PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : 1.73 boy kilo 100 :D Motor Tavsiyesi



Phantaso
06 Haziran 2012, 09:41
Arkadaşlar merhaba.Geçen arkadaşın motoruna binmiştim.Asya 125 fakat alta 200'lük motor takmışlardı.Bi ver bineyim dedim.İlk tabi sürüşte 6 yıl olmuştu en son bisiklet kullanalım,haliyle az bir denge sorunu oldu.Fakat hemen 5dk sonra atlattım onu.motor Küçük olduğundan altımda bisiklet gibi durmuştu.Çok kolay hakim oluyordum.Hani sarmadi beni hiç.Zaten çin motoru olduğundan titreme öyle möyle değil.Kollarım ağrıdı 10dk sonra.Sizden ricam:
Boy kilo düşünürsek alabileceğim motor kalıplı bir motor istiyorum.Sizce hakim olmam kolay olur mu?
Tabi ki herkes gibi benim aklımda da f/p olarak hyosung gt 250r var.Sizce 5.000-6.000 arasi vermeye değer mi?
YBR,CBR v.s. alacaktim ama küçük duruyor:Motorda ses yok v.s.

Tavsiyeleri bekliyorum...

Wintermute
06 Haziran 2012, 09:49
Hocam, bozulmazsan diyet tasiye edelim :) Şaka bir yana bahsettiğin durumda racing tarzı motorlardan çok chopper filan yakışır gibi duruyor.

iptaluyelik02
06 Haziran 2012, 09:53
dostum,bir üstteki arkadaşın söylediğini yabana atma,senin icin en sağlıklı olacak motor tipi krostur,günde iki saat binersen,krosun hakkını verirsen ve gıdana dikkat edersen bir çok ağırlığından kurtulman mümkün.Scooter sana daha fazla kilo kazandırır.Ben arazide 5 saat kullandığımda günde 2 kilo veriyorum.
gecen yıl 90 kiloydum bu yıl 82 kiloyum.Boy 180,yaş 47

Komutan1968
06 Haziran 2012, 10:14
1,73 Boy; Kilo 90
Motor : Shadow 750

NoMotorNoCry
06 Haziran 2012, 10:38
Boyumuz da kilomuz da aynı.Sakın ha gt 250r bulaşma derim.Malum bu tarz racing motorları kullanırken deponun üzerine yatmak icab ediyo.Ancak bizim gibiler için arada göbek engeli var.Sizin için çok rahatsız edici olur.Ben size cbf150'yi tavsiye ederim.Titreşim sıfır diyebilirim.Amortisörler yumuşak.Her yola gelir.Rahatlık , konfor 10 numara.Daha büyük motor isterseniz sizi rahat ettirecek motorlar enduro tipi motorlardır.Ya da chopper da olabilir.Sakın spor tarza bulaşmayın derim.

soa
06 Haziran 2012, 10:42
Hocam merhaba boyum 1.64 kilom 100 yani senden 1 derece daha kötüyüm :D. motor sürmeye nisanda başladım. suan ybr kullanıyorum bence yabana atma al bir ybr güzelce öğren işi bir sezon kullan sonra zaten istediğin makineyi kullanırsın. hyosung gt yi bilmiyorum ama gv250 hiç tavsiye etmem bunun en güzel karşılaştırmasını bi müddet (ybr de olsa) japon motor kullandıktan sonra çin yada kore motor kullanarak yapabilirsin. Arada çok bariz kalite ve işçilik farkı var.
Hocam son olarak bu şahsi görüşüm öğrenmek için aldığın motor (250cc ve altı) zaten sana çok kısa bir zaman sonra minik ve yetersiz gelmeye başlayacak ne kadar para verirsen ver hangisini alırsan al. o yüzden bu dönemi ne kadar masrafsız geçersen ilerde motoru büyüteceğin zaman cebinde o kadar para kalır.
Motor tarzınıda sormuşsun sakın haa naked ve ss lere falan bulaşma cbr125 bile olsa o depoya yartarak ayakların hafif geride kullanım bizde imkansız yani(yalnış anlama hocam hani dediğim gibi bnde öleyim) sen bir cbf yada ybr al öğren işi sonra bi chopper dene shadow 750 falan seversen kalırsın chopper tarzında sevmezsen zaten yolun sonu enduro

serkanep
06 Haziran 2012, 11:11
Chopper sana cok yakışır maddiyat kısıtlıysa yamaha virago 250 sıkıntı yoksa suzuki vl 250 derım. Ama mutlaka 80 model olsun japan olsun.

Phantaso
06 Haziran 2012, 15:15
bencede Chooper iyi gibi geliyor.Havalı bir motor.lakin chooperler bildiğim kadariyla uzun yollar için tasarlanmış motor grubu.şehir içinde ne kadar kıvrak ne kadar iyi olabilir ki sizce ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:06 ----------

Hem chooper sürebilirmiyim ki acaba?özellikle virajlarda falan sıkıntı olur gibime geliyor gibi.Hiç deneyimim olmadiği içinde fikirde yürütemiyorum...

kemboo
06 Haziran 2012, 15:42
hysungda gidon açısı ve kıvraklığını düşünürsen şehir içinde aman aman bir motor değil diye biliyorum.

Phantaso
06 Haziran 2012, 23:58
Bİlmem başka tavsiye edebilecek olan?

dweios
07 Haziran 2012, 02:26
cruiser, chopper, enduro bunlarda çok rahat edersin kilonun hic bir problemini yasamazsın ama arkadasların dedigi gibi spor tarz motorda biraz göbek problemi olabilir. daha dik pozisyonlu veya arkaya dogru oturus pozisyonu olan motorlar guzeldir. Ama sehiricinde kıvraklık filan diyorsan cross misss

Phantaso
07 Haziran 2012, 10:11
Bizim antep'te herkes göbekli.Sorun bende değil yanide.Demek istediğim motoru kontrol edebilirmiyim sizce ? Sıkıntı olurmu yani ?

serkan1987
07 Haziran 2012, 11:29
kardeşim bende gt250r kullanıyorum ama sen biraz kilo versen daha iyi gibi,
hem sağlığın açısından faydası olur :)

Phantaso
07 Haziran 2012, 11:57
Kilo veriyorum zaten.110 kilodan düştüm ben halende son sürat veriyorum spor salonunda kardiyo çalışıyorum full.Yani veriyoruz vermesine vucut yavaşca şekillenecek falan.Ben Yine soruyorum sizce motor hakimiyetim nasıl olur "şuan"? :) Ayrıca baktımda hyosung hakkında kimse iç açıcı yorum yapmamış.Ben atıyorum hyosung kalkışta devirdim yan grenaj için ne kadar masraf gider.attım 50 ytl benzin kaç km yapar şehiriçi ? yedek parça sıkıntı olur mu? 2.el alırken kaç model almalıyız motorun başında alırken en cok nelere dikkat etmeliyiz ? en çok hangi arizaları oluyor ? vs. cevaplayana dondurma+baklava hediyem gelsin söz iş yerimde yedirecem :flower:

serkan1987
07 Haziran 2012, 12:01
gt250r için kemboo ya katılıyorum çok düşük hızlarda dönüşleri zorluyor eğer biraz ustalığın yoksa yada kendine güvenmiyosan önermem ;)

Phantaso
07 Haziran 2012, 12:04
kendime güvencim çok fazla.Ama yani hyosungda özellikle micron egsoz falan atıldımı çok hoş oluyor be.:bounce:

serkan1987
07 Haziran 2012, 12:13
benim kafadasın demekki :)
benimde ilk motorum gt250r acemilikten bi kere düştüm bi dahada düşmedim gayet memnunum şimdi :)

Phantaso
07 Haziran 2012, 12:38
Valla Bilemedim.Boyda sıkıntı olurmu ki acaba hyosungta.Ayrıca Acayip karizma bir motor bee.Kredi çekip alacam olmadi.Siz motoru alırken nelere dikkat ettiniz.krank kırma olayi varmış nasıl anlarız onu.Tecrübelerini paylaşırsanız sevinirim...

serkan1987
07 Haziran 2012, 13:15
boyda sıkıntı olcağını sanmıyorum.bende pek profesyonel sayılmam ama az zamanda tecrübelerim oldu.
şöyleki;eğer 2.el bi motor alacaksan satıcı sana ne kadarda masrafsız desede inanma çünkü illa ufak yada büyük bi masraf
çıkaracaktır.hele kilometre olayı daha sakat birşey çünkü adam sana 2005 model motoru 5bin kilometrede diyorsa 2 kere düşünmen
gerekir yoksa benim gibi kilometresinin sonradan oynandığını anlarsın.
kısacası en iyisi sıfır motor almak en iyisi ama bu defada senin krank kırma olayı ortaya çıkıyor.bildiğim kadarıyla gerçek hyosung firmasını
kanuni firması aldı tabi ortada bi işçilik kalitesizliği söylentisi varki 2008 ve sonrasındaki hyosunglar(yeni adıyla s&t kanuni gt250r) yüksek devirlere
çıkınca motoru hararetten krank kırıyormuş.yani 2008 ve sonrasında alacağın gt205r leri pek zorlamaya gelmiyor ki zorlamada çünkü
ben motoru racingden ziyade çok kibar kullandığım için 100kmde 3,6 lt gibi bi tasarruf yakalıyorum :)

Phantaso
08 Haziran 2012, 10:23
Peki hyosung motor alırsak ideal motor model yılı nedir ? Hani şu yıldaki hyosunglar ariza çıkartmaz diyebildiğimiz motorlar? Ayrıca sizin ilk motorunuz mu hyosung ?

cbr1100 xx
08 Haziran 2012, 10:46
Tüm motosiklet modellerine bak birinde karar kılarsın ....kararlıysan.....

ibrahimsepet
08 Haziran 2012, 10:51
ikinci el bir enduro alıp keyfini sürmelisin bence.benim boy 1,85 kilo 100 şuan f 650 kullanıyorum bir sorun yok.yurdumuzun yolları ve trafiğini düşününce hak verirsin sanırım.tekerin herdaim düz bassın.

serkan1987
08 Haziran 2012, 12:38
evet benim ilk kullandığım motor hyosung,eğer motoru motor gibi kullanırım 250yi 600 gibi değil yine 250 gibi kullanırım dersen sıfır al derim çünkü hem 2 yıl garantili olcak hemde kasko yaptırma şansın olacak(5 yaşından büyük tüm araçlara kasko yapılmıyormuş)