karar ver. Tipine bakma, ciğerine bak motorun

EmrE_09
08 Şubat 2013, 17:14
Tavsiyem Honda NC700.Yakıt olayını iyi düşün.İlla söylediklerinden olacaksada 1.Fazer 2.GSR. Gördüğüm kadarıyla tutulan modeller bunlar.

scooboy
08 Şubat 2013, 17:39
Nc700 iki silindirli değilmi bildiğim kadarıyla 51beygir. Hangi özelliğinden dolayı 4silindirlilerden fazla talep görsün?
(Fiyatı 21bin bu arada)

cihan54
08 Şubat 2013, 17:47
Bu biraz da kullanım amacına bakıyor. Emre'nin de NC700 tavsiye etmesi bu sebepten. Fazer'ı alırsan performansı için alırsın, NC700 alırsan yakış ve touring seçeneği için alırsın. birbirlerinden farklı segmentler biraz.. Bunu, Fazer'ın beygir gücünün NC'nin iki katı olmasından çıkartabilirsin zaten..

mehmetoguzzz
26 Mart 2014, 11:45
merhabalar. 5bin km 2013 kawasaki er-6f(abs) deneyimim oldu. motorun şekli şemali çok güzel (arka kısmının çok ince ve basit kalmasına rağmen). uzun yoldada çok rahat. frenleri de gerçekten güzel. ama benim gibi ses hastalığınız varsa uzak durun. pat pat motor gibi bi çalışması var. twobrothers egzoz la kullandım. ses önemli değil derseniz çok ekonomik ve rahat bi motor. performansı çok güzel. 230 son sürate kadar ulaşıyor. youtube da videoları var. uzun yolda 4 litre civarında değerler aldığım oldu.

Ahmet Abi
26 Mart 2014, 12:00
Ciğeri yerinde F650gs yakıt bakımından daha avantajlı olur.

zerzura
26 Mart 2014, 12:47
Vay arkadaş adam ne sormuş, adamların tavsiyelere bak.

GSR daha teknik bir motordur FZ6'ya göre. Ama bana göre çirkin. Tercih meselesi.

ero__
26 Mart 2014, 13:00
Ölmemek için: ER6-N
Ölmek için: Fazer

:)

Ahmet Abi
26 Mart 2014, 13:27
Ölmemek için: ER6-N
Ölmek için: Fazer

:)

Kastettiğiniz performansın tehlike oluşturacağı ise Er6n 160a fazerden daha önce ulaşır. Sırf 4 silindir olduğu için adamı öldürür yakıştırması yapmak birşey ifade etmez. Sürücü bilinçsiz olduktan sonra 50ccde öldürür.


http://www.youtube.com/watch?v=9W5-SO-nYkA

4 silindir performanslı, 2 silindir performanssız düşüncesi ilerleyen teknoloji ile birlikte yanılgıdan öteye gidemeyecektir.


http://www.youtube.com/watch?v=r06i2-qKKHI


http://www.youtube.com/watch?v=QsUgJxEv0So

kemboo
26 Mart 2014, 13:27
er6f diyorum susuyorum

ero__
26 Mart 2014, 13:30
Fazer'in 7000 devirden sonra çıldırmasına ne demeli?

ER-6 ona göre çooooooooooooooooooooooook daha uysal akıllı uslu ve az yakıyor...

CEM.
26 Mart 2014, 13:51
3 Motor aynı dalda olmayıp 3 üde farklı dallar klasmanında.

Yani 3üde kendi sınıfında iyi durumda fakat bunları birebir kıyaslamak mantıklı olmaz bu motorlar sadece aynı bütçe şemasında kıyaslanırki eger 3 motordan birini almıcaksan milleti boşuna birbirine düşürüyosun :)

er6f 2 silindir 600cc'ye ilk geçiş ilk adım daha uysal daha az masraflı olarak tabikide 2 silindir klasmanında düşünülebilir.

gsr600 naked farkettiysen. naked bir motorla uzun yol yorabilir ayrıca şehir içine çok fazla gelmez motor blogu rüzgar ister ..

Fazer ise bambaşka klasmanda. Önde papagan gibi gagası ve + puig cam olduktan sonra rüzgardan korunmanı saglar.

Uzun yola daha gelir bir makine gerek artçı için gerek topcase gerek sport touring oluşu.

hareret problemi şehir içinde ve dışında çok söz konusu degildir. bir 600fe ve gsr600e göre daha geç ısınır ve daha geç fan açar.

Ayrıca yakıtı gsr600 ile er6fin arasındadır.

Ama ilk 600cc'ye adım atıyorsan er6f ile başlaman dogru olur.

İlk önce neyi amaçladıgı seç sonra bu 3 modeli kendine sor bizlere degil. hızmı istiyorsun artçı ile dolaşıcakmısın ? konformu istiyorsun ? yada performans ? az yaksınmı istiyorsun ? seçim senin.

@ero__


Fazer'in 7000 devirden sonra çıldırmasına ne demeli?

7bin devirden sonra motor transformens olmuyor düşündügün gibi. Öyle korkulacak bir durum olsaydı VFR'CİLER vtec'den korkardı. :cat:

Ahmet Abi
26 Mart 2014, 13:58
Fazer'in 7000 devirden sonra çıldırmasına ne demeli?

ER-6 ona göre çooooooooooooooooooooooook daha uysal akıllı uslu ve az yakıyor...

Fazer üst devirlerdeki tork avantajını gösterene kadar er6n önde götürüyor. Buda 150km civarı hıza tekabul ediyor. Bu durum önceki mesajınızdaki fazer öldürür yargısına ters düşüyor.

Er6n'nin birçok yönden daha ekonomik olduğu doğrudur ancak teknik veriler dikkate alındığında fazerin daha yüksek devirde max. tork/hp değerine ulaşması onu şehir kullanımı için er6ne göre daha sakin kılıyor.

Öncelik son hız,ses ve üst devirlerde tork ise fazer; öncelik yakıt,alt devirlerde tork ve 0-100 ise er6n tercih edilmelidir.

ero__
26 Mart 2014, 14:06
Düşünmüyorum her ikisini de kullandım. Kafamdan uydurduğum şeylermiş gibi konuşmayalım.

Ayrıca çıplak almanın fazla basamamaya etkisi olduğuna kefilim. :)

zerzura
26 Mart 2014, 20:15
Bu videoda da hızlanma sıralaması olarak:

1-) GSR
2-) FZ6
3-) ER6


https://www.youtube.com/watch?v=Zx8pyQK-5vY
https://www.youtube.com/watch?v=Zx8pyQK-5vY

Arkadaşın eklediği diğer videoda niye tam tersi bilmiyorum. Pilotaj?

Siz karar verin:
Yamaha: 63.1 Nm @ 10,000 rpm
Kawasaki: 64 Nm @ 7,000 rpm

İlk videodaki gibi, ER6'nın arayı bu kadar açabilecek torka sahip olduğuna inanmıyorum. Arada da 26bg kadar fark var. ER6 hiç sürmedim. Sayılar üzerinden mantık yürütüyorum. Saygılar.

ero__
26 Mart 2014, 23:31
Fazerin kalkista gecilecegine bende inanmiyorum. Okuz gibi gidiyor zira...

Serk21
26 Mart 2014, 23:34
Gsr iyidir iyi :)

shooter1
26 Mart 2014, 23:40
gsr daha hoş duruyor :)

initial-D
27 Mart 2014, 00:31
Fazer üst devirlerdeki tork avantajını gösterene kadar er6n önde götürüyor. Buda 150km civarı hıza tekabul ediyor. Bu durum önceki mesajınızdaki fazer öldürür yargısına ters düşüyor.

Er6n'nin birçok yönden daha ekonomik olduğu doğrudur ancak teknik veriler dikkate alındığında fazerin daha yüksek devirde max. tork/hp değerine ulaşması onu şehir kullanımı için er6ne göre daha sakin kılıyor.

Öncelik son hız,ses ve üst devirlerde tork ise fazer; öncelik yakıt,alt devirlerde tork ve 0-100 ise er6n tercih edilmelidir.
Er 6 nın yeni kasasının bile 0-400ü bile 2005 fazerdan1,5 saniye yavaş
Tecrübesiz er6 kullanıcısı,tecrübesiz fazer kullanıcısını yer kalkışta ama,ikisinide kullanan iyiyse fazer her türlü performans klasmanında önde.

extrem_015
27 Mart 2014, 00:56
gsr 600 gsxr'ın naked versiyonu buraya dikkat fazla çalınmamış naked versiyonu nasıl diyeceksiniz motor bloğu ve arka maşası gelişmiş düzeyde ayrıca tps sensörü gibi saçma salak arızaları gaz tepkisi kötülüğü gibi bir huyunuda duymadım.

fazera gelirsek arka maşa asma demiri gibi utanmasalar profil demir kaynatacaklarmış :D motor bloğudaki gaz sorunu arka maşa ile oluşan yol tutuş zayıflığı linksiz arka amortisör bunlar benim için başlı başına fazer seçmemek için neden.

er6 ya gelecek olursak o biraz daha yakıt dostu gibi ses takıntınız yoksa o düşünülebilir ama fazer özellikle gsr 600 varken dönüpte bakamam.

gelelim yarış işine arkadaşlar yarışta motosikletten önce kullanıcı ön plandadır.

örnek verecek olursak şehir içinde kullandığım 99 model honda cg 125 titan motosikletim vardı şehir içinde gezerken peşime cbr 250 takıldı biraz aramzlık yapıp gazladım neyse buda beni geçmeye çalışıyor ama nere virajlarda boy boy fark açıyorumdum en sonunun taa düzlükte zar zoruna sidik zoruyla afedersiniz geçti ışıklarda durduk 99 titan dedim adam motora baktı çok güzel gibi bişeyler söyledi.

bu tür konular için bir lafım var gidondaki eşekse motordaki beygirlerin bir önemi yoktur diye :)

not:bunlar kendi görüşlerimdir herkes katılmak yada katılmamak zorunda değil zoruna giden arkadaşlar boş boş laf atma çabalarına girmezlerse sevinirim.

zerzura
27 Mart 2014, 01:12
gsr 600 gsxr'ın naked versiyonu buraya dikkat fazla çalınmamış naked versiyonu nasıl diyeceksiniz motor bloğu ve arka maşası gelişmiş düzeyde ayrıca tps sensörü gibi saçma salak arızaları gaz tepkisi kötülüğü gibi bir huyunuda duymadım.

fazera gelirsek arka maşa asma demiri gibi utanmasalar profil demir kaynatacaklarmış :D motor bloğudaki gaz sorunu arka maşa ile oluşan yol tutuş zayıflığı linksiz arka amortisör bunlar benim için başlı başına fazer seçmemek için neden.

er6 ya gelecek olursak o biraz daha yakıt dostu gibi ses takıntınız yoksa o düşünülebilir ama fazer özellikle gsr 600 varken dönüpte bakamam.

gelelim yarış işine arkadaşlar yarışta motosikletten önce kullanıcı ön plandadır.

örnek verecek olursak şehir içinde kullandığım 99 model honda cg 125 titan motosikletim vardı şehir içinde gezerken peşime cbr 250 takıldı biraz aramzlık yapıp gazladım neyse buda beni geçmeye çalışıyor ama nere virajlarda boy boy fark açıyorumdum en sonunun taa düzlükte zar zoruna sidik zoruyla afedersiniz geçti ışıklarda durduk 99 titan dedim adam motora baktı çok güzel gibi bişeyler söyledi.

bu tür konular için bir lafım var gidondaki eşekse motordaki beygirlerin bir önemi yoktur diye :)

not:bunlar kendi görüşlerimdir herkes katılmak yada katılmamak zorunda değil zoruna giden arkadaşlar boş boş laf atma çabalarına girmezlerse sevinirim.

Aynen katılıyorum söylediklerinize. Hornet ve GSR'a göre fren ve amortisör olarak daha zayıftır FZ6.
Gaz tepkisine gelecek olursak; Düşük devirlerde ki uysallığı yakıt ekonomisi ve sürüş rahatlığı olarak geri dönüyor bize. Dozajlama zorluğu ise bahsettiğiniz, ben bir sıkıntı yaşamadım, ama GSR, ER6 ya da Hornet de kullanmadım.

Ancak görünüm ve estetik anlayışı göreceli. Bu motorları limitlerde kullanmayacaksanız, görünüm ön planda tutulup FZ6 tercih edilebilir.
GSR'ın ön tasarımı facia bana göre. ER6'yı da 2 silindir sevmeyenler tercih etmeyecektir.
FZ6 parça temini açısından da ülkemizde bir tık önde.

extrem_015
27 Mart 2014, 02:17
Aynen katılıyorum söylediklerinize. Hornet ve GSR'a göre fren ve amortisör olarak daha zayıftır FZ6.
Gaz tepkisine gelecek olursak; Düşük devirlerde ki uysallığı yakıt ekonomisi ve sürüş rahatlığı olarak geri dönüyor bize. Dozajlama zorluğu ise bahsettiğiniz, ben bir sıkıntı yaşamadım, ama GSR, ER6 ya da Hornet de kullanmadım.

Ancak görünüm ve estetik anlayışı göreceli. Bu motorları limitlerde kullanmayacaksanız, görünüm ön planda tutulup FZ6 tercih edilebilir.
GSR'ın ön tasarımı facia bana göre. ER6'yı da 2 silindir sevmeyenler tercih etmeyecektir.
FZ6 parça temini açısından da ülkemizde bir tık önde.

Frenleri yazmayı unutmuşum siz tamamlamışsınız ben karbüratörlü eski seri canavar r1 bloklu fzs 1000 modelini kullandım onun gidişide frenleride güzeldi yanlız fz6 da kaliperlerin piston sayısından çalmışlar sumitomo değilde cins bir marka kaliper vardı sanırım tam aklımda değil şimdi yalan söylemiş olmayayım fz6 serisine keşke rn01'in fren bloklarını kullasanlardı çuk diye otururdu bu motora ama firmalar çok kurnaz 3 bıçaklı tıraş bıçağı gibiler göze batan maliyetli yerleri amortisör olsun fren olsun ne olursa hemen tıraşlıyorlar.:farao:

sizde veya öncesiki sahibinde tps sensörü değişmişse eğer sorun kalmıyor denilebilir ama yinede gıcık bir durum gaz tepkisi işi.

tip olarak benim görüşüm ise fz6n ile gsr 600 arasında pek fark yok ikisininde önü öküzbaşlı antilop gibi :) çünkü fz6n de zaten gsr gibi ama fazerın kafa grenajı biraz yakışıklı durmasına neden oluyor gsr'ında kuyruğu ve arka maşa görüntüsü çok hoş tabi bu işler zevk meselesi göreceli kavramlar ama amortisör,fre,yol tutuş vs.teknik konular göreceli değil,olmamalı çünkü doğru tektir.

er6'nın zaten bu makinalar arasında işi yok ama arkadaş sormuş diye öylesine bişeyler yazdık.

Öküz başlı antiloplar :mrgreen: Boynuzları ayna farzedin.Ön taraf hepside aynı :mrgreen:
http://g.mynet.com/exys/27/132269-okuz-basli-antilop.jpg
http://motoprofi.com/imgs/a/a/x/t/u/yamaha_fz6n_2011_1_lgw.jpghttp://www.motorcyclenews.com/upload/186473/images/9678190.jpeg

fazerda kafa grenajının getirdiği bir hava var :cat:

http://bikez.dk/images/51.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:09 ----------

Buda gsr 600'ün arkadan,görünüşü çok hoş,özellikle linkli arka amortisör kaliteli arka maşa r1 tarzı egzoz çıkışları vs.fotoğrafdaki arkadaş ön amortisörleride değiştir on numara olmuş ön farada bişeyler yapılırsa nefis 5 yıldız bir motosiklet olur :cat:
http://www.mototuning.com/IMG/jpg/suzuki-gsr-600-yoann-img05.jpg

ero__
27 Mart 2014, 02:24
gsr 600 gsxr'ın naked versiyonu buraya dikkat fazla çalınmamış naked versiyonu nasıl diyeceksiniz motor bloğu ve arka maşası gelişmiş düzeyde ayrıca tps sensörü gibi saçma salak arızaları gaz tepkisi kötülüğü gibi bir huyunuda duymadım.

fazera gelirsek arka maşa asma demiri gibi utanmasalar profil demir kaynatacaklarmış :D motor bloğudaki gaz sorunu arka maşa ile oluşan yol tutuş zayıflığı linksiz arka amortisör bunlar benim için başlı başına fazer seçmemek için neden.

er6 ya gelecek olursak o biraz daha yakıt dostu gibi ses takıntınız yoksa o düşünülebilir ama fazer özellikle gsr 600 varken dönüpte bakamam.

gelelim yarış işine arkadaşlar yarışta motosikletten önce kullanıcı ön plandadır.

örnek verecek olursak şehir içinde kullandığım 99 model honda cg 125 titan motosikletim vardı şehir içinde gezerken peşime cbr 250 takıldı biraz aramzlık yapıp gazladım neyse buda beni geçmeye çalışıyor ama nere virajlarda boy boy fark açıyorumdum en sonunun taa düzlükte zar zoruna sidik zoruyla afedersiniz geçti ışıklarda durduk 99 titan dedim adam motora baktı çok güzel gibi bişeyler söyledi.

bu tür konular için bir lafım var gidondaki eşekse motordaki beygirlerin bir önemi yoktur diye :)

not:bunlar kendi görüşlerimdir herkes katılmak yada katılmamak zorunda değil zoruna giden arkadaşlar boş boş laf atma çabalarına girmezlerse sevinirim.

Düzlükte sidik zoruyla??? :)

extrem_015
27 Mart 2014, 02:35
Düzlükte sidik zoruyla??? :)

Tuhaf olan nedir???? Afedersiniz diye belirttim zaten mesajda...

ero__
27 Mart 2014, 02:43
Düzlükte cbr 250 nin titanı sidik zoru ile geçmesidir.

Saçma olmamış mı yazdığınız?

extrem_015
27 Mart 2014, 02:54
Düzlükte cbr 250 nin titanı sidik zoru ile geçmesidir.

Saçma olmamış mı yazdığınız?

Yazılanı doğru okuyup doğru anlasanız bunlara hiç gerek yok virajda boy boy fark açıyordum dedimMantıklı düşünene bu ne demek ?Arkadaşın beni geçmesi için attığım farkı kapatması daha sonra geçmesi demek bu yüzden sidik zoruyla dedim.
Ayrıca cbr kullanan belki yeni başladı motora tam devrini veremiyor korkuyor vs.vs bir sürü sebep var.işinize gelen yerleri alamadan önce genel düşünmeyi öğrenin.

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:52 ----------

Birde titan zır stock değildi ufak tefek dokunuşlarım vardı ve motosiklet aşırı bakımlıydı rüyanda göremeyeceğin temizlikteydi

http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-fotograflari/80998-boylesi-kalmadi-%3B.html

ero__
27 Mart 2014, 02:55
Sizden neyi nasıl düşüneceğimi öğrenecek değilim. Zaten hali hazırda virajda geçilmesi kullanamadığına BARİZ işaretken, hacı muratla bmw solladım demek gibi birşey bu.

extrem_015
27 Mart 2014, 03:04
@ero____




gelelim yarış işine arkadaşlar yarışta motosikletten önce kullanıcı ön plandadır.

örnek verecek olursak şehir içinde kullandığım 99 model honda cg 125 titan motosikletim vardı şehir içinde gezerken peşime cbr 250 takıldı biraz aramzlık yapıp gazladım neyse buda beni geçmeye çalışıyor ama nere virajlarda boy boy fark açıyorumdum en sonunun taa düzlükte zar zoruna sidik zoruyla afedersiniz geçti ışıklarda durduk 99 titan dedim adam motora baktı çok güzel gibi bişeyler söyledi.

bu tür konular için bir lafım var gidondaki eşekse motordaki beygirlerin bir önemi yoktur diye :)

not:bunlar kendi görüşlerimdir herkes katılmak yada katılmamak zorunda değil zoruna giden arkadaşlar boş boş laf atma çabalarına girmezlerse sevinirim.

Bilmiyorsan öğreneceksin öğrenmeyeceksen yazdıklarımı okumayacaksın alıntı yapıp cevap yetiştirme peşine düşmeyeceksin...

Adam gibi okuyup anlayana mesaj gayet açık ve net,örneği vermeden önce başında yazdım,iş motorda değil sürücüdedir diye.
İşinize geldiği gibi anlayıp laf yetiştirme peşine düşüyorsunuz olayı çirkinleştiriyorsunuz böyle konularla uğraşmaktan bıktığım için mesajın sonuna not bile yazdım.
YUKARIDAKİ MESAJI SİZİ İLGİLENDİREN KISMIYLA TEKRAR ALINTILADIM TEKRAR OKUYUN !!!

ero__
27 Mart 2014, 03:12
Tamam en uzağa siz işiyorsunuz tebrik ederim...

aadrenalin16
27 Mart 2014, 03:26
Kastettiğiniz performansın tehlike oluşturacağı ise Er6n 160a fazerden daha önce ulaşır. Sırf 4 silindir olduğu için adamı öldürür yakıştırması yapmak birşey ifade etmez. Sürücü bilinçsiz olduktan sonra 50ccde öldürür.

http://www.youtube.com/watch?v=9W5-SO-nYkA

4 silindir performanslı, 2 silindir performanssız düşüncesi ilerleyen teknoloji ile birlikte yanılgıdan öteye gidemeyecektir.

http://www.youtube.com/watch?v=r06i2-qKKHI

http://www.youtube.com/watch?v=QsUgJxEv0So

fazer eskı bırkere boru sasi 2003 model vede fazeri kullananda iş yok:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:14 ----------


gsr 600 gsxr'ın naked versiyonu buraya dikkat fazla çalınmamış naked versiyonu nasıl diyeceksiniz motor bloğu ve arka maşası gelişmiş düzeyde ayrıca tps sensörü gibi saçma salak arızaları gaz tepkisi kötülüğü gibi bir huyunuda duymadım.

fazera gelirsek arka maşa asma demiri gibi utanmasalar profil demir kaynatacaklarmış :D motor bloğudaki gaz sorunu arka maşa ile oluşan yol tutuş zayıflığı linksiz arka amortisör bunlar benim için başlı başına fazer seçmemek için neden.

er6 ya gelecek olursak o biraz daha yakıt dostu gibi ses takıntınız yoksa o düşünülebilir ama fazer özellikle gsr 600 varken dönüpte bakamam.

gelelim yarış işine arkadaşlar yarışta motosikletten önce kullanıcı ön plandadır.

örnek verecek olursak şehir içinde kullandığım 99 model honda cg 125 titan motosikletim vardı şehir içinde gezerken peşime cbr 250 takıldı biraz aramzlık yapıp gazladım neyse buda beni geçmeye çalışıyor ama nere virajlarda boy boy fark açıyorumdum en sonunun taa düzlükte zar zoruna sidik zoruyla afedersiniz geçti ışıklarda durduk 99 titan dedim adam motora baktı çok güzel gibi bişeyler söyledi.

bu tür konular için bir lafım var gidondaki eşekse motordaki beygirlerin bir önemi yoktur diye :)

not:bunlar kendi görüşlerimdir herkes katılmak yada katılmamak zorunda değil zoruna giden arkadaşlar boş boş laf atma çabalarına girmezlerse sevinirim.

gsr tork egrısı olarak güzel lakın ufak bır kazada şasinin kafadan kopması adamı uzuyor,dogal olarak piyasada ırçok gsr tamır görmüş şasiyle geziyor.fazerin fren ve amörtısor sorununu çözmek gaye basıt,yzf r1 ön kaliperlerını (çift pistonlu klıperler,şuan s2 fazerde kullanılıyor ve ben gayet memnunum)takarsın.amortisöre gelıncede ister teleskopik ters çatal çıkma amörtisör takıp sertlık yumuşaklık ayararını yapar kafana göre takılırsın.1.500 tlne patlar.gel gelelim kaynaklı sasiden bın kat ıyıdır.

extrem_015
27 Mart 2014, 03:31
@ero___

Olayı küçük abdest muhabbetine dönüştüren sizsiniz hatta yaptığınızla ilgili bir söz vardır''hata kendinde olsada suçlu ara gözler''diye o hesap işin içinde çıkamayınca seviye düşürüp üste çıkmaya çalışıyorsunuz,tebrikler.

Mesajlarımı okuyup cevap yetiştirme zorunluluğunuz yok siz gibiler için o mesaja özel not bile yazdım sonuna,ama anlayana tabi.

aadrenalin16
27 Mart 2014, 03:32
Yazılanı doğru okuyup doğru anlasanız bunlara hiç gerek yok virajda boy boy fark açıyordum dedimMantıklı düşünene bu ne demek ?Arkadaşın beni geçmesi için attığım farkı kapatması daha sonra geçmesi demek bu yüzden sidik zoruyla dedim.
Ayrıca cbr kullanan belki yeni başladı motora tam devrini veremiyor korkuyor vs.vs bir sürü sebep var.işinize gelen yerleri alamadan önce genel düşünmeyi öğrenin.

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:52 ----------

Birde titan zır stock değildi ufak tefek dokunuşlarım vardı ve motosiklet aşırı bakımlıydı rüyanda göremeyeceğin temizlikteydi

http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-fotograflari/80998-boylesi-kalmadi-%3B.html

dostum extrem sana katılıyorum, boş ver :)senın bilen bılıyor japn motorunun uzun ömürlü olması hakkında yaptığın açıklamalarıda yanlış anlayanlar vardı.kimseye bir şey ispatlamak zorunda degılsınn demi?:)

extrem_015
27 Mart 2014, 03:43
fazer eskı bırkere boru sasi 2003 model vede fazeri kullananda iş yok:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:14 ----------



gsr tork egrısı olarak güzel lakın ufak bır kazada şasinin kafadan kopması adamı uzuyor,dogal olarak piyasada ırçok gsr tamır görmüş şasiyle geziyor.fazerin fren ve amörtısor sorununu çözmek gaye basıt,yzf r1 ön kaliperlerını (çift pistonlu klıperler,şuan s2 fazerde kullanılıyor ve ben gayet memnunum)takarsın.amortisöre gelıncede ister teleskopik ters çatal çıkma amörtisör takıp sertlık yumuşaklık ayararını yapar kafana göre takılırsın.1.500 tlne patlar.gel gelelim kaynaklı sasiden bın kat ıyıdır.

Kazada zaten motosiklet eski kasa fzs 600 değilseki(onlarda çelik şasi var)yeni fazerların gsr dan bir farkı yok darbe alan alüminyum şaseye güven olmaz.kafadan kopmuş kopmamış önemli değil hatta yurtdışında motosiklet kaldırımdan olduğu yerde düşse şasesi zarar görse işi yarayacak parçaları ayıklanıp geri kalanı hurda metal olarak kullanılıyor.
Fren olarak orijinalden konuşup karşılaştırma yapıyoruz eğer öyle bir işe girilecekse olmuşken en iyisi olsun deyip brembo kaliper ana fren merkezi,çelik hortumlar,dot 5 hidrolik,brmbo padler neler neler yapılır.

Amortisörde konusunda ön amortisörden söz etmiyorum arka amortisör maşaya düz bağlı linkli değil.amortisör çeşitlerini link pro link vs.bunları araştırıp öğrenirseniz ne demek istediğimi anlayacaksınız.

Değişim işlerine girildimi karşımıza neler neler çıkıyor önemli olan stock karşılaştırma ve olaya yancıl bir yaklaşım yerine objektif bir yaklaşım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:41 ----------


dostum extrem sana katılıyorum, boş ver :)senın bilen bılıyor japn motorunun uzun ömürlü olması hakkında yaptığın açıklamalarıda yanlış anlayanlar vardı.kimseye bir şey ispatlamak zorunda degılsınn demi?:)

Aynen hocam iyi dileklerin için teşekkür ederim,millet öyle bir hale geldi ki artık söyleneni istedikleri gibi anlıyorlar,ben elimden geldiğince doğruları yazmaya çalışıyorum.

aadrenalin16
27 Mart 2014, 03:49
[QUOTE=extrem_015;3302141]Kazada zaten motosiklet eski kasa fzs 600 değilseki(onlarda çelik şasi var)yeni fazerların gsr dan bir farkı yok darbe alan alüminyum şaseye güven olmaz.kafadan kopmuş kopmamış önemli değil hatta yurtdışında motosiklet kaldırımdan olduğu yerde düşse şasesi zarar görse işi yarayacak parçaları ayıklanıp geri kalanı hurda metal olarak kullanılıyor.
Fren olarak orijinalden konuşup karşılaştırma yapıyoruz eğer öyle bir işe girilecekse olmuşken en iyisi olsun deyip brembo kaliper ana fren merkezi,çelik hortumlar,dot 5 hidrolik,brmbo padler neler neler yapılır.

Amortisörde konusunda ön amortisörden söz etmiyorum arka amortisör maşaya düz bağlı linkli değil.amortisör çeşitlerini link pro link vs.bunları araştırıp öğrenirseniz ne demek istediğimi anlayacaksınız.
kardeşim kendım bu işlerde profum :) pro lınkı de çok ıyı bılırım lakın sonradan oda takılıyor,hatta kımısı boyu yetmedıgı ıcın pro lınkkk takıp motoru alçaltıyor..sasi konusunda evet darbe alınca bıle tehlikeli,ama bız genelde ıkıncı el alacağımızı düşünürsek bu motorları gsr olsun fazer olsun yınede kaynaklı sasıdense darbe almış sasıyı tercıh ederım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:46 ----------

işi bilen olduğum için senı anlıyorum zaten:)
ezbere bir şey yok bende,mekanık dedın mi hertürlü tartışırım,benı bılen bilir,senın yasadıgın sorunu yasamamak için ,herkeze yorum yapmıyorum:)

extrem_015
27 Mart 2014, 03:53
@ aadrenalin 16

Sonradan takılan orijinal gibi olamaz ama kafaya takıp illa yapacağım dersen cüzdanda doluysa olmayacak şey yok.
Şasi konusu dediğim gibi alacağımız motosiklet alüminyum şase ise en makbul olanı hiç hasar almamış olmasıdır.
Çünkü bunun üstünde canımızı taşıyoruz artçımızın canını taşıyoruz.

Dediğim gibi yaptığım karşılaştırma iki motosikletinde stock haldeki karşılaştırmaları yoksa makineler için yapılacakların haddi hesabı yok yeter ki cüzdan kabarık olsun :)

Sen meraklısın sanırım bir örnek bak tabi yurtdışında bu işler daha kolay:http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.php/topic/64414-vfr800-track-project/

aadrenalin16
27 Mart 2014, 03:56
en çok video izlerm youbeden,sadece meraklısı degıl yıllarımı race motorlara performansa verdım.bı projem var zaten turbo xx projem var.link için teşekkürler.

extrem_015
27 Mart 2014, 04:00
Bende her türlü tartışırım yeter ki karşıdaki boş birisi olmasın seviyeyi düşürmesin birazda bilgili oldu mu tamamdır.

---------- Mesajlar birleştirildi - 04:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:58 ----------

linkteki arkadaşta vfr nin bazı huylarından sıkılmış ki komple racing motor amortisörleriyle donatıyor makinayı :)

aadrenalin16
27 Mart 2014, 04:06
[QUOTE=extrem_015;3302149]Bende her türlü tartışırım yeter ki karşıdaki boş birisi olmasın seviyeyi düşürmesin birazda bilgili oldu mu tamamdır.

---------- Mesajlar birleştirildi - 04:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:58 ----------

linkteki arkadaşta vfr nin bazı huylarından sıkılmış ki komple racing motor amortisörleriyle donatıyor makinayı :)[/QUO
arka masanın on yuklemesındekı üçgenden kastı lınk zaten onu kısa tutup,masada ıyılsetırmeler yapıor gıbı.

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:03 ----------

burada usta yok ,onuda geçtim adamlar bir 4 sılındır motor alıp burada ahkam kesmeye başlıyor vede yurtdiinda elin ecnebısı burdakı ustaya tas basar.ben ecnebılerı takıp ederım ,manuellere uyarım tork anahtarı kullanırım ,piyasadaki bır çok ustayıda cebımden çıkarırım şükür.ama burada boş beleş sallamakla olmuyor.

extrem_015
27 Mart 2014, 04:11
Maşanın yapısı itibariylede orjinale göre tekerin geri sekmesi artıyor.motorun iki teker arası mesafesi ne kadar kısa olursa o kadar güzel viraja girer.

Bu vfr lerin 98 ile 2001 yılları arasındaki üretimlerine bayılıyorum motor bloğu kayadan farksız eksantirik sistemi sağlamlık açısından harika.

aadrenalin16
27 Mart 2014, 04:25
aynnen gıdonuda asagı almış(üst mesnetin altında) fena ,v4 tıtresıımınıde bayağı yumusatcak :),

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:14 ----------

turbo konusunda bılgın varmı?avatarında turbo var :).
xx 1100 e turbo uygukayacagım nasıpse.mıtsubıshının t03 turbounu kullanacam nıyetım 1 bar basmak kafi:).zaten benzın otomatıgı yüksek devıre uygun degışmeme gerek yok.enjektorlerı olcecm 375 cc altındaysa degısecegım ama bence ölçmekte fayda var.povercomander kullanacağım,gereken güzel bır harıta çizecegım.oksijen sendsörunun kaldırabıldıgı baıncı ölçecegım .işim çok hava gırıs kutusunu sağlam bır yerde alemınyumdan döktürmem lazım( maketınını yapıp).v.s

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:22 ----------

vasteget ayar kolunu kendım vıdalı ypıp turbo basınç unıtesınıde 1 bara ayarlayacağım kol sayesınde.bırde ıkı tur bov kullanmayı düşünüyorum ,bır düşük bırde yüksek basınç için iki bov takacağım.