PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Yamaha R15 vs Honda CBR250 vs KTM Duke200(video)



GP500-1st
30 Nisan 2012, 07:43
Hintli amcalara özel üretilen 150 cc lik su soğutmalı 17 hp lik YZF-R125 in sport touring tadındaki kuzenini R15'i Duke 200 ve CBR250 ile lkarşılaştırmalı bi videosunu hazırlamışlar.

Duke 125 ten duke'un görüntüsünü biliyoruz keza CBr250 de yollarda bolca mevcut. Yamaha R15 in ise görüntüsünü Hondanın yanında nasıl göründüğünün merak edenler için iyi bi video:)

R15'in en büyük sorunu ön 80 arka 90 lık eski kasa cbr125i bile aratıcak ince lastikleri idi. Video dan anladığım kadarı ile bi makyaj operasyonu çerçevesinde lastikler 90'a 130 a çıkarılmış. Aslında R15 YZF 125 e göre alçak selesi sport toiring sürüş pozisyonu ve 17 hp lik motoru ile YZF 125 ten daha uygun bi motor bence Türkiye için. YZF kadar kusursuz görünmesede daha torklu ve kolay kullanımlı(cbr 125 gibi) Kısacası daha akıl karı bir motor.

R15'i mini Xj-6F olarak düşünebilir. Bizim kullanıcı profili Hintlilere uydugundan TR'de YZF den daha fazla satışa ulaşabilirdi diye düşünüyorum:)

Buyrun: http://www.youtube.com/watch?v=KC9kjhDts3E&feature=related

TATLIHIZ
30 Nisan 2012, 07:49
KTM yi hiç beyenmedim o gösterge ne öyle

c3nk
30 Nisan 2012, 08:09
herşeyde bu hintlilere uyuyo zaten, bizim ne eksiğimiz var onlardan anlamadım, ülkemizede gelse böle güzel motorlar.

GP500-1st
30 Nisan 2012, 08:24
Bu arada Yamaha R15 in değişiklikleri V2.0 da daha uzun whellbase, kalın tekerlekler(90-130) torku daha düşük devirlerede alan chip tununig(re-map), lastikler kadar seksi bi detay YZF-R125 tasarımında arka kuyruk ve daha agresif(yatık) sürüş pozisyonu.. Motosiklet gerçekten eski versiyona göre kusursuz olmuş. Videoda daha iyi anlaşılıyor.

İnce tekerli ve demode tasarım kuyruklu eski versiyon çok tuhaf görünürken yeni versiyon far tasarımı ve şiskin grenajlarının da yardımıyla yeni kasa CBR125 ten çok daha havalı görünüyor

http://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=endscreen&v=E9d0Smn4fSk

Seko
30 Nisan 2012, 10:57
Duke'un güzelliği bir başka.

GP500-1st
01 Mayıs 2012, 00:05
Duke un ön farı biraz daha karizmatik olabilirmiş. ebetlarıda biraz ufak yakından hatları güzel ama belli bi mesafeden yeterince etkilemiyor:)

psyche
01 Mayıs 2012, 00:24
Şu hintlilerin ingilizce aksanı çok itici,keşke avrupa veya britanyada yapılsaymış testler.
Altın elbiseli adama imkan verilseydi ne testler sunardı bize de neyse..
R125 bence r15 ten tasarım olarak daha başarılı,performans konusunda fikrim yok.

GP500-1st
01 Mayıs 2012, 00:29
Şu hintlilerin ingilizce aksanı çok itici,keşke avrupa veya britanyada yapılsaymış testler.
Altın elbiseli adama imkan verilseydi ne testler sunardı bize de neyse..
R125 bence r15 ten tasarım olarak daha başarılı,performans konusunda fikrim yok.

R15 SS değil cbr250 ye yakın ST. o yüzden YZF daha spor tasarımda ama işe gidiş geliş, uzun yol, artçısı yokuşu falan R15 daha çok amaçlı. Ayrıca YZF 0-100'ü 13.5 sn R15 11.5 sn.

erro
01 Mayıs 2012, 00:44
http://www.youtube.com/watch?v=8y_M_8gqPs4

turbocharge
01 Mayıs 2012, 01:16
KTM yi hiç beyenmedim o gösterge ne öyle
Sen ''beyenmedin'' ama o göstergede neler var bi bilsen. Her türlü bilgi mevcut.En basitinden vites göstergesi çoğu motorda yok bunda var.

---------- Post added at 00:16 ---------- Previous post was at 00:12 ----------

Bide bunlarda öne de plaka takma adeti var garipsedim açıkcası.Bize de böyle bir uygulama gelir mi acaba? Görünüş açısından hoşuma gitmedi öndeki plakalar:farao:

dreamkiller
01 Mayıs 2012, 10:29
[/COLOR]Bide bunlarda öne de plaka takma adeti var garipsedim açıkcası.Bize de böyle bir uygulama gelir mi acaba? Görünüş açısından hoşuma gitmedi öndeki plakalar:farao:

aman hocam agzından yel alsın :) takılmaz oraya plaka falan..

ozgurakman
01 Mayıs 2012, 11:11
R15 cidden çok güzelmiş. gelse tutar mı? 10000 lira olursa tutmaz ama 6000-7000 gibi bi fiyata satarsalar tutar.