PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Enduro, Sport Touring veya Touring Tavsiyesi



FatihKARAKAŞ
10 Haziran 2012, 23:05
Merhaba arkadaşlar.
Yılda bir iki kez artçı ve sürücü konforu bulunan, şehir içi manevra yeteneği bulunan, yakıt konusunda üzmeyecek (Enduro, Sport Touring veya Touring) tarzı motor almak istiyorum.
Tavsiye ve yorumlarınızı bekliyorum.
Ayırdığım bütçe: 25.000 Tl ye kadar çıkmayı planladım.
Sıfır - Temiz ikinci el hiç fark etmez.

2011 BMW F 650 GS için Ankara Borusan'da bir pazarlık yaptım ama benim fiyat aralığıma gelmeleri zor görünüyor. Haber bekliyorum.

Benim kafamda planladığım modeller.

2009-12 BMW - F 650
2007-09 Honda NT 700 S Deauville
2007-09 Suzuki V-Strom DL 650
2006-09 Suzuki Bandit 1200
2006-09 Honda VFR 800
2009-12 Honda CBF 600
2009-12 Honda CBF 1000

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:59 ----------

ayrıca boyum itibari ile kullanımı boyuma uygun olmalı. Boyum 1.71 sadece :))

babaduru
10 Haziran 2012, 23:09
Transalp da bu kervanda değilmi transalp neden yok şıklar arasında...?

FatihKARAKAŞ
10 Haziran 2012, 23:15
Transalp'i düşünmeme nedenim boyuma çok uygun görünmüyor, o yüzden yazmadım

fz6_fazer
11 Haziran 2012, 00:09
Transalp'i düşünmeme nedenim boyuma çok uygun görünmüyor, o yüzden yazmadım
Boyun yeter ama sehır ıcı kullanımda yorar.
Suzuki V-Strom DL 650 onerırım

arca94
11 Haziran 2012, 00:36
Benim de boy 170 ve vstromda biraz boy sıkıntısı çektim, hemde çalışmaz haldeyken..
Ki bu motor çalışınca amortisörleri biraz daha yükseltiyor.

Aralarında F650 sele olarak insanları düşünülmüş bi model. :) 78 cm selesi var hatta opsiyonel olarakta 76 cm lik bi versiyonu da var.
CBF serilerinin de selesi uygun aslında. Mesela CBF1000 'inin sele yüksekliği 79.5 cm..
DL650 'nin ise 82 cm lik bi selesi var..

Diğer konularda da sadece F650 ile Dl650 arasında. Yolda en iyisi DL650, arazide en iyisi F650..

Diğer konularda bilenler yardımcı olur zaten.

Benim tavsiyem boyunuz açısından F650 veya CBF serisi olur..

Haa eğer deneyip kullanabileceğine karar verirsen DL650 de uygundur.

Transalp yaptığım araştırmalar sonucunda çok çok tercih edilen bi model de değil.. Ayrıca sele yüksekliği de 84.5 cm..

Bana kalırsa Alış sıralamanız,

Yol ağırlıklı olacaksa: DL650>CBF>F650
Arazi ağırlıklı olacaksa: F650>DL650>CBF

Olmalı.

Haa unutmadan bahsettiğim motorlardan hiç birini kullanmadım. :)

Sadece üzerine oturdum, dengesine, duruşuna, oturuşuna baktım.
DL650 ve CBF500 üzerine oturdum.. Valla ne diyeyim CBF500 daha rahat geldi bana. Ayaklar tam bastığından olsa gerek. :mrgreen:
Malum ayakları yere tam basmaya çalışırken alta biraz baskı oluyor ister istemez.
Şehir içinde ayağın tam basmaması da risk oluşturabiliyor. 195 kg az buz bi kilo değil yani..

özcan1980
11 Haziran 2012, 00:38
Maddiyat varsa V-Strom DL 650 2007 model ve üzeri (ABS li) Artçı için de en rahatıdır kendileri.Şehiriçi manevrası kolay. Ben alamadım sen al bari :(

FatihKARAKAŞ
11 Haziran 2012, 00:41
Genel kullanımım şehir içi olacak, yazları şehirlerarası. Arazi çok nadiren olur.
Şehir içi hakimiyete boya göre motor kullanmak büyük avantaj zaten.

Benim de boy 170 ve vstromda biraz boy sıkıntısı çektim, hemde çalışmaz haldeyken..
Ki bu motor çalışınca amortisörleri biraz daha yükseltiyor.

Aralarında F650 sele olarak insanları düşünülmüş bi model. :) 78 cm selesi var hatta opsiyonel olarakta 76 cm lik bi versiyonu da var.
CBF serilerinin de selesi uygun aslında. Mesela CBF1000 'inin sele yüksekliği 79.5 cm..
DL650 'nin ise 82 cm lik bi selesi var..

Diğer konularda da sadece F650 ile Dl650 arasında. Yolda en iyisi DL650, arazide en iyisi F650..

Diğer konularda bilenler yardımcı olur zaten.

Benim tavsiyem boyunuz açısından F650 veya CBF serisi olur..

Haa eğer deneyip kullanabileceğine karar verirsen DL650 de uygundur.

Transalp yaptığım araştırmalar sonucunda çok çok tercih edilen bi model de değil.. Ayrıca sele yüksekliği de 84.5 cm..

Bana kalırsa Alış sıralamanız,

Yol ağırlıklı olacaksa: DL650>CBF>F650
Arazi ağırlıklı olacaksa: F650>DL650>CBF

Olmalı.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:39 ----------

Bu arada Suzuki GSX650 de dikkatimi çekti araştırırken.

Dogan88
11 Haziran 2012, 00:54
Benim fikrim yeni kasa olucaksa cbf 1000, diger fikrim bandit 1200 olucak. Ben sira 4 sevdigim icin bana yakin gelen secenekler bunlar ama 2 silindir dersen dl 650 y dusunurdum seceneklerin arasinda.

arca94
11 Haziran 2012, 00:58
DL650 lerden duyduğum yorumlara göre müthiş ötesi bi motor diyorlar.. Hatta sahibiyle konuşurken transalp filan düşünüyorum demiştim. Ben tavsiye etmiyorum demişti bana. Transalpi olan bütün tanıdıklarım satıp DL650 alıyor dedi.

Hani boy sorunsalını çözerseniz bence en uygunu DL650 olur. Hem az yakar çok kaçar diğer modellere göre.

FatihKARAKAŞ
11 Haziran 2012, 01:29
Hani boy sorunsalını çözerseniz bence en uygunu DL650 olur. Hem az yakar çok kaçar diğer modellere göre.
Keşke boy sorunu çözümü olan bir problem olsa :)) DL 650 ön plana çıkacak galiba

inzell
11 Haziran 2012, 01:47
Cruisera elveda mı? :)
Şu yeni çıkan Honda NC700X'ler de güzel.

FatihKARAKAŞ
11 Haziran 2012, 01:56
Honda ya gittiğimde baktım ama bizim hanım hiç beğenmedi, tabi ondan önce Borusan da F 650 GS inceledikten sonra NC 700 S biraz silik kaldı. X serisi yoktu honda da.

Cruisera elveda mı? :)
Şu yeni çıkan Honda NC700X'ler de güzel.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:53 ----------

Ayrıca bütçeyi ayarlayabilirsem GV 650 yi elde tutmak da istiyorum :??

FatihKARAKAŞ
11 Haziran 2012, 22:19
Araştırmalarım sonucunda bana en uygun motorun Honda NT 700 S Deauville olduğuna karar verdim. Piyasası itibari ile düşündüğüm bütçeye de uygun görünüyor.
HYO GV 650 motorumu da fiyat düşürerek satmayı planlıyorum :((