PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Kilo başa bela ...113...



beko12345
30 Temmuz 2012, 17:11
Merhabalar ...

Hatırlarsanız mondial 150 mash le max 90 gidebiliyorum acaba neden diye sormustum ama 90 gerçek hız abartma değil yinede az gelmişti ...

Dün tartıya çıktım :D çıkmaz olaydım bi baktım 113 :D 113 kilo nedir ya :D

Motor zaten 115 kilo :D

Motor demekki ondan 90 ı geçmiyo :D

60-70 kilo biri binse 100 ü geçer mi?

KUVVETMİRA
30 Temmuz 2012, 17:14
yol tutuşun iyi olur.
sırf ol sebepten 115'i devirdim :cherry:

onur-cbf
30 Temmuz 2012, 17:15
geçer tabiki, ben de arkada yük taşıyınca geçmiyor motor yüksek sürata.

beko12345
30 Temmuz 2012, 17:16
Yol tutuşum acayip canım :D motor titreyemiyor bile :D:D

Okurt
30 Temmuz 2012, 17:17
Benimde kilo sorunum var, normal insan boyutlarına inince motorsiklet performansınında artacağını sanıyorum :). Adamlar boşuna profesyonel SS motorlarının yapabildikleri her yerini hafif karbon malzemeden yapmıyor :)

beko12345
30 Temmuz 2012, 17:19
Aynen öyle ya bende diyorum neden 90 ı geçmiyor 150 lik motor :D:D dün farkettim neden 90 ı geçmediğini :D:D

windyS150
30 Temmuz 2012, 17:29
Kiloyla okadar da ilgisi yok aslında ben artçı ile beraber 140 kilo civarı oluyorum düzde 110a rahat çıkıyor motor.

iptaluyelik02
31 Temmuz 2012, 06:20
Kişisel olarak şunu düşünürüm,
Kilolu insanlar ulaşımı kolaylaştırmak icin scooter tarzı motorlara biniyorsa ulaşım kolaylaşır ama kilolar da artar.
Doğru tarzda motosiklet kullanımı ise ciddi olarak kilo vermeye de yardımcıdır.
O motor yerine bir kros motor alıp her fırsatta araziye çıkabilirsen ciddi olarak kilo da verebilirsin.
Kros motor alınca illa atlayıp zıplaman da gerekmez,hafif ve orta zorluktaki parkurlarda çalışıp,bünyeyi de susuz bırakmadan günlük 2-3 saatlik çalışma sonunda farkı terazide hemen görmeye başlayabilirsiniz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 05:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:03 ----------

İlk başta tarz değiştirmeden elinizdeki mevcut motorla bile bunu deneseniz farkı hemen görebilirsiniz,Yıllardır 90 kilolarda dolaşırken son 8 ayda 13 kilo verdim,bunda iki şey etkili oldu,
Soğuk havalarda salonda yapılan haftada bir günlük bir saatlik spor ve iyi havalarda her hafta arazide motor kullanmak.Şu an 4-5 saatlik orta zorluktabir arazi çalışmasında 1,5-2 kilo verebilecek kilo verme kondüsyonuna ulaştım.
Orta zorlukta arazi çalışmasından kasdım da şu :yine atlayıp zıplamıyorum,Zaten atlayıp zıplayacak yaşı gecmek üzereyim,48 yaşından sonra kol bacak kırmanın anlamı yok,önceden bilgisayarda google earth açıp arazide tarla yollarından 100-120 km lik bir rota belirliyorum,yerine göre tarla yollarından çıkıp patikalardan hatta yol iz olmayan yerlerde sürüyorum,tepelere inip çıkıyorum,derelerden geciyorum,Bu çalışma sırasında sıvı kaybedilmediği sürece sağlık açısından fevkalade iyi sonuçlar alınabiliyor.

serdar60
31 Temmuz 2012, 06:32
Kişisel olarak şunu düşünürüm,
Kilolu insanlar ulaşımı kolaylaştırmak icin scooter tarzı motorlara biniyorsa ulaşım kolaylaşır ama kilolar da artar.
Doğru tarzda motosiklet kullanımı ise ciddi olarak kilo vermeye de yardımcıdır.
O motor yerine bir kros motor alıp her fırsatta araziye çıkabilirsen ciddi olarak kilo da verebilirsin.
Kros motor alınca illa atlayıp zıplaman da gerekmez,hafif ve orta zorluktaki parkurlarda çalışıp,bünyeyi de susuz bırakmadan günlük 2-3 saatlik çalışma sonunda farkı terazide hemen görmeye başlayabilirsiniz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 05:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:03 ----------

İlk başta tarz değiştirmeden elinizdeki mevcut motorla bile bunu deneseniz farkı hemen görebilirsiniz,Yıllardır 90 kilolarda dolaşırken son 8 ayda 13 kilo verdim,bunda iki şey etkili oldu,
Soğuk havalarda salonda yapılan haftada bir günlük bir saatlik spor ve iyi havalarda her hafta arazide motor kullanmak.Şu an 4-5 saatlik orta zorluktabir arazi çalışmasında 1,5-2 kilo verebilecek kilo verme kondüsyonuna ulaştım.
Orta zorlukta arazi çalışmasından kasdım da şu :yine atlayıp zıplamıyorum,Zaten atlayıp zıplayacak yaşı gecmek üzereyim,48 yaşından sonra kol bacak kırmanın anlamı yok,önceden bilgisayarda google earth açıp arazide tarla yollarından 100-120 km lik bir rota belirliyorum,yerine göre tarla yollarından çıkıp patikalardan hatta yol iz olmayan yerlerde sürüyorum,tepelere inip çıkıyorum,derelerden geciyorum,Bu çalışma sırasında sıvı kaybedilmediği sürece sağlık açısından fevkalade iyi sonuçlar alınabiliyor.

abi bmw r 1150 gs ile mi yapıyorsun bunları?

maaşallah bu arada.

iptaluyelik02
31 Temmuz 2012, 06:41
abi bmw r 1150 gs ile mi yapıyorsun bunları?

maaşallah bu arada.
1150Adv ile günlük 500-600 km yol yapmayacaksam kontağı bile açmak istemiyorum.Bir de ADV ile aramızda acaip bir aşk var,onu toza toprağa sokmaya kıyamıyorum,kıysam bile 253 kiloluk bir motorla arazide yarım saatlik yol,1 saatlik antrenman gibi oluyor:)Sonuç itibariyle tüm enerjimi de yol dışı rotalarda gereksiz şekilde tüketmenin anlamı olmayacaktır,Enerjinin geri kalanının da kullanılacağı yerler var:)
Araziye çıkarken oğlumun XL 200 ünü kullanıyorum,saatlerce dolaşsam bile depo hep dolu kalıyor,acaip,ekonomik bir motor,hafifliği yüzünden her yere girebiliyorum.Safkan kros motorlar kadar olmasa da onların gecebildiği her yerden,çıkabildiği her tepeden çıkabiliyor.

serdar60
31 Temmuz 2012, 06:59
bende öyle tahmin etmiştim :) Allah daim etsin aşkınızı abi.